Köszönöm :). Azonban van egy pici bibi. Nekem 60 Literes a tankom. Ugyan úgy, mint a 307-ben. Többnyire 58L tankolok bele szinte majdnem a tankolás jelzés után. Az újabb 308-nak valóban csak 53L tankja van.
Valami nem kerek és ennek szeretnék utána járni. Sajnos szerintem a FAP -al lesz gond. 165e Km van most benne. Minél jobban telítődik, annál több gázolajat spriccel rá. Meglesük egy diaggal.
Szia. Nekem is 308-as van, de benzines, előtte 307-es volt. Vedd figyelembe azt is, hogy míg a 307-es benzinesben 60 literes tank volt, a 308-asban csak 53 literes. Ha jól tudom, a dízel 308-asokban a tank csak 50 literes. Ha a 307-es dízelben a tank szintén 60 literes mint a benzinesben, akkor eleve hiányzik 10 liter űrtartalom.
Egy autónepper ismerősöm árult egyszer egy amerikai dögöt. Óvatosan megkérdezték tőle, nem fogyaszt ez sokat? Ő erre azt mondta, megnyugtatva az érdeklődőket, hogy emiatt ne aggódjanak, mert Magyarországon 25-30km-ként van benzinkút!
Sokat fogyaszt :(. Mitől?? Az én régi drágaságommal PUG 307SW 1,6HDi -vel 2005.12havi elmente 1100Km-t egy teli tank gázolajjal. Ez a huncutka meg jó ha 800Km megy el teli tankkal.
Azt hittem és azt írják is, hogy alacsony fogyasztású de mégse.
307-ben lévő RD4 egységem állandóan kidobálja a lemezeket, nem eszik már meg semmit, ezért vettem egy bluetooth "okosítót" szörnyűséges 2800Ft-ért, be is kötöttem, adtam neki tápot, telefon látja, de az AUX-om nem él. Azt megtaláltam, hogy Diagbox-al lehetne engedélyezni az AUX-ot. Kérdésem az lenne, hogy van-e valaki aki Dunaújváros-Dunaföldvár-Paks útvonal mentén vagy ezek nem túl távoli körzetében, rendelkezik a megfelelő interface+software kombóval és emberi áron aktiválná nekem a bemenetet? Az sem baj, ha még nem csinált ilyet, de megvan a felszerelés, bátorságból és leírásokból nincs hiány....
Néztem, hogy Kínából már 12-30e Ft között beszerezhető a motyó, de egyre többen panaszkodnak, hogy a szerviz cuccokat fogja a VÁM, másrészt most egy AUX nekem nem ér ennyit. Végül de nem utolsó sorban azt sem tudom, hogy merjek-e ezekkel kockáztatni.
Neked nem az alvázszám a lényeg. Csak az, hogy csapott hátulja van-e, vagy kombi. Ha break, vagy SW (azaz kombi), akkor feltételezhetően van 2 sín az autódon, keresztrudak kellenek. Ha nem olyan, akkor arra keresel tetőtartót. Lehet, hogy számít, hogy 3, vagy 5 ajtós - mert a bemásolt oldalon ez is kérdés.
Sokkal inkább az számít, hogy hogyan végződik. Az elejét én is megmondom, ha ránézek a kocsira és ha tudom milyen motor van benne. Az alvázszám utolsó 8 karakteréből lehet gyakorlatilag minden fontosat megtudni az autóról.
Sziasztok 1.6 benzines 307 mindig folyik az olaj a motorolajszűrő kupak alatt olyan mintha tulnyomás lenne volt már valakinek az olajszűrő ház szeleppel valakinek gondja
Üdv. Gondom akadt az indexkapcsolóval. Olvastam tipushiba. Jobb index után egyenesbe fordítva átvált balra. Néha pedig nem akar műköni. Láttam pl Alin de több helyen is lehet venni külön kart. Ennek a cseréje negoldhatja a problémát vagy komplettbe kell cserélni