Nekem ha jól emlékszem 48.000 v. 52.000 volt a komplett AISIN készlet, ami igazából a Turbos 2.2 Ford Probe-hoz van, de hát az egy Mazda moci, és "véletlenül" ugyanaz a váltója mint a 2.2 12V, a 2.0 16V és a 2.0 8V kombi 626-os motoroknak.
Nekem is japó utángyártott lesz 15e a kuplungtárcsa 6 e a csapágy, állítólag ez nagyker áron van. A munkadíjra 10-15e mondott a szerelő, baráti áron! Csak kíváncsi voltam, hogy tényleg baráti ár-e, de a 100e-hez képest, még ha a kuplungszerkezetet is cserélték akkor is baráti.
ajánlom figyelmedbe 21682-es hozzászólásomat, én csak a gömbcsuklókat cseréltem. ez volt tavaly áprilisban, és azóta remekül működik a futómű. persze, ha futja rá, akkor vegyél zsír új lengőkarokat, de nekem bevált ez a megoldás is.
Szerintem is érdemes az egész lengőt cserélni, én sem bíztam meg a "házilag préselünk" módszerben. Meg aztán ha egész lengőt veszel, akkor legalább a szilentek is újak lesznek, mert lehet, hogy következő vizsgánál meg a szilenteket kéne cserélned (ami megint csak gányolás házilag megoldva), és úgy már nem érné meg a dolog. Én kb egy hónapja cseréltem mindkét első lengőt, KLOKKERHOLM gyártmányt vettem asszem 18e/db áron, de én kaptam egy kevés kedvezményt is.
Eredetileg 20-21e körül voltak a GD-hez, GC-hez lehet, hogy kicsit olcsóbb is.
Azért szokták lengőkarral együtt cserélni, mert az legalább gyárilag össze van rakva, az elmegy egy darabig (nekem 2 év, kb. 25ezer km után megint cserélni kellett az egészet, mondjuk ez se volt túl sok), az utángyártott külön gömbfejek meg állítólag nem szokták kibírni a bepréselést, volt, akinek párszáz km után össze-vissza járt a kereke. De megpróbálni meg lehet, ha jól tudom, írt már ide valaki, akinek sikerült.
Benzintanvákuumot én is kérdeztem annak idején Mestertől, és mondta, hogy az gyárilag ilyen direkt, de volt olyan, aki fúrt rá egy lyukat, aztán meg csodálkozott, hogy benzinszag volt állandóan, vagy mi. Mindenesetre valamit elrontott. Szóval az úgy a jó, ahogy van :)
A szelvedo csak hetfon kerul le videkre az autohoz, a lakasban var becsomagolva, en meg pont Irorszagban...
Ne riogassatok a kerettel, meg jo, hogy beszerzo ismerosnel direkt rakerdeztem, azt mondta, nem kell hozza, gumi sem, mert az is hasznalhato marad elmeletileg a regi. Amugy is felek az egesz cseretol, eddig teljesen jo volt, nem azott be, meg semmi, most meg fogalmam sincs hogyan fogjak megcsinalni. :( Mondjuk eleve kasztnizassal kell kezdeni a szelvedo ivenek serulese miatt (ugye a teto is serult azzal egyutt a szelvedo felso ive is), ugyhogy lesz idejuk bohockodni.
Nem tudjátok, hogy mennyit kóstál manapság egy kuplungtárcsa+kinyomócsapágy csere munkadíja?Egy MX-3 V6 -ról van szó.Már legalább 1 éve nem néztem a fórumra, de látom ugyanazok az emberkék vannak még mindig.:)
Nem áll szándékomban hegeszteni, pedig bevallom, szeretek pirománkodni, de azért a tank már durva lenne.. :DDD
Veszek inkább újat, mégiscsak jobban néz ki. :)
Egyébként a GC-nél a vákum nekem is állandó jelenség volt, pedig abban még nem volt ez az EVAP rendszer. Én úgy oldottam meg, hogy egy kb 1,5 mm-es lukat fúrtam a tanksapkára, belülről pedig csináltam rá vékony acéllemezkéből egy "membránt", ami befelé engedte a levegőt, de kifelé nem. Így megszűnt a vákum.
Ezek szerint ha már csak egyre ritkábban van vákum, akkor az azt jelentheti, hogy kezd nem megfelelően zárni a tank? A betöltőcső ugyebár tele van mindenféle levegőztető csövecskékkel, amik már elég rosszul néznek ki, lehet, hogy valamelyik kilukadt...
Azt eddig is tudtam, hogy a benzingőzt is felhasználja, de azt nem, hogy ez észrevehető vákummal jár. De akkor már ezt is tudom. :)))
Nekem is vakuum van mindig amikor kinyitom, söt kapcsol ki néha a pisztoly is amikor akarok tankolni bele, eddig azt hittem ez a tolto pisztoly hibája..
Az üzemanyagtankban lévő vákuum normális, sőt szükséges. Van a motor térben egy szelep amit úgy hívnak, hogy EVAP. Az ő dolga vákuum alatt tartani a tankot.
Így nem tuk benzingőz távozni a környezetbe. Az elszívott benzingőzt a szívótorokba vezeti. A mai autóknál nincs szellőző-levegőző cső a benzin tanknál!
Firefox-ban, ha fel van rakva az Adblock plugin, csak hozzá kell adni a blokkolandó URL-ekhez a "http://*.keymedia.hu/*"-t, és még az idióta csíkok is eltűnnek :)
Ha nem mész rá egérkével, nem jelenik meg semmi :) Akkor meg mindegy alá van-e húzva, vagy nincs. Addig beszélgetünk itt ingyen, amíg a reklámbevételek fedezik.
Az idióta reklámok! Kevés az indexnek a reklámbevétel ezek szerint. Engem is nagyon idegesít. De a böngésző beállításainál ha bekapcsolom a scriptek tiltását, akkor nem jelenik meg szerencsére. Viszont így a képekre kattintva az se jelenik meg nagyban. A közlekedésmoderátori topikban van írva, hogy a "www2.keymedia.hu"-t az internetbeállításoknál hozzá kell adni a "tiltott helyek"-hez. De nekem ez nem hozta meg a várt eredményt.
Lehet, hogy inyjektor, bár kimértem mindegyiket és megvan a megadott értéke, koszt meg eddig csak a tank aljában találtam, máshol tökéletesen tiszta volt minden.
Fulladni nem fullad, inkább csak gyenge, olyan kb, mint egy 1.6-os.
A tank szellőzőcsövei nem tetszenek igazából, mert előfordult már, hogy üres tanknál is kikapcsolt a töltőpisztoly, mintha nem ment volna bele a cucc, meg olyan is volt már, hogy hosszú út után vákum volt a tankban, amikor levettem a sapkát.
Szándékomban áll kicserélni a fém benzincsöveket is savállóra, csak ahoz előbb kell szereznem egy csőperemezőt a bütykök kialakításához.
Tisztítóadalékot szoktam néha használni, legutóbb Bishop's Original-t raktam bele.