Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Randal_ Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27186
egy hozzávetlőeges árral is beljebb lennék az igazsághoz :)
Előzmény: Krinyo (27185)
Krinyo Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27185
Nem hinnem, hogy erre itt pontos valaszt fogsz kapni...

Krinyo
Előzmény: Randal_ (27184)
Randal_ Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27184
Sziasztok!

Gyári szűrőket vennék a kocsihoz.. Mazda 323 (99es) kéne bele olaj, benzin, pollen és légszűrő. Mennyiért lehet ezekhez hozzájutni? Danke! :)
m626 Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27183
nekem 62 volt az alaktrész...a többi a járulékos...lendkerék felszabályozás, folyadék, munkadíj, futóműállítás...ez van. ez budapest.
Előzmény: StationW (27182)
StationW Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27182
Lehet hogy 58 ezer volt(ez is baráti áron), de még akkor is király az ár.
Előzmény: StationW (27181)
StationW Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27181

Nekem  ha jól emlékszem 48.000 v. 52.000 volt a komplett AISIN készlet, ami igazából a Turbos 2.2 Ford Probe-hoz van, de hát az egy Mazda moci, és "véletlenül" ugyanaz a váltója mint a 2.2 12V, a 2.0 16V és a 2.0 8V kombi 626-os motoroknak.

 

A munkadíj az 10.xxx volt.

Előzmény: oaken (27180)
oaken Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27180

Nekem is japó utángyártott lesz 15e a kuplungtárcsa 6 e a csapágy, állítólag ez nagyker áron van. A munkadíjra 10-15e mondott a szerelő, baráti áron! Csak kíváncsi voltam, hogy tényleg baráti ár-e, de a 100e-hez képest, még ha a kuplungszerkezetet is cserélték akkor is baráti.

 

Üdv.

Oaken

Előzmény: m626 (27177)
m626 Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27179
ajánlom figyelmedbe 21682-es hozzászólásomat, én csak a gömbcsuklókat cseréltem. ez volt tavaly áprilisban, és azóta remekül működik a futómű. persze, ha futja rá, akkor vegyél zsír új lengőkarokat, de nekem bevált ez a megoldás is.
Előzmény: Szurkos_ (27172)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27178

Szerintem is érdemes az egész lengőt cserélni, én sem bíztam meg a "házilag préselünk" módszerben. Meg aztán ha egész lengőt veszel, akkor legalább a szilentek is újak lesznek, mert lehet, hogy következő vizsgánál meg a szilenteket kéne cserélned (ami megint csak gányolás házilag megoldva), és úgy már nem érné meg a dolog. Én kb egy hónapja cseréltem mindkét első lengőt, KLOKKERHOLM gyártmányt vettem asszem 18e/db áron, de én kaptam egy kevés kedvezményt is.

Eredetileg 20-21e körül voltak a GD-hez, GC-hez lehet, hogy kicsit olcsóbb is.

 

Üdv!

Előzmény: Szurkos_ (27172)
m626 Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27177
japó utángyártott
Előzmény: StationW (27176)
StationW Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27176
Jó drágán mérték, vagy neadjisten gyári volt?
Előzmény: m626 (27173)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27175
Azért szokták lengőkarral együtt cserélni, mert az legalább gyárilag össze van rakva, az elmegy egy darabig (nekem 2 év, kb. 25ezer km után megint cserélni kellett az egészet, mondjuk ez se volt túl sok), az utángyártott külön gömbfejek meg állítólag nem szokták kibírni a bepréselést, volt, akinek párszáz km után össze-vissza járt a kereke. De megpróbálni meg lehet, ha jól tudom, írt már ide valaki, akinek sikerült.

Benzintanvákuumot én is kérdeztem annak idején Mestertől, és mondta, hogy az gyárilag ilyen direkt, de volt olyan, aki fúrt rá egy lyukat, aztán meg csodálkozott, hogy benzinszag volt állandóan, vagy mi. Mindenesetre valamit elrontott. Szóval az úgy a jó, ahogy van :)
Előzmény: Szurkos_ (27172)
Randal_ Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27174
Sziasztok! Átírás mennyibe kerül manapság? Hány ft/ccm? Illetéket mennyit kell fizetni? Köszi előre is!
m626 Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27173
hali!
kuplung ügyben: nekem komplett kuplungszerkezet+velejárói csere volt szumma 100 mesteréknél. (2.0 626)
Előzmény: oaken (27167)
Szurkos_ Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27172

Krisz!

Látom van tapasztalatod a szerelésben. Kérdeznék én is ha lehet.

 

Mazda 626 GC Coupe '85  támasztó gömbfej bal oldal

állítólag cserélni kellene mert mozog mint lóf..sz a lakodalomba  :-)

 

Valóban csak lengőkarral együtt lehet cserélni  ha igen akkor miért árulnak a boltba külön gömbfejet is (ami 4-5 ezer)

Érdemes e használtan beszerezni ilyen cuccost

 

esetleg más évjáraté is stimmel méretben?

 

Köszönöm

Természetesen más válaszát is várom a témával kapcsolatban!

Előzmény: Krisz1977 (27146)
cistron Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27171

már csak 61 nap

 

XIII. Mazdataliig

Előzmény: cistron (27141)
SyL Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27170
ok, kaptam választ igy akkor én is:)
Előzmény: SyL (27164)
Krinyo Creative Commons License 2007.04.23 0 0 27169
A szelvedo csak hetfon kerul le videkre az autohoz, a lakasban var becsomagolva, en meg pont Irorszagban...

Ne riogassatok a kerettel, meg jo, hogy beszerzo ismerosnel direkt rakerdeztem, azt mondta, nem kell hozza, gumi sem, mert az is hasznalhato marad elmeletileg a regi. Amugy is felek az egesz cseretol, eddig teljesen jo volt, nem azott be, meg semmi, most meg fogalmam sincs hogyan fogjak megcsinalni. :(
Mondjuk eleve kasztnizassal kell kezdeni a szelvedo ivenek serulese miatt (ugye a teto is serult azzal egyutt a szelvedo felso ive is), ugyhogy lesz idejuk bohockodni.

Krinyo
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.22 0 0 27168
Egy barátom így halt meg.-( Tankot hegesztett, aknában....
Előzmény: NeomatiK (27160)
oaken Creative Commons License 2007.04.22 0 0 27167

Hali!

Nem tudjátok, hogy mennyit kóstál manapság egy kuplungtárcsa+kinyomócsapágy csere munkadíja?Egy MX-3 V6 -ról van szó.Már legalább 1 éve nem néztem a fórumra, de látom ugyanazok az emberkék vannak még mindig.:)

 

üdv.

Oaken

Krisz1977 Creative Commons License 2007.04.22 0 0 27166

Nem áll szándékomban hegeszteni, pedig bevallom, szeretek pirománkodni, de azért a tank már durva lenne.. :DDD

Veszek inkább újat, mégiscsak jobban néz ki. :)

 

Egyébként a GC-nél a vákum nekem is állandó jelenség volt, pedig abban még nem volt ez az EVAP rendszer. Én úgy oldottam meg, hogy egy kb 1,5 mm-es lukat fúrtam a tanksapkára, belülről pedig csináltam rá vékony acéllemezkéből egy "membránt", ami befelé engedte a levegőt, de kifelé nem. Így megszűnt a vákum.

Előzmény: NeomatiK (27160)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.04.22 0 0 27165

Ezek szerint ha már csak egyre ritkábban van vákum, akkor az azt jelentheti, hogy kezd nem megfelelően zárni a tank? A betöltőcső ugyebár tele van mindenféle levegőztető csövecskékkel, amik már elég rosszul néznek ki, lehet, hogy valamelyik kilukadt...

Azt eddig is tudtam, hogy a benzingőzt is felhasználja, de azt nem, hogy ez észrevehető vákummal jár. De akkor már ezt is tudom. :)))

Előzmény: jozsie (27163)
SyL Creative Commons License 2007.04.22 0 0 27164

Helo

 

Nekem is vakuum van mindig amikor kinyitom, söt kapcsol ki néha a pisztoly is amikor akarok tankolni bele, eddig azt hittem ez a tolto pisztoly hibája..

 

szoval akkor ez nem üzemszerü müködés szerinted?

Előzmény: Krisz1977 (27157)
jozsie Creative Commons License 2007.04.22 0 0 27163

Hi!

 

Az üzemanyagtankban lévő vákuum normális, sőt szükséges. Van a motor térben egy szelep amit úgy hívnak, hogy EVAP. Az ő dolga vákuum alatt tartani a tankot.

Így nem tuk benzingőz távozni a környezetbe. Az elszívott benzingőzt a szívótorokba vezeti. A mai autóknál nincs szellőző-levegőző cső a benzin tanknál!

 

Csá

Előzmény: NeomatiK (27160)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.22 0 0 27162
Firefox-ban, ha fel van rakva az Adblock plugin, csak hozzá kell adni a blokkolandó URL-ekhez a "http://*.keymedia.hu/*"-t, és még az idióta csíkok is eltűnnek :)
Előzmény: mfkh2 (27161)
mfkh2 Creative Commons License 2007.04.21 0 0 27161
Ha nem mész rá egérkével, nem jelenik meg semmi :)
Akkor meg mindegy alá van-e húzva, vagy nincs. Addig beszélgetünk itt ingyen, amíg a reklámbevételek fedezik.
Előzmény: NeomatiK (27159)
NeomatiK Creative Commons License 2007.04.21 0 0 27160

Vákuum nálam rendszeresen van a tankban, amikor tankoláskor letekerem. Ez mitől lehet? Ez mennyire dolgozhat az AC pumpa ellen?

Benzintankot és csövet eszedbe ne jusson hegeszteni! Nem vicc! :)

Előzmény: Krisz1977 (27157)
NeomatiK Creative Commons License 2007.04.21 0 0 27159
Az idióta reklámok! Kevés az indexnek a reklámbevétel ezek szerint. Engem is nagyon idegesít. De a böngésző beállításainál ha bekapcsolom a scriptek tiltását, akkor nem jelenik meg szerencsére. Viszont így a képekre kattintva az se jelenik meg nagyban. A közlekedésmoderátori topikban van írva, hogy a "www2.keymedia.hu"-t az internetbeállításoknál hozzá kell adni a "tiltott helyek"-hez. De nekem ez nem hozta meg a várt eredményt.
Előzmény: Krisz1977 (27147)
m626 Creative Commons License 2007.04.21 0 0 27158
nincs valakoinek elfekvőben egy GE motorháztető? bordó kéne, de az se baj, ha nem....
Krisz1977 Creative Commons License 2007.04.21 0 0 27157

Lehet, hogy inyjektor, bár kimértem mindegyiket és megvan a megadott értéke, koszt meg eddig csak a tank aljában találtam, máshol tökéletesen tiszta volt minden.

Fulladni nem fullad, inkább csak gyenge, olyan kb, mint egy 1.6-os.

A tank szellőzőcsövei nem tetszenek igazából, mert előfordult már, hogy üres tanknál is kikapcsolt a töltőpisztoly, mintha nem ment volna bele a cucc, meg olyan is volt már, hogy hosszú út után vákum volt a tankban, amikor levettem a sapkát.

Szándékomban áll kicserélni a fém benzincsöveket is savállóra, csak ahoz előbb kell szereznem egy csőperemezőt a bütykök kialakításához.

Tisztítóadalékot szoktam néha használni, legutóbb Bishop's Original-t raktam bele.

 

Előzmény: StationW (27156)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!