Egyszer az asszony talált egy citroen kulcsot, bevitte a közeli kapitányságra, mivel gyerekkel volt sietett. Erre közölték vele hogy itt kéne várni mert majd jön xy aki majd jegyzőkönyvez stb... mondta ő simén itt hagyná, azt nem lehet, hogy gondolja, ne haragudjanak neki erre nincs ideje, megfordult és visszatette a kulcsot ahol volt.
Sziasztok ,tudom nagyon kicsi az esélye hogy szerencsém--- szerencséje legyen egy nissan tulajdonosnak . Találtam egy nissan indítókulcsot Fekete lapos kocka két nyomógombal ,van még rajta talán váltózár is és kapunyitó is , és még több minden . Azért írtam ide hátha mégis ......... Az én honda kulcsom is elveszett valamikor tapasztaltam mik a következményei . Tel számom 06-30-3660458
Nézd meg a gázbowden nincs-e megtörve vagy valami kényszerpályán vezetve. Én 'rendszerető' módon, a légszűrő környékén visszatettem a gázbowdent egy lemez szorító fülbe, és ugyanezt tapasztaltam. Ha megpöcköltem egy picit a gázpedált, akkor az 1300 körüli fordulatról visszaesett a szokásos értékre. Na, ekkor kezdtem keresgélni :)
Az már kb 5 éve volt, elég keveset használom a verdát, 5 év alatt ment bele 10e KM :-) .
Akkor égve maradt ha jól emléxem de már arra nem elékeztem melyik volt a hibalámpa :-) . (most már tudom )
Ha van hozzá kedved én szívesen elugrok a kocsival, nem bánom ha megcsinálod nekem a resetet ;-) .
Tankolás óta elmentem vele kb 400KM-t, most kezdte csinálni.
Ma reggel megint elmentem vele, alapjárat szép, nem ingadozik, finom gyorsításnál rángatott, nagy gáznál torpant. Leállítottam majd kb félóra múlva újra mentem vele, akkor meg teljesen megszűnt, húzott mint a vadlibák.
Majd megint megyek vele egy kört kíváncsi leszek produkálja e még magát..
Írtad, hogy láncsere előtt felvillant a hibalámpád. Amúgy a resettől nem kell félni, a gyárilag beprogramozott alapértékeket tölti vissza, tehát olyan lesz, mintha a szalonból hoztad volna ki, csak a festés meg a rozsda marad a régi :) Nem tankoltál valami szutyi benzint?
Miért mondtad, hogy nem? Hiszen ott virít a jobb felső sárga tengeralattjáró. Akkor a check-engine lámpa jó, és nincs hibajelzésed.
A feszítőcsere kevés lenne egy nyúlott láncnál, amiatt ne aggódj, ki lett cserélve a lánc. Próbáld meg resetelni a számítógépet a linken található trükkel. Ráállt a nyúlott láncra.
Nos azt mondta a szaki, hogy van, amikor nem segít a rátöltés, sőt, meghülyül tőle. Leszedte az összes gázt, levákuumozta, majd csinált bele egy feltöltést tiszta, új gázzal. Még nem próbáltam, mi történik, ha nagyon megjáratom, várok hozzá kicsit melegebb időt, de szerintem ez volt a probléma. (Először csak levett egy kisebb mennyiséget, de az nem segített).
Csak az a baj, hogy a végén már 3-4 másodpercre kapcsol be percenként. Viszont ahogy felnyitottam a motorháztetőt, rögtön ment folyamatosan. Mintha kevés lenne a hűtése, vagy az is lehet, hogy túl lett töltve? Hómérőt nem láttam benne, csak nyomásmérőt, de azt még nem mértem, meddig megy fel. Gondolom annak az értéke alapján kapcsolhat le.
Klímában kellene egy kis segítség.Eddig nem volt gondom, csak annyi, hogy gyengének találtam. Elvittem, feltöltötték (hiányzott belőle némi gáz). Most hűt mint az állat, de egyszer csak azt vettem észre, hogy ki-be kapcsolgat. Mikor megálltam, és felnyitottam a motorháztetőt, elkezdett folyamatosan dolgozni. Arra jutottam, hogy úgy érzi, túl meleg, és ezért lekapcsol. Mindkét hűtőventilátorom megy, és úgy néztem, csak egy fokozat van rajta: megy/nem megy. Mit nézzek még rajta? Üdv: Jácint