Elég durván odakapott, nekem volt egy, a ts tankos, amivel egy ifa alá csúsztak be, annak nem horpadt be ennyire a gyári tankja, mert azt is megkaptam mellé :) Felül hogy sikerült behorpasztani? (Gondolom az már az esés után mehetett oda, nemde?) Jajj, pedig oylan szép volt... no, de nem feladni! Másik mustangot megcsinláni, oszt' azzal menni! :) Ellenvetés nincs! :P
sziasztok! szegény Mustang jó nagyot kapott :/ Az enyém most pihen a műhelyben,netre kell a pénz.Én próbáltam más karbit,nem jött össze.Raktam fel babetta karbit az nem volt jó egyáltalán.Felraktam a Gilera 20-as Dellortóját is,azzal ment,de csak szívatóval.Úgy meg nem volt alapjárata.Szívató nélkül szépen járt alapon,de elindulni nem lehetett vele mert nem volt ereje.Én is SImson karbit szeretnék feltenni.Az eredetinek kopott a súbere és falsot szív.Emiatt nagyon pörög alapjáraton.
Közdarabot lehet csinálni amúgy vasból is, (ld:Babetta), de akár úgy, ahogy a robogókon, vagy az újabb 2t-ken, hogy egy iylen vastagfalú gumicső van a henger és a karbi között (két végén vasból mecsinálva a felfogatás, és a gumicső meg rá van bilincselve), bár nekem lenne kedvem még egy szívómembránt is beépíteni :o) Nem tudtok véletlen valahol olcsón 50-eshez valót?
Ay enyémen is szar az első villa, lötyög mint a picsa. Majd azt is meg kell csinálni sok más mellett :-))) Viszont erősen gondolkodom, hogy áttekerem a generátort, hogy nagyobb áramot is bírjon. Ez a 20 W -os teljesítmény lófasz.
Megoldjuk, figyelj :) az a jó az egészben, hogy a mustang elsővillája gyárilag szét van már kopva :), mármint az a pvc cucc, a 68-as pionyromban már valaki megoldotta, ott bronzból van, az azért mégis jobb, szal ha az ott ki van kopva, 50-nél komoly halálfélelme van az embernek :), majd kiv leszek, ha összerakok egy szarrátuningoltat az hogy fog teljesíteni 120-nál :)
Én közdarabot valószíbűleg marózni/esztergálni fogom. Ráadásul nem is mindig alu a közdarab, lehet spiáter is, azt meg szerintem elég szar hegeszteni (de lehet, hogy nem).
Én is simson karbit szeretnék felrakni, közdarabot lehetne csinálni két karburátor csonkból ( ami a karbit és a hengert köti össze) csak találni kéne valaki aki tud aluminiumot hegeszteni.
Pár hónapja a tv-ben ment vasárnap éjszaka, asszem másnap suli volt, leszartam én megnéztem, alap film, nekem nagyon tetszett :) Volt az öregnek kitartása... Na majd ha lesz egy 40 éves motorom, azzal megcsinálom ezt a filmet magyar változatban :) jajj most jut eszembe van 40 éves ideálon, hehh azt nem áldozom fel :P, inkább várok még 10 éves a mustival.
Jah és Kristófnak köszönet a jutub linkért: http://youtube.com/watch?v=8ZOGUjRVs2E&feature=related
Végre valahára, meglátam az első normális mustangos videót, amiben nem 80-al visítanak, kamerásmobillal a kézben a km órát lesve, nem gumit égetnek, és nem igénytelenül kerekezgetnek összevissza :)
Igen, ha hozzámvágnának 3 millát, hogy motort vehetek csak rajta, az is jawa lenne :) 52 tényleg sok, azért már adjon km óra spirált is :) Amúgy hovavalósi vagy? én Szarvason vandálkodom :) (mármint nem Te, hanem Babo90)
Sziasztok. Rájöttem az alapjárat problémára. A hengerfej a hiba oka, ugyanis nem mustang hengerfej van a motoron hanem ami a pionír-eken is volt. Ma próbaképp elkértem egy ismerős mustangjáról a hengerfejet hogy mi a különbség teljesítményben és rárakva a motorra egykettőre megszűnt a gond, sőt a motor is simábban járt. Tehát úgy néz ki vennem kell másik hengerfejet. :( Ha esetleg van felesleges hengerfej itt valakinek, vevő vagyok rá!
Mi ez a sok nyugati motor????? Ájjatok má leee:D:D Mindjá párton kivülinek tekintenek azt elvisz az JÁWÓ XD:D
egyébként 52 az sok..
Te is Táyer ilyet mondasz legalábbis az volt kivehető, hogy: azé nem feszel CBR-t mert nincs rá pénzed! :D:@ nekem ha lenne se vennék, mert abba nincs feeling plusz japán meg egyébként is hogy mondhacc ilyet???? :D:D
Értem én h. grága. Én kaposvári vagyok, és a Balaton északi oldalára mentem el a motorért. Itt Somogyban egyáltalán nemtaláltam, nemhogy eladót, de olyan embert se ismertem akinek van. Egyébként nekem is nagyon tetszenek, azért voltam képes utazni érte kb 250 km.-t. Ha körülnéznél picit távolabb, biztos találnál olcsóbbat. Hidd el én benzinnel együtt megúsztam 20e-ből az egészet. Még mindig jobb, minthogy átmegyek a szomszédba és veszek egyet 50-ért. Sok szerencsét a vásárláshoz!
Egyetértek veled ebben... egy használt motort nem szabadna ennyiért adni. De télleg errefelé /békés megyében/ mindenki nagyon drágán adja a motorokat. Normális állapotú Simsont 40-50 alatt nem találsz. :S:(
De úgy látom h. az ien internetes hirdetések sem adnak 40nél alább. Sőt soxor felette. Kicsit ledöbbentem a jóállapotú 51es szimó ért 120E-et kértek.
Igazából kicsit sarokba vagyok szorítva ezzel kapcsolatban. Ez a Mustang meg eléggé megteccett. :)
Én 10000 ft-ért vettem a Mustangom. Gyönyörű, makulátla állapotban. Én 52 ezret még egy Simsonért se adnék. Egy 50 ccm-es használt motor a szemembe nem ér 30-nál többet. Lehet h. más aztmondja h. ez ilyen meg olyan jó, de akkor is kiröhögöm mert csak egy 50-es. 30-ért fogok venni egy yamaha jogot. A mai robogókért meg elkérnek majd félmillio ft-ot. Ez a jog is majdnem olyan szinten van, mégse fizetek érte 100ezreket. Ha kicsit nem idevaló a téma akkor bocs mindenkitöl.:D De sztem nem ér az a Mustang 52ezrert, akármilyen jó is.
Hát jó, télleg nem kevés.... de télleg nagyon jó állapotban van és én nem akarok rá költeni különösebben egy ideig. Most vehetnék egy rosszabb állapotút is vagy esetleg egy Simsont azt is rosszabbat, de nem vagyok az a nagy szerelő típus. :)
Errefele meg mindenki drágán adja a motorokat. :S:S:(