Jah és valamit elfelejtettem, a stander épp hogy csak leér, és ha jövőhéten megkapja hátra is a hosszabb telókat, akkor lehet hogy vinnem kell magammal ezentúl egy kis dobogót. :)
Végülis igazad van! Egyszerübb, és rövidebb idő lett volna mindezt megcsinálni, mint 5 perc alatt kicserélni!:DD Amúgy nem marad ez a szín. Ha minden jólmegy péntekre már le lesz festve. Szép lesz... :P Már csak a szívét kéne megcsinálni. Menni megy, csak mióta elestem kidobálja 3.-ból ha megerőltetem, meg korcog, nyihol, csihol, nyikorog zörög stb...
A Simson villán meg énis gondolkodtam, de az olvasatakra tekintve, nekem ugy jött le, hogy én azon ritka Mustang tulaj vagyok, aminek a villája nem lötyög semerre.:D Szóval nemhiszem hogy lecserélem. Meg haver esztergáltat rá majd magasítót.
Hello! Én egy kecskeméti börzén 3000 forintért vettem, de ez a pofátlan alkudozás és a szerencse eredménye. Viszont a motorba behelyezni közel se volt olyan egyszerű mint gondoltam, vagy át kell hegeszteni a váznyakat, vagy úgy teszel ahogy én: Én a vázat nem akartam alakítgatni, ezért esztergáltattam 2 új csészét a nyakhoz, de hogy ne legyen egyszerű ezt egy BC3 nevű acélból kellett megcsinálni ami edzhető, és persze hogy szinte sehol nem lehet kapni. Úgy mindenestül az első villa átalakítás kábé egy 10-esembe van
3000.- villa 3000.- esztergáltatás 500.- porvédő és tengely (használt) 1782.- bc3 acél 1500.- kerék (használt) 1520.- golyóskosár, teleszkóp szimeringek, gumiharmonika
11302.- az össz. költség De még az idom merevítése nincs igényesen megoldva szóval az is rádob majd egy kicsit, meg hála istennek nem kellett vennem fékfedelet mert a Tyer szerzett nekem születésnapomra egyet. Az biztos ha ezt tudom előre, hogy mennyibe fog fájni, nem fogok bele.
hallod azt a tankot tök jól meglehetet volna csinálni ha a tetejére nem basdztál volna rá! De még igy is meglehet.. Veszel festéket gittet alapozót flexet meg egy kanálvasat csavarhúzót meg acetilén-oxigén-es hegesztőt olyan szépre meg lehet csnálni hogy észres sem veszed össze volt törve!!:D
Táyer ne fárassz má minket a nyugati cuccaiddal:D:D:D:D na jó csak vicceltem jólnézne ki egy tárcsás Mustár.:D
3000-ért már lehet kapni jót, picit kopva, de hát még mindig jobb mint a gyári fordított teló, de 10-15-ért már kapsz tárcsafékeset egy DT-ről :) 6000-et már sokallanék érte...
Hát a tank teteje az tényleg csak az idegességem gyümölcse, gondoltam már ugyis mindegy. De van egy jóóó hírem. Ma már motoroztam.:DD Már mielött feltettem a képeket kész volt, csak kiváncsi voltam a reakcióra. Gyakorlatilag a vázon és a kormány és kezelőszerveken és a kerekeken kívül már semmi nem eredeti, minden a sárgáról van. (a Pannónia benzincsaptól nem váltam meg:D rátettem erre a tankra). Kis gondok vannak még az alapjárattal ,meg kicsit nyihol a blokk, de egész jól húz még mindig.
Elég durván odakapott, nekem volt egy, a ts tankos, amivel egy ifa alá csúsztak be, annak nem horpadt be ennyire a gyári tankja, mert azt is megkaptam mellé :) Felül hogy sikerült behorpasztani? (Gondolom az már az esés után mehetett oda, nemde?) Jajj, pedig oylan szép volt... no, de nem feladni! Másik mustangot megcsinláni, oszt' azzal menni! :) Ellenvetés nincs! :P
sziasztok! szegény Mustang jó nagyot kapott :/ Az enyém most pihen a műhelyben,netre kell a pénz.Én próbáltam más karbit,nem jött össze.Raktam fel babetta karbit az nem volt jó egyáltalán.Felraktam a Gilera 20-as Dellortóját is,azzal ment,de csak szívatóval.Úgy meg nem volt alapjárata.Szívató nélkül szépen járt alapon,de elindulni nem lehetett vele mert nem volt ereje.Én is SImson karbit szeretnék feltenni.Az eredetinek kopott a súbere és falsot szív.Emiatt nagyon pörög alapjáraton.
Közdarabot lehet csinálni amúgy vasból is, (ld:Babetta), de akár úgy, ahogy a robogókon, vagy az újabb 2t-ken, hogy egy iylen vastagfalú gumicső van a henger és a karbi között (két végén vasból mecsinálva a felfogatás, és a gumicső meg rá van bilincselve), bár nekem lenne kedvem még egy szívómembránt is beépíteni :o) Nem tudtok véletlen valahol olcsón 50-eshez valót?
Ay enyémen is szar az első villa, lötyög mint a picsa. Majd azt is meg kell csinálni sok más mellett :-))) Viszont erősen gondolkodom, hogy áttekerem a generátort, hogy nagyobb áramot is bírjon. Ez a 20 W -os teljesítmény lófasz.
Megoldjuk, figyelj :) az a jó az egészben, hogy a mustang elsővillája gyárilag szét van már kopva :), mármint az a pvc cucc, a 68-as pionyromban már valaki megoldotta, ott bronzból van, az azért mégis jobb, szal ha az ott ki van kopva, 50-nél komoly halálfélelme van az embernek :), majd kiv leszek, ha összerakok egy szarrátuningoltat az hogy fog teljesíteni 120-nál :)
Én közdarabot valószíbűleg marózni/esztergálni fogom. Ráadásul nem is mindig alu a közdarab, lehet spiáter is, azt meg szerintem elég szar hegeszteni (de lehet, hogy nem).
Én is simson karbit szeretnék felrakni, közdarabot lehetne csinálni két karburátor csonkból ( ami a karbit és a hengert köti össze) csak találni kéne valaki aki tud aluminiumot hegeszteni.