Huha! Köszi a segítséget, karbi gond nem lehet mert nincs eltömődve, megnéztem. A sebességeket pedig se álló helyzetbe se pedig mozgó helyzetbe nem veszi be, pedig hallom a kattanást. De ez eggyik pillanatról a másikra történt vele, raknám egyesbe, kattanás, engedem ki a kuplungot és nem megy semerre. Ja visszatérve a gyújtásra, nem lehet gond vele mert most volt megszakító cseréje és tirisztor cseréje. Úgy néztem hogy ad e szikrát hogy kiszedtem a gyertyát majd a blokkhoz érintettem és kihagyás nélkül adta a szikrát ráadásul igen komoly szikrát adott és eddíg pöccre indult! ezek után gondolom még nehezebb lesz kitalálni mi lehet a gond.
Hali Néézd meg, benzinadagolással nicns-e gond, lehet el van tömődve a főfúvókád, karbin a 2 rézcsavart kicsavarod, azokon a végén van 1-1- lyuk, azok szoktak eltömődni, ezért nem kap benzint, és ezért nem megy. Vaagy fogsz egy injekciós fecskendőt, gyertyameneten keresztül az égéstérbe bespriccelsz neki egy kicsi benzint, ha akkor indul, akkor mindenképp karbi gondja van, ha akkor se akkor gyújtás. De előtte nézd meg, hgy száraz-e a gyertya, ha lucskos, akkor gyújtással van a gond. be kell állítani, már párszor le volt írva a fórumba pár oldallal visszább. Váltó: lehetséges, hogy a léptetődben az a két kiugró pöcök mögötti kis rugócska eltört, elrozsdásodott, áltlaában ezek nem szoktak "csak úgy" szétugrani. Egyáltlaán nem veszi egyik sebességet sem? Mozognia kell a hátsókeréknek, vagy a főtengelynek ahoz, hogy bevegye akármelyik sebességet is. Remélem tudtam segíteni, ám nem vagyok itt egyedül, ha vlami nem tetszik a többieknek, javítsatok ki.
Lenne egy igen érdekes kérdésem a Mustangal kapcsolatban. Nem indul se rugásra se tolásra, pedig ad szikrát megnéztem, méghozzá elég szép szikrát ad, akkor most mi lehet a gond? A második kérdésem pedig az hogy létezik hogy csak úgy szét esik a váltóm? Mert az összes sebesség nála most üres? Vagy ez tipikus Mustang gond? előre is köszönöm!
Nekem króm volt, de lepattogott, így nekem is be van festve... de az gyárilag króm volt, mert ahol zsírozva van, ott megmaradt a króm réteg, legalábbis ha nem krómozva, horganyozva biztos., nemhiszem h festve lett volna...
nekem szétszedhető első telóm van és az állórész igen deformálódott! lakatos kijavította de a belselye igy mégszarabb lett de legalább 'egyenes' kicsit minden fele görbül de azt nem lehet észóre venni... most az esztergályos ismerősük szenve vele mert kikopott a mozgórészem közepe igy a középső persely kotyog szart se ér most viszek egy másikat hátha az jó lesz...
Kérdés: nektek a gumiharmónika alatt, a harmónika tartó gyűrű alatt be van festve vagy króm?
Az én gépemmel anno nekiment valaki valaminek.elgörbült a csúszószár.Nem mozgott semmit.most az alsó persely ki van belőle véve,így mozog egy kicsit.Állítólag kapok egy erősített első villát.Majd azt rakom bele.
helo Nekem se lötyög az első teló egy picit sem.Szerencsére régóta be volt állva amikor hozzám került ingyen a gép és akkor elkezdtem motorozni vele tankon ülve.Hát sehogysem mozdultak meg.Na akkor lett szétszedve az eleje gyenge csiszolás a szárakon , zsir aztán már jó is ,elég régóta jól működik.Tesóm jawa-ján se lötyög .Pedig abba van óra szerint mostmár 27 ezer meg kitudja mennyi amig a spirál nem mért.Zsirozni kell a szárat teljesen ki kell huzni az elejéből és bezsirozni.Enyémen olyan szépen csuszkál lenyomom finoman az elejét utána jön is vissza nem szorul.Ja és ha vki nem tudta volna a hátsó telók is olaj csillapitásuak.Egész jók.Csak a teló tetejében nem szimering van hanem 2 o gumi gyűrű.azokat ki kell cserélni, a belsejében a teló becsuszó szárára lyukasztóval kell vágni bőrből egy olyan 20mm átmérőjű bördarabot és azzal összerakva jó.(azért kell cserélni mert a régi bőrből már 20 év után semmi sincs.És tényleg ,valamennyire csillapitanak.Én a telók szétszedését már tudom van rá jó technikám egyedül megoldom ha szerelni kell.elég erős a rugója.
Jah és valamit elfelejtettem, a stander épp hogy csak leér, és ha jövőhéten megkapja hátra is a hosszabb telókat, akkor lehet hogy vinnem kell magammal ezentúl egy kis dobogót. :)
Végülis igazad van! Egyszerübb, és rövidebb idő lett volna mindezt megcsinálni, mint 5 perc alatt kicserélni!:DD Amúgy nem marad ez a szín. Ha minden jólmegy péntekre már le lesz festve. Szép lesz... :P Már csak a szívét kéne megcsinálni. Menni megy, csak mióta elestem kidobálja 3.-ból ha megerőltetem, meg korcog, nyihol, csihol, nyikorog zörög stb...
A Simson villán meg énis gondolkodtam, de az olvasatakra tekintve, nekem ugy jött le, hogy én azon ritka Mustang tulaj vagyok, aminek a villája nem lötyög semerre.:D Szóval nemhiszem hogy lecserélem. Meg haver esztergáltat rá majd magasítót.
Hello! Én egy kecskeméti börzén 3000 forintért vettem, de ez a pofátlan alkudozás és a szerencse eredménye. Viszont a motorba behelyezni közel se volt olyan egyszerű mint gondoltam, vagy át kell hegeszteni a váznyakat, vagy úgy teszel ahogy én: Én a vázat nem akartam alakítgatni, ezért esztergáltattam 2 új csészét a nyakhoz, de hogy ne legyen egyszerű ezt egy BC3 nevű acélból kellett megcsinálni ami edzhető, és persze hogy szinte sehol nem lehet kapni. Úgy mindenestül az első villa átalakítás kábé egy 10-esembe van
3000.- villa 3000.- esztergáltatás 500.- porvédő és tengely (használt) 1782.- bc3 acél 1500.- kerék (használt) 1520.- golyóskosár, teleszkóp szimeringek, gumiharmonika
11302.- az össz. költség De még az idom merevítése nincs igényesen megoldva szóval az is rádob majd egy kicsit, meg hála istennek nem kellett vennem fékfedelet mert a Tyer szerzett nekem születésnapomra egyet. Az biztos ha ezt tudom előre, hogy mennyibe fog fájni, nem fogok bele.
hallod azt a tankot tök jól meglehetet volna csinálni ha a tetejére nem basdztál volna rá! De még igy is meglehet.. Veszel festéket gittet alapozót flexet meg egy kanálvasat csavarhúzót meg acetilén-oxigén-es hegesztőt olyan szépre meg lehet csnálni hogy észres sem veszed össze volt törve!!:D
Táyer ne fárassz má minket a nyugati cuccaiddal:D:D:D:D na jó csak vicceltem jólnézne ki egy tárcsás Mustár.:D
3000-ért már lehet kapni jót, picit kopva, de hát még mindig jobb mint a gyári fordított teló, de 10-15-ért már kapsz tárcsafékeset egy DT-ről :) 6000-et már sokallanék érte...
Hát a tank teteje az tényleg csak az idegességem gyümölcse, gondoltam már ugyis mindegy. De van egy jóóó hírem. Ma már motoroztam.:DD Már mielött feltettem a képeket kész volt, csak kiváncsi voltam a reakcióra. Gyakorlatilag a vázon és a kormány és kezelőszerveken és a kerekeken kívül már semmi nem eredeti, minden a sárgáról van. (a Pannónia benzincsaptól nem váltam meg:D rátettem erre a tankra). Kis gondok vannak még az alapjárattal ,meg kicsit nyihol a blokk, de egész jól húz még mindig.