Ja és még vmi! Valaki legyen szíves segítsen abban hogy hol tudok szerezni szegeden 13as TS lánckereket!Voltam a 3 legnagyobb motorboltban de egyikben sem volt csak 14es!Azt mewg személy szerint nagynak tartom!Nem tudom elbírná-e moci! Előre is köszi a segítséget! hellosztok! JAWA Mustang
hello! hát ha elmondod hova valósi vagy és h mennyit adnál egy blokkért akkor lehet tok segíteni mert van egy pót blokkom végilis! én szegedi vagyok szállítani nem tom! hello
A csavar nálam is kiszokott lazulni, de meguntam, és tettem alá rugós alátétet. Azóta jó. A lánckerékből nekem is le van törve de csak 1 fog. Ezek szerint ezek ilyenek...:D
Ááááááá!!!!Megcsináltam a kuplungot!Egy rohadt kiemelő csavar volt kilazulva!Ááááá!!!!! Na mindegy!Legalább nem kellett szétkapni az egészet!Király!Viszont megnéztem első lánckerekemet!11es nekem is ill csak 5ösmert nekem a 11ből 6 le van törve!mondom ok!nem baj!Megy fel a 13as nemsokára!:D minden jót:D
Én Mustangom naon jó erőben van am!2esben is tudja pörgetni a kereket!(persze úgy h nem ülök rajta csak visszafogom:D)2esben amikor pörgetem a gumit nyomja ám a gumifüstöt!Nekem nem gyári gumik vannak rajta már de megint cserélni kell mert tisztára négyszögletes már a hátsógumi plusz profil sincs rajta túl sok már!:) Széles utat sok zabot a vadlovaknak!:D
Húha!Akkor mostmár én is odafigyeléek majd a boltban h milyet adnak!Vékonyabb kell....OK!:) Képzeljétek ma széthullott a kuplungom!Nem teljesen tom mi lehet gondja!Nem old!Egyik pillanatról másikra egyszer csak nem akar oldani!lámpánál gumitégetve várom a zöldet!:Dszerintetek vmi elkopott v a rugó tört el?v mi? előre is köszi hellosztok!
Én ugyanígy jártam tegnap. Szerencsére visszavették a boltban. :) Közben megkérdeztem Péter_mz-t is mailben, ő ilyen vastag lánckereket szerelt a motorra, viszont neki szélesebb lánc van a jawa-ra téve így jó lett neki.
Hát igen,vastagabb kb másfél milivel. nekem van egy 50 fogas hátsó lánckerekem,de az is vastagabb annyival.le kéne szedetni belőle,de az esztergályos aki majd segít a gyujtásnál is,épp fürdőszobát újít fel és nem dolgozik.Nemrég értem haza.mérges lettem ugyanis haza kellett tolni a mocit kb 2km-ről.Mindig hordok magammal szerszámot sosem volt rá szükség.Most az egyszer nem volt nálam gyertyakulcs sem,és éppen most lett zárlatos a gyertya! Amúgy úgy tűnik hogy a simson karbi főfúvókája kicsi a mustanghoz,mert sokáig szívatóval szeret menni,és az alapjárati levegőcsavar is be van tekerve teljesen.
Szevasztokkkk! Elmentem venni benzinszűrőt, kiváncsiságból megkérdeztem mennyi be kerül a ts 13-as lánckerék (sajna nekem még a 11-es van rajta). 1300 pénzt mondtak, még mutatta is a fazon, hogy miről is van szó. Mondom azaz, vékony, csomagoláson ts felirat. Mondom akko minnyá gyüvök elugrok haza pénzért. Visszamentem mondom nekik a lánckerékért jöttem vissza. Adják is (egy másik csávó, nem az akivel azelött beszéltem) fizetek oszt lépek haza. Szétkapom a motort le a régit, akarom felrakni az ujat, felis megy, de a láncba nem kap bele. Az mondom f@sza. Nézem ez nemis ts. Nézem a csomagolást, etz van ráfirkálva. Hülye voltam és nemnéztem meg a boltban, hogy azt adta-e oda, mert elötte ts-ét mutatta, én meg azthittem majd ugyanazt adja oda, hát nem. Össze rakom a motort, h. visszamegyek kicseréltetni, csak közbe eszembe jutott, hogy fél 5-ig vannak. Pedig minden komplikáció, és hiba nélkül összetudtam volna rakni, már rég 13-as lenne rajta. Elvégre rámegy ezis, csak vastag a foga, és nem kap bele a láncba.
Sziasztok!Először is üdv mindenkinek!Nekem van egy Mustangom amely nagyon szépen üzemel és nagyon szépen megy!Berugókar leszakadt de sebaj!Tolom 2 lépést már megy is!Van még1 Mustangom bontásra!Haveromnak is van egy amelyet nemrég élesztettük fel!Régebben valaki írta h milyen sokba került neki!Na nekem az alap gép 10 ezer volt a bontásra vett az 1500!A gépemre eddig a benzinen kívül kb. 5000-et költöttem rá,mivel mindig mindent meg tudtam csinálni rajta!Személy szerint azt vallom hogy a karbit sokkal könnyebb szerelni mint például egy simsonon!pl az úszóház sokkal ötletesebb!na mindenkinek minden jót!LADA és JAWA!!!!Ezek a király gépek!
Haverom szerint (aki adta a simson karbit) ne adjam fel a megszakító nélüli gyújtás dolgot.Ha valaki kíváncsi akkor elmondom hogy én hogy oldottam meg.Lehet nem tökéletes,de nekem ez jutott eszembe.SZóval.Egy mustang alaplapról levágtam a felső részt,csak az alsó keret maradt.Erre csavaroztam rá a babetta gerjesztőtekercset.Egy sérült babetta mágneskerékről levágtam a jeladómágnest tartalmazó szoknyát.Ezt a "karikát" tettem fel a mustang mágneskerék tetejére.Egyszer beindult bele a gép.de mivel a szoknyát oda kéne hegeszteni és esztergálni az ütés elkerülése miatt,az esztergályosom elfoglaltsága miatt nem valósult meg.Lehet érdemes lenne vele foglalkozni,mivel egyszer beindult vele.
Nemtom mennyi kellett rá, mert nem én fujtam. Ahol vagyok gyakorlaton (kasznilakatos) ott fujta le nekem az egyik fényező maradék festékből. Egy Skodát fujt, ami bordó, és annak a szinét kapta meg, csak erre még ment lila gyöngyház. A fekete meg Passat fekete lesz.:D (Az a lényeg: nem lopjuk a festéket XD)
A gyujtáson meg sztem nem probálgatok semmit, örülök h. igy betudtam állítani. Sztem igy hagyom, mert lehet elkurnám.
Szép kutya! Pontosan milyen festéket használtál? és kb hány deci kellett rá? és milyen alapozót?
Még az előgyújtáshoz: a gyári könyvben, ami pl a jawamustang.extra.hu-ról is letölthető, az előgyújtás értékét 1,2-1,5mm-nek adja meg. A próbalámpás beállítást pedig próbáljátok ki. Egy sima elemlámpára rákötött két vezetékkel egyszerű öszehozni a cuccot
Itt az új fényezés (a kerekeken a mocskot nemkell nézni :D), még a sárvédő visszavan, az feketére metál feketére lesz lefözsdve.
A képeken mondjuk nemnagyon látszik, de nem sima metál, hanem gyöngyház. Van a bordó alapszín, de ha fény éri, akkor lilás csillogása van. A gyujtást ugy ahogy sikerült beállítanom ,most jól indul hidegen melegen, de ha melegen első rugásra nemtudom elindítani, akkor garantált a betolás. Nemtom miért csinálja, de 10-ből 9-szer elindul elsőre. De ha betolom, akkor is fél méter után beröffen, de berugni nemtudom.
Sóval most van az az állapot, hogy semmi baja a motornak, kivétel ha ráadom a refit, kialszik a hátsó lámpa. De sztem ezt így hagyom, mert eggyel kevesebb fogyasztó=nagyobb fény a refinél. Meghát egy mosás ráférne...
Meg valaki kérdezte, hogy melyik ts lánckereket kell rárakni, nekem aztmondták, hogy a vékonyabbikat.
Nem semmi!:D az enyim ilyet nem tud :( Viszont felkerült rá a simson karbi!Nem szarakodtam közdarabbal,hanem csináltam egy másik szívócsövet.Nem lett szét,nem is vagyok rá büszke,de megfelel a célnak. Nos,ki is próbáltam az előbb.Nehezen akart beindulni,most állt a gép egy ideje. De végül beröffent.A légszűrőt még nem tudtam felrakni,így anélkül próbáltam.Úgy tűnik van rendes alapjárata,és jobban is szól.A múltkor kihézagoltam a váltókart,amitől szorult.Nem tudtam próbaúton betenni harmadikba.Eddig a Jikovval harmadikban 45-50 körül volt a vége,most csak másodikban tudtam menni vele,a simson karbival 40-et megy másodikban.Már kiszedtem a váltókar hézagolást,csak közben feljött egy nagy vihar:/
szerintem bazmeg dízellel:D:D:DD 3mm az nagyon sok.... bár ha akkor van a kalapács 0,4mm akkor nemtom akkor is szar
a 04-et ugy kell beállítani,hogy forgatod a főtengelyt azt mikor a legjobban van kinyitva a kalimpács(tehát kicsit jobban megforgatofd már zár össze) akkor kell 0,4mm-nek lennie. felső holtpont elött 1,5-1,6 miliméteren van az ujságpapiroscigis őrület... érted?:D
ja és itt hon dizeles benzinnel mostam ki a tankot aztán filteresen leszürtem és visszaöntöttem a tankba és öntöttem hozzá 2t olejt... elakarok indulni pöcre megy csak felbőg az egész alapjárat kb 5500fordulat:D:D: aztán elindulok 5500-jól húz aztánn semmi... aztán leparkolok a barátomhoz leszedem a pipát, hogy ne vigyék el:D
aztán jövök ki rugdosom nem megy tolom nem megy... na akkor hegyről le beindult!!!! 15 méterig aztán leállt... mondom mifaszvan látom a gyertyápipa felrakom megy... de akkor pipanélkül hogy ment??? önrobbanás??
Bocsi hogy én is beleszólok de nekem a megszakító hézagokra a következőket mondták: -A dugó a felső holtpont előtt egy jó 3mm nek kell lenni -A megszakító hézagra pedig 0,4mm mondtak Én ezek szerint állítottam be és tökéletesen mükszik! Vagy nagyon eltoltam? Ja és bocsánat de nagyon elírtam sőt... de nem tilisztoros gyújtás van benne hanem kondenzátoros, BOCSESZ!
Hali (TyerCorp01 vagyok, csak nem tom a jelszhavam fejből, és most itt vok Kristóféknál) Szóóval: előgyújtás, mint általában minden jóravaló 50-es motoron 1.5-1.6 mm a felső hp. előtt, 2 mm az már sok, minél nagyobb az előgyújtás, anál magasabb fordulatszámtartományokban fog "jól húzni" Én sose szarakodok cigipapírral, meg ilyen szarságokkal, szemre lövöm mindig a gyújtást. amúgymeg a mexahézagnak a felső hopltponton kell 0.4 mlilinek lennie , én régebben tapétavágó pengéjével lőttem, persze miután a hézagoló célszerszámom szublimált (és azóta is gáz halmazállapotban terjeng valahol a kozmoszban). Azt meg hogy mikor szar a kondi, valszeg már Ő is meg tudja állapítani. Nos, én most el is köszönök, nem is fogtok felőlem hallani 10.-éig (tudom, most örültök :P ) De vissza fogok olvasni, ha hazaértem :P Jah, és tesztelem azt a mustangot, amire Ti sose fogtok felülni :P:P:P Üdv
Én meg Kristóf 210 vagyok, tőlem meg 2 hétig nem fogtok hallani semmit.
Hát jó legyen elmondom! Le volt esve a lánc és 1 napig nem vettem észre, hihetettlen, reggel állnék neki mérgesen a szétszedésének és látom hogy nincs rajta lánc, hát mondom... De érdekes mikor ráraktam egyből pöcre indult és a sebességeket is megtalálta! De azért mindenkitől köszönöm a segítséget!