Sziasztok!Segítséget kérnék most is.:SA probléma a következő:Ugye hengerfejes lett a gép és meg is csináltuk, na de most mikor eljutottunk arra a szintre h elindítsuk és az egyik injektornál nagyon erős hang hallatszik(falsot szív) és alapjáraton rázkódik.Ja és eléggé mozog sajna az injektor mert véletlen elmozdítottam:S.Kérdés hogy lehet az miatt az ingadozás?Járt már valaki így?Injektor tömítés csere segíthet rajta?Cserélt már valaki ott tömítést?Válaszokat előre is köszönöm!
Koszonom a hozzaszolasokat. AZ akksi elviekben ok, meg szerintem toltodik is, ha megy. A fo probemat az jelentette, hogy nem ment. :) En naiv fejjel arra gondoltam, hogy a riaszto szivja le, ha nem megy, javitsatok ki, ha nagy hulyeseget mondtam. Szoval december elejen vettem a kocsit, addigra mar minimum 3 honapja egyhelyben allt, hisz augusztusban vontak ki a forgalombol. A tulej szerint elotte sem hasznaltak mar sokat. Amikor megvettuk kicsit toltottek rajta, es kb ment is. Elsore indult a kocsi, de kicsit kellett inditozni max 2 sec. Aztan dec 7. ota csak allt a hidegben. Itten sajnos nemigazan ment fol 2-3 fokig se a homero higanyszala, <gy ez gyakorlatilag 2 honap fagybanallast jelent. Ebbol gondolok arra, hogy (remelem) a kocsinak igazabol nincs baja, csak egyszer rendesen fel kell tolteni az akksit. Most elkezdtuk hasznalni rendszeresen, remelem nem fog lemerulni. Aztan ha igen, akkor persze muszaj megnezetni.
Nekem a Zsiguliban szokott lemerülni az akkumlátorom, mert sose szoktam bele jót venni. Eddig. Mivel emiatt gyakran kell tölteni, én nem szoktam kivenni az akksit (amikor más autót bikázok, akkor sem), egyszerűen a rácsíptetem a két pólusra az akksi töltőt (ami nem egy drága dolog, 10 ezer forint körül vettem az enyémet) és ott hagyom. Egy éjszaka, jó akkumlátornak elég szokott lenni, de azt jobb esetben látod, hogy hány ampert vesz fel. Minél kevesebbet, annál jobban feltöltődött.
Viszont ha ez a jelenség ismétlődik, akkor érdemes megnézni mi történt. Lehet, hogy csak a hirtelen hideg (ez esetben ősszel érdemes újat beszerezni), de lehet, hogy valamelyik fogyasztó vagy maga az akksi zárlatos, nem tölt a generátor, stb.
Szerintem nem megy fel rá. Más a szelepdekni tömítése is.
De a legegyszerűbb, hogy bemész egy autósboltba és megkéred szépen őket, hogy nézzék meg mit hoz a gép tömítésnek az egyikre és mit a másikra. Úgy tudom más!
pár adat biztossan törlödik,de nem gáz , a rádiora azért jo odafgyelni,nehogy ne legyen meg a kod. én legtöbször kicsavarom az aksi dugóit, de volt már hogy benne felejtettem. Nem tudom miért merült le ,de ha aktuális mérj töltést vagy aksi terhelést. Biztos kiderül.....
Nem muszáj kivenni az akksit az autóból a töltés idejére. Ha nem akarod, hogy törlődjenek az emlitett adatok. De ez csak részletkérdés. Sokkal inkább annak kéne utánnajárni, hogy miért merült le. Töltés nincs, vagy az akksi ment tönkre!
Egy ismerős ajánlotta, hogy az X20XE műanyag szelepfedele helyett szerezzek Calibra alumínium szelepfedelet.
Találtam is egy bontottat, ami C20XE-hez való. A kép alapján nagyon hasonló, de biztosra szeretnék menni. Sajnos az ország másik végében van, így a helyszíni próba nem játszik.
Sziasztok a gyakori adagolóhiba csak 2.0,2.2 DTI-nél és a VP44 adagolónál fordul elő vagy másoknál is. A 2.0 DTH-kban milyen adagoló van? Ott is fönnáll ez a hiba gyakoriság Mik a 2.0 DTH és a DTI alapvető külömbségek? Köszi üdv trasgo
Törlődik a napi km adat,dátum és idő és a fogyasztásé-föltéve,ha a fedélzetid multifunkciós....+ha gyári a fejegység,akkor kellesz a kódja-tehát nyugodtan töltheted.... Pénz?-csak 1 akksitöltő kell hozzá,ami ha nincs kérsz valamelyik ismerősödtöl.... Általában 1 jó fél nap és a legtöbb akksi föltölt rendesen....
Sziasztok! Újabb kérdés: az akksim gyakorlatilag teljesen lemerült, fel szeretném tölteni. Ilyenkor kivehetem a kocsiból, akármilyen beállítás törlődik miatta, vagy sem? Egyáltalán pontosan hogy lehet föltölteni egy akksit, mennyi idő, mennyi pénz?
Pedig tényleg az van benne. Amúgy az Kadettban a C20XE-ket is szerelték anno gyárilag F16-tal.
És szerintem ha szétborítva összehasonlítasz egy F16ot és egy F20at akkor valahogy nekem sokkal erősebbnek tűnik anyagban az F16. Tudom hogy az egyiket gyárilag 160 a másikat 200Nm-re írják de akkor is. Na mindegy is.
Egyik ismerősöm fényszóróját akartuk beállítani, de nem csinál semmit az állító csavar. Ki tud akadni, vagy valami széttörhetett benne? Hogy lehet kivenni a fényszórót?
Olyan kérdésem lenne, hogy erösitöt kötnék be, már nagyjából kész is, de a tüzfalon nemtudom hol vigyem át az akksihoz a tápkábelt. Ti hogy oldottátok meg?
Tudod erről beszéltem, hogy a józan döntést nem szabadna kizárni. Én azért erre felé láttam olyan mocskokat áttolni a műszakin, hogy a környezetszennyezése felért 2BVK busszal. És nekem volt olyan ismerősöm aki rossz fékkel autózott, hiába mondtam neki csináltassa meg.
Köszönöm a segítséget mindenkinek! Már korábban olvastam azt hiszem pont ebben a topikban egy szerelőről aki "vectra specialista", csak akkor valamiért nem mentettem el a weboldalát. De akkor Szeles Gábor lesz az. Igazából 1hónapja kocsi nélkül vagyok, már igencsak szükségem lenne rá, de inkább kibírok néhány napot még nélküle, ha az kell ahhoz, hogy ne szívjak vele utána. Valamit valamiért.