Sziasztok. Sajnos ma motorozás közben ért egy kis baleset: Belémjött egy suhanc gyerek oldalról Simsonnal (nem adta meg az elsőbbséget). A henger bordája megsérült picit, mert a karbi alatt levő tölcsér csöve az ütéstől megnyomta, de szerencsére az nem vészes, viszont ami a nagyobb baj hogy eltört a szívótorok. :( Szerencsére nem messze történt a lakhelyemtől, így nem kellett sokat tolni. A gyereket aki belémjött ismerem, azt mondta kifizeti a kárt, már csak az a kérdés honnan veszek szívócsövet. Jövő héten szétnézek pár helyen ha esetleg nem kapok sehol (ami igen valószínű) és van közületek akinek van otthon elfekvőbe, kisegíthetne eggyel. Jó a szűkített is. :) Balesetmentes motorozást kívánok minden Mustangosnak!
nekem 6lapfejű van 68 van ráirva és 100-at eszik 100on :D:D
NEmsoká kész a moci csak ujra kellet fényeztetni meg perselyeztetni a telót, má a fényezőnél van A hátsó lánckerékben van egy ilyen csuszklóü valami sűrű menettel a végén... na annak a menete nekem totál elkopott... sürgősen kéne olyan mert nemtom összeralkni...
Hali! jól elnéztem a dolgokat :D 68-as a főfúvóka.A rigáé a 72-es.Mindegy,most jól működik a gépezet.Indultam motorozni,de amikor belenéztem a tankba,csak az alját láttam :o Semmi benzin.A csőbe se folyt le.Mindegy,elindultam,belöktem a gépet.És képzeld a kicsike elvitt egész a benzinkútig,ami kb 2 kilométerre van innen.Derék kis jószág ez :)
Hmm, láttam én már karón varnyút :) de 72-es jikov főfúvókát még nem, 1975-82-ig az összes évjáratú volt már a kezemben, egy fotót tudnál közölni róla, csak érdekességképpen, azt tudom hogy van 2 fajta, a régebbi fúvóka feje hatszögletű, a újabbé már kerek. a hatszögletű méretét elfelejtettem anno leolvasni, és már nicns meg :( lehethogyneked oylna lenne?...
Hali, nem akarlak kioktatni, szerintem felcserélted a méreteket. Simsonba gyárilag lehet 67, , 70, 72, 78, 80, 90 ... a 80-ast már 70-es simsonokba rakják, mustangban gyárilag 68-as van, legalábbis én amelyiket láttam mindben oylan volt... jah és majd nézd meg a fogyasztást :) jawa 350-esben 94 v 96-os főfúvóka van asszem (de biztos nicns meg 1 mili) :) De ha 90-essel megy jól, ám legyen, de rengeteget fog enni, erre készülj fel :)
Beraktam a 90-es főfúvókát,és hát hm.tényleg jól megy vele.Nagyon jól.Persze vannak zavaró körülmények :D mint pl a kopott henger,ócska dugattyú amiből anno darabokat törtek le szereés közben.De ahhoz képest ahogy a Jikovval ment,most nagyon jól szól.Persze itt már előjön a rövid áttétel problémája is.Érzik hogy pörög még,de már nem megy gyorsabban.Lehet venni kell egy 13-as lánckereket(etz-ét) azt feltenni,hátulra a szélesebb 50 fogast,és kicserélni a amúgy is kopott láncot egy szélesebbre.
Elmentem fúvókát venni.70-estől 80-asig egyesével kapható.utána meg tizesével. Venni akartam egy 80-ast meg egy 90-est.De csak 90-est kaptam.Majd kipróbálom. Megkérdeztem a lánckereket is.Csak Etz-re való 14-es van,1150ft-ért.
sziasztok! Ma szereltem egy kicsit a gépet.Már írtam róla hogy a simson karbin a súbertű úgy van beállítva hogy a legtöbbet kapja,a levegőcsavar teljesen be van tekerve,és még a szívatót is ki kell húzni hogy legyen ereje.Szétszedtem a karbit.Az úszóházban még volt a 6 éve benne álló keverékből begyantásodott olajból,most mosta ki végleg a benzin.KIpucoltam mindent,a főfúvókában is volt szennyeződés.Megnéztem a főfúvóka méretét és láttam hogy 68-as.A Jikovban 72-es van.Tehát a Bvf-é kicsi.Kerestem másik fúvókát itthon,de csak egy kis Etz 115-öse van.Azt beletettem.Az első próbán éreztem hogy alapjáraton jó,de gázadásra le akar állni,azaz,már sokat kap.Áttettem a súbertű biztosító lemezt legfelső rovátkába(hogy a legkevesebbet kapja),itt már jól működött,de úgy tünt egy cseppet több anyag kéne neki.Lejjebb raktam a biztosítólemezt,de akkor ismét gázra megtorpant.Tehát kellene egy kicsivel kissebb fúvóka.Mondjuk egy 85-ös elég lenne.Majd veszek bele.Egyúttal megkérdem az Mz Ts125 13 fogas lánckereket :)
Hali emberek! Látom pezsgett itt az élet, amíg én a civilizációtól távol jártam :) Nagyon jó volt Kristóféknál, csak azt nem értem, miért alattam robbant le foylton az alatta teljesen üzembiztos motor? Babeta 2x is megadta magát, kiderült, hogy a tank alján 4 cm vastagon rozsda volt, ezért 2 km-re két sóderbánya közötti úton leállt, vontattuk haza, mjad tankpucolás, pár óra múlva megint leált, akkor szerencsére nem volt nagy baj, már volt nálunk gyertyakulcs, :) és egy homokszem féleség ékelődött be a gyertya pólusai közé, ezért állt le, később jött a mustang, mentünk Kiskunlacházára (20 km oda) és csak nem akart húzni... pont akkor raktuk fel a 13-as lánckereket, hmm mondom, jó lesz ez...majd visszajövünk megnézem...na hát nem... 45 volt a csúcs szembeszélnél, valamiért hörgött iszonyatosan, kis "parasztnitró" (úszóházlégtelenítő, szivató, ki minek hívja) és megindult, hm mondom jó... hazaértünk, fúvókatisztítás, semmi tömődés, leszedem a karbit, később a súbert kiszedtem, nézem, hol a tű, há csaknem beékelődve a helyére, kisestt a súberből... kombináltfogóval lapka összébbszorít, jóóó, harap mint állat, 13-as lánckerékkel ment neki az egykerék :o), ezek után megint a babetta következett, fogta magát, leállt, hmm, benzincsap át tartalékra, ment tovább, jajj már azt hittem, megint elbasztma valamit :) pedig nem is hajtottam, puszta jelenlétem inzultálta a motorokat :) Uccsó nap nem volt gond, a pont az I-re annyi volt, hogy hegesztettem egy keretet a túradoboznak, azt aképet csak azért rako fel magamról, mert azon már doboz is van :)
Hellosztok! Na mizujs?ma hatalmasat motoroztunk!Legaláb 100 km-t mentem ma!Kuplung már teljesen szét akar hullani de sebaj!Vitt még a Vadöszvérem!:) Holnap nagy blokkszétszedés meg restaurálás!:D Mindenkinek minden jót! H műkszik a póstai utánvétel? Üdv! JAWA_Mustang
ott az indukációval valósul meg nagyon bonyolult cucc... a tengelyen van a kalapács tehát tök mindegy milyen a szigetelés... nekem tök jól műxik... próbalámpásat még akku nélküli motoron nem tudtam használni..
Nem veszélyes a kromofág-benzin keverék? A kromofág miközben mar elég nagy hőt fejleszt, ha összerázod benzinel, ami a rázástól még jobban párolog még be is robbanhat
Az lehetetlen, hogy a kalapács is testelve van! Gondold végig mi értelme lenne, ha ugyanúgy le lenne testelve, mint a megszakító üllő része... Ha a megszakító nyitásakor próbalámpás beállításnál nem alszik ki a lámpa, akkor a kalapács zárlatos. Sajnos gyakran előfordul, hogy a megszakító le vagy szétszedésénél kimarad egy szigetelő alátét, vagy sérült és ez okozza a zárlatot. Lámpás beállításnál plusz előny az is, hogy ezt ki lehet szűrni. Jah és ami még fontos és lehet, lemaradt: a próbalámpás beállításnál le van szedve az a vezeték, ami a gyújtást a gyújtótekerccsel köti össze
Hellosztok! Megkaptam e-mailod!És igen félkupola és persze Mustang!:) Mustangon volt szal biztos h Mustanghoz való!:) (asszem '82-es évjáratún volt) Bocsi de a blokkra már lecsaptak szal nem eladó már!Bocsi! Most az én mocim is rosszalkodik!Vmi nem stimmel a kuplunggal!Azt hittem h csak az a csavar a gond de most úgy néz ki h mégsem csak az!Na majd ma még küzdök vele egy kicsit aztán remélem jó lesz!Ennyi! Mindenkinek minden jót! JAWA_Mustang Ja lenne egy kérdésem!Ki h szokta becézni, nevezni kedves motorját?Van egyáltalán valami neve?Pl az enyémnek "Vadöszvér" a neve!Mert olyan kitartóan dolgozik mint egy öszvér de mivel lehet vele állatkodni is így vadöszvér!:D Üdv!!!
Evipass rozsdamaróval kimarod! (300ft/liter) veszel 5 litert... a benzincsap helyett valami más cucott rá raksz nem olyan aspihátert hanem egy fadarab vagy vas vagy bármi, mert a spihátert megeszi a rozsdamaró kilukad... aztán fogsz egy hegesztőt a lukas helyeken befoltozod és először átmosod sima benzinnel aztán meg jó olajossal... vagy gázoljajjal aztán benzinnel... ez az én mócerem... de lehet ha nagyon rozsdás tehát már kivűlről is meg belülrőis át rozsdált akkó kuka.. veszel ujjat..
na megérkeztem a balcsiról... a própalámpás verzió nem fog menni próbáld ki! mert a mustangon indukáció elvén működik a cucc és a kalapács mind a két része testelve van tehát oda ragksz egy lámpát vibrálni fog de határozottan nem fog kialudni(szart se érsz el vele) a be akarod állítani szemre vagy hézagmérővel.. festékből a komplett mocira kb 2liter kell!!! legalábbis az enűyémre.. ezzel sokan nem értenek egyett... azért kell ennyi mert a felét a levegőbe fúlyod mert aprók az alkatrészek.. és 2 komponensű festékkel fujd és két komponensű füllerrel(gitt szerű anyag) alapozó is két komponensű legyen... a szin körülbelü az amit rá fujt 10e ft/liter lehet. vagy drágább...
Hali! szerintem nincs akadálya.Az én mocim jól van,de a gyújtás még nem tökéletes(majd kész lesz a megszakító nélküli).Meg úgy tűnik hogy a simson karbiban levő főfúvóka kicsi.Csak teljesen betekert levegőcsavarral,és kihúzott szívatóval megy jól.A súbertű a legalsó rovátkában van.Próbaképp középre tettem,sokkal rosszabb lett :D
hello joe! basszus ha te ilyen közel vagy akkor nekünk össze kellene futnunk egyszer!segítenél nekem meg esetleg ha tudok akkor én is neked! am neked h áll a gépegységed? hello
Hali! Van egy kis problémám a Mustangommal, mégpedig, hogy tiszta rozsda belül a tankja és már a benzin szűrő sem segit rajta. :S Tudnátok ajánlani valamit amivel esetleg ki tudnám mosni a tankom? Elöre is köszi: Bence