Keresés

Részletes keresés

Kőarcú Creative Commons License 2008.07.14 0 0 915
Üdv. mindenkinek!
Hát ma belenéztem szemből, sajnos tényleg megsínylette picit a váz a dolgot, TyerCorp01-nek igaza lett. De szerencsére nem vészes, épp hogy csak látszik hogy nem egyenesen áll a blokk. (az elöl levő 2 blokktartó fül hajlott el pár mm-t).

Flathead: Sajnos nincs egyik sem, de árban megegyezhetünk. Egyébként én vettem meg a karbit Tőled, ma jött meg. Nagyon tuti állapotú a cucc, már alig várom hogy felszereljem! :)
flathead Creative Commons License 2008.07.14 0 0 914
Lehet, hogy ez is a szerepe, de szerintem az is, amit én írtam. Ha megnézed, úgy van kialakítva az a rész, hogy onnan nem tud továbbfolyni a benzin a szívócső felé, hanem megáll a kis vájúban és kicsepeg.
Előzmény: Törölt nick (913)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.14 0 0 913
a szívócső felől levő kis furat nem túlfolyó hanem a keverőfurat.Az adagol levegőt a benzinhez.Ezért nincs alapjárati levegőcsavar a Jikovon.Ha bedugod a lyukat akkor nem megy a motor normálisan.
Előzmény: flathead (912)
flathead Creative Commons License 2008.07.14 0 0 912
Hááát....azért ha túlcsordul a benzin, akkor az a karburátor szívócsövi oldalán lévő túlfolyón kicsepeg, hogy ne szívja magát túl a motor (bár ez nálam rendszeresen megtörténik).
Előzmény: Törölt nick (911)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.14 0 0 911
ez így is van.de a túl sok benzin nem tud hová menni hanem a járaton keresztül belespriccel a szívócsőbe.
Előzmény: flathead (909)
flathead Creative Commons License 2008.07.14 0 0 910
Szia!

Nekem van szívótorkom pluszba. Egy Mustang kipuffogókönyökre vagy egy Mustang sztenderre szivesen elcserélném veled, ha van neked valamelyik!
Előzmény: Kőarcú (899)
flathead Creative Commons License 2008.07.14 0 0 909
Értem! Eddig én azt hittem, hogy a Jikovon a "szivatógomb" annyit csinál, hogy lenyomja az úszót, így megnyir a tűszelep és megtelik a karbi benzinnel. Akkor nem csak ennyi?
Előzmény: Törölt nick (908)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.14 0 0 908
az eredeti karbinál ha megnyomod a dúsítógombot akkor a benzin belespriccel a hengerbe.Ha nincs rajta a légszűrőhöz vezető cső akkor láthatod ahogy csöpög a benzin kifele.Igen a Jikovban is 68-as a fúvóka,de mégis valamiért nem elég a Bvf 68-asa.A porlasztás finomságát nem a fúvóka mérete határozza meg hanem az egész karbi kiképzése.Pl a kehelycső meg a súbertű alakja.
Előzmény: flathead (907)
flathead Creative Commons License 2008.07.14 0 0 907
Itt van egy pár dolog, amit nem értek:

"Talán az indítás az eredetivel biztosabb,mivel ott belespriccel a benzin a hengerbe közvetlen,és attól beindul hamar."

Hogyhogy az eredeti krabinál bespriccel a benzin a hengerbe? Ezt nem nagyon értem.

"igaz a fúvókát nagyobbra kell cserélni,mert az eredeti simson 68-assal nem megy sehová csak kihúzott szívatóval,teljes kajával,betekert levegőcsavarral."
"a finomabb porlasztás miatt jobban reagál a gázra szerintem.Legalábbis,én már azóta próbálgatom."

Ha nagyobbra cseréled a fúvókát, akkor nem durvább lesz a porlasztás? (Szerintem igen.)
Mellesleg a Jikov-ban is 68-as van asszem.
Előzmény: Törölt nick (905)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.14 0 0 906
a finomabb porlasztás miatt jobban reagál a gázra szerintem.Legalábbis,én már azóta próbálgatom.Sajna a rövid áttétel miatt nem megy jobban 53-nál,akkor már nagyon pörög.
Előzmény: flathead (904)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.14 0 0 905
köszi!A szívócső nem egy művészi kivitel,de megfelel a célnak.Sajna csak ívvel tudtam meghegeszteni,más nincs itthon.Jobb ez a karbi mint az eredeti,már ha csak azt nézzük hogy ezen lehet szabályozni az alapjárati levegőt is.Talán az indítás az eredetivel biztosabb,mivel ott belespriccel a benzin a hengerbe közvetlen,és attól beindul hamar.
Ezzel kell kinlódni kicsit.De viszont jobb a járása.És ami fő hogy jobban megy.igaz a fúvókát nagyobbra kell cserélni,mert az eredeti simson 68-assal nem megy sehová csak kihúzott szívatóval,teljes kajával,betekert levegőcsavarral.

Előzmény: flathead (904)
flathead Creative Commons License 2008.07.14 0 0 904
Nagyon jól néz ki! A szívócső is jól sikerült. De akkor azt mondod, hogy nem megy jól a Simson karbival a Mustang? Mert én is akarok valami jobb karbit, de potyára nem venném meg a 16N-t, ha nem jó.
Előzmény: Törölt nick (903)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.14 0 0 903
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.14 0 0 902
Így néz ki a simson karbi a Mustangon.
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.07.14 0 0 901
Szerintem a váz is megsínylette, kétlem, hogy ennyivel megúsztad, majd nézzél bele hátulról v előről, egyenesen áll-e még a blokk :)
Előzmény: Kőarcú (899)
ladalover Creative Commons License 2008.07.13 0 0 900
Hülye Szimósok!és ha komolyabb baja lett volna szegény Mustangnak?Ez állatkínzás!:D
na hellosztok!
Előzmény: Kőarcú (899)
Kőarcú Creative Commons License 2008.07.12 0 0 899
Sziasztok. Sajnos ma motorozás közben ért egy kis baleset: Belémjött egy suhanc gyerek oldalról Simsonnal (nem adta meg az elsőbbséget). A henger bordája megsérült picit, mert a karbi alatt levő tölcsér csöve az ütéstől megnyomta, de szerencsére az nem vészes, viszont ami a nagyobb baj hogy eltört a szívótorok. :( Szerencsére nem messze történt a lakhelyemtől, így nem kellett sokat tolni. A gyereket aki belémjött ismerem, azt mondta kifizeti a kárt, már csak az a kérdés honnan veszek szívócsövet. Jövő héten szétnézek pár helyen ha esetleg nem kapok sehol (ami igen valószínű) és van közületek akinek van otthon elfekvőbe, kisegíthetne eggyel. Jó a szűkített is. :)
Balesetmentes motorozást kívánok minden Mustangosnak!
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.07.12 0 0 898
nekem 6lapfejű van 68 van ráirva és 100-at eszik 100on :D:D

NEmsoká kész a moci csak ujra kellet fényeztetni meg perselyeztetni a telót, má a fényezőnél van
A hátsó lánckerékben van egy ilyen csuszklóü valami sűrű menettel a végén... na annak a menete nekem totál elkopott... sürgősen kéne olyan mert nemtom összeralkni...
Előzmény: TyerCorp01 (895)
ladalover Creative Commons License 2008.07.12 0 0 897
Na akkor most mekkora fúvókát rakjak a motorba h úgy menjen mint egy sporttúra motor?:D
hello
JAWA_Mustang
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.12 0 0 896
Hali!
jól elnéztem a dolgokat :D 68-as a főfúvóka.A rigáé a 72-es.Mindegy,most jól működik a gépezet.Indultam motorozni,de amikor belenéztem a tankba,csak az alját láttam :o
Semmi benzin.A csőbe se folyt le.Mindegy,elindultam,belöktem a gépet.És képzeld a kicsike elvitt egész a benzinkútig,ami kb 2 kilométerre van innen.Derék kis jószág ez :)
Előzmény: TyerCorp01 (895)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.07.12 0 0 895
Hmm, láttam én már karón varnyút :) de 72-es jikov főfúvókát még nem, 1975-82-ig az összes évjáratú volt már a kezemben, egy fotót tudnál közölni róla, csak érdekességképpen, azt tudom hogy van 2 fajta, a régebbi fúvóka feje hatszögletű, a újabbé már kerek. a hatszögletű méretét elfelejtettem anno leolvasni, és már nicns meg :( lehethogyneked oylna lenne?...
Előzmény: Törölt nick (894)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.12 0 0 894
hali!
az én Jikovomban 72-es van.és a fogyasztása? Hm,a Babetta többet eszik,azért is nem használom már :D
Előzmény: TyerCorp01 (893)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.07.12 0 0 893
Hali, nem akarlak kioktatni, szerintem felcserélted a méreteket. Simsonba gyárilag lehet 67, , 70, 72, 78, 80, 90 ... a 80-ast már 70-es simsonokba rakják, mustangban gyárilag 68-as van, legalábbis én amelyiket láttam mindben oylan volt... jah és majd nézd meg a fogyasztást :) jawa 350-esben 94 v 96-os főfúvóka van asszem (de biztos nicns meg 1 mili) :)
De ha 90-essel megy jól, ám legyen, de rengeteget fog enni, erre készülj fel :)
Előzmény: Törölt nick (892)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.11 0 0 892
Beraktam a 90-es főfúvókát,és hát hm.tényleg jól megy vele.Nagyon jól.Persze vannak zavaró körülmények :D mint pl a kopott henger,ócska dugattyú amiből anno darabokat törtek le szereés közben.De ahhoz képest ahogy a Jikovval ment,most nagyon jól szól.Persze itt már előjön a rövid áttétel problémája is.Érzik hogy pörög még,de már nem megy gyorsabban.Lehet venni kell egy 13-as lánckereket(etz-ét) azt feltenni,hátulra a szélesebb 50 fogast,és kicserélni a amúgy is kopott láncot egy szélesebbre.
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.11 0 0 891
Elmentem fúvókát venni.70-estől 80-asig egyesével kapható.utána meg tizesével.
Venni akartam egy 80-ast meg egy 90-est.De csak 90-est kaptam.Majd kipróbálom.
Megkérdeztem a lánckereket is.Csak Etz-re való 14-es van,1150ft-ért.
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.11 0 0 890
sziasztok!
Ma szereltem egy kicsit a gépet.Már írtam róla hogy a simson karbin a súbertű úgy van beállítva hogy a legtöbbet kapja,a levegőcsavar teljesen be van tekerve,és még a szívatót is ki kell húzni hogy legyen ereje.Szétszedtem a karbit.Az úszóházban még volt a 6 éve benne álló keverékből begyantásodott olajból,most mosta ki végleg a benzin.KIpucoltam mindent,a főfúvókában is volt szennyeződés.Megnéztem a főfúvóka méretét és láttam hogy 68-as.A Jikovban 72-es van.Tehát a Bvf-é kicsi.Kerestem másik fúvókát itthon,de csak egy kis Etz 115-öse van.Azt beletettem.Az első próbán éreztem hogy alapjáraton jó,de gázadásra le akar állni,azaz,már sokat kap.Áttettem a súbertű biztosító lemezt legfelső rovátkába(hogy a legkevesebbet kapja),itt már jól működött,de úgy tünt egy cseppet több anyag kéne neki.Lejjebb raktam a biztosítólemezt,de akkor ismét gázra megtorpant.Tehát kellene egy kicsivel kissebb fúvóka.Mondjuk egy 85-ös elég lenne.Majd veszek bele.Egyúttal megkérdem az Mz Ts125 13 fogas lánckereket :)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.07.10 0 0 889
Hali emberek!
Látom pezsgett itt az élet, amíg én a civilizációtól távol jártam :)
Nagyon jó volt Kristóféknál, csak azt nem értem, miért alattam robbant le foylton az alatta teljesen üzembiztos motor?
Babeta 2x is megadta magát, kiderült, hogy a tank alján 4 cm vastagon rozsda volt, ezért 2 km-re két sóderbánya közötti úton leállt, vontattuk haza, mjad tankpucolás, pár óra múlva megint leált, akkor szerencsére nem volt nagy baj, már volt nálunk gyertyakulcs, :) és egy homokszem féleség ékelődött be a gyertya pólusai közé, ezért állt le, később jött a mustang, mentünk Kiskunlacházára (20 km oda) és csak nem akart húzni... pont akkor raktuk fel a 13-as lánckereket, hmm mondom, jó lesz ez...majd visszajövünk megnézem...na hát nem... 45 volt a csúcs szembeszélnél, valamiért hörgött iszonyatosan, kis "parasztnitró" (úszóházlégtelenítő, szivató, ki minek hívja) és megindult, hm mondom jó... hazaértünk, fúvókatisztítás, semmi tömődés, leszedem a karbit, később a súbert kiszedtem, nézem, hol a tű, há csaknem beékelődve a helyére, kisestt a súberből... kombináltfogóval lapka összébbszorít, jóóó, harap mint állat, 13-as lánckerékkel ment neki az egykerék :o), ezek után megint a babetta következett, fogta magát, leállt, hmm, benzincsap át tartalékra, ment tovább, jajj már azt hittem, megint elbasztma valamit :) pedig nem is hajtottam, puszta jelenlétem inzultálta a motorokat :)
Uccsó nap nem volt gond, a pont az I-re annyi volt, hogy hegesztettem egy keretet a túradoboznak, azt aképet csak azért rako fel magamról, mert azon már doboz is van :)Szelíd motorosok
ladalover Creative Commons License 2008.07.10 0 0 888
Hellosztok!
Na mizujs?ma hatalmasat motoroztunk!Legaláb 100 km-t mentem ma!Kuplung már teljesen szét akar hullani de sebaj!Vitt még a Vadöszvérem!:)
Holnap nagy blokkszétszedés meg restaurálás!:D
Mindenkinek minden jót!
H műkszik a póstai utánvétel?
Üdv!
JAWA_Mustang
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.07.10 0 0 887
ott az indukációval valósul meg nagyon bonyolult cucc... a tengelyen van a kalapács tehát tök mindegy milyen a szigetelés... nekem tök jól műxik... próbalámpásat még akku nélküli motoron nem tudtam használni..
Előzmény: TNDPP (885)
TNDPP Creative Commons License 2008.07.10 0 0 886
Nem veszélyes a kromofág-benzin keverék? A kromofág miközben mar elég nagy hőt fejleszt, ha összerázod benzinel, ami a rázástól még jobban párolog még be is robbanhat
Előzmény: Törölt nick (876)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!