Gyári cd-s magnót vagy univerzális átalakítót(ha létezik egyáltalán ilyen) a multikormányhoz, esetleg tud valaki? A gyári cd-s magnó pontos típusneve is érdekelne, mert megkönnyítené a keresést. Bocs, hogy elhalmozlak Titeket kérdésekkel, de egyelőre több van nálam kérdésekből mint válaszokból...
Emberek,tud e valaki segiteni kilométer óra álitásban, bovdenes rendszer és motorcsere miatt kellene visszaálitani . 2003 évjáratu autoban , NEM digitális rendszer!!
az általam alább leírt emberek tudnak neked segíteni, akik alvázszám alapján megmondják az autó kódjait. Rádióhoz meg pl ők tudnak segíteni: http://www.automuszer.hu/cim.php. Az ilyen kód megszerzések ára kb 5,000 HUF.
CARtársak, kéne nekem egy kis segítség!
Március elején vinnem kell műszakira az autót és sajnos mind a közép, mind a hátsó dob megadta magát. Mivel az én Vectrám már '96-os, még 2 évet szánok neki ezért csak utángyártottat vagy bontottat kerestem. Bontott sehol nem volt, pedig Sümegtől kezdve, minden ismert OPEL bontót felhívtam.
Utángyártott volt mindenhol és találtam hihetelen 21-22 HUFért a két darab kipufogót. Vagy 7-8 alkatrész kereskedővel beszéltem, de mindenhol 17-22e HUF körül volt csak a hátsó dob és 15-18e körül a közép, de ennél az egynél fél áron megkapom a kettőt.
Elég gyanús ez, de 2 évet csak kibír, nem? Vagy lehet olyan fos anyagból csinálni?
A mai nap nagy kérdése, hogy állítólag van egy opel pass card, vagy valami hasonló nevű kódkártya a vectrákhoz, amin pl a rádió kódja is van, és ezt vajon elvesztés esetén hol lehet pótolni és milyen anyagi vonzata lehet? Ugyanis az előző tulaj kissé talán szenilis és ezt nem biztos, hogy meg fogja találni. Egyébként minden létező papírt, amit a kocsihoz a szalonban adtak neki, átadott. Ez az egy ami hiányzik és nem igazán bízom benne, hogy meg fogja találni az ember. Szóval nem tudom, esetleg a márkaszerviz ahová hordta, ki tudja adni? Szeretettel várom a tippeket! :D
Nagy tartály ( a nagy tartályból is két fajta van sima és a lámpamosós, ja és befér a lökhárító mögé én is utolag csináltattam meg, csak én megrendeltem a cuccot hozzá a mülleropelnél), két szivattyú a gyári megoldás, az eredeti ablakmosó és egy nagy nyomású (nagy nyomású szívattyú kell a lámpamosóhoz), fekete vastag falú gumi vagy szilikon cső, elosztó hogy a víz eljusson a két lámpamosóhoz, és bilincsek, meg persze az aki bekőti az gondolom te leszel.
Nem kell uj kulcs. Emlékszem, hogy adtak az ECU-hoz valami félkör iv alaku egységet amit még ahhoz kellett hangolni aztán otthon még a kulcsban ki kellett cserélni az elektronikát az imobiliser miatt és kész. Az a plusz egység neve nem jut eszembe, de sztem te tudod mire gondolok.
Nekem teljesen fasza lenne a sima hagyományos "mikor törlöd az ablakot ugy mossa a fényszórókat is" megoldás. Kellene 2 spriccni, csövek, meg T-elágazások, aztán jelenlegiből is megcsinálnám, csak veszélyes hogy ez már sok lenne a szivattyúnak és sehol nem lenne elég nyomás a rendszerben... Gyári B Veki fényszórómosó berendezést még nem láttam magamelőtt, csak annyi infóm van róla hogy nagyobb a tartály. De hogy 1 izmosabb szivattyú van-e benne, vagy 2 külön szivattyú azt már nemtudom (Srácok valakinek biztos van itt gyári xenonos verdája áruljátok mán el hogy van megoldva abban :-D )
+ ugye a többségnél mikor törlöd az ablakot ugy mossa a fényszórókat is... Nem a legjobb megoldás-nekem szerencsére független-külön gomb van rá....-de minden megoldható.... A zafira fórumon fut 1 fiatal srác-zafira2.2-nickkel,ha jól emlékszem-ő ugy tette bele utólag a xenonhoz-vele kéne fölvenned a kapcsolatot-mit és hogyan.... :-)
Köszi azért hogy megkérdezted.. Írok majd valamelyik bontónak hátha van, akár Omegáé is jó lenne bele, csak jobb lenne ha ki tudnám cserélni a nagyobb fényszórómosós tartályra a jelenlegi tartályomat. Meg az kérdéses hogy a gyári szivattyúm tud-e akora nyomást csinálni hogy jusson a lámpákra is meg a szélvédőre is. Azt viszont nem tudom hogy a gyárilag fényszórómosós autókban 1 szivattyú nyomja mindenhova, vagy külön-külön szivattyú van lámpának és szélvédőnek.. (?)
Szia Sada5! Sajnos most én is motorvezérlő problémával küzdök,nekem is z16XE motorom van,olyat csinál,hogy amint eléri az üzemi hőfokot a motor,elkezd rángatni,gázadásra nem reagál,nehezen indul.Tech2 szerint nem kap fordulatszám jelet.Jeladó új,kábel nem szakadt.Nem adnád meg annak a 3-4 embernek az elérhetőségét akikkel beszéltél,és ilyeneket javítanak?Nem mindenki vállalja be,merthogy hibrid kerámia. Köszi! DZS
Akkod végülis jól jöttél ki a dologbol azthiszem, de azért én nagyon kiváncsi vagyok, hogy végleg megoldodott-e a problémád. Mert azért az opeles srácnak is igaza volt hogy a vezérlö elektronikának is lehet hibája, és azért gyullad ki a visszajelzö lámpa, mert a vezérlö rossz, és nem azért amilyen hibakodot eltárol. Az én esetemben még ki lett cserélve, mert a hiba pont megvétel elött jött ki és ezt a szervizt még a cég fizette.
Köszönöm a reakciókat! Közben elszaladtam a bosch szervizbe, egész pontosan százhalombattára, és csináltattam velük is egy motordiagnosztikát, aminek eredménye alapján kipucolták az EGR szelepet és törölték a hibakódot. Tehát valóban igazatok volt a problémával kapcsolatban. De hogy a másik helyen hogyan jött ki a srácnak ez a vezérlő elektronika csere... ? Na mind1. További szép napot/estét!
Üdv. Írtad hogy valószínűleg kellene egy adagoló, Igazából nem csak a motorszám kell hozzá, hanem az adagolón lévő bosch szám. Én sem tudtam, csak amikor a szerelő kivette mindkettőt és kiderült hogy más a számuk. Felhívtuk a keceli bosch szervizt, ők mondták hogy más az elektronika. (így jár aki nem ért hozzá,) Holnap megyek adagolót felujíttatni....:-(Most van egy komplett motorom eladó.
Igaza van a Bosch szervizes srácnak, nem hinném hogy érdemes kicserélni ilyen miatt. Opelek amúgyis szeretik égetni a kis sárga lámpát a műszerfalon, amiatt nem kell megilyedni. Ha folyamatosan fenn áll a hiba, akkor folyamatosan világitana, így csak valami ideiglenes hiba lehetett az.
Az EGR szelep pedig nem nagy dolog szintén. Nem biztos hogy mindjárt cserélni kell, elég sokszor a megtisztitása is. De ha nem dadog az autód, van benne erő, és nem világit a check engine lámpa, nem hinném hogy ahhoz is hozzá kellene nyúlni per pillanat.
én is folyamatosan világító "engine check" lámpával közlekedek, mert a vezérlőegységemben nem jó a kopogásérzékelő-elektronika. Bár az enyém X16xel, a tied pedig valszeg Z16xel. Vagy 3-4 emberrel beszéltem aki elektronikát javít és mindegyik a Z-s motorokra van specializálódva, ha veszel egy bontott elektronikát (ha Z-s akkor 50ért láttam vaterán) akkor 15ért betanítják a te autódhoz.
De én még most sem cseréltem ki, mert úgy néz ki semmi hátrányom nincs emiatt.
Az AGR - kipufogógáz-visszavezetőszelep - is 30 körül van utángyártottba.
Nekem sajnos már a takarítás sem segített, nem tudott a szelep rendesen visszazárni, ezért lezárattam.
Elsőnek, szerintem, az AGR kipucolása orvosolhatja a problémát, ha nem akkor lezárható (bár lehet akkor is égni fog az engine check).
De a legfontosabb, hogy mit érzel a kocsin, ha szép egyenletesen jár, pöcre indul, erejéhez mértem jól és egyenletesen húz, akkor el lehet így is járni vele.
Egy dolog hogy ha újabb hiba jönne, akkor nem látja az ember, mert ügye amugy is folyton ég a lámpa.
"Motor vezérlő egység" a neve, ezt mondta a srác, és ez kerül állítólag 80ba bontottan, de most beszéltem egy bosch szervizes sráccal, aki szerint ne cseréltessem ki, mert ha nem jelez hibát akkor nincs semmi baja, az meg előfordulhat, h egyszer egy kis ideig dob vmi hibát, de ha nem folyamatos, vagy visszatérő, akkor pénzkidobás. Nem tudom mi legyen.