Hát igen!Az igaz h az az első villa az nem a komoly stabilitás bajnoka!Én is lestem azért h mocorog v csak szét akar esni?!:) Üdv ifjak mindenkinek minden jót! JAWA_Mustang
Nekem is van Colortest-em ha valaki akar nezegetni egest akkor jojjon at. Szivesen segitek, de kolcson nem adom senkinek:))) Amugy Kistarcsai vagyok. Udv!!
Egyszer anno még a szarhengerrel hátszélben új aszfalton kivitt engem 75re stabilan! iylen elsővillával, komoly halálfélelem tört rám :) mögöttem haver simson robesszal lesett h hova a f*szba sietek ennyire :o)
Mi nem bírná ki?Na jó iagzából a 80at én is irreálisnak tartom!De a 75öt lehetségesnek tartanám!Ha 11essel megy 62-t kb akkor 13assal a 75 lehetséges sztem! Na kössz am lefikázod ezt a hatalmas élményem!:) Üdv
Hellsoztok emberek! Tegnap estebasszus mi történt!Nagyon boldog vagyok!Áááááááá! Tenap este haverom negyedmilliós robogójával nyomtunk egy versenyt!Állórajt nagy távon(min 2 km)!Én a Mustanggal szépen indulok húzom neki kettesbe be kipörget majd 3asba be én behasalok és várok!Azt vettem észre ezek közepette h mindvégig mögöttem marradt a robogóval a gyerek!Állítólag a gyerkőc 75el ment és én erre még ráelőztem!13as lánckerék van berakva igaz h lassan gyorsul 3asban de a robogó sem gyorsult jobban és legalább gyorsult!De áááááá otthagytam!Ha a gyerek tényleg 75el ment akkor én min 80al mentem!És áááááááá annyira jó érzés h én ezt a motort 10 ezer forintért vettem és a két kezem gondos munkájával hoztam mai állapotába és még mindig max 15 ezer forintál tartok anyagilag!persze benzin és olajon kívül!:) És ez a csodagépegység az én Vadöszvérem otthagyta a negyed millás kínai kávédarálót!:D Na ehhez mit szóltok?:D Üdv! Ja és jaja legkélsőbb hétfőn max kedden ott kellene lennie!NA hellosztok!!!!! JAWA_Mustang a királygépegység a robogóverő!:D
Képzeljétek mi történt ma , torokb átjött és megcsináltuk a mustangot. A váltó rosszul összerakva azért nem vette a sebességeket. Belőttük a gyújtást is 20 centi tolás és beindul ,már csak a karbit kell megcsinálni és jó lesz.
Jó reggelt! a forgattyúsházban inkább vákum van mint nagy nyomás.Az elősűrítési nyomás mértéke elhanyagolható,csak épp annyi hogy át tudjon áramlani a cucc a felömlőkön.Kifújni nem is szokott a főtengelyszimmering,inkább csak vagy falsot szív vagy pedig olajat.Ha már itt a témánál tartunk,kissé offos de elmesélem hogy jártam.Haverom Jog robogója,erőtlen lett.max 15-el ment.Először az ékszíjra gyanakodtam,de csere után is alig ment.A főtengelyt kézzel könnyen át lehetett pörgetni a felső holtponton is.Elvittem a hengert megfúratni,plusz új dugó gyűrűkkel.Összeraktam a gépet,és meglepődtem,mert nem lett nagyobb kompresszió benne,most is könnyen megpörgetem a lendkereket.Szerintem elfúrták.A gyűrűhézag jó,a hengerfej nem fúj ki és mégsincs sűrítés.Ennyit a japán csodákról. Colortest nem sok maradt,egy részük összetört szerintem amikor szét akarták szedni tisztításra.Létezett rövid és hosszú menetes.Nekem hosszú menetes van,sok alátéttel. Majd mutatok egy képet,hogy tudj irigykedni :D
Aztán persze akármilyen komolyan nyomom itt a szöveget, el ne hidd, hogy tényleg értek hozzá :)) csak be akartam linkelni a videót, mert tetszett :))) Ha igazán belegondolok én sem tudom mi köze van a dugattyú alatti rész tömítettségének a felső rész sűrítéséhez (ami aztán tényleg gyűrű meg hengerfej meg gyertyamenet tömítettség függő). Főleg akkor, ha nem működik a motor, csak rácsatlakoztatnak egy nyomásmérőt. Akármennyire jól elősűrít a forgattyúsház, ha később az átömlővel együtt a kipufogó csatorna nyitva van, egyből lecsökken légkörire a nyomás szóval mondja meg más, mert már én is kíváncsi vok
A Colortest pedig a vágyam lett. Nekem hasonló retro találmány cuccból sajnos csak a Superfilt van...
Ahham! Mostmár értelek titeket!Nem gondoltam volna... Azt hittem a lényeg az h a gyűrű jó legyen aztán már meg is van a jó kompreszio!Nagy melo szimeringet cserélni? Kőarcu!Csomag megvan már?:) Üdv JAWA_Mustang
Ha kopottak a főtengelyen lévő szimeringek, a dugattyú nem tudja megfelelő mértékben elősűríteni a forgattyúsházba beszívott keveréket. Ha ott csökken a nyomás, a dugattyú feletti hengerrészben is csökkenni fog. kis videnyót
A szimmering úgy szól bele a kompresszióba, hogy nekem szar szimmeringel kb. 3,5 bar volt mérve a kb. 8 helyett, amennyinek lennie kéne. Szar volt az alapjárat, semmi ereje nem volt a motornak, 1-esben is sokáig kellet csúsztatni, hogy elinduljon, aztán amikor teljesen ráengedtem a kuplungot, 10-20 méter után lefulladt. Szóval a főtengelyszimmering az egyik legkritikusabb része a motornak.
hellosztok! Igen neked írtam h már útban van!sztem meg is kellene már érkeznie!nem?:) én 80 kilo vok lehet az a baj azért nem megy 13assal 3.ban! 12est kellene kipróbálni!az lehet éppen jó!na mindegy!hellosztok! ja és kristof210!h lehet h a tiéd megy 3asban is 13assal?hány kilo vagy?:Dv mi van a motorodban? ja és még egy kérdés h h szól bele a szimering a kompresszioba? üdv
13-assal a 2-est 45-ig ki lehet húzni, ha úgy veszzük itt a második sebességgel megy anynit mint a folytot verzió, tehát lehet a 3.-ikba gyenge de az már úgyis csak bónusz. De nekem harmadikba is elég jól húz, mondjuk nem vagyok egy túl nagy termetü ember szóval nem kell sok súlyt vinnie a gépnek. :)
sajna ritka mint a fehér holló.a vaterán is csak a doboza meg pár tartozéka van meg.Az enyém is családi örökség :D Amúgy itt írnak róla,és vannak képek is: http://www.freeweb.hu/bodgabo/gepesz/2t/colortest.html
Ma kipróbáltam a régi jó Colortest gyertyát a Mustangba.Úgy tűnik valami nem süti mert alapjáraton és teljes gáznál is narancssárga a fénye,azaz túl dús a keverék.Bár előtte be kéne melegíteni,na majd legközelebb.Aki nem ismeri a Colortest-et,annak elmondom hogy egy üvegszigetelőtestű gyertyáról van szó,amit anno idehaza gyártottak.Van hozzá egy hosszabbító vezeték,ezt rá kell csavarozni a gyertyára,a másik végét meg bedugni a gyertyapipába.betekerni a gyertya helyére.Utána ráhúzni a periszkópot a gyertyára.Beindítani a motort.Majd beállítani a tükröt hogy lássuk a fényt.(tulajdonképpen az égéstérben levő égést látjuk közvetlenül)ha világoskék akkor szegény a keverék,ha sötétkék akkor minden oké,ha meg narancssárga akkor meg dús a keverék.
Na végre kiégettem a kipuffogót. Végülis gázolaj híján grillbegyújtóval próbálkoztam meg gázpákával, de nem volt eredményes. Úgyhogy végülis nagynehezen kiszedtem a belét, raktam egy jó kis tüzet az üdvaron és felé akasztottam, majd az üres dobot is felakasztottam a tűz felé a végével lefelé és olyan szépen kiégett minden, hogy csuda. Ráfért már, mert meggy nagyságú kokszdarabok is voltak benne, amik az ütögetéstől váltak le, de volt olyan is, ami a könyökön nem fért ki, úgyhogy végén csak elégett.