Keresés

Részletes keresés

C.Miki Creative Commons License 2011.04.26 0 0 209

Hellosztok! 

 

Én személy szerint tudtam hogy volt egy ilyen gázolás Zeltwegben, de így képen még nem láttam.  Bambi rábaszott keményen.  Amúgy nem véletlenül ugráltak ott őzek, hiszen a klasszikus Zeltweg szép alpesi környezetben volt, fenyvesek voltak a pálya szélén. 

 

Most hirtelen végeztem itt egy kis önkritikát, úgy látszik hogy nem nagyon akar menni ez a fórum, akármire változtatom a nevét.  Úgy tűnik hogy ilyen társalgásra nem sok igény van, csak az "ezt vettem", meg a "kell mert ritka, vagy az lesz"és hasonló felületes meg üres dumára van igény.  Pedig nem lenne jó ha felsülne ez a fórum. 

Előzmény: blink_182 (207)
blink_182 Creative Commons License 2011.04.26 0 0 208

bocsi a dátum 1987 és Osztrák Nagydíj szabadedzés.

Előzmény: blink_182 (207)
blink_182 Creative Commons License 2011.04.26 0 0 207

Ha már Johansson, akkor erre emlékeztek? '85 Zeltweg...nem sok maradt az őzből. Még jó hogy Stefan nem sérült meg...

 

 

blink_182 Creative Commons License 2011.04.25 0 0 206

nem nagyon akar írni az ürge akinél leütöttem...

Előzmény: blink_182 (203)
C.Miki Creative Commons License 2011.04.23 0 0 205

Csősztök! 

 

Bocs hogy nem reagáltam, de én sem voltam most gépközelben.  Amúgy meg nem is tudtam volna a választ, csak abban vagyok biztos hogy Johannson Ferrarija. 

 

Amúgy meg szeretnék nektem Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánni, pihenjetek, és vigyázzatok a kalóriákkal. :-) 

 

Én már a hétfőt várom különösen, motorostúra van kilátásban, egy kölcsön 750-es Bandit lesz alattam.  :-)  De még lehet hogy meg tudom fűzni az uncsimat hogy tesztelhessem hosszabb úton a 750-es Gixxer-jét. =))  Remélem jó idő lesz, az igazság az hogy nem valami bíztatóak az előrejelzések. 

 

Teljen nektem is szépen az ünnep! 

blink_182 Creative Commons License 2011.04.23 0 0 204

Hát mivel Miki, nem reagált rá ezért megmondom a megfejtést:

 

Stefan Johansson ül az autóban Mansell sisakjában a '86-os detroiti futamon.

Előzmény: Törölt nick (199)
blink_182 Creative Commons License 2011.04.23 0 0 203

Köszi azért, de közbe mégis úgy alakult, hogy el tudtam jönni!

 

És le is ütöttem megvan!

Előzmény: Törölt nick (202)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.22 0 0 202

Kolléga szívesen,de holnap én sem leszek gépközelbe.

De egyébként licites,nincs villámár,ráüthetsz most is annyit amennyit rá szánsz,és vagy összejön,vagy nem.

 

Előzmény: blink_182 (200)
blink_182 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 201

A számom amin elértek: 06309139676

Előzmény: blink_182 (200)
blink_182 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 200

Miki, Ener!

 

Valamelyikőtök leütné ezt nekem mert holnap nem leszek net közelbe sajnos. 5000 ft-ig áldozok rá

 

 

http://gyujtemeny.vatera.hu/makett_modell_nem_jatek/auto_busz/williams_fw18_1_43_1452136669.html

 

természetesen utána minden költséget fizetek!

 

Nagyon megköszönném!

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.22 0 0 199

Ne viccelj,rakd nyugodtan.

Még talán Goodwood lehet a megoldás....na de majd elárulod:-)

Előzmény: blink_182 (198)
blink_182 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 198

Ener koma!

 

Megvárjuk Miki bácsit is hogy tippeljen és utána megmondom! :D

 

De ha nem szeretitek, akkor nem teszek fel többet.

Előzmény: Törölt nick (197)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.22 0 0 197

1.vagy Mansell teszteli Johansson 86-os ferrariját...

2.vagy X-MEN Mansell bukájábal teszteli Johansson 86-os ferrariját....

De biztosan az utóbbi,a fene nem mondja meg ki rejtőzik a brit bukója alatt:-)))

Előzmény: blink_182 (196)
blink_182 Creative Commons License 2011.04.21 0 0 196

Mivel tegnap nem írtatok semmit, ezért ma megint; JÁTÉK! Ugye örültök?

 

Ki ül az autóban?

 

blink_182 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 195

Ok. Nekem mondjuk jó lenne vonattal is :D

Előzmény: C.Miki (194)
C.Miki Creative Commons License 2011.04.19 0 0 194

Várj, akkor szólok a Cessna-m pilótájának hogy indítsa a gépet! :-) 

Előzmény: blink_182 (193)
blink_182 Creative Commons License 2011.04.19 0 0 193

Menjünk el egyszer!

 

Egy szombat hajnali indulás, vasárnap esti érkezés. Simán benne lennék :)

Előzmény: C.Miki (191)
blink_182 Creative Commons License 2011.04.19 0 0 192

Köszi!

 

Hát igen, ekkoriban már leszállóban voltak, még Senna hozott egy kis örömöt a házuk tájára, aztán leves sajnos...

 

Chapman egy korát megelőző zseni volt. A T88 elutasítása viszont megváltoztatta az F1-hez való hozzállását. Úgyérezte nem érdemes tovább nagy ötleteket áldozni ennek a szakágnak...

Előzmény: C.Miki (189)
C.Miki Creative Commons License 2011.04.19 0 0 191

Pár nagyon jó felvétel az egykor használt Monza-i "teknőről".  60'-as évek elején beszüntették itt a Forma1-es futamokat, mert már az akkori mércével mérve is veszélyes volt.  Azóta érintetlen a pálya, meghagyták az utókornak.  Hátborzongató élmény lehet sétálgatni ezen a részen.  Jó lenne egyszer elzarándolokni ide.  Vagy Reims-be, vagy az Avus-ra............

 

C.Miki Creative Commons License 2011.04.19 0 0 190

Még évekkel ezelőtt létrehoztam magamnak egy Youtube csatornát, kedvencekbe elraktároztam jó néhány videót, lehet van közte olyan ami érdekel titeket.  Link:

 

http://www.youtube.com/user/czenemiki#p/f

C.Miki Creative Commons License 2011.04.19 0 0 189

Jó kis írás! :-) Igen, láthatóak a különbségek.  De az is mennyire szembetűnő hogy a cockpit hogy előre volt tolva.  Hát ekkor a Lotus már csak árnyéka volt önmagának...... 60'-as, 70'-es évek voltak az ő korszakuk.  Colin Chapman nagy fej volt, remek gépeket álmodott meg. 

Előzmény: blink_182 (186)
blink_182 Creative Commons License 2011.04.19 0 0 188

bocs ez lemaradt:

 

ami nekem van annak csak plexi doboza volt.

Előzmény: blink_182 (187)
blink_182 Creative Commons License 2011.04.19 0 0 187

Őöö most nem tudok sajnos, mert a képeim otthon vannak a saját gépemen, itt pesten csak asszony gépét tudom használni.

 

Amúgy a '90-es McLarent is ajánlom mert így képen sokkal szebbnek tűnik, mint ami nekem van Onyxba. Az kissé elnagyolt, de ez korrektnek tűnik.

Előzmény: C.Miki (185)
blink_182 Creative Commons License 2011.04.19 0 0 186

Ma alig dolgoztam valamit, mert egésznap ezt a szart kutattam annyira idegesített:

 

A Lotus '81-es éve a következőképpen nézett ki

 

A szezont Essex Lotus néven kezdték Elio de Angelis (#11) és Nigel Mansell (#12) pilótákkal.

 

Az első három versenyen az 1980-as autó továbbfejlesztett változatával azaz a Lotus 81B-vel álltak rajthoz. Közben folyamatosan próbálkoztak az új forradalmi autó a Lotus 88 (ikerkaszni) elfogadtatásával. Ez mivel nem sikerült az első három forduló után sem a 4. fordulóra Imolába el se mentek.

 

A soron következő 5. futam a Belga Nagydíj volt és ez volt a Lotus 81-es utolsó futama és egyben Nigel Mansell első dobogója.

 

A 6., Monte Carlo-i futamtól a szintén új Lotus 87-est kezdték használni, ami nem volt egy igazán sikeres konstrukció (a szezon hátra levő részében összesen egyszer ért célba az idényzáró futamon Nigel Mansell alatt a 4. helyen).

 

A Francia nagydíjon megjelent a JPS mint szponzor de a névbe nem kerültek még bele.

 

A 88-as típust sem adták fel és Chapman a módosított Lotus 88B verzióval próbálkozott mégegyszer a Brit Nagydíjon. Ám az autót ott sem engedték használni.

 

 

A Brit Nagydíjnak még egy jelentősége van, hogy ettől a futamtól hivatalosan is JPS Team Lotus lettek, megint...

 

A francia versenytől kezdve folyamatosan egyre jobban teret nyert az autókon a JPS reklám de végül csak az utolsó előtti kanadai nagydíjra lett fekete-arany teljesen mindkét autó.

 

Ugyanakkor megjegyezném, hogy mint a konfigurációkban mind a dekorokban szinte versenyről versenyre eltérések voltak a két autó között.

 

 

 

Megpróbálom érzékeltetni képekkel is a változásokat :)

 

T81B - Essex          T88 - Essex

 

T87 - Essex            T87 - JPS/Essex

 

T88B - JPS/Essex    T87 - JPS

 

 

Előzmény: C.Miki (182)
C.Miki Creative Commons License 2011.04.19 0 0 185

Azóta hogy tegnap olyan elismerően írtál az RBA McLaren-ekről, erősen gondolkodom rajtuk.  És ez úgy van mint pl. az Altaya, hogy csak plexi vitrin, vagy van külön papírdoboz is?  Tudnál lőni képet róluk? 

Előzmény: blink_182 (184)
blink_182 Creative Commons License 2011.04.19 0 0 184

Dejó, hogy csináltad ezt a topicot és eljöttünk onnan...

Előzmény: C.Miki (181)
C.Miki Creative Commons License 2011.04.19 0 0 183

Nagyon szép erőmű.  Pontosan nem tudom hogy a képen milyen gépbe van beépítve, a szín alapján vagy 69'-es Brabham BT3, vagy valami March. 

 

C.Miki Creative Commons License 2011.04.19 0 0 182

Igen, ha jól tudom az Essex dohánygyár becsődölt vagy mi.  Ott már azt a kort élte a Forma 1, amikor keményen a lóvé diktált, vége volt a garázsmesterek korszakának már régen.  És a Ford DFV V8 Cosworth motorok is az utolsókat rugták, mert nem tudtak lépést tartani a turbóval.  De még így is a mai napig a legeredményesebb Forma 1-es motor, ami ráadásul 1967-től 1985-ig szinte teljesen ugyanaz volt, csak a löketteret zsugorították egy kicsit, meg a lóerő nőtt 405-ről olyan 520 körülire ha jól emlékszem.  Nagy idők voltak.

Előzmény: blink_182 (180)
C.Miki Creative Commons License 2011.04.19 0 0 181

Sziasztok! 

 

Nem is olyan messze innen, skizofrén "barátunk" már megint bizonygatja hogy az annyi az nem annyi.  Esküszöm annak fizetnek érte.  Mekkora bölcsességeket nyomnak ott hozzáértő emberek. :-)  Már megérte megnézni az a topikot, jókat röhögtem. 

blink_182 Creative Commons License 2011.04.19 0 0 180

Igen, hát ez a Martinis dekor egyedül álló, mert csak '79-ben volt ilyen az autó. Utána '80, '81-ben ESSEX volt a fő támogató és 82-től lett újra a John Player Special.

 

Itt megjegyezném, hogy a '81-es autó(ko)n (a szezon vége fele) már megjelent újra a John Player Special felirat. Egyenlőre úgy tudom csak Mansellén.

 

Bár a 81-es szezon amúgy is elég összevissza volt a Lotusnál autók terén.

 

Előzmény: C.Miki (179)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!