Saját példádból kiindulva általánosítasz, ez tévút: meg kellene érteni, hogy nem lehet mindenki számára megoldás a tömegközlekedés. Magam is használtam azt éveken keresztül, de jelen munkahelyem mellett az autó sokkal racionálisabb választás. Három átszállás, majd 15 perces hegynek felfelé gyaloglás vs. 15-20 perc autóval...szerinted melyiket fogom választani? Te nem így tennél?
Amúgy a sok autóellenesnek csak annyit, hogy megnézném a költségvetést, hogyan viselné a kiesést, ha csak az autósok mondjuk 50%-a lerakná a kocsit...
Úgy könnyű, hogy alig van parkolóforgalom. Majd nézd meg, hogy a városba ingázók leteszik az autót, de hol? Mivel megy tovább többtízezer ember.
Elhiszem ,hogy a vonat ennyi idő alatt ér be. Volt kollégám a másik irányból járt be, de hetente legalább kétszer nem ért be időben, mert a MÁV késett.Így kezdjen dolgozni az ember?
Hol épültek P+R parkolók a város szélén, és mekkora kapacitással, közlekedéssel?
Nem arra van, hanem arra, hogy tegyük le az autót és menjünk tömegközlekedéssel. Kérdezd meg a londoniakat, ők már pontosabban tudják, mi ilyenkor a teendő.
Várom a tisztességre adandó reakciót, miszerint a dugódíj azért van, hogy ne menjünk be a városba és használjuk az elkerülőt, miközben ugyan úgy fizetőssé teszem az elkerülőt.
Erre szeretnék választ kapni tőled, mi a véleményed?
Van rá erre egyenes válasz, vagy a félremagyarázó lemezt kell nyomni?
És, ha ezrek csak a vasútállomásig mennek, hova teszed le az autót, és mekkora zsufiban mész tovább? BKK 10, vagy 15 perc után dől a kardjába? MÁV hasonlóképpen.
Ideje lenne kipukkasztani a vízfejet. Magyarország, bár kicsi, így is nagy. Ne kelljen már mindenért Bp-re menni. épüljenek keresztirányú utak is. Akkor jóval kisebb lenne a forgalom. Arra is rá lehetne jönni, hogy van metró, busz, villamos meg láb is. A WC-re is autóval jár a bp-i. Az elővárosi vonat meg lassan világszínvonalú lesz, mégis kevesen utaznak vele. Úgy látszik, még így is túl olcsó az autózás.
Tudja vannak vállalkozások akiknek létszükséglet az autó.Egy villanyszerelő nem mehet a MOCSKOS KOSZOS vonatokkal,BKVval,mert soha nem érne magához,hogy megjavítsa villanyát.
A Budapesti tömegközlekedés szar,!40-50 éves villamosok vonatok,és 30 éves buszok mennek a főváros útjain.
Igaz mostanság beszereztek pár Merci buszt és vannak 10 éves Volvo buszok is.Amiket már jobb helyeken selejtezni szokás.
A megyei matrica évi 5000 forintja is közfelháborodást okozott, a dugódíj akár ennek harmincszorosa is lehet. Ha mindkettőt bevezetik, a Hungária gyűrű lesz az új M0-s, iszonyatos forgalommal. Tarlós átgondolja. Tovább »
Az államtitkár szerint nincs több autó az útjainkon. Kár, hogy a tények mást mutatnak... – posztolta Facebook-oldalán az alábbi, saját készítésű fotót Wittinghoff Tamás budaörsi polgármester
Nem bliccelni akarok hanem ha véletlenül rákeverednék egy ilyen fizetős elkerülő szakaszra akkor nem tudnának lehúzni 50000-re, a rendőr meg nem tud mit csinálni mert van indiai állampolgárságom is (indiai hajón születtem) Környezetvédelmi besorolást meg olyat írok nekik amilyet akarok.(még a német rendőr is megette)
Előbb-utóbb kifog egy érdeklődő rendőrt. Meg autópálya pihenőbe se nagyon térjen be, mert valahol mindig ellenőriz a mobil csoport.
Dugódíjnál mindenhol úgy van, ha nem tudod igazolni a besorolást, automatice a legrosszabb leszel. És akkor vagy be se mehetsz, vagy legalábbis a legdrágább kategóriát fizeted.
Köszi, de a mai nap után elkezdtem keresgélni az indiai forgalmiját a kocsimnak mert lehet hogy inkább azzal fogok járni a jó franc tud kiigazodni ezen az idióta rendszeren inkább visszateszem rá az eredeti indiai rendszámomat azt úgy sem tudják a kamerák felírkálni.(És a biztosítás is a negyede az itteninek)
A mai világban, amikor mindenki mobiltelefonnal rohangál és minden második ember önként és dalolva tár fel magáról gyakorlatilag mindent a közösségi és egyéb oldalakon - ez tényleg k. fontos info...