95-ös Terrano II-nél nekem is volt ugyanez a problémám. Az ára miatt én sem vettem újat, hanem a régi reléket cseréltük teljesen új típusokra (ami a mai gépekben van). Hasonló a kivezetése és a kiosztása, de teljesen más a mérete és kialakítása. Funkcionálisan teljesen ugyanaz,mint az eredeti relé. Ja,és amit beleraktunk nemis autóba való.......eredetileg. Tökéletesen müködik. Szerintem használd nyugodtan, pláne, ha stimmel is bele fizikailag.
Sziasztok. Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy 3 ajtós Terrano II -ben meghalt az elektromos ablakemelő reléje. Találtam bontottat egy hasonló de fiatalabb 3 ajtós Terrano II -ből, de más a száma.
Elképzelhető, hogy kb. 2 év korkülönbség miatt annak ellenére, hogy ugyanazon minden a két kocsiban nem jó a fiatalabb kocsiból származó relé az öregebbhez?
Vagy minden ugyan az és a számeltérés ellenére működni fog vele? Előre is köszönöm válaszotokat.
Tud valaki segíteni hol találok leírást, terranoII automata váltóról, milyen olaj kell bele stb.? Mindenhol azt olvasom 4 sebességes, de az enyém 5, gondoltam hülye vagyok de mások is alátámasztják...
Tetőablaknak 4 elvezetése van, 2 elől ha kinyitod az ablakot akkor látod a sarkokban a tetőablak alatt. Ezek a csövek az A oszlopban mennek le. Néha nem árt tisztítani mert eltömődhet és akkor beázik a vas! A másik 2 hátul található, ahová a tető ablak kifut a tartósin végén. Ezt csak akkor látod ha leveszed a tetőkárpitot. De akkor már rakhatsz egy kis hőszigetelést is a lemezre. Nyáron sokat segít.:-)
Azt mondják, kétféle terrano küszöb van. Amelyik már elrohadt, meg amelyik el fog...
A tetőablaktól az esővíz elfolyó bele van vezetve a küszöbbe. Mivel a küszöböt össze szokta sározni az ember a tesco parkolóban, eldugul és a víz benne is marad.
Köszi a választ. Pesten találtam egy címet, akik 14e forintért legyártják a hosszú terranohoz való küszöböket (nekem ugyan rövidhez kell). De hétfőn viszem én is karosszériashoz, s meglátom mit mond...... Annyira nemrossz a küszöb, de persze van gond máshol is. Csak nemakarom két év múlva elkezdeni megint a javítást, ezért ha kell, lecseréltetem.
Kaposváron beballagtam egy karosszériáshoz oszt rábíztam. A küszöbök árát külön nem tudom mert kellett mást is csinálni a vason, összesen harminc rugót hagytam ott. Annyit csaltunk, hogy egyenesbe huzattam a küszöböt, a gyáriban az elején meg a végén van egy törés.
Nissan Terranohoz keresek bal-és jobboldali karosszéria-küszöböket, de sajnos sehol nem találtam (1995 év, 3 ajtós). Tud valaki segíteni a beszerzésben, vásárlásban? Minden segítséget köszönök szépen.
Bocsánat nagyon régen jártam erre, most is csak be estem, bár lehet éppen jókor.:-)))
Nekem is kiment a Terranon az első lámpa üveg, horror áron lett volna csak még a bontót is. Aztán egy autóboltos ismerősöm , segített. Kis átalakítással (füleket kel át hegeszteni, bár én simán kétkomponensű ragasztóval ragasztottam) a négyütemű Trabant láma mérete tökéletes. Még a vizsgán sem vették észre.:-))))
Ha a hátsó lámpára gondolsz,abból is az alsóra (lökhárítóban lévő) akkor elszomorítalak,hogy nincs hozzá külön búra.Csak kpl. lámpa,de az 17-46 db ezresért.Sajnos a bontókban is fehér holló...épp a napokban jártam körbe a témát,holnapután műszakizik az enyém,meg kellett vennem az újat!
Milyen izzítógyertyát szoktatok venni TD27T motorba? Van esetleg márka amit kerülni kell? Nézegettem az árakat a Unix listájában és 3500tól 9000ig van minden, fogalmam sincs melyiket kéne. Lehet egyesével cserélni vagy ha az egyik rossz akkor célszerű egyszerre a négyet?
Talán mert ezek a kérdések nem oly rég elhangzottak és meg is lettek válaszolva.
Szóval filozofálhatnánk, ki és miben nem törte magát...
Amit terepen használnak és amiből a legfiatalabb is lassan tíz éves, attól nem kell csodát várni de a kopó alkatrészek lényegesen olcsóbbak mint a pajeronál.
Igen,több helyen olvastam,hogy az LSD-diffi lamellái nem tapadnak össze-nem működik a zár,nem belevaló olaj esetén.Ez alól kivétel a céges Vanette Cargo-m,ami nemrég hagyta el a 350 ekm-t,de egész életében a váltója és a diffije is csak a Hykomol 80W90-et kapta,azt is csak 60 ezrenként./Gépparkunkban nincs más olyan gép,ami igényelné az LS hajtóműolajat,csak a privát Terranóm:)/.
Most is az van benne,és a mai napig hóban-sárban működik a sperr,és még csak nem is búg nem is kattog!