Keresés

Részletes keresés

Econell99 Creative Commons License 2018.06.14 0 2 10535

A Debreceni menetrend alkalmazásban megjelent egy új járat 146E jelzéssel Nagyállomás-ITK (Szoboszlói út felé) között. Valaki tud róla valamit?

ARC187V Creative Commons License 2018.06.12 0 0 10534

Az intermodális központbol se lesz már semmi szerintem.Annak az árán inkáb csinálják meg az 1.es villamos pláza utáni szakaszt

marky-511 Creative Commons License 2018.06.12 0 0 10533

Nem tudom, mit várnak ettől a három héttől.

Előzmény: nixon70 (10532)
nixon70 Creative Commons License 2018.06.12 0 0 10532

http://civishir.hu/helyben-jaro/2018/06/rohogjon-megint-intermodalis-kozpont-koruli-kabaren

El kellene ezt a történetet már felejteni.......

Sok az éhes száj.

LMG-140 Creative Commons License 2018.06.12 0 0 10531

Nincsen rá esély 

Előzmény: ELK671 (10530)
ELK671 Creative Commons License 2018.06.11 0 1 10530

Ha már a trolikról esik szó,az Ik 280T-kel kapcsolatban érdeklődnék.

Elméletileg 3db még forgalomban van,tanszünetben hétköznap van esély az előfordulásukra? Válaszokat köszönöm előre is.

marky-511 Creative Commons License 2018.06.11 0 0 10529

Sajnos messze nem nyerte meg. 2000-ben (illetve '99 végén) hirtelen felmerült a megszüntetés, aminek a 4A az áldozatává vált, ami elég nagy visszhangot keltett a választásokon, így a 2004-es választásra már járműpark-cserét ígértek. Ez meg is történt, de jóval kevesebb új troli jött, mint ahány ZIU volt, összességében tehát csökkentették a trolihálózat kapacitását. Azóta meg eltelt 14 év, és ma már kevesebb ember foglalkozna azzal, ha  a troli megszűnne. Pláne, ha addigra az elektromos buszokkal is előállnának.

 

Szóval, sajnos reális, hogy több trolibuszt nem vásárol az önkormányzat. Ne legyen igazunk.

Előzmény: szaunas (10527)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.10 -1 0 10528

Hát az eddigi hozzáállás alapján én nem úgy látom, hogy új trolikkal és bővítéssel, fejlesztéssel számolnának. Bár ezt szerintem több olvtárs is meg tudja erősíteni.

Előzmény: szaunas (10527)
szaunas Creative Commons License 2018.06.09 0 0 10527

Ezt kifejtenéd bővebben?

Mert néha-néha hallani riasztó híreket...

Régebben úgy tűnt, hogy a troli megnyerte a csatát - szerinted újra kezd a hülyeség tombolni?

Előzmény: Econell99 (10517)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.08 -1 0 10526

Végülis, ha eddig nem volt, akkor később sem várható. Bár manapság már semmi sem biztos. :D

Én mindenesetre örülök, hogy folyamatosan bővül a reptér kínálata. Ha ilyen ütemben fog nőni az utasszám, akkor Kassát is le fogja körözni. Nagyváradot már sikerült.

Előzmény: marky-511 (10525)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.08 0 0 10525

*kerülne

 

A reptérnél maradva, most olvasom, hogy jó pár járat itt landolt Budapest helyett. A kifutópálya sérült meg.

A Ferihegy Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér mellett lakók panasza egyre erősebb a zaj miatt. Remélem, nem lesz ragadós a példa, mert itt méginkább beépített a repülőtér környezete. A Tégláskertet és a Kerekestelepet nehezebb lenne elköltöztetni :)

Előzmény: marky-511 (10524)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.08 0 0 10524

A 42-es már itt is szóba került. Kb 100 méter aszfaltba kellene. Cserébe nem kellene 47/47Y-ra váltani a járművezetőnek, hogy lehessen szünete.

Előzmény: Econell99 (10523)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.08 -1 1 10523

#smartcitydebrecen

 

Én ott egy végállomást is el tudnék képzelni. 10-es, 42-es (ez még most nem lehetséges) mindenképp mehetne oda. 

Előzmény: marky-511 (10522)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.07 0 1 10522

Rég járhattam arra, pedig egyszer direkt végigmentem a felújított úton :D

Akkor marad a Diószegi út mint negatív példa.

 

A reptéri megálló helyét is érte kritika, ha jól emlékszem, amikor "troli" járt a repülőtérhez (3-as tartalék a Nagyállomás és a reptér között), akkor mintha közelebb állt volna meg. Tényleg nem lenne rossz, ha nem a parkoló végében raknák le az utasokat.

Előzmény: Econell99 (10521)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.07 -1 0 10521

Nem akarok kötözködni, de Pallag felé meg vannak csinálva a megállók buszöböllel, a két pallagi megállóban "üvegbódéval" (amiből már az egyik oldalon ki van törve az üveg, de az már más kérdés). :D 

 

Komolyra fordítva a szót, amúgy egyetértek. ;)

Előzmény: marky-511 (10520)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.07 0 1 10520

A balesettel kapcsolatban tegnap csak annyit észleltem, hogy a Tisza István utcáról nem lehetett a Széchenyi utcára kanyarodni, a rendőrség lezárta. Magáról az esetről csak az interneten tudtam tájékozódni. Először (amikor csak a szalagcímeket láttam) arra gondoltam, hogy egy 42-es rohant a villamosba, vagy elé fordult, mert máshogy egyszerűen nem érhettek össze.

 

Ha a villamos indul korábban (mialatt a Széchenyi utcán zöld jelzés van), a busz mellett pár autóba is belerohan(hatot)t volna.

Ha a busz indul korábban, akkor nem a busz hátulja tört volna össze.

 

http://civishir.hu/helyben-jaro/2018/06/megszolalnakadebrecenivillamosbalesetszemtanui

 

Így már teljes a kép, úgy néz ki, mindkét járművezető rosszkor indult. A villamos még nem indulhatott volna el, a buszvezető már nem.

 

 

A terelésről annyit, hogy engem sokkal inkább az döbbentett meg, hogy a Monti Ezredes utca - Bethlen utca között egyetlen autóbusz sem jött velem szembe. Se olyan, ami menetrend szerint arra kell haladjon, se olyan, ami terelés miatt közlekedett arra. Biztos közrejátszott a hirtelen kialakult dugó is a városban.

 

 

Egy nappal az eset előtt volt egy cikk arról, hogy egy járművezető menet közben csevegett. Rá egy napra tragédia történik. Nem lesz ennek komoly visszhangja cégen belül? Gyakoribb ellenőrzések, stb.

Nem ötletet akarok adni, és nem is ítélkezem, de szerintem várható valami szigorítás.

 

 

Más:

Maradjunk a cívishíren, az általunk is sokszor kitárgyalt repülőtéri megállóról is írtak cikket. A kezdetek óta probléma.

Miközben dús kebellel állnak elő, hogy hány új irányba lehet eljutni, az ide érkező egy ilyen "megállóval" szembesül. Nem azt mondom, hogy fűtött, büfés megálló kell oda; de ne is nézzen úgy ki, mint egy Pallagi / Diószegi út menti megálló.

Econell99 Creative Commons License 2018.06.06 -1 2 10519

Azért érdekesre sikerült ez a terelés. Miért nem a Pláza felé tereltek már inkább mindkét irányban. Sokkal átlathatóbb lenne. 

 

Mielőbbi jobbulást a sérülteknek. :(

Előzmény: Törölt nick (10518)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.06 0 0 10518
Econell99 Creative Commons License 2018.05.30 -1 2 10517

Valószínűleg semmilyen trolit nem fognak már venni.

Előzmény: ARC187V (10514)
ckg471 Creative Commons License 2018.05.30 0 0 10516

- Elindult a közbeszerzési eljárás.

Hanyadjára?

Előzmény: Fehértó (10515)
Fehértó Creative Commons License 2018.05.30 0 0 10515

Debreceni IMCS

- Megvalósíthatósági tanulmánnyal rendelkezik.

- Engedélyezési tervvel rendelkezik.
- Építési engedéllyel rendelkezik.
- Kiviteli tervvel rendelkezik.
- Tenderdokumentációval rendelkezik.
- Elindult a közbeszerzési eljárás. 

ARC187V Creative Commons License 2018.05.30 -1 0 10514

MAZ 103T a dobozi ltp.n lerobanva.a DKV zrt miért nem vesz 4.generációs SOLARIS TROLLINOkat?amugy a nagyálomási központot fogják e csinálni mert nagy a csend.

marky-511 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 10513

Köszi!

Ahogy elnézem, nem is nagyon volt mit pofozni rajta, a burkolat már megvolt.

Előzmény: LMG-140 (10512)
LMG-140 Creative Commons License 2018.05.29 0 1 10512

Parkolót használtunk az Altközzel szemben

Előzmény: marky-511 (10511)
marky-511 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 10511

FÉL OFF:

 

Nem rág jöttem haza külföldi nyaralásból. Annyit láttam, hogy az önkéntesek éjszakája rendezvényhez különjárat is társult. A menetrendjében észrevettem, hogy a Baross utcán megállt. Hogy lett kivitelezve? Ideiglenes megálló (a régi megállókat nem használhatták a megfordult egyirányúsítás miatt)?

marky-511 Creative Commons License 2018.05.15 0 1 10510

Örvendetes a bővízés, de az Airport 1-2 buszokkal tényleg volna teendő.

 

Kezdhetnék az elnevezéssel. Az nem gond, hogy nem 44R néven "fut" tovább (mert összekeverhető, megtévesztő, nehezebben megjegyezhető, stb), d 40-es simán lehetne.

 

A menetrenden is lehetne mit pontosítani, nincs olyan hét hogy ne legyen DKV-s bejegyzés azzal kapcsolatban, hogy változik a menetrend. Persze tudom, a menetrendnek a repülőhöz kell igazodni, de szerintem menne ez jobban is.

 

Harmadrészt az útvonalakkal sem vagyok teljesen megelégedve. A néhai Airport Debrecen viszonylat össze-vissza keringett, de legalább érintett fontos létesítményeket, első sorban hoteleket, campusokat.

Nem feltétlen baj, ha nap közben csak a Nagyállomásról indulnak a járatok, de késő este / éjszaka a 2-es villamos útvonala nem fed le mindent. Egy kombinált útvonal jobban festene, ami érintené a Nagyerdőt és az egyetemek környékét.

 

 

Előzmény: norbertos (10503)
LMG-140 Creative Commons License 2018.05.11 0 2 10509

Na a citarok mar Pesten vannak

Előzmény: ARC187V (10508)
ARC187V Creative Commons License 2018.05.11 0 0 10508

a citarokat miért nem használják sulis időszakban reggel meg este?napkőzben meg garázsba vinnék és a civisekel menne a napközi időszak.trolipotloként nagyon jól vedte a műszakot első ajtozni is tudot

nixon70 Creative Commons License 2018.05.11 0 1 10507

Biztos lesz, csak feljebb húzzák a végösszeget, hogy mindenki jóllakjon. :-(

Előzmény: ARC187V (10506)
ARC187V Creative Commons License 2018.05.11 -1 0 10506

Szerintetek lesz valami az intermodális csomópontból?mert ahogy huzzák halaszák a dolgot nekem nagyon ugy tünik hogy már nem nagyon akarják a dolgot.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!