Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Ohh, grat! Thanx, de igazándiból én csak a csuklós buszokkal vagyok (úgyahogy) képben. Természetesen azokkal, amikkel már dolgozott keresztapám. Érdekes viszont, a Sz.ilona kocsiszínben értenek hozzá. Pl. ma beírtam, LEGKÉSŐBB holnapután jó volt. (Nem a bélyegzővel javították meg!)
Ha már itt tartunk, nézzük a 415-ket: 13-09: oldaltábla kiszedve, hátul még kiír de különben használhatatlan 13-10: csupa retek (tükrözi az állapotát), nem léptet, oldaltábla egyre szemcsésebb 13-25: kb. mint a 04-29 13-28: visszafelé léptet, elöl nem ír ki semmit (amúgy meg egy hulladék, fék/váltó iszonyat) 13-30: használhatatlan, oldaltábla 1X-1X kiír valamit, hátul jó, sehol máshol (jó dolog hogy léptet, csak nem írja ki) 13-31: OK 13-33: nem léptet 13-34: OK 13-35: számtábla nem OK 13-36: valamit elbasztak rajta, 10 percenként vált 1-t 13-37: elöl nem tökéletes, hátul nem jó 13-39: oldalt nem jó, nem léptet 13-40: elöl nem jó, ill. néha elszáll a főkapcsoló 13-42: elöl semmi, oldalt a végállomás egy része, nem léptet 13-43: OK 13-46: ua. mint 13-42 (a belső tábla újra jó, de ez édeskevés) 13-49: OK 13-51: számtábla nem OK 13-53: OK 13-54: belül nem ír ki, csak léptet 13-55: nem léptet 13-68: számtábla nem OK, nem léptet, a kezelőjét alig látni 13-69: nem léptet, belül nem OK 13-70: nem léptet 13-71: számtábla nem OK, nem léptet 13-72: megállótábla nem OK, de léptet 13-73: most jelenleg használhatatlan, táblatartós 13-74: hol jó hol nem, most épp előre fagyott be a "90A - Normafa" 13-76: nem léptet 13-77: dettó 13-79: használhatatlan 13-80: nem léptet 13-81: végre megcsinálták, viszont most már nem léptet 13-82: nem léptet 13-83: dettó 15-02: többnyire jó, olykor lefagy, esős időben a tábla olvashatatlan 15-11: oldalt olvashatatlan, kezelő olvashatatlan, fejből lehet csak kiírni rá bármit is 15-15: nem léptet 07-72: nem léptet, hátul csak félig jó 07-73: OK 07-75: hátul csak félig ír ki 07-76: OK 07-77: OK 07-79: OK 07-80: ezen is el van baszva 07-81: OK 07-82: elöl semmi, oldalt "Árpád", hátul jó, léptet 07-83: OK
Ez mind szép, & jó. Igazad van. Elismerem. Azt viszont nem mondtam, hogy csúcsban rohan. Persze, hogy nem érdemes rohanni, mert csokorba állnak 1más mögött a buszok. Elég, ha este 10 után szalad. AkóR viszont már sajnos kell.
Tökmind1, nem az a lényeg, abban még rossz is lesz egy darabig. Azt meg leszarom, ha az utas nem figyel oda. 99%-ban azért anyázik, mert hülye és nem figyel oda, csak rohan mert kék, és kb. 1% az, amikor tényleg rossz a kijelző, vagy nincs rendesen kitáblázva/nem feltűnő. Blahán a csúcsban meg nagyon kell rohanni a 7 után. Legalább 2 percet várhat szegényke.
Az oldal 1 leragadt 1 173-ason történt járásánál. Aki pl. a Blahán oldalról szalad, és nem veszi észre, hogy az csak 1 7-es, abból baj lehet a Bosnyákon. (Mint ahogy volt is a múlt 7E-n.)
Ne szomorkodj, nem tud6ok mindent. Reggel 7-től este 7-ig dolgozok. (Szombaton "csak" 4-ig.) Akkor látok valamit, ha kim1ek keresztapámhoz. Ezeken kívül "csak" az Óbudai 122-est látom egész nap.
Köszi a tájékoztatást :-)! Akkor erre mondhatjuk, hogy jó hír, még lesz belőlük valami. Jól tudom, hogy mindhárom kérdéses gép Kelenföld telephelyű, ugyi?