Keresés

Részletes keresés

430 322 Creative Commons License 2010.09.19 0 0 8688
Ohh, grat! Thanx, de igazándiból én csak a csuklós buszokkal vagyok (úgyahogy) képben. Természetesen azokkal, amikkel már dolgozott keresztapám. Érdekes viszont, a Sz.ilona kocsiszínben értenek hozzá. Pl. ma beírtam, LEGKÉSŐBB holnapután jó volt. (Nem a bélyegzővel javították meg!)
Előzmény: Törölt nick (8687)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8687
Ha már itt tartunk, nézzük a 415-ket:
13-09: oldaltábla kiszedve, hátul még kiír de különben használhatatlan
13-10: csupa retek (tükrözi az állapotát), nem léptet, oldaltábla egyre szemcsésebb
13-25: kb. mint a 04-29
13-28: visszafelé léptet, elöl nem ír ki semmit (amúgy meg egy hulladék, fék/váltó iszonyat)
13-30: használhatatlan, oldaltábla 1X-1X kiír valamit, hátul jó, sehol máshol (jó dolog hogy léptet, csak nem írja ki)
13-31: OK
13-33: nem léptet
13-34: OK
13-35: számtábla nem OK
13-36: valamit elbasztak rajta, 10 percenként vált 1-t
13-37: elöl nem tökéletes, hátul nem jó
13-39: oldalt nem jó, nem léptet
13-40: elöl nem jó, ill. néha elszáll a főkapcsoló
13-42: elöl semmi, oldalt a végállomás egy része, nem léptet
13-43: OK
13-46: ua. mint 13-42 (a belső tábla újra jó, de ez édeskevés)
13-49: OK
13-51: számtábla nem OK
13-53: OK
13-54: belül nem ír ki, csak léptet
13-55: nem léptet
13-68: számtábla nem OK, nem léptet, a kezelőjét alig látni
13-69: nem léptet, belül nem OK
13-70: nem léptet
13-71: számtábla nem OK, nem léptet
13-72: megállótábla nem OK, de léptet
13-73: most jelenleg használhatatlan, táblatartós
13-74: hol jó hol nem, most épp előre fagyott be a "90A - Normafa"
13-76: nem léptet
13-77: dettó
13-79: használhatatlan
13-80: nem léptet
13-81: végre megcsinálták, viszont most már nem léptet
13-82: nem léptet
13-83: dettó
15-02: többnyire jó, olykor lefagy, esős időben a tábla olvashatatlan
15-11: oldalt olvashatatlan, kezelő olvashatatlan, fejből lehet csak kiírni rá bármit is
15-15: nem léptet
07-72: nem léptet, hátul csak félig jó
07-73: OK
07-75: hátul csak félig ír ki
07-76: OK
07-77: OK
07-79: OK
07-80: ezen is el van baszva
07-81: OK
07-82: elöl semmi, oldalt "Árpád", hátul jó, léptet
07-83: OK
Előzmény: Törölt nick (8685)
430 322 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8686
Ez mind szép, & jó. Igazad van. Elismerem. Azt viszont nem mondtam, hogy csúcsban rohan. Persze, hogy nem érdemes rohanni, mert csokorba állnak 1más mögött a buszok. Elég, ha este 10 után szalad. AkóR viszont már sajnos kell.
Előzmény: Törölt nick (8685)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8685
Tökmind1, nem az a lényeg, abban még rossz is lesz egy darabig.
Azt meg leszarom, ha az utas nem figyel oda. 99%-ban azért anyázik, mert hülye és nem figyel oda, csak rohan mert kék, és kb. 1% az, amikor tényleg rossz a kijelző, vagy nincs rendesen kitáblázva/nem feltűnő.
Blahán a csúcsban meg nagyon kell rohanni a 7 után. Legalább 2 percet várhat szegényke.
Előzmény: 430 322 (8684)
430 322 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8684
Kiszedték volna? Én ugy láttam a múltkor (7E), még meg volt. Csak éppen nem müködött.
Előzmény: cooldogg1992 (8683)
cooldogg1992 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8683
A 04-29-ből szedték ki a Fok-Gyemet, nem? Abba nem árt a táblatartó. :)
Előzmény: 430 322 (8682)
430 322 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8682
Már a O-429-en is van. Nézd! Nem annyira hülyeség, hogy vannak Fok-Gyem-es kocsikon táblatartók.
Előzmény: Törölt nick (8680)
430 322 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8681
Az oldal 1 leragadt 1 173-ason történt járásánál. Aki pl. a Blahán oldalról szalad, és nem veszi észre, hogy az csak 1 7-es, abból baj lehet a Bosnyákon. (Mint ahogy volt is a múlt 7E-n.)
Előzmény: Törölt nick (8678)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8680
Inkább a táblatartókat kéne leszedni. Meg a 13-81-ről is.
Előzmény: 430 322 (8679)
430 322 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8679
Sorry! Elírás történt! Ott a pont!
Előzmény: Törölt nick (8677)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8678
De minek rá tábla, azt nem értem. Tökéletes rajta a fokgyem.
Előzmény: 430 322 (8670)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8677
04-83 helyett 04-82 lesz az
Előzmény: 430 322 (8663)
KTK-393 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8676
10-46 is Fehérvár.
Előzmény: RenátuSz (8668)
Szebi05-51 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8675
Sajna nem tudok válaszolni!
Kb:
IK412 felújitott(Vultron)
Volvo Localonak(Autocom)
Ha jól válaszoltam
Előzmény: BPO-436 (8667)
430 322 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8674
1 Fok-Gyem miatt igazán kár. Annak már leáldozott. Kíváncsi leszek, a Vultron meddig bírja. Láttam már kocsin, kezdenek "szemcsésedni".
Előzmény: Törölt nick (8673)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8673
Nem szomorkodok! :D
Előzmény: 430 322 (8672)
430 322 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8672
Ne szomorkodj, nem tud6ok mindent. Reggel 7-től este 7-ig dolgozok. (Szombaton "csak" 4-ig.) Akkor látok valamit, ha kim1ek keresztapámhoz. Ezeken kívül "csak" az Óbudai 122-est látom egész nap.
Előzmény: Törölt nick (8671)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8671
"Az I-119-en már van táblatartó."

Már vagy 3 hónapja van rajta. :-(
Előzmény: 430 322 (8670)
430 322 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8670
Az I-119-en már van táblatartó. Sajnos van, aki nem visz ki reggel táblát, & úgy m1 ki. Láttam már ebből konfliktust.
Előzmény: Szebi05-51 (8666)
RenátuSz Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8669
Vultron.
Előzmény: BPO-436 (8667)
RenátuSz Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8668
02-41 elég régen nincs utcán, a 02-49 állítólag Fehérváron van, a 10-46-ra meg nem emlékszem.
Előzmény: BPO-436 (8662)
BPO-436 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8667
Üdv Szebi!
Nem tudod véletlenül, a felújított 412-esekbe milyen kijelzőket építettek be, AUTOCOM-ot vagy valami más fajtát? :-)
Előzmény: Szebi05-51 (8666)
Szebi05-51 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8666
0-551 is
Belső1:megálló lefagy
belső2:mükődik
külső1:müködik/néha lefagy
külső2:müködik/néha lefagy
hátul:müködik/néha lefagy
Előre:külső1:müködik
Ennyi:)
Előzmény: 430 322 (8663)
BPO-436 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8665
Köszi a tájékoztatást :-)! Akkor erre mondhatjuk, hogy jó hír, még lesz belőlük valami. Jól tudom, hogy mindhárom kérdéses gép Kelenföld telephelyű, ugyi?
Előzmény: FJX-232 (8664)
FJX-232 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8664
Üdv!

Fehérváron várnak gyógyulásra :)
Előzmény: BPO-436 (8662)
430 322 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8663

A 7 eseményei:

 

I-116:

belső 2. össze-visszaság, lefagyva

I-119:

külső 1: "173 Újpalota, Nyírpalot út"

I-179:

sz. tábla: -

belső 2: össze-visszaság, lefagyva

1éb: az 1. & 2. között, az alján 1 fémlemez önálló élete él

O-425:

sz. tábla: -

O-476:

sz. tábla: telibe piros

O-483:

a 2 alsó piros lámpa nem világít

O-552:

belső 2: össze-visszaság, mozog, a vá.-tól számítva 2. má.-nál automatice vá.-t vált

X-214:

nagyon levegő vesztes, erős jobb kanyarnál léptet a Vultron.

 

Ezek a "PV" donorok:

 

O-416, 418, 440*, 483?

 

*: mintha agyon lenne gittelve az utánfutó. Valszeg festésre vár.

BPO-436 Creative Commons License 2010.09.18 0 0 8662
Szintén eltűntek mostanában a színről: 02-41, 02-49 és 10-46. Mi a harci helyzet vélük, tudja valaki??? :-)
Előzmény: BPO-436 (8657)
430 322 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 8661
Le sem lehetne tagadni.
Előzmény: Szebi05-51 (8656)
Aron_son Creative Commons License 2010.09.12 0 0 8660
Beltér mondhatni egyben, csak minden szétdobálva+mocsok. Műszerfal teljesen kibelezve, motorja nincs.
Előzmény: cooldogg1992 (8658)
BPO-436 Creative Commons License 2010.09.11 0 0 8659
Köszi az infót, hát ez nem hangzik túl jól a további sorsára tekintettel.
Előzmény: cooldogg1992 (8658)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!