A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Vélhetően van itt a fórumon jó pár "olvtárs" aki szintén gyermekként kezdte, lehet most ott ül a karika mögött és tekeri egész nap.
A különbség annyi, hogy amikor ők kezdték nem volt net, nem volt digitális fényképező és a tevékenységük illetve, hogy azzal zavartak valakiket annak idején nem volt annyira nyilván való mint most.
A Forte tekercs 24-36 kockáját meg kellett gondolni, hogy mire használja el az ember fia ha már amúgy is akkor drága pénzért kellett kidolgoztatni, nem volt a gépen delete gomb. Na meg lehetősége sem volt mindenkinek arra, hogy fotózzon.
Ha tudtak volna nagyobb helyet adni, jó lett volna megnézni a BPI280ast, es több akár aktív járművet (eModulo, E91, egy Conecto, Mmodulok. Legalább jól volt beállitva fotózáshoz (és lehetett is fotózni) a 280ast.
A BPI415 elöl volt, de nem lehetett. Jó ötlet volt a telephelyi körjárat.
Megdöbbentett mennyi selejt Volvo van.
Családosként mindig jó a kísérőprogram, babaszoba. Csecsemőktől az öregekig elég széles a skála.
Nekem külön érdekes volt a 293-as duplacsuklós. Jó, hogy fel lehetett szállni.
A transzferbuszok pozitív meglepetesként hatottak. (Közlemenyből mintha kimaradt volna.)
Jó kérdés, ezekre soha nem kapunk választ, de az Ikarus 415-öt is be lehetett volna tenni Ikarus 405 mellé pl. a fanoknak, bár mondjuk én nem tudom miért kell ezekről tízezernyi képet készíteni és szokás szerint ugyanazok csinálták a fesztivált, akik a GVM-en lógnak egész nap...
Én tényleg azt gondoltam, hogy majd meg lehet nézni a ráncajtóst, hiszen a múltkori bemutatóra én mint átlag ember nem mehettem be.
Picit kevésnek érződött, és megint tele volt minden gyerekkel és sulinettel... Érdekes volt látni a BPO-358-at még saját futóművekkel, messze a továbbra is többszínű ajtószárnyas BPI-280-at. Kár, hogy ezek nem voltak aktív részesei a napnak. Rá kellene majd lassan nézni a nosztalgiaflottára, mert a 284-esen és az MZEn is nőnek a rozsdafoltok.
De, ha neked okoznak kárt, akkor is számít a másik fél biztositójával szemben a hobbijármű regiszter. Nem sokat mert így is verekedned kell a pénzedért, de számít.
Maximum ideiglenesen, de akkor nem kell új rendszám. Esetleg úgy ítélhették meg, hogy meg van rongálódva és ugye trikolórosból már nem gyártanak újat... Vagy "csak úgy" mindenesetre ez az új szerintem nem passzol egy ilyen öreg járműhöz, sokat ront az összképen.
Lehet kérni a régi trikoloros kombót EU-sban (ez 56 ezer Ft) nem az igazi de sztem jobb mint a németrendszám.
Lehetne egy új kategória ami retrót vagy nosztalgiát jelent, és hozzá passzoló biztosítást, illetve más által okozott sérülésnél az egyediségének megfelelő kártérítést.
Nem követtem szorosan az életútját, azt hiszem ez is Ukrajnába szánt jármű volt de nem vették át.
Azt sem tudom, hogy mennyi időt állt mire új gazdára talált, sanszos, hogy még is ki lehetett vonva a forgalomból.
Csak úgy eszembe jutott annak kapcsán amit írtál, hogy nem áll jól ezeknek öreg járműveknek az új rendszám,
az OT-s vizsgának pedig feltételei vannak. Lehetne egy új kategória ami retrót vagy nosztalgiát jelent, és hozzá passzoló biztosítást, illetve más által okozott sérülésnél az egyediségének megfelelő kártérítést.
Pár éve volt, hogy közel eredeti állapotú két körlámpás 1500-as Zsigulit telibe vágtak hátulról és filléreket kapott a tulaj, mert nem volt OT minősítés. Érthető, de attól a helyreállítása a most már egyedisége miatt horribilis összegekbe kerülhet. Esetleg kapcsolódhatna a retró/nosztalgia minősítéshez egyedi rendszám formátum.
Maximum ideiglenesen, de akkor nem kell új rendszám. Esetleg úgy ítélhették meg, hogy meg van rongálódva és ugye trikolórosból már nem gyártanak újat... Vagy "csak úgy" mindenesetre ez az új szerintem nem passzol egy ilyen öreg járműhöz, sokat ront az összképen.