Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2024.05.12 0 2 164761
banatig Creative Commons License 2024.05.12 0 0 164760

motorhibás

Előzmény: Cole28 (164749)
Törölt nick Creative Commons License 2024.05.12 0 5 164759

Vélhetően van itt a fórumon jó pár "olvtárs" aki szintén gyermekként kezdte, lehet most ott ül a karika mögött és tekeri egész nap.

A különbség annyi, hogy amikor ők kezdték nem volt net, nem volt digitális fényképező és a tevékenységük illetve, hogy azzal zavartak valakiket annak idején nem volt annyira nyilván való mint most.

A Forte tekercs 24-36 kockáját meg kellett gondolni, hogy mire használja el az ember fia ha már amúgy is akkor drága pénzért kellett kidolgoztatni, nem volt a gépen delete gomb. Na meg lehetősége sem volt mindenkinek arra, hogy fotózzon.

 

Előzmény: morgó mh. (164758)
morgó mh. Creative Commons License 2024.05.12 -4 5 164758

"és megint tele volt minden gyerekkel és sulinettel..."

Szerinted kizárólag neked szólnak ezek a programok?

Előzmény: TorzónBorzAlom (164750)
nemeza Creative Commons License 2024.05.12 0 3 164757

Ha tudtak volna nagyobb helyet adni, jó lett volna megnézni a BPI280ast, es több akár aktív járművet (eModulo, E91, egy Conecto, Mmodulok. Legalább jól volt beállitva fotózáshoz (és lehetett is fotózni) a 280ast.

A BPI415 elöl volt, de nem lehetett. Jó ötlet volt a telephelyi körjárat.

Megdöbbentett mennyi selejt Volvo van.

Családosként mindig jó a kísérőprogram, babaszoba. Csecsemőktől az öregekig elég széles a skála.

Nekem külön érdekes volt a 293-as duplacsuklós. Jó, hogy fel lehetett szállni.

A transzferbuszok pozitív meglepetesként hatottak. (Közlemenyből mintha kimaradt volna.)

Az MZE415re ráferne egy alapos ránézés.

Előzmény: Cole28 (164753)
Villámhetes Creative Commons License 2024.05.12 0 11 164756

Cole28 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 164755

*sorry, ott volt az MZE415.

Előzmény: Cole28 (164753)
Cole28 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 164754

Erről van esetleg csináltál képet, ami itt megosztható? Sajnos ezt nem láttam. 

Előzmény: TorzónBorzAlom (164750)
Cole28 Creative Commons License 2024.05.11 0 1 164753

Jó kérdés, ezekre soha nem kapunk választ, de az Ikarus 415-öt is be lehetett volna tenni Ikarus 405 mellé pl. a fanoknak, bár mondjuk én nem tudom miért kell ezekről tízezernyi képet készíteni és szokás szerint ugyanazok csinálták a fesztivált, akik a GVM-en lógnak egész nap...

Én tényleg azt gondoltam, hogy majd meg lehet nézni a ráncajtóst, hiszen a múltkori bemutatóra én mint átlag ember nem mehettem be. 

Előzmény: Jim1987 (164751)
torqmatic Creative Commons License 2024.05.11 0 0 164752

A levegővesztésre is oda lehetne figyelni, mert elég bizarr, hogy leállítás után 10 perccel az egyik jobbra dől, a másik meg balra...

Előzmény: TorzónBorzAlom (164750)
Jim1987 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 164751

az sikerült eldugni hátrébb, a kordonon túl...

kérdés miért?

 

a Száva kocsiszínben komplexebb volt a nyílt nap, többféle típussal stb új járművel is

itt kicsit fapados...

Előzmény: Cole28 (164749)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 2024.05.11 -1 3 164750

Picit kevésnek érződött, és megint tele volt minden gyerekkel és sulinettel... Érdekes volt látni a BPO-358-at még saját futóművekkel, messze a továbbra is többszínű ajtószárnyas BPI-280-at. Kár, hogy ezek nem voltak aktív részesei a napnak. Rá kellene majd lassan nézni a nosztalgiaflottára, mert a 284-esen és az MZEn is nőnek a rozsdafoltok. 

Előzmény: nemeza (164744)
Cole28 Creative Commons License 2024.05.11 0 1 164749

Kár, hogy nem a ráncajtós BPI280 volt az egyik nosztalgiajárat.

Előzmény: nemeza (164744)
riezaK Creative Commons License 2024.05.11 0 1 164748

De, ha neked okoznak kárt, akkor is számít a másik fél biztositójával szemben a hobbijármű regiszter. Nem sokat mert így is verekedned kell a pénzedért, de számít. 

Előzmény: Törölt nick (164747)
Törölt nick Creative Commons License 2024.05.11 0 2 164747

OFF:

Az hogy a egy öreg autóra saját kötelezőmet hol kötöm annak semmi jelentősége nincs, annak szempontjából ha nekem okoz kárt valaki.

Az lenne a lényeg, hogy a kárt okozó biztosítója is "elismerje" az egyediségét (kora, pótolhatatlan alkatrészek miatt).

ON ->

Előzmény: riezaK (164745)
riezaK Creative Commons License 2024.05.11 0 2 164746

Maximum ideiglenesen, de akkor nem kell új rendszám. Esetleg úgy ítélhették meg, hogy meg van rongálódva és ugye trikolórosból már nem gyártanak újat... Vagy "csak úgy" mindenesetre ez az új szerintem nem passzol egy ilyen öreg járműhöz, sokat ront az összképen.

 

Lehet kérni a régi trikoloros kombót EU-sban (ez 56 ezer Ft) nem az igazi de sztem jobb mint a németrendszám. 

Előzmény: torqmatic (164738)
riezaK Creative Commons License 2024.05.11 0 1 164745

Lehetne egy új kategória ami retrót vagy nosztalgiát jelent, és hozzá passzoló biztosítást, illetve más által okozott sérülésnél az egyediségének megfelelő kártérítést.

 


Sok éve létezik ilyen. 

 

https://www.kedvezmenyesbiztositas.hu/

 

Előzmény: Törölt nick (164740)
nemeza Creative Commons License 2024.05.11 0 4 164744

Köszönjük a nyíltnap szervezését!

Törölt nick Creative Commons License 2024.05.10 0 9 164743

Tavaly a villamos pótlásból is jutott egy délutáni start, ez is kőbányai Conecto:

(Széll Kálmán tér, Várfok utca)

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2024.05.10 0 11 164742

Aztán ilyen is volt, nem is olyan nagyon rég amikor önálló vonal volt a 191, Sarolta utca volt a Szemlőhegy és Solaris-al illetve Volvo-val is jártuk:

Törölt nick Creative Commons License 2024.05.10 0 8 164741

Két "műveleti tevékenységem" az utóbbi időből. :-) 

Mostanában több startot is adunk Kőbányáról a 95/195-re. 

Törölt nick Creative Commons License 2024.05.10 0 4 164740

Nem követtem szorosan az életútját, azt hiszem ez is Ukrajnába szánt jármű volt de nem vették át.

Azt sem tudom, hogy mennyi időt állt mire új gazdára talált, sanszos, hogy még is ki lehetett vonva a forgalomból.

 

Csak úgy eszembe jutott annak kapcsán amit írtál, hogy nem áll jól ezeknek öreg járműveknek az új rendszám,

az OT-s vizsgának pedig feltételei vannak. Lehetne egy új kategória ami retrót vagy nosztalgiát jelent, és hozzá passzoló biztosítást, illetve más által okozott sérülésnél az egyediségének megfelelő kártérítést.

 

Pár éve volt, hogy közel eredeti állapotú két körlámpás 1500-as Zsigulit telibe vágtak hátulról és filléreket kapott a tulaj, mert nem volt OT minősítés. Érthető, de attól a helyreállítása a most már egyedisége miatt horribilis összegekbe kerülhet. Esetleg kapcsolódhatna a retró/nosztalgia minősítéshez egyedi rendszám formátum.

Előzmény: torqmatic (164738)
Villámhetes Creative Commons License 2024.05.09 0 16 164739

torqmatic Creative Commons License 2024.05.09 0 7 164738

Maximum ideiglenesen, de akkor nem kell új rendszám. Esetleg úgy ítélhették meg, hogy meg van rongálódva és ugye trikolórosból már nem gyártanak újat... Vagy "csak úgy" mindenesetre ez az új szerintem nem passzol egy ilyen öreg járműhöz, sokat ront az összképen.

Előzmény: Törölt nick (164737)
Törölt nick Creative Commons License 2024.05.09 0 0 164737

Lehet ki volt vonva a forgalomból?

Előzmény: torqmatic (164736)
torqmatic Creative Commons License 2024.05.09 -1 6 164736

Az átrendszámozásra vajh' miért volt szükség?

Előzmény: Csak egy Volános (164734)
.BPO-346. Creative Commons License 2024.05.08 0 0 164735
Előzmény: Csak egy Volános (164734)
Csak egy Volános Creative Commons License 2024.05.08 0 12 164734

A BPO-881 sikeresen vizsgázott az MVK-nál, új rendszáma AAFB-790. Az érdeklődők szombaton már utazhatnak vele a miskolci 20-as vonalon.

toto92 Creative Commons License 2024.05.08 0 9 164733

A topiktárs a 15. nickjén spammel mindent tele azzal hogy mi van Salgótarjánban, Trizsnek teljesen igaza van.

Előzmény: Tomsz85 (164732)
Tomsz85 Creative Commons License 2024.05.08 -2 1 164732

Ez a hozzászolásod jobban OFF. :) Ennyire nem kellene sarkosnak lenned. :) 

Előzmény: trizs77 (164727)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!