Keresés

Részletes keresés

gesszti Creative Commons License 2017.04.21 0 0 16861

Elég bután néz ki.

Előzmény: jim32 (16860)
jim32 Creative Commons License 2017.04.21 0 1 16860

Minden gumi ilyen lesz. De csak ha jól használod :-)

Előzmény: gesszti (16859)
gesszti Creative Commons License 2017.04.21 0 0 16859

Kb. hasonló nálam is a bt23, meg ilyen volt a pirelli angel st is. Futóművön nem találok fogást. Változtattam rugóalapon ki-be csillapításon, gumiban légnyomáson, mindig ugyanez a vége. Kicsit jobban megkenem, és ilyen lesz.

Előzmény: gyorgy74 (16858)
gyorgy74 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 16858

Ja még valamit a T30-ast is hegyezi a motor rendesen de én ezt már futómű problémának vélem...

 

Előzmény: gyorgy74 (16857)
gyorgy74 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 16857

Nyilván motor függő nem mellesleg az FJR-nél borzasztó nagy nyomaték van egy 650-es motorhoz mérten. Nem is akarok belemenni végbeláthatatlan vitába hisz nincs egy FJR a kezem alatt hogy ki próbáljam és tapasztalatot cseréljünk. Azt biztosan állíthatom egy nagyon jó és megbízható motor az FJR. Mindazon által a csapatban akikkel együtt motorozok van, volt három FJR... két hete cserélte le az egyik haver egy vadi új BMW K1200RT-re. Olvasgatva a topikot az egyig cimbora szokott ide írogatni fjrlaci barátommal sokat motorozok együtt. Tavaly is volt néhány közös gurulásunk de sajnos én vagyok a leggyengébb láncszem mivel a motorom is láncos erőátvitellel rendelkezik. 

 

Előzmény: jim32 (16856)
jim32 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 16856

Elmondom akkor konkrétan, hogy mi bajom volt vele:

2 komponensű, ami elvben jó, tehát középen keményebb, oldat puhább. Ez tetszett meg benne. (BT023)

Igenám, de kanyarban az oldala kenődött, mintha megolvadt volna, az alja meg olyan kemény volt, hogy vizes aszfalton harmadikban is ki lehetett pörgetni. (Én szinte kizárólag utassal motorozom.)

Aztán egy tesztnapon volt lehetőségem 3 kört menni a Hungaroringen saját motorral - na ott végleg el is tűnt az oldaláról a mintha, mintha csiszolópapíron mentem volna. Ezután eldobtam.

Előzmény: gyorgy74 (16855)
gyorgy74 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 16855

Ízlés, motor, stílus, a Metzeler Z8-sem jött be az új ROADTEC 01-t még nem próbáltam. A baráti körben a Michelin Pilot Road 4-et szeretik az FJR-en de én kicsit túltúlzottnak tartom. A tavaly feltettem az új Bridgestone  T30-as EVO-t kipróbálásra azonban az én motoromon a BT023-as viselkedik a legjobban... tulajdonképpen érzetre a T30 visszalépést jelent. Ha lekopik megy vissza a BT023-as. Ez csupán magánvélemény és természetesen nem tényszerű mert mindenki más stílusban és más motorral szeli a kanyarokat. 

Előzmény: jim32 (16854)
jim32 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 16854

BT023-at 5e km után ledobtam mert szerintem semmire sem jó, de hát ízlése válogatja. Régen a Z6-os metzeler nagyon jó volt, amióta áttették a gyártást kínába az sem ér semmit. Metzelernek vannak új típusai, azok érdekelnek még, bár most a francia Alpokban vett Michelin PR2 elég jól bírja rajta, gyakorlatilag 0 majrécsík van, így még nem tudtam kihasználni gumit. (Lásd lentebb belinkelt videó, két személlyel.)

Előzmény: gyorgy74 (16850)
gyorgy74 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 16853

Igen általánosságban gyártanak grandturizmókra GT változatot de nekem igen szokatlanak tűnik, hogy F-es gumit teljesen más cikszám alapján gyárt hozzá a Bridgestone. És feltételezésem, hogy jobban viselkedik rajta az F-es gumi mint a GT már csak azon által, mert a gyár kimondottan FJR-hez fejleszti. Nyilván ha valaki GT-tesz rá és véleményt alkot akkor azt nem igazán elfogatható. 

Előzmény: Quattroman (16852)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.21 0 0 16852

mindegyik nagy márka gyárt olyan specifikációju gumit ami kell az FJR-re (súly és sebesség index, erősített vázszerkezet)

rendőrség televásárolta magát hozzá a legolcsóbb Conti gumikkal, nálam is van ilyennel gumizott kerék privát gazdija volt.

a francia csendőrmotoromon Michelin volt és én is valamint sokan akik rávették magukat a próbájára Michelint használ rajta. viszont a Bridgestont amivel szerelte a gyár többen kukázták az első pár ezer után vagy a következő cserénél

Előzmény: gyorgy74 (16850)
gesszti Creative Commons License 2017.04.21 0 0 16851

BT023 - kistesóra én is ezt vettem, és ha végre el lehet rakni a hóláncot, akkor el is kezdem majd koptatni. Az első kb. 1000 km eddig nem túl biztató. Elég rondán kezdett el kopni. A minták eleje lekerekedett, a hátulja pedig kezd kiperemesedni/hegyesedni. Korábban a Pirelli Angel csinált ilyet.

Előzmény: gyorgy74 (16850)
gyorgy74 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 16850

Igen biztos kényelmesebb ezt én az én motoromon is tapasztaltam...Minap nézegetem a gumikat és meglepődtem, hogy a Bridgestone az FJR-re gyárt specifikust gumit. A motoros rendőrök tapasztalata alapján az FJR-en ha a gumi már kopottabb akkor nem túl komfortos vele motorozni. Ezt a BMW RT-nél nem tapasztalják ugyan azon futásteljesítmény után. Én is próbálgattam több gumit a motorra és el kell hogy mondjam gumi válogatja ezt a jelenséget a kezelhetőség terén. Tehát gondolom ezért a specifikus gumi és ha ezt nem kapja meg a rendőr motor akkor ne csodálkozzanak azon, hogy elnyalja és gépészkedni kell a kanyarokba. Nektek mi a véleményetek mert nekem a BT 023-as az egyik legjobb gumi ami kezelhetőségben még 12-ezer felet is tökéletesen vezethető. Nézzétek meg a diagramot F-es gumit hoz az FJR-re. http://www.bridgestone.hu/motorkerekpar-abroncsok/ranges/battlax/bt-023/

Előzmény: adbert (16845)
Gregvn Creative Commons License 2017.04.20 0 0 16849

Ha esetleg lelsz egy feleslegeset,akkor gondolj rám kérlek.

Előzmény: Quattroman (16848)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.20 0 0 16848

biztos van de tuti nem hibátlan, viszont két motorom van darabokban ami összerakásra vár

Előzmény: Gregvn (16846)
Sz.Frici Creative Commons License 2017.04.20 0 0 16847

 Ha megtudnánk valahol nézni,és 100%.an fut mindenhol, akkor kellene az egyik.

Festésük gondolom jó?

Üdv.

Előzmény: Quattroman (16842)
Gregvn Creative Commons License 2017.04.20 0 0 16846

Értem én csak vigyázz.Élőben láttam rossz példát,csak azért mondatm.

A felnik mellett egy balos dobot nem találtál véletlenül?

Előzmény: Quattroman (16836)
adbert Creative Commons License 2017.04.20 0 0 16845

Nekem pontosan ez van. 2004-es a gépem. Érezhetően jobb, kényelmesebb vele!

 

Előzmény: gyorgy74 (16838)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.20 0 0 16844

én ebayról vásárolok, szóval nem tudom, de egy marógép csodákat tesz egy megfelelő vastagságú aluból.

20mm feletti emelésnél viszont problémás a hidraulika csövek hossza...

Előzmény: gyorgy74 (16843)
gyorgy74 Creative Commons License 2017.04.20 0 0 16843

Igen ez hátrébb is hoz...Egyébként van olyan ami csak alá kerül a felső villahíd alá és nem hoz közelebb. Egyébként ilyet hol lehet itthon beszerezni? 

Előzmény: Quattroman (16839)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.20 0 0 16842

hát nálam csak kis statikus állvány van de holnap megkérdezem a gumist hogy van e kiegészítő tengelye a cetrirozó géphez. az ár 30

Előzmény: Sz.Frici (16841)
Sz.Frici Creative Commons License 2017.04.20 0 0 16841

Köszi, mi lenne az ára, és megtudnánk- e forgatni, hogy biztos legyen a dolog? Mert én zaklattalak telefonon egy párszor, hogy valami nincs rendben hátul, és most néztük meg, hogy gyárilag üt a felni teljes közepe, kb 3-4 mm-t. csak ahol a gumi van ott szalad jó. Persze ez már 10 éve Így van, nálam csak 2 éve, de most, hogy jött ez a rezonancia, most próbálom kiszűrni az okokat.

Üdv.

Előzmény: Quattroman (16840)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.20 0 0 16840

körülnéztem a műhely hátuljában, még választási lehetőség is van :-)

 

Előzmény: Sz.Frici (16831)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.20 0 0 16839

szoktam beszerelni különböző magasságút, ez amit linkeltél nem csak emel hátrább is hoz.

a '06 utániaknak állítható a kormány

Előzmény: gyorgy74 (16838)
gyorgy74 Creative Commons License 2017.04.20 0 0 16838

Sziasztok! Én nem FJR-rel járok azonban mint tudjuk a motorosok ott segítenek ahol éppen tudnak, ezért bátorkodtam ide...Csak halkan jegyzem meg én is motorozok igaz csak egy 650-es nyergében. Érdeklődnék egy termék kapcsolatban... Használ valaki az FJR-re a kényelem kedvéért kormány kiemelő konzolt? Vagy valami hasonló megoldás érdekkel kíváncsi vagyok a véleményetekre. Még sötétben tapogatózunk és még mielőtt belinkelek egy elképzelést tudatom veletek, hogy 2005-ös FJR-röl lenne szó. Előre köszönöm az építő jelegű hozászolásokat. https://www.helibars.com/products/HeliBars%C2%AE-handlebar-risers-for-Yamaha-FJR1300-2001%252d2005/159.html

jim32 Creative Commons License 2017.04.20 0 0 16837

Időjárás mondjon le!

 

Ez már idén volt. Most meg hó borítja ezt az utat....

 

https://www.youtube.com/watch?v=qNiHTQIQpqU&feature=youtu.be

 

 

Quattroman Creative Commons License 2017.04.19 0 0 16836

muszáj mozognom, már az agyam zsibbad a sok semmittevéstől + a fájós lábon már kezd fogyni az izom:-(

Előzmény: Gregvn (16835)
Gregvn Creative Commons License 2017.04.19 0 0 16835

Most kell vigyázni tudod,nehogy valami visszamardjon.Tudom okosan hangzik a pihenni kel,meg 

elúszik ilyenkor az ember meg minden szar,de most lehet a legkönnyebben elcseszni.

A legdrágább kincsünk az egészségünk. Én szurkolok.

Előzmény: Quattroman (16834)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.19 0 0 16834

már besántikálok a műhelybe, sok az elmaradás, de csak félgőzzel tudok működni :-(

Előzmény: Gregvn (16833)
Gregvn Creative Commons License 2017.04.19 0 0 16833

Jól vagy már?

Előzmény: Quattroman (16832)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.19 0 0 16832

ugyanaz mint az előtti csak volt '02-ben fekete is

Előzmény: Sz.Frici (16831)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!