Keresés

Részletes keresés

ajm Creative Commons License 2011.02.22 0 0 27542

Erre ne vegyél mérget:-) Déli-és Fehérvár között a három fázishatárt kivéve biztosan fent volt, mivel nem jegesmedve jött váltani gondolom Veszprémig is így volt! 

 

Előzmény: Davee91 (27540)
Zolcsi67 Creative Commons License 2011.02.21 0 0 27541

Finomítottam egy kicsit. Köszi :-)

Előzmény: koller andor (27537)
Davee91 Creative Commons License 2011.02.21 0 0 27540

Annyit hozzátennék, hogy a szilinek Veszprémig nem volt fent a szedő! :D

Előzmény: V63-017 (27516)
alsó madárfogás Creative Commons License 2011.02.21 0 0 27539
Előzmény: Törölt nick (27536)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.21 0 0 27538

OFF

 

Azt nem tudom, de ha érdekel a modellvasút, vasárnapig Nyitrán megtekintheted Szlovákia eddigi legnagyobb vasútmodell kiállításást, sok magyar résztvevővel. A belépés díjtalan! 

 

Nyitra, Stefanikova Trieda 61, Mlyny bevásárlóközpont.

 

http://www.mlyny-nitra.sk/web/

Előzmény: Törölt nick (27531)
koller andor Creative Commons License 2011.02.21 0 0 27537

Örömmel értesültem , hogy Horvátország a nyerő lapot húzta.:-))

Viszont rossz kártyások vezethetik arrafelé a vasutat, hiszen most elég rossz a lapjárás arrafelé.:-))

r1232 Creative Commons License 2011.02.19 0 0 27535

Végülis fékpróbát tartani kell indulás előtt. :-)

Javítanom kell magam annyiban, hogy a mozdony nagyjából indulási időben járt rá a vonatra (korábbi indulási időre emlékeztem). Ehhez képest a tíz perc nem számít soknak.

Előzmény: Zolcsi67 (27533)
G. Zoli Creative Commons License 2011.02.19 0 0 27534

"A helyszínelés befejeztéig mindkét vágányt lezárták Tokaj és Rakamaz között,..."

 

Ez aztán a rekord gyorsaságú fejlesztés: nemrég hallottam, hogy kétvágányúsítani akarják a Mezőzombor-Nyíregyháza vonalat. Ezek szerint már el is készültek vele :-)))

Zolcsi67 Creative Commons License 2011.02.19 0 0 27533

A fék-dolgot a képet küldő olvasó küldte be.

Mivel nem tudunk egyszerre mindenütt ott lenni, kénytelen vagyunk arra hagyatkozni, amit írnak.

A 6-7 perc késést IS írta.

 

A vonatszámot megnézem, a "meghirdetettől eltérhet".

Előzmény: r1232 (27532)
r1232 Creative Commons License 2011.02.19 0 0 27532

http://www.iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=4399:a-dunan-tul&catid=1:nagyvasut&Itemid=3

 

Ebben a cikkben ezek az információk sem fedik a valóságot.

 

Éjjel szerelvénymenettel közlekedett Székesfehérvárig a TRAXX,

 

Hát, ha a 8510-es szerelvényvonat, akkor tényleg. De nem az. Így már kapásból a következő mondat sem jó.

 

Nem volt eseménytelen a 4529 számú személyvonat indulása Székesfehérvárról. A körüljárás után ugyanis elsőre nem sikerült végrehajtani a fékpróbát, a hiba elhárítása után jó tíz perces késéssel kezdhette útját a Déli felé.

 

Ja. Ezzel csak az a baj, hogy amikor rájárt a gép az említett vonatra, már akkor el kellett volna indulnia, vagy 6-7 perce. Szóval lehet, hogy a fékpróba miatt indult késve, de egyáltalán nem biztos.

 

Elképesztően sok fals dolgot írtok le...

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.19 0 0 27531

Üdv!

Győri kiállításról lesz összefoglaló?

grétisas Creative Commons License 2011.02.19 0 0 27530
Előzmény: grétisas (27529)
grétisas Creative Commons License 2011.02.19 0 0 27529

Hm?

Porrá zúzott egy autót a szupergyors TGV

A francia expressz egy vasúti átjáróban rekedt autót semmisített meg, a sofőrnek sikerült az ütközés előtt kiszállnia. Tovább »

forrás: Index.hu

alsó madárfogás Creative Commons License 2011.02.18 0 0 27528

Maradjunk ennyiben. :-)

Előzmény: M63,008 (27527)
M63,008 Creative Commons License 2011.02.18 -1 0 27527

Hát; Neked/Nektek lehet hogy igen, de sajnos sok más fórumon korántsem...

Előzmény: alsó madárfogás (27526)
alsó madárfogás Creative Commons License 2011.02.18 0 0 27526

Ezt nem vitatta senki, sőt, javították is, mint az itt világosan megjelent. De az utolsó mondat mégis meglepő, nem?

Előzmény: M63,008 (27525)
M63,008 Creative Commons License 2011.02.18 -1 0 27525

Igazad van, de neki is igaza volt.

Előzmény: alsó madárfogás (27523)
braun Creative Commons License 2011.02.18 0 0 27524

Olvasd el újra, mit írtam.

Előzmény: M63,008 (27522)
alsó madárfogás Creative Commons License 2011.02.18 0 0 27523

Elolvastad az eredeti hozzászólást? És hallottál már arról, hogy jogos, sőt, figyelembe vett hibajavítást töröltetni akart volna bárki indóházas a topikról? Már ötlet is nonszensz, nem?

Előzmény: M63,008 (27522)
M63,008 Creative Commons License 2011.02.18 -1 0 27522

Tényleg, lehet rajta akár vigyorogni is...

Ha nem írnátok sokszor marhaságokat, akkor nem lennének ilyen hozzászólások.

Előzmény: braun (27520)
siófoki35 Creative Commons License 2011.02.18 0 0 27521

Itt sem zárták be csak szüneteltették...

Előzmény: gw (27515)
braun Creative Commons License 2011.02.18 0 0 27520

Nem is a jogosságát firtattam, csak jót vigyorogtam azon, hogy ennyire vehemensen:)

Előzmény: P_Oli (27519)
P_Oli Creative Commons License 2011.02.18 0 0 27519

Szerintem a topiktárs abszolút jogosan horkant fel attól, hogy egy hírportálon található cikkben ennyi valótlanságot fedezett fel.

Előzmény: braun (27517)
Zolcsi67 Creative Commons License 2011.02.18 0 0 27518

Javítva.

Előzmény: V63-017 (27516)
braun Creative Commons License 2011.02.18 0 0 27517

Elgurult, segítsünk megkeresni?:)

Előzmény: V63-017 (27516)
V63-017 Creative Commons License 2011.02.18 0 0 27516

Szeretnék gratulálni az IHO szerkesztőinek!

 

1., Nem tudom mióta jár Szombathely felé a Citadella, az elején közlekedő MÁV-os kocsik a 9003-al érkeznek Bobára, majd onnan indul tovább egyesítés után Citadellaként Budapestre.

2., Bakay Dávid szombathelyi képei Veszprémben készültek!

3., Képaláírás: "A rossz emlékű Devecseren robog át. "Szombathelyre menet nem volt még fent a Szili áramszedője"

Akkor hogy is van ez?

Valamint egy saját kép:

4., Az utolsó képnél: "Déli pályaudvar, végállomás. Egy pécsi kanyar még várt a mozdonyra az este" - A kép Székesfehérváron készült és 100%, hogy nem egy pécsi vonat elején.

 

A hozzászólásomat nyugodtan ki lehet törltetni a moderátorokkal, ha nem tetszik, maximum a szerkesztő urak állítanak ki ezzel szegénységi bizonyítványt magukról. Ennyi hibát még egyetlen egy cikkben nem láttam...

gw Creative Commons License 2011.02.15 0 0 27515

Sokadszor szerepel már az iho-n, hogy Szlovákiában vonalakat zárnának be.

Erről szó sincs, a korábban már megjelentekkel ellentétben sem az állam, sem a ŽSR nem kíván egyetlen vasútvonalra sem piros táblát kitűzni. Mindössze a személyszállító vasút (ZSSK) próbál alkalmazkodni a csökkenő forrásokhoz, melynek keretében szüneteltetheti egyes vonalakon a regionális személyszállítást, de ezen vonalak többségén továbbra is megmarad a teherszállítás (és/vagy a távolsági közlekedés)

A ZSSK a legújabb iho hírrel ellentétben igenis hajlandó alátámasztani, hogy tervezi megszüntetni a regionális forgalmat egyes vonalakon, illetve további majdnem száz vonatot húzna ki maradó vonalakról, mindössze egyes újságok által vizionált sokszáz vonat és több tucat vonal forgalomszüneteltetését tagadja.

http://www.iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=4374:szuneteltetes-es-ujranyitas&catid=22:hiroesszefoglalo&Itemid=32

2M62U-0386 Creative Commons License 2011.02.15 0 0 27514

Tisztelt Indóház Szerkesztősége,

Szeretnék eloszlatni néhány tévedést amit az e havi újságuk "Hadászati rakétaezred a síneken" cikkük említ.
A rakéta szállító vonatok élére nem 3M62U típusú mozdonyok vannak(voltak) használatban. Erre a célra a Luganszki mozdonygyártól DM62 típusjelre hallgató mozdonyokat vásárolt 1986-1991 között a szovjet vezetés. Ezek a mozdonyok a pályaszám tábla alatti dobozban rendelkeztek a rakéta szállító vonatok áram illetve egyéb igényeit ellátó berendezésekkel. Ezen mozdonyok a szovjet mozdonyszám csoport M62-1726-1878 foglalnak helyet. 154 ilyen tipusú mozdony készült. Manapság már ezen mozdonyok már vagy az RZD kezében teher illetve személyszállítási feladatot látnak el vagy magán cégek üzemeltetik őket. A 3M62UP típus kicsit jobban kapcsolódik a rakétákhoz de azokból 3. darab készült 3M62UP-0001-0003 pályaszámokon és a Bajkonuri rakéta kilövő állás mozgatására használják őket. A 3M62U mozdonyok kifejezetten 8000t-ás vonatok továbbítására lettek kifejlesztve főleg a Karéliai és a Bajkál Amuri vasút számára. Ezek soha nem vontatták ezeket a rakéta vonatokat.

 

Tisztelettel: Szabolcs Csathó

 

grétisas Creative Commons License 2011.02.13 0 0 27513

Klassz felvételek. Köszi, hogy megosztottad!

Előzmény: LoviGabi (27512)
LoviGabi Creative Commons License 2011.02.13 0 0 27512

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!