Erre ne vegyél mérget:-) Déli-és Fehérvár között a három fázishatárt kivéve biztosan fent volt, mivel nem jegesmedve jött váltani gondolom Veszprémig is így volt!
Azt nem tudom, de ha érdekel a modellvasút, vasárnapig Nyitrán megtekintheted Szlovákia eddigi legnagyobb vasútmodell kiállításást, sok magyar résztvevővel. A belépés díjtalan!
Nyitra, Stefanikova Trieda 61, Mlyny bevásárlóközpont.
Javítanom kell magam annyiban, hogy a mozdony nagyjából indulási időben járt rá a vonatra (korábbi indulási időre emlékeztem). Ehhez képest a tíz perc nem számít soknak.
"A helyszínelés befejeztéig mindkét vágányt lezárták Tokaj és Rakamaz között,..."
Ez aztán a rekord gyorsaságú fejlesztés: nemrég hallottam, hogy kétvágányúsítani akarják a Mezőzombor-Nyíregyháza vonalat. Ezek szerint már el is készültek vele :-)))
Ebben a cikkben ezek az információk sem fedik a valóságot.
Éjjel szerelvénymenettel közlekedett Székesfehérvárig a TRAXX,
Hát, ha a 8510-es szerelvényvonat, akkor tényleg. De nem az. Így már kapásból a következő mondat sem jó.
Nem volt eseménytelen a 4529 számú személyvonat indulása Székesfehérvárról. A körüljárás után ugyanis elsőre nem sikerült végrehajtani a fékpróbát, a hiba elhárítása után jó tíz perces késéssel kezdhette útját a Déli felé.
Ja. Ezzel csak az a baj, hogy amikor rájárt a gép az említett vonatra, már akkor el kellett volna indulnia, vagy 6-7 perce. Szóval lehet, hogy a fékpróba miatt indult késve, de egyáltalán nem biztos.
Elolvastad az eredeti hozzászólást? És hallottál már arról, hogy jogos, sőt, figyelembe vett hibajavítást töröltetni akart volna bárki indóházas a topikról? Már ötlet is nonszensz, nem?
1., Nem tudom mióta jár Szombathely felé a Citadella, az elején közlekedő MÁV-os kocsik a 9003-al érkeznek Bobára, majd onnan indul tovább egyesítés után Citadellaként Budapestre.
3., Képaláírás: "A rossz emlékű Devecseren robog át. "Szombathelyre menet nem volt még fent a Szili áramszedője"
Akkor hogy is van ez?
Valamint egy saját kép:
4., Az utolsó képnél: "Déli pályaudvar, végállomás. Egy pécsi kanyar még várt a mozdonyra az este" - A kép Székesfehérváron készült és 100%, hogy nem egy pécsi vonat elején.
A hozzászólásomat nyugodtan ki lehet törltetni a moderátorokkal, ha nem tetszik, maximum a szerkesztő urak állítanak ki ezzel szegénységi bizonyítványt magukról. Ennyi hibát még egyetlen egy cikkben nem láttam...
Sokadszor szerepel már az iho-n, hogy Szlovákiában vonalakat zárnának be.
Erről szó sincs, a korábban már megjelentekkel ellentétben sem az állam, sem a SR nem kíván egyetlen vasútvonalra sem piros táblát kitűzni. Mindössze a személyszállító vasút (ZSSK) próbál alkalmazkodni a csökkenő forrásokhoz, melynek keretében szüneteltetheti egyes vonalakon a regionális személyszállítást, de ezen vonalak többségén továbbra is megmarad a teherszállítás (és/vagy a távolsági közlekedés)
A ZSSK a legújabb iho hírrel ellentétben igenis hajlandó alátámasztani, hogy tervezi megszüntetni a regionális forgalmat egyes vonalakon, illetve további majdnem száz vonatot húzna ki maradó vonalakról, mindössze egyes újságok által vizionált sokszáz vonat és több tucat vonal forgalomszüneteltetését tagadja.
Szeretnék eloszlatni néhány tévedést amit az e havi újságuk "Hadászati rakétaezred a síneken" cikkük említ. A rakéta szállító vonatok élére nem 3M62U típusú mozdonyok vannak(voltak) használatban. Erre a célra a Luganszki mozdonygyártól DM62 típusjelre hallgató mozdonyokat vásárolt 1986-1991 között a szovjet vezetés. Ezek a mozdonyok a pályaszám tábla alatti dobozban rendelkeztek a rakéta szállító vonatok áram illetve egyéb igényeit ellátó berendezésekkel. Ezen mozdonyok a szovjet mozdonyszám csoport M62-1726-1878 foglalnak helyet. 154 ilyen tipusú mozdony készült. Manapság már ezen mozdonyok már vagy az RZD kezében teher illetve személyszállítási feladatot látnak el vagy magán cégek üzemeltetik őket. A 3M62UP típus kicsit jobban kapcsolódik a rakétákhoz de azokból 3. darab készült 3M62UP-0001-0003 pályaszámokon és a Bajkonuri rakéta kilövő állás mozgatására használják őket. A 3M62U mozdonyok kifejezetten 8000t-ás vonatok továbbítására lettek kifejlesztve főleg a Karéliai és a Bajkál Amuri vasút számára. Ezek soha nem vontatták ezeket a rakéta vonatokat.