Keresés

Részletes keresés

djuice Creative Commons License 2014.08.28 0 0 1108

Á! Jó hogy ezt írod!

Muzikertől 2 okból nem vennék semmit:

1. szlovák garancia és gar.feltételek vonatkoznak az ott vásárolt cuccokra ahogy tudom!!!

2. az itthoni hangszerboltokban a DGX650 ára ehhez képest csak 254 ezer most és nem ritka a további engedmény belőle ha szépen mosolyog a vásárló, tehát előbbiek még drágábbak is!!! ;)

 

A Yamaha legolcsóbb GHS mechanikája valóban messze áll mondjuk egy 10 milliós koncert Bösendorferétől. Nem tudni az idézett külföldi cikkíró milyen szájízzel konstatálta a DGX-et, de nagyon nem egy kategóriák az előbbivel, úgyhogy azt is nézni kell mindig, merről fúj a szél...

Ár/minőség szinten még mindig a jobbik választás más ilyen vagy olcsóbb hangszert nézve a Yamaha GHS-e (mint pl. Korg SP170, 280 stb).

500 ezertől felfelé vannak Yamahák amibe a komolyabb GH és GH3 mechanika kerül, illetve ettől azért van olcsóbban is, ha nem feltétlen szükséges a kísérőautomatika is hangszerbe, mint a DGX650 esetén, viszont azon magasabb árfekvésben nem a Yamahát választanám. Egyébként itthon is ugyanúgy tartozék a 650-hez gyárilag az eredeti állvány és egy kis sustein pedált "helyettesítő" lábkapcsoló, a Muziker ajánlata ne tévesszen meg, nem ezért kerül többe!

A Rolandoknak szokott még keményen döngeni a kasznija, valahogy ott kevésbé van megoldva a billentyűk kopogásának csillapítása még a drágább modelleknél is. Viszont egy RD700GX, NX fajta billentésérzeti minőséget nem is szabad elvárni a félmilliós árszint alatt. Illetve erre 2 kivétel van, a Studiologic Numa Stage és Numa Concert zongorái! Első szinte alig pár ezerrel drágábban a DGX650 árához képest, a lehető legjobb választás 300 ezer forint alatt, ha szimplán elég vele egy pár amúgy nagyon magas minőségű! koncertzongora hangszín és 8-10 egyéb szükségszerű e.piano, strings hangzás. Érdemes itt meghallgatni a demóit: http://www.studiologic-music.com/numa-stage.html

Úgyhogy van még csoda a nap alatt, egyébként a fél milliós Kurzweil Artisnek is ugyanez a FATAR TP100, 3 szenzoros mechanikája van! Érdemes elgondolkodni tehát. A Numa hangjai is egyértelműen felette vannak minden más ilyen árú hangszernek ezt vita nélkül állíthatom. Habként a tortán ezen felül ott a Fatar Touch technológia is bennük, mely automatikusan beállítja a megfelelő billentésérzékelést a zenész játékmódjának megfelelően ha szükséges. Ezt a méregdrága digitális zongorák sem nagyon tudják még! Egyedüli hátulütő a design lehet, főleg ha lakásban mint bútordarab számítanánk rá, valamint hogy nincs beépített hangszóró, de egy stage pianotól ezek egyike sem is elvárás szerintem.

 

Most is hangsúlyozom, vásárlás előtt mindent ki kell próbálni, akár többször is! Esetleg a bolti szakértők véleményét is kikérni.

 

Remélem segítettem!

Előzmény: v-jan (1107)
v-jan Creative Commons License 2014.08.28 0 0 1107

Kedves djuice es Yamaha DGX-650 tulajdonosok,

 

a kozepso gyereknek tanulas, a csalad tobbi tagjanak szorakozas celjabol keresek digitalis zongorat - nezegettem az arakat a  neten es olvastam vissza a forumot a heten, mig arra jutottam, hogy az altalatok leirt pro es kontra ervek alapjan egy DGX-650-et valasztanek. A MUZIKER-en most 275e Ft a szett ara (DGX-650, labkapcsolo, fejhallgato, zongorapad) - ez a meg epp elfogadhato ar szamunkra.

 

Viszont ma reggel meg rakerestem az angol nyelvu tesztekre, es egy szakertonek tuno oldalon ezt lattam:

 

http://azpianonews.blogspot.co.uk/2013/11/Yamaha-DGX650-REVIEW-Digital-Piano-lowest-price-keyboard-.html?_sm_au_=iMVwsv7gfF5sw5VQ

 

 

"However, the single most important part of any piano (digital or traditional) is the key action. The key action is like the transmission in a vehicle...the way it moves, behaves, sounds, and operates is "key" (haha) to playing a piano properly. The DGX series of pianos has not changed its key action in many years and uses what Yamaha calls its GHS (standard) key action. Although the GHS action has been around a long time and seems to hold up fine over time, it is not, in my opinion, a realistic reproduction of an actual acoustic piano key action. Yes, it is weighted across the keys and graduates in weight from left to right going up the keyboard and it feels much more like a piano than a keyboard does. However in my opinion, it it does not have the realism in movement or static key touch weight (when a key is first depressed from resting position) as compared to Casio or Kawai 88-key digital piano in the lower price range under $1000. Also the keys themselves make some plastic sounding noise at times when the keys go up & down. The upgraded Yamaha GH key action is definitely quieter in movement and gives a more solid and natural feel overall...but that key action is not in Yamaha models until a minimum of $1499. So just to be clear, if you want the best piano key action you could get in this lower price range, there are other piano choices although the DGX650 is enjoyable to play at the level it is at."

 

Kerdesem, hogy valoban igazak-e a szerzo allitasai, miszerint "a GHS kalapacsmechanika nem valos reprodukcioja az akusztikus mechanikaknak", meg hogy valoban hallhato-e/zavaro-e a szerzo altal emlitett "muanyag billentyuhang"? Vagy ezek mar olyan szintu arnyalatok, hogy azt a mi hobbi szintunkon mar eszre sem vesszuk majd?

 

Valaszotokat elore is koszonom,

 

Jan

 

marcony Creative Commons License 2014.08.21 0 0 1106

T. Djuice!

 

Köszöm Szépen!

Visszaolvasva, sokat tanultam tőled. :-))

 

Üdv:

M

Előzmény: djuice (1105)
djuice Creative Commons License 2014.08.21 0 0 1105

Esetleg ha vásárolni akarsz mégis, én ajánlom ebben az árban még a YAMAHA P35 digizongit! Abban már szép zongora hangszínek is vannak ellentétben a Fatarral, ami csak egy masterkeyboard. Mondjuk én Casioval szemben inkább Yamaha párti vagyok, de próbáld ki nyugottan mindkettőt, az a biztos. :)

http://www.eldoradomusic.hu/shop/Billentyu/Zongorak/Digitalis/Stage__szinpadi_/termek_Yamaha+P-35+digit%E1lis+zongora/id:130211

 

Korgnak van még az SP170 ilyesmi áron, de sokkal inkább a Yamaha. Ja! P35-ben beépített hangszóró is van, nagyobb testvére a P105, de az 200 felett van árban.

 

Sok sikert!

Előzmény: marcony (1101)
MidiTom Creative Commons License 2014.08.21 0 0 1104

A www.hitspace.hu-t keresd, ők a Fatar képviselet és szerviz is. Mi is javítunk Fatart, de ha nem a közelünkben laksz, akkor a pesti cég mindenképpen praktikusabb.

Az SL990-ből több fajta is volt: a "sima", később a PRO és az XP. Másfajta kalapácsmechanika volt bennük, így a javítás várható költsége is ettől függ. De a srácok a HitSpace-ben ezt majd úgy is elmondják.

Előzmény: marcony (1103)
marcony Creative Commons License 2014.08.21 0 0 1103

Köszönöm szépen válaszod.

 

 Sl-990, de ezen a baloldali két szabályzókerék még nincs beépítve.

 

Alaposan visszaolvasva, az eddigieket, én is arra jutottam, hogy be kell vállalnom  javításának kockázatát.

 

Van a Fatarnak hívatalos szervíze?

Vagy tudsz esetleg javasolni egy megbízható helyet?

 

Üdv:

M

Előzmény: MidiTom (1102)
MidiTom Creative Commons License 2014.08.20 0 0 1102

Ebbe az árfekvésbe leginkább a Casio modelljei (pl. Privia PX150) férnek bele. Érdemes kipróbálni, a hangja is jó. 
A Fatart pedig attól függően, hogy melyik modellről van szó, azért lehet, hogy érdemes lenne rendbetetetni.

Előzmény: marcony (1101)
marcony Creative Commons License 2014.08.20 0 0 1101

Tisztelt szakértők!

 

Már vagy 9 éve nyüstölt Fatar Studiologik zongorám kezdi bemondani az unalmast...

Ezért  kérdésem volna hozzátok.

 

Érdemes-e javíttatásával foglalkozni, vagy ez már bizonytalan kimenetelű beavatkozás?

(Hurcibálás, javítás újra és újra...)

Melyik megbízható kalapácsmechanikás digi zongora megvételét tudjátok ajánlani 150-160 e. Ft.-ig.

 

 Sok köszönettel:

M

djuice Creative Commons License 2014.08.11 0 0 1100

Több rétegű hangszínek esetében van jelentősége a magas polifónia foknak, ugyanis a különféle hangszínek a darabszámuknak megfelelően osztják le a polit.

Zongoránál szimplán felesleges mert mindenkinek max 10 ujja van és ha még pedálozik is hozzá, akkor sem szólal meg mind a 88 billentyű által keltett hang, ilyen zongoradarab ugyanis nincs még avantgard sem. :)

Régen 32 hang volt az általános digi zongoráknál meg úgy általában. A 64 utána sokaknak sokáig elég volt. A 128 a samplereknél jött be először (Emu EIV - 1995). Sokan ezt is már felesleges erőfitogtatásnak gondolták, aztán a valóság rácáfolt. Ma mikor 16-32 rétegű hangszín építkezés is általános, 4 sávos arpeggiatorok falják a hangot a Yamaha egyszerűen csak bőkezű akar most lenni. :) 1-2 éve ő is adott ki még 32 polis hangszert, ami ráadásul automata kiséretes, az +4-5 sávon nyeli alapból is az erőforrást!

Előzmény: Aux88 (1099)
Aux88 Creative Commons License 2014.08.10 0 0 1099

Üdv!

256 polifónia kicsit sok, nem? Úgy értem, felesleges, hiszen az ok, hogy a leütött még sokáig szól ill. a mellette lévő húrok is rezonálnak, de nincs is annyi billentyű ill. húr! :-) Vagy félreértek valamit?

 

Előzmény: djuice (1059)
JoeChip Creative Commons License 2014.06.26 0 0 1098

Talán mást is érdekelhet:

Az L-85 állványra szerelt Yamaha P-105 esetében a klaviatúra magassága majdnem milliméterre pontosan 73 cm.

A Yamaha DGX-650-hez pedig az LP-7A pedálkonzol passzol (lásd Optional Accessories):

http://usa.yamaha.com/products/musical-instruments/keyboards/digitalkeyboards/dgx_series/dgx-650/?mode=model

nefi101 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 1097

Hogyne lehetne, íme egy pl.: http://www.hangszerker.hu/product.php?productid=17351

Akkor az eladó nincs tisztában a pedálok funkcióival. Én 5 éves koromtól 18 éves koromig jártam 2 zeneiskolába, plusz egyetemen zenei tanszéken is tanultam, sose kellett a másik 2 pedál, pláne nem egy kezdőnek. :)

Valóban klasszikus hangszereken fog az órákon játszani, ezért értelemszerűen az a legjobb választás, amelyik digitális zongora a legjobban utánozza azt. A YDP-162-es billentése hasonlóbb az igazi hangszerekhez, mint a 142-esé, drágább is, ez már nem GH, hanem GH3-as mechanikájú. 

Itt inkább az a kérdés, érdemes-e beruházni egy drága hangszerre, amikor még nem is biztos, hogy a gyerkőc 1 év után nem hagyja ott-e az egészet. Itt már a pénztárca lehet a döntő. 

Az MP-10 egyébként szerintem jó választás. Reméljük, hogy tetszeni fog. ;)

 

 

Előzmény: rolamatic (1096)
rolamatic Creative Commons License 2014.06.26 0 0 1096

Igen, mint írtam a Kurzweil lett kiválasztva, mert jobban tetszett a hangja és a kialakítása is(zenélő kolegám is azt javasolta), ha Yamaha lett volna, akkor valóban a 142 , mert kezdőnek az a billentyűzet lett volna jobb, mint a 162-sé.. Mivel a zeneiskolában a tanulás klasszikus akusztikus zongorán lesz, így a 3 pedál szükséges, nekem azt mondta az eladó, hogy a 650-hez nem lehet 3-as pedált illeszteni, csak 1-est...

Előzmény: nefi101 (1095)
nefi101 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 1095

Árban az YDP-142-es olcsóbb valamivel, de ha a kettő között szeretnél választani, akkor szerintem egyértelműen inkább az MP10-eset válaszd, kipróbáltam mindkettőt. A Kurzweil tudásban jobb, a hangszórói erősebbek, a billentés nekem különösen tetszett, rengeteg hangszín, nagyobb hangszer, számítógéppel összekötve több lehetőség. Én egyedül a hangszínén vaciláltam, egyértelműen zongorahangja van, de én spec. merőben mást akartam, mint az igazi hangszeremé, nekem picit éles, de ez tényleg igazán ízlés dolga. Az eladót kérdeztem a Hitspace-nél, hogy volt-e vele probléma. Ő szervizeli is, de mivel új modell, még nem jött visszajelzés, hogy gond lenne vele. Náluk 3 év garancia van. Szerintem egyértelműen komolyabb hangszer az MP10-es. Precizitásban viszont a japán hangszerek talán megbízhatóbbak (a Yamahák tartják is az árukat), ezért vacilláltam én is, de tudom, nem szabad ennyire előítéletesnek lenni. Jó hangszer ez!

Én az YDP-162 nagy testvérét vettem meg tegnap, nálam fontos volt, hogy legyen normális hangszórója, billentése és nekem tetsző hangszíne.

 

A DGX650 és a YDP-142 között ugyanaz a mechanika (GHS), viszont a DGX650 a zeneszerzés, haknizás, számítástechnikai terén egyértelműen viszi a prímet. Ár/érték arányban mindenképpen elgondolkodtató.

 

Pedállal kapcsolatosan a 3 pedált kb. 20 év klasszikus zongorázás után el kell mondjam, hogy mindig 1-et használtam, a bal oldalit összesen 2 db első sorához, de nem volt jelentősége, a középső pedál pedig misék, stb. játszásakor lehet esetleg érdekes. Tehát nálam bőven elég volt az egy pedál. Egyébként lehet kiegészítésként venni állványt, abba plusz belevenni 3 pedált.

 

Ha kezdő a leányzó, akkor fontos, hogy természetes legyen a billentése és megszeresse a zongorát. Nem tudom mennyire érdekelné később a hangszínek, zeneírás, játszadozás az akkordokkal, stb., mert ha erre semmi affinitása nincs, akkor kiesik a DGX650, felesleges, de ha igen, akkor még nagyobb kedvet csinálhat neki. A kislány is próbálja ki őket, és a boltban lévő eladókkal is játszassatok.

 

Nekem még a Kawai hangszerek hangjai is nagyon bejönnek, gyönyörűen szólnak.

 

 

 

Előzmény: rolamatic (1094)
rolamatic Creative Commons License 2014.06.26 0 0 1094

Én is zongoravásárlás előtt állok, kezdő lányomnak, megnéztem/hallgattam több típúst, eredetileg a aDGX650 és YPD142-es Yamaha között vaciláltam, de nem nagyon kaptam meg azt a segítséget, amire számítottam, hogy eldönthessem melyik legyen, igazán nem fogott meg a hangjuk , olyan kis közepesnek tűnt, majd egy másik helyen meghallgattam a Kurzweilt MP10-est, amelyik már Fatar mechanikás és meggyőzött...ráadásul eldőlt a színpadi/digitális kérdés is, hiszen az akusztikus zongorához közeli kell, tehát a 3 pedálja miatt a digitális zongora...

nefi101 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 1093

Köszi a hozzászólást djuice! Most már döntöttem, a ydp-162-re esett a választásom, árban és hangzásban nekem jobban bejött, mint a drágább Yamahák. (Itt a 300 és 650 eFt közötti modellekre gondolok.) Gyártástechnológia, fejlesztések ide vagy oda, engem is meglepett a választásom.

A végső igényszint? Nos, az sajnos, ha lehet így fogalmazni, elég magas, de a pénztárcám viszont véges. Ha tehetném, egy igazi Bössendorfer vagy egy Steinway zongorát vennék és elköltöznék a társasházból kertesházba, ahol el is férne a hangszer és zengethetném kedvemre.  :)

Igen, a Bp.-en lévő hangszerboltról beszélek. Azóta beszéltem a Tapolcai tulajjal, akivel eredetileg is mindig kapcsolatban voltam, és ő pont az ellentettje, nagyon, de nagyon kedves és szimpatikus és segítőkész volt, igazi úriember. Jókat beszélgettünk, ezért is lepett meg a másik kolléga, elég nagy volt a kontraszt. Rá is kérdezett a tapolcai, hogy mi történt, érezte, hogy valami nem ok. Aztán ő elnézést kért többszörösen, annyira, hogy ha Tapolcán járunk a párommal, a vendégei vagyunk egy ebédre.  :) Ő igazi kereskedő, tanulhatna tőle a pesti kolléga, aki bízom benne, hogy csak bal lábbal kelt...

A  hangszer ma érkezik, úgyhogy írok róla véleményt, hogyan is válik be. Bízom benne, hogy jó vételt csináltam. :)

 

Előzmény: djuice (1092)
djuice Creative Commons License 2014.06.24 0 0 1092

Én a Kurzweiekkel fentartással vagyok. Nekem nem tetszenek egyáltalán a hangjaik. Egyik gyártó sem csinálja azt ma mint ők hogy uszkve 20 éves hangszínfejlesztéseket adnak el újként. Kivétel most az Artis/Forte modelljük amibe új zongora hangot tettek, de ez minden és igen csípős az áruk. Persze tucatjával vannak akik erre esküsznek, de engem az utóbbi 10 évben nemtudott lekenyerezni ez a márka.

Ettől még nem beszélnélek le ha tetszik, hisz mindenki egyéni ízléssel bír. A végső igényszint meg úgyis évek alatt érik be akárcsak egy jó aszú. :) Próba szerencse! A NumaStage/Concert cuccokat azért próbáld ki, bár ha egyről beszélünk, annak a Kawaios forgalmazónak is meglep ahogy írod a hozzáállása. (Tutto hangszer?)

Előzmény: nefi101 (1091)
nefi101 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 1091

Köszi az infókat! Annó frissen válaszoltam, de valamiért eltűnt az írásom, annyit írtam, hogy már nem volt
kedvem újra megfogalmazni. :)

Azóta megnéztem pár zongorát, az előbb írt bejegyzésemen látható, melyik 2 zongora érdekelne. a clp
sorozatot is megvizsgáltam, és a clp-525-ös zongora is egész jónak tűnik. Az 535-ös GH3X mechanikában nagyot csalódtam (erőltetett, nem természetes a billentése, vhogy úgy fogalmaznék, hogy visszarúg), az 545-ös az tényleg nagyon jó hangszer (A Bössendorfer hangszín dob rajta, billentése és hangzása természetes hangszerét tükrözi), de 600 feletti árkategóriába tartozik, úgyhogy ő kiesett.

 

Kawai ES7-es nekem nem tetszett billentésre, a többi Kawait nem tudtam rendesen megnézni, mert az eladó, annak ellenére, hogy a neten 5 óráig van a nyitva tartás, előbb értünk oda, telefonon leegyeztettük, kb. kitessékelt minket. Övé volt a bolt, de minősíthetetlenül viselkedett (be se akarta üzemelni a zongorákat a 220-ba, mert nem biztos, hogy odaér, és hasonló dolgok). Ő nem akar eladni? Hát így elüldözi a komoly
vásárlókat, meglepett. Erről ennyit, csak zárójelben jegyeztem meg.

A Kurzweilbe (Mp-10) pedig véletlen akadtam, a billentése nagyon tetszett, a tudása is kecsegtető, picit a hangszínében vagyok bizonytalan, hogy bejön-e. Kicsit a pianínómra hasonlít, a Yamahának (YDP-162) talán egy picit dobozabb a hangja, de lágyabb hangzása van. Árban hasonlóak, kérdés, hogy melyik a jobb?

Előzmény: djuice (1082)
nefi101 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 1090

Eljutottam 2 hangszerhez, ami közül választanom kéne (elég sürgősen), egyelőre döntésképtelen vagyok.

Az egyik YDP-162, a másik pedig Kurzweil MP-10 vagy MP-20.  Lentebb már említettem, milyen igényeknek kéne, hogy megfeleljen a megvásárolandó zongora. Vélemények? 

Félek, hogy a Kurzweil mennyire megbízható. Az eladó nagyon nyomta nekem ezt a típust (MP-10), aki szervizes is egyben, sajnos nem igazán voltak megfelelőek a körülmények, hogy normálisan kipróbáljam. 

Mit gondoltok, melyik a jobb? (Elsősorban zongorázásra kell!)

JoeChip Creative Commons License 2014.06.20 0 0 1089

Köszönöm a válaszokat. Kitartok a P105 mellett. :)

Ha van zenetanár ismerős, talán segíthet a használt hangszerre vevőt találni.

djuice Creative Commons License 2014.06.20 0 0 1088

Nem üzletrontásként írom, de a P105-be épp a lényeges grand piano hangszín került lecserélésre egy tisztességesebb megszólalásúra + ott van a drum track újítás is benne hogy ne legyen unalmas a gyakorlás. A polifónia meg 128 lett, ott az usb lehetőség, learning split stb. Épp ezért én nem bagatelizálnám a különbséget. Persze egy jó ár tényező még mindig billentheti a mérleget a 95-höz. :)

Előzmény: Muszorgszkij9 (1086)
Muszorgszkij9 Creative Commons License 2014.06.20 0 0 1087

itt egy leírás róla:Yamaha P 95 B 5     Termékkód: P95BPL Yamaha P 95 B: digitális zongora: 88 fokozottan súlyozott kalapácsmechanikás szabvány billentyű fekete matt borítással, 64 hang polifónia, 10 hangszín, 4 féle zengető, gyári kórus / effect, Dual funkció, 1 sávos dalrögzítő, 10 hangszín demó dal és 50 gyári dal, MIDI ki / be, 2 fejhallgató csatlakozó, erősítő 2 x 12 Watt, fekete szín (a pedálsor és az állvány külön megvásárolható)

 

Muszorgszkij9 Creative Commons License 2014.06.20 0 0 1086

Szia!

 

Nem érdekel inkább egy Yamaha P95?Eggyel korábbi típus, alig volt használva, tudtommal nagy különbség nincsen és akár kipróbálásban is megegyezek és odaadom 150 ezerért. Az a helyzet, hogy pár héten belül külföldre költözök és a lehető legkevesebb cuccot szeretném magammal cipelni, miután ha sokat viszek annyi lesz a költözés ára mint egy új pianinó -.-

Előzmény: JoeChip (1084)
djuice Creative Commons License 2014.06.19 0 0 1085

A http://hu.yamaha.com oldalon meg lehet találni a termékspecifikációban a fizikai méreteket. Amúgy pont tegnap járván egy zeneiskolában, egy gyakorló teremben egymás mellé tolt Yamaha és egy régebbi Steinway & Sons középzongora billentyűmagasságánál is 4-5 cm eltérést volt alkalmam tapasztalni, holott kis kerék volt mindkettő alatt a mozgatáshoz, ami esetleg ilyen differenciát okozhatna. Egy állítható zongoraszék vagy zongorapad segít az ilyen gondokon. A bevett klaviatúramagasság amúgy 70-73 cm, de nyílván a testmagasság és annak részarányai is számítanak. A kompenzáció pedig adott az ülésmagasság állításával.

Előzmény: JoeChip (1084)
JoeChip Creative Commons License 2014.06.19 0 0 1084

Sziasztok!

 

Yamaha P-105 vásárlását tervezem nagylányom részére, az YDP-142 ellenében erre esett a választás a több funkció és a hordozhatóság miatt. Mindkettőt volt lehetőségünk kipróbálni, a P-105-öt egy nem túl stabil X-állványon.

 

Logikusnak tűnik hozzá a Yamaha L85 állvány és az LP5 pedálkonzol beszerzése is. Az állványról azonban több helyen azt olvastam, hogy kissé alacsony; egy tulajdonos szerint nettó 66 cm. Az üzletben kiállított YDP-142 magassága (815 mm) megfelelőnek tűnt. Fontos lenne tudni, hogy a P-108 + L85 együtt hasonlóan magas-e.

 

Ha van valakinek tapasztalata ezekkel a kiegészítőkkel kapcsolatban, kérem írja meg.

Muszorgszkij9 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 1083

Sziasztok!

 

Kihasználatlanság miatt sürgősen eladó egy YAMAHA P95-ös pianínó, 165 000 Ft-ért!Alig volt használva, mert énekes vagyok és csak néha skálázáshoz használtam, tervben volt ,hogy zongorázgatok rajta, de olyan keveset vagyok otthon, hogy ez sehogy sem jött össze, azt meg nem engedhetem meg magamnak ,hogy porfogónak használjam.

Az e-mail címem: rajatapadme@gmail.com

djuice Creative Commons License 2014.05.11 0 0 1082

Színpadi vagy cabinet zongorát szeretnél?

Előbbi a szinti állványra helyezhető ún stage piano, a másik amit magyarosan "bútor" zongorának is hívnak.

A megadott ár elég lélektani, mert inkább innen kezdődnek a kritériumaidnak megfelelő darabok. A cabinet kivitelűek bár elegánsabbak egy lakásban, a kivitel miatt értelemszerűen drágábbak is!

Tudnám javasolni a Studiologic NumaConcert vagy NumaStage darabokat, melyek ugyan stage pianok, de nagyon jó billentésűek és a Concert szintetikus elefántcsont bevonatú már billentyűin! Árhatárban pont ezek illenek nálad. Ami Rolandnál, Yamahánál jobb minőség az már 4-500 felett van, mint pl. CP5, CP4, CP40, FP80, RD800 stb.

Kerülendők: Casio, Korg, Orla stb de itt az ár is jelzi a minőségi szintet. Kawaiból szeretik az ES7-et, a Tuttohangszernél lehet is kapni. Ezen felül vannak Kurzweilek. A Clavia Nord cuccokat nem mondanám most neked mert ők 7-800 ezerbe fájnak. :)

 

Bővebben: http://is.gd/36DLE5

Előzmény: nefi101 (1080)
nefi101 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 1081

Egyébként, ha van más márka, az is érdekel. A lényeg, hogy jó legyen! :)

nefi101 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 1080

Szeretném a segítségeteket kérni zongorakiválasztással kapcsolatosan a Yamaha, Roland vagy Kawai közül kb. 300-400 eFt-ig bezárólag.
Előzményként leírom, hogy kb. 20 éve zongorázom, klasszikusokat játszom. Pianínókhoz és zeneiskolában lévő hangversenyzongorákhoz (pl. Stenway) voltam eddig szokva. Így tudom, kissé magas az igény az árhoz képest, de hátha van mégis nekem megfelelő zongora, tekintve, hogy az effektek, különösebben nem érdekesek, nem ez az elsődleges szempont.

Célom lecserélni a régi pianínómat, egy könnyebb (szállítható, mozdítható), fülhallgatóval használható és rögzíthető digitális zongorára.

 

Ami ideális lenne: 
1. A leghasonlóbb zongora-hatás hangzásban
2. A leghasonlóbb billentés, rezonancia

3. Pedál (zengése, kisebb lenyomásra érzékenység)
4. Lejátszás rögzítése audióként USB eszközre
5. Hangolni ne kelljen
6. Előny az elefántcsont-borításhoz hasonló billentyű, de nem annyira fontos

 

A koncertzongorák hangja nagyon tetszik. Doboz hanghatást, nehéz billentést nem szeretnék.

 

Tudnátok ajánlani típusokat? Nagyon hálás lennék! Előre is köszönöm!

 

djuice Creative Commons License 2014.04.29 0 0 1079

Remek! Akkor Márkus Tibort tudnám ajánlani. Nem tudom kezdő tanítványokat hogy vállal most, de nagyon alapos és csak szimpla tanácsért is nyugodtan fordulhatsz hozzá. (a linken a lap alján a mail címe, de telefonon is elérhető)

http://bit.do/zenetanar

 

Sok sikert!

Előzmény: zalber (1078)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!