Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GTI100 Creative Commons License 2019.11.13 0 0 70991

 

A forgalmiban 2002-es gyártási év van, de azt mondják a nálam okosabbak, hogy ez az autó 2001-es lehet, mert az embléma a motorháztetőn van, a 2002-eseken meg már az első lökhárítón. Szóval ehhez keresek bal első sárvédőt, ami ilyen volt amíg ép volt.

 

  

Előzmény: GTI100 (70990)
GTI100 Creative Commons License 2019.11.13 0 0 70990

2002 februári 1.4 RT 1390 ccm, 72 kW benzines Thaliának sikerült összetörni a bal első sárvédőjét. Az adatok alapján a második képen láthatót adták helyette, de az nagyon nem odavaló. Milyen kell oda van valakinek egy képe, cikkszáma, esetleg budapesti vagy környéki bontó címe ahol találok megfelelőt?

Köszi.

 

      

sünsanyi Creative Commons License 2019.11.13 0 0 70989

Szia!

 

Köszi, ez is megoldás! De valami olyasmire gondoltam,hogy a bekapcsoló gombra vagy fölé  tenni egy védő gumit vagy valami mást. Valami ilyesmire gondoltam mivel még nincs nagyon megkopva, csak egy pici pötty látszik még a rádión.

Előzmény: Murva84 (70952)
Ajven1985 Creative Commons License 2019.11.12 0 0 70988

Szia! Köszi, inkább forrasztom, az a tuti. Vasárnap jövök a remélem jó hírekkel :). G.

Előzmény: Murva84 (70978)
makikari Creative Commons License 2019.11.12 0 0 70987

Négy óra az szép idő.Még a 8 is.Én se vagyok kapkodós típus inkább tartson tovább de legyen jó.

Csak radiátort vettél,vagy kellet hozzá új csatlakozó tömlő is?

Ami a motortérben kimegy 2db cső az a radiátor csöve vagy még valami köztes vezeték?

Picit körülnéztem a radiátor márkák közt.Igaz írtad hogy mindegy.

Az ava,nrf, olyan 5-6 ezer.A nissens,denso,8-10 ezer.Ezeket a kovács autón néztem.

Szal vegyem meg nyugodtan az olcsóbbat?Mert az a plusz 4-5 rugó nem vág földhöz.

 

 

Előzmény: Papalac (70980)
makikari Creative Commons License 2019.11.12 0 0 70986

Életemben egyszer használtam ilyen hűtő szivárgás tömítőt.

Soha többet.Igaz ideiglenesen használt,de  a vége hűtő csere lett.

Arról nem beszélve hogy ez az anyag telebassza az egész blokkot és rohadt nehéz teljesen kitisztítani.Sehol nem ajánlják jó szívvel.
Csak jó szándékkal írtam.

Előzmény: 4728ITI (70979)
ivókút Creative Commons License 2019.11.12 -1 0 70985

Oké!  :-)

Előzmény: 4728ITI (70984)
4728ITI Creative Commons License 2019.11.12 0 0 70984

Az én járműveimet egyetlen szerelő sem látta. Én magam csináltam meg mindent, immár 50 éve. Én a saját véleményemet írtam le, nem kell senkinek elfogadni. Nálam megszűnt a szivárgás, ezért írtam, amit írtam.

Előzmény: ivókút (70983)
ivókút Creative Commons License 2019.11.12 -1 0 70983

Pedig az ember ha jót akar magának, nem önt bele ilyent, tényleg! Az ilyen trutyikat arra találták ki, ha menet közben pl. kapsz egy kavicsot a hűtőre, amitől lesz egy pici lyuk rajta, beleöntöd és el tudsz menni amíg ki nem cserélteted a hűtőt egy szerelőnél mondjuk.

A fűtőradiátor meg pont olyan helyen szokott ereszteni, ahol úgy sem igazán segít, mert többnyire elreped maga az anyaga és ott tovább fog repedni... Szerintem is csak a csere a megoldás. Lehet halogatni, de elkerülni csak adásvételivel...   ;-)

Előzmény: 4728ITI (70982)
4728ITI Creative Commons License 2019.11.12 0 0 70982

Szerencsére ez csak 1 vélemény. Nekem bevált. Nem csak 1 kocsinál, hanem 3-nál is.

Előzmény: Papalac (70981)
Papalac Creative Commons License 2019.11.12 0 0 70981

Ne önts bele ilyen szarokat. Semmit nem ér, csak elkoszolja a motor hűtőrendszerét.

Előzmény: 4728ITI (70979)
Papalac Creative Commons License 2019.11.12 0 0 70980

Nem vészes, csak időigényes. Nekem elsőre majdnem 8 óra volt, de én lassú vagyok. Összerakásnál vigyázni kell a kábelekre, mert a fém részek nagyon sorjásak, nehogy sérülés vagy testzárlat legyen. Nekem le kellett venni mégegyszer a műszerfalat, mert nem szólt az egyik hangszóró. Másodszorra már csak 4 óra volt a le-fel :-)

Előzmény: makikari (70977)
4728ITI Creative Commons License 2019.11.12 0 0 70979

Szia!

Én először hűtő tömítővel próbálnám eltömíteni a szivárgást. Lehet hogy sikerül.

Előzmény: makikari (70977)
Murva84 Creative Commons License 2019.11.11 0 0 70978
Szia. Igen, felesleges elvágni, vagy megblankolod valahol a kábelt és forrasztod, vagy kábelközösítőt használsz. De a forrasztás biztosabb.
Előzmény: Ajven1985 (70975)
makikari Creative Commons License 2019.11.11 0 0 70977

Kösz a képet.Ez a hűtőcsere elég szopás lesz. A lakhelyemen megkerestem az egyetlen szerelőt aki vállal ilyet.Elkezdett nekem vetíteni.

Azt mondta Egész napos meló,meg,hogy ő is úgy szokta kitépni az egész műszerfalat.Gondoltam magamban, ebből az autóból nem tépsz ki semmit.
Megcsinálom én.

Előzmény: makikari (70976)
makikari Creative Commons License 2019.11.11 0 0 70976

Szia!

Én is fostam tőle.Megpróbáltam levegős kulcsot szerezni egy ismerőstől,de nem jött össze.gondoltam le van tojva teszek egy próbát.

Nekem van van két krova készletem,nem valami bika 1/2 colos.

Kell egy hosszú hosszabbító meg egy rövid a lényeg hogy beérj a csavarig.

Az autót beraktam 5. sebességbe és megkértem a lányomat hogy tapossa a féket tiszta erőből.Kb egy 30cm-es csővel elég könnyen meglazult,nem volt vészes.

Meghúzáskor alkalmaztam egy kevés menetrögzítőt.Ugyanúgy tapostattam a féket és siker.

Nekem a meghúzási nyomaték 20 Nm +68 fok. A 68 fokot filccel jelöltem fel. Van ilyen fokos bizbazom de lusta voltam vele tökölni.

Üdv maki.

 

 

 

Előzmény: Papalac (70973)
Ajven1985 Creative Commons License 2019.11.11 0 0 70975

Szia! Ne haragudj, még egy kérdés felmerült: egyik gyári vezetéket sem kell elvágnom ugye, csak lecsupaszítom és rácsatlakozok az új vezérlő vezetékével? Köszi. G.

Előzmény: Murva84 (70971)
szuszimaci Creative Commons License 2019.11.11 0 0 70974
Berakni be lehet csak az elem alatt lévő érintkezőnek nincs kiképezve a házban a helye és elmozdul.
Előzmény: 4728ITI (70963)
Papalac Creative Commons License 2019.11.11 0 0 70973

Előzmény: Papalac (70972)
Papalac Creative Commons License 2019.11.11 0 0 70972

Hogyan, mivel sikerült leszedni a főtengely csavart? Nekem is kéne vezérlést cserélni, de ettől az egy csavartól félek.

 

Fűtő radiátor cseréhez sajnos ke kell venni a műszerfalat és az alatta levő fém tartót is le kell borítani. A kormányt nem vettem le, de a kormányoszlop rögzítését fent ki kell venni (2 vagy 4 csavar) és annyira kihajtható, hogy ki lehet szedni a fűtés boxot. A radiátor márkája mindegy, 6-7 ezer Ft. 

Előzmény: makikari (70966)
Murva84 Creative Commons License 2019.11.10 0 0 70971
Szia. Igen.
Előzmény: Ajven1985 (70970)
Ajven1985 Creative Commons License 2019.11.10 0 0 70970

Szuper, gondolom ezt úgy tudom kimérni, hogy adok neki tápot meg testet és megnyomom a kulcson a zárás gombot? A rajz szerint a fehér a zárás a fehér/fekete a nyitás. Köszi. G.

Előzmény: Murva84 (70969)
Murva84 Creative Commons License 2019.11.10 0 0 70969
Szia, így van ha az adja a záró kontaktust. Ezt is ki mell mérni mert a rajzon ez nem derül ki.
Előzmény: Ajven1985 (70968)
Ajven1985 Creative Commons License 2019.11.10 0 0 70968

Szia! Akkor még egyszer :): Ha egy láb adja mindkét jelet akkor a vezérlőnek csak egy vezetékét kötöm be, mondjuk a fehéret és a fehér feketét nem? Sokba fog ez nekem kerülni :). Nagyon köszi. G. 

Előzmény: Murva84 (70967)
Murva84 Creative Commons License 2019.11.10 0 0 70967
Hali. Nézzük az elejéről, az első része okés, a második része már nem. Mert ha egy impulzuson lesz akkor csak a B1 et kötöd be és a távírányitón, a záró gombbal fogod tudni nyitni és zárni. Két jelet soha nem közösítünk. A +12v ot vagy a biztosíték tábláról veszed le vagy a gyújtás kapcsolórol, ahol természetesen a fix 12 megkeresed amikor nincs benne kulcs, és ott lesz negatív kábel is. Az ajtó karpitot nem kell megbontani mert csak a vezérlő előtti központizár gombot párhuzamosítod. Mindenképpen bekötés előtt mérjél. Anélkül nem lehet bekötni semmit. Itt csak látatlanban tudok mondani valamit. Csak saját felelősségre kösd be, ha nem megy inkább vidd szakemberhez. De szerintem menni fog. :) nem egy nagy cucc.
Előzmény: Ajven1985 (70965)
makikari Creative Commons License 2019.11.10 0 0 70966

Sziasztok!

Vettem a bátorságot és kicseréltem a thaliamon vezérlést meg a hosszbordás szíjat,minden hozzávalóval együtt.Köszönet érte minden fórumtársnak aki bátorított és segített.

Viszont előjött egy újabb probléma.

Most hogy hűvösebb lett és megy az autó fűtése, fagyálló szagot érzek néha erősebben néha gyengébben.Ha hosszabb ideig megyek szinte meg is szűnik.

Úgy néz ki enyhén szivárog a fűtőradiátorom.Keresgéltem leírást a cseréről. Találtam is főként orosz és francia oldalakon.A részletesség terén mindegyiknek vannak hiányosságai.Lementettem mindent amit jónak gondoltam.

Van olyan orosz oldal ahol azt írják,hogy megoldható a csere a teljes műszerfal szétszedése nélkül,a gyári leírás szerint.Erről viszont szinte semmi infót nem találtam.Lehet hülyeség is.

Van ahol leszedik a kormányt,de van olyan is ahol nem szedik le.

Szóval radiátort kéne rendelnem.

Ha valaki csinált már ilyet közületek,elláthatna néhány jó tanáccsal. Milyen márkát érdemes rendelni?Mire figyeljek?Mi az amit mindenképpen le kell szerelni?

Esetleg ha tudja a gyári számot megírhatná nekem.Akkor talán nem rendelek rosszat.

Az autó 2001 évjárat,benzines klíma nélküli 1.4RT motorkód k7j700 .

 

Kösz előre is.

 

Ajven1985 Creative Commons License 2019.11.10 0 0 70965

Szia Köszönöm a rajzot. Tehát akkor ha két gombra kell kötnöm (mérésből kiderül, hogy azonos láb nyit-zár vagy egy-egy láb) akkor nyitást és zárást kötöm A1, B1-re, ha egy gombra kell kötnöm, akkor mindkettőt B1-re (ha ezen lesz impulzus (fehér, fehér/fekete vezetékek)). Ezen kívül a sárga és a sárga/fekete drótot rákötöm A2 testre, valamint veszek egy testet és egy +12-t az autóból a fekete és a vörös kábeleknek. Jól gondolom, hogy az ajtókárpitot nem is kell megbontanom? Te honnan vennél testet és 12-t az egységnek? Nagyon köszi a segítséget és bocsánat a sok kérdésért :(. G.

Előzmény: Murva84 (70959)
ster60 Creative Commons License 2019.11.09 0 0 70964

Helló urak...meg tán hölgyek!

 

A Fateromnak van egy dízele...kigyulladt a sárga motorkontrol

lámpa.

Ki lehet valahogy szedni a műszerfalra, hogy milyen hibát jelez?

Köszi előre is!

4728ITI Creative Commons License 2019.11.08 0 0 70963

Így van, ahogy írod. Bár nem hiszem hogy nem lehet belerakni a régi panelt az új házba. Az én kulcsházam is eltörött, kifordult belőle a kulcsnyelv, de sikerült megragasztani. Jobb lett, mint amilyen volt. Meg se látni a törést.

Előzmény: Murva84 (70962)
Murva84 Creative Commons License 2019.11.08 0 0 70962
Működés szempontjából mindegy, de mivel csak házat akar cserélni ezert, nem mindegy. Ha panelostol rendelné akkor programozni kellene.Na az egy kicsit drága. :)
Előzmény: 4728ITI (70961)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!