Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ahegedus Creative Commons License 2010.02.04 0 0 9676
Sziasztok! Ma voltam a Z22SE-vel lánccsere ügyben szervizben. Tényleg össze vissza vannak a leírások erről a motorról a szerviz sem érti miért. De sikerült utánanézni, 72 ezer a lánc szett, 55 ezer vmi kiegyensúlyozó tengely, amit cserélni kell vele + munkadij... kicsit borsos ár.. :) ráadásul magánszerviz és nem vállalja, mert nem ismeri a motort és nem akar kockáztatni, egyébként nagyon rendes volt.
Ugyhogy most töröm a fejem h cseréltessek-e és ha igen melyik fővárosi márkaszervizzel :)
AAAAAAAAAAAAAAA
imate Creative Commons License 2010.02.04 0 0 9675
Hagyjuk.
Előzmény: Hoppus (9673)
Alkapánó Creative Commons License 2010.02.04 0 0 9674
Sajnos van teljesítményadó lakókocsira is: 1.380 HUF/100 kg
Természetesen kötelezőt is kell kötni rá: kb. 2000 HUF/év
Előzmény: Hoppus (9673)
Hoppus Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9673
Kötelezö?? Súlyadó?? A kötelezöm miért lenne drágább ettöl? A sulyadó meg aztán pláne, miután ugytudom az már egy jó pár éve nincs, helyette teljesitmény adó van. Most akkor hogy is van ez?
Előzmény: imate (9669)
Alkapánó Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9672
Kösz! Akkor inkább viszem szervízbe.
Előzmény: imate (9668)
imate Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9671
Ja igaz nem tudom miért az x22-t kerestem.... de mondjuk ott a Z-s is...

Kész ez a káosz. Pedig emléxem hogy az összes Z láncos.... telihold van vagy mi a franc...
Előzmény: Vlad19 (9650)
imate Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9670
Ja igaz nem tudom miért az x22-t kerestem.... de mondjuk ott a z-s is...

Kész ez a káosz.
Előzmény: Vlad19 (9650)
imate Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9669
Na ezért drága ez a játék évente 1x használod vagy kétszer.....

Kötelező, súlyadó, vizsga ....

Ja a jövő: megveszed az olcsót vagy fabrikálsz és véletlenül lezúzod a futó hátulját.....
és utánna megveszed majd ezt az ebayról....

Előzmény: Hoppus (9663)
imate Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9668
Foglalatos izzókat beszerez 5w és 1.2w-os. így kezdődik.

Nem, de komplett műszerfal ki úgy folytatódik.

Előzmény: Alkapánó (9667)
Alkapánó Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9667

A műszerfal világításában kiment egy izzó.

Bonyolult cserélni?
Taylory Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9666
nem ,nemkattan a relé ! legalábis nem hallom hogy behuzna a hátso ködlámpát meg nemis néztem !! kimegyek megnézem ,csak naon esik most a hó.............
Előzmény: Nagy VECTRA (9664)
AAAAAAAAAAAAAAA
Alkapánó Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9665
Valóban nem olcsó, viszont egy jobb fajta, ún. univerzális is kb. 7-8000 HUF/darab.
Ez egy tízessel többe került, de tuti, hogy jó rá.
Olvastam az EMUK tükrökről német teszteket, és igen jókat írnak róla. Állítólag teljesen vibrációmentes, egyszerű fel- és leszerelni...
Előzmény: Hoppus (9663)
Nagy VECTRA Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9664
Nem tudom,de lehet hogy a relé csere segitene, kattan az a relé egyáltalán? gondolom annak kellene hallatszania. Vannak itt nálam tapasztaltabbak és majd ök is leirják a véleményüket,lehet velük majd többre haladsz.Neked legalább világit,de én még nem tudtam rávenni hogy az én hátsó ködlámpám világitson.
Előzmény: Taylory (9658)
Hoppus Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9663
kösz a tájékoztatást, de magamnak ezt még mindig drágának tartom, mert amennyit én használnám.... elvileg nyaranta, egyszer vagy kétszer le és vissza... nemtudom még hogy lesz. vagy fabrikálok egyet, vagy veszek valami olcsobbat.
Előzmény: Alkapánó (9661)
Taylory Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9662
sajnos nem vagyok valami hozáértö, hol találom a ködlámpa reléjét ?
Előzmény: joci-01 (9659)
Alkapánó Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9661
Hoppus!

Végül a német e-bay-en vettem egy pár tükröt.
EMUK márkájú, Állítólag az egyik legjobb. Direkt a 99/03 utáni Vecihez készült.
24ezer HUF postázva (DHL)
Előzmény: Hoppus (9640)
Grachow Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9660

2002-es Vectra B X16XE Elegance felszereltségű az autóm.

Utólagos tempomattot szeretnék. Elektromos gázpedálos az autóm. Elvileg elég kicserélni az indexkapcsolót és TECH-el felprogramozni? Tengelykapcsoló benne lehet gyárilag ebben a típusban?

joci-01 Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9659
Cseréld ki a ködlámpa relét úgy probáld ki!
Előzmény: Taylory (9656)
Taylory Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9658
igen ha kiveszem a kulcsot elkéne hogy aludjon természetesen ! de lehet hogy emiatt a nagy fagy miatt okozza??
Előzmény: Nagy VECTRA (9657)
Nagy VECTRA Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9657
Nem ismerem a komplett elektronikát,de lehet hogy a relé összeragadt , csak akkor azért ha a kulcsot kiveszed gondolom el kéne hogy aludjon!?
Előzmény: Taylory (9656)
Taylory Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9656
Sziasztok , nekem olyan problémám akadt ma reggel, hogy bekapcsolom a ködlámpám és leálitom az autot és kiveszem a kulcsot tovább ég a ködlámpám !!! csak ha a biztositékot kiveszem akkor alszik el .....mi lehet a baj ? válaszokat elöre is köszönöm .
AAAAAAAAAAAAAAA
Vlad19 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9655
Igen, az opel-infos.de mindent tud :-)
Előzmény: veciv6 (9654)
veciv6 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9654
És tudja,és tudja,és tudja...... ;-)
Előzmény: Vlad19 (9653)
Vlad19 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9653
Ez így igaz. B vectrába viszont semelyik másik 2.2es motort nem rakták, csak a Z22SE -t
Előzmény: MBman (9652)
MBman Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9652
A 2.2-es X-es és Y-os motorok szíjasak, a Z-sek meg láncosak. Talán ebből lehet a tévedés/keveredés.
Előzmény: ahegedus (9651)
ahegedus Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9651
Igen, ez a valóság, ebben lánc van.
De tény, hogy az összes alkatrészes cég szíjat akar hozzá adni. Ahogy imate is írta van Gates, SKF és UNIX, de mind szíj.
Csütörtökön reggel megyek vele szervizbe akkor meglátjuk mit alkotnak :)
Előzmény: Vlad19 (9650)
Vlad19 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9650
Hogyan lenne már az szíjas?!?! www.opel-infos.de -ről egy kis ismertető:

Z22SE
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 86,0
Hub (mm): 94,6
Volumen (cmł): 2198
Leistung (kW bei min-1): 108 / 5800, 108 / 5600 (Vectra C)
Drehmoment (Nm bei min-1): 203 / 4000
Verdichtung: 10,0 : 1
Motormanagement: GMPT-E 15, Vectra C GMPT-E 16
Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator
Besonderheiten: Ausgleichswellen, E-Gas, Tempomat
Verwendung: Astra G (F23SR, AF22), Speedster (F23SR), Vectra B (F23SR, AF22), Vectra C (F23SR, AF23), Zafira A (F23SR, AF22)


Aki nem tud németül: Steurung (mint vezérlés): Steuerkette (vezérműlánc)

(A "Zahnriemen" lenne a vezérműszíj)
Előzmény: imate (9649)
imate Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9649
Háát ez erősen szíjas motor.

Véletlenül a Gates nek szerszáma is van hozzá és a katalódusban benne van az összes szíjes motorkód:

Gates szerszámok
Előzmény: ahegedus (9647)
Nagy VECTRA Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9648
Akit éedekel, erről a linkről 7 napig letölthető a Vectra B magyar nyelvű kezelési útmutatója.

http://www.mammutmail.com/?action=download&sid=b8eea3380acb08ed6536e9138d7bf0d1
ahegedus Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9647
Képzeljétek beszéltem a szervizzel a 2.2-es vezérműlánc cseréről. A szerviz állitja, hogy ez szíjas motor. Ezen már meglepődtem, mert lehet hallani, hogy láncos, ráadásul a leírások is láncról szólnak. Illetve beszéltem Opel márkaszervizzel is ők tudják, hogy láncos. A magán szervizben meg is mutatták, hogy az alkatrész katalógusokban a Z22SE motorhoz mindenhol szijszettet ajánlanak. Itthon megnéztem a Unixnál és a startautónál is, de tényleg mindegyik szíjat ír hozzá. Ilyenkor mi van? :) Lehetséges, hogy ekkorát hibázzon mindegyik alkatrész szállító??

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!