Keresés

Részletes keresés

Rics88 Creative Commons License 2008.08.02 0 0 1139
Nah végre lécci a felesleges hozzászólásaimat töröljétek...és bocs a sok hszért...köszi
Rics88 Creative Commons License 2008.08.02 0 0 1138
Kezd felidegesíteni

Rics88 Creative Commons License 2008.08.02 0 0 1137
Na most már tényleg itt vannak:

Rics88 Creative Commons License 2008.08.02 0 0 1136
Naq itt vannak a képek:
Rics88 Creative Commons License 2008.08.02 0 0 1135
Na ez az én gyönyörűségem...Mit gondoltok róla? Amugy egy Musztáng és egy Honda CB50 szüleménye...(egyedi darab)xD
Bakoj87 Creative Commons License 2008.08.02 0 0 1134
Sziasztok

Lenne valakinek egy egy eladó súbere a mustanghoz?
Tűvel ,biztosító lemezzel, fedéllel , rugóval, dugattyú ne feltétel.
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.08.01 0 0 1133


Ma vettem:P 1964-es. Blokom, kerekem van hozzá. elöbb utóbb öszerakom.
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.01 0 0 1132
sziasztok!
az előbb megjárattam a lovacskát :)
most nem szaggat a gyújtás,de a karburálás még nem tökéletes.
Amúgy a városban elcsíptem az egyik kedvenc kocsim egy igen szép példányát.
Egy Skoda S110R-t.Sokáig követtem,a két cseh csoda ment egymás után :)
Kőarcú Creative Commons License 2008.08.01 0 0 1131
Szia. Köszi szépen a segítséget, holnap megpróbálom. És a kinyomó rudat is lemérem mekkora.
Üdv.:Kőarcú
Előzmény: Péter mz (1130)
Péter mz Creative Commons License 2008.08.01 0 0 1130
ja és addig kinlód mig nem fog ütni.Ha már csak 1 mm-t üt akkor jó lesz.Amugymeg ha berugókart lenyomod behuzot kuplunggal persze szépen old de miánts olaj van bent nem old és ezt még neheziti h forog a kuplung gyorsan alapjáraton is, az olaj meg a lamellák közt fékezni próbál.
Előzmény: Kőarcú (1128)
Péter mz Creative Commons License 2008.08.01 0 0 1129
helo
akkor ha van másik vas lamellád ami az utolsó tedd fel azt mert amivel most kinlódsz lehet nem egyenletesen kopott meg ahol a pálca nekinyom. De ha nincs másik lamellád akkor vedd ki a rugókat mérd le mindegyik hosszát tolómérővel és állitsd sorba öket ha mm-es eltérések vannak és ugy tedd be őket h jól emeljen majd ki oszd el őket. Ha igy lemérted utána mindegyiket tedd bele a perselyébe is és ugy is mérd le a hosszát de ilyenkor a legjobb ha a persely peremét méred meg a rugó végét mert az számit. ha ezután elosztod a rugókat jó helyre és ugy gondolod jónak kell lennie már és ha mégsem lesz az akkor annyit tudsz tenni h megjelölöd pl filccel hogy hol,melyik ponton emel ki a legkevésbé. a kuplungot huzd be rugj rá párat megnézed hol emel ki keveset ,filccel huzol rá egy csikot vagy pontot oda. Ezután megint rugdalod behuzott kuplunggal majd indidtsd is be járasd pár másodpercet. Ha mindig ugyanannál a pontnál emel ki kevésbé akkor bizony vagy rugócsere vagy a tányér van meggörbülve. Milyen vastag a kinyomórud? nekem ha jól emlékszem 5.5 ös kemény gömbvas. 5ös is jó de ez jobb.csak 4 es ne legyen mert az semmi. Ha nem jön össze akkor ahol kevésbé emel ki akkor ott a kalapács segit. tedd le az asztalra a lamellát(az utolsó fémet amibe a rugók mennek)a csuszós(amelyik a többi lamella felé néz)felével az asztalra és ott üss rá először egy kicsit ahol meg van jelölvene. nem ismerem milyen kemény az anyag de ha ugy érzed nem ment akkor üss nagyobbat persze szerintem egy 800grammos kalapács kell ehhez azon a környéken üsd meg ahol a persely belemegy a helyére. De vigyázz nagyon nagyot se üss mert akkor vége lesz az egésznek.ezután próba jön ha jólesz akkor ügyes voltál. Ja és mikor ezelőtt még kipróbálod,a rugókat sorba állitod és összerakod jelöld meg filccel melyik rugó a lamellába hova megy. Én alkoholos filccel jelöltem meg öket piros kék zöld fekete szinekkel az 5. et nem jelöltem és ugy raktam vissza őket.
Előzmény: Kőarcú (1126)
Kőarcú Creative Commons License 2008.07.31 0 0 1128
Köszi, megnézem a bovdent is. Érdekes a dolog nálam, ugyanis ha behúzott kuplunggal próbálom berúgni a motort, olyankor úgy tűnik nem fog rá semmit, csúszik szépen, nem pörgeti meg a motort egyáltalán. bezzeg induláskor mikor egyesbe teszem, na akkor annak van hangja rendesen, meg még megy is lassan a motor behúzott kuplunggal....
Előzmény: TyerCorp01 (1127)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.07.31 0 0 1127
Nézd meg szerintem a kuplungbowdent, nekem pölö az a baja (szerintem), mert neem sem emel ki rendesen...de csak miután megyek 15 métert...első indulásnál fasza, megyek,aztánm ire kiérek a kapuhoz, nem emel ki rendesen, lefullad. Megint rugom, fasza megint megyek 15 métert, akkorm ár szar... énn emtom... most már szikrám sincs, időm se...majd őssel, télen vagy valamikor, ha lesz végr időm, átnézem az egész elektronikát...most nagyon szét agyok ehez szórva...
Előzmény: Kőarcú (1126)
Kőarcú Creative Commons License 2008.07.31 0 0 1126
Jók a perselyek. Egyszerűen nem értem miért old ki féloldalasan. Behúzom a kuplungot és látszik hogy a tárcsa nem egyenletesen egyenes vonalba emelkedik ki (egyik fele pár mm-el jobban kitolódik mint a másik).


Ladalover: Olaj természetesen van benne, jah küzdök de egyelőre vesztésre állok.. :D
Előzmény: flathead (1125)
flathead Creative Commons License 2008.07.31 0 0 1125
Nem lehet, hogy valamelyik kis persely eltört, ami a rugók alatt van? És emiatt féloldalas? Másra nem tudok gondolni.....
Előzmény: Kőarcú (1123)
ladalover Creative Commons License 2008.07.31 0 0 1124
Olaj van benne?Sokat segít egy kis firss jó kenésű olaj!Üdv harcos!küzdj most engem is atomra szivat a kuplungom!
JAWA_Mustang
Előzmény: Kőarcú (1123)
Kőarcú Creative Commons License 2008.07.31 0 0 1123
Sziasztok. Ma megint leszedtem a deknit és megnéztem a kuplungot. A probléma vele hogy féloldalasan tolja ki a tárcsákat a tengely és ezért nem old rendesen. Próbálgattam a szemben levő rugók cserélgetését is, egyelőre sikertelenül. A kinyomó tengely is teljesen 90 fokos. Egyszerűen nem akar jó lenni már tiszta ideg vagyok.
Van esetleg még valakinek ötlete ezzel kapcsolatban?
Maczko Peter Creative Commons License 2008.07.31 0 0 1122
Hali mindenki!! Még mindig vannak mustanghoz eladó cuccaim (karbi, váz, lámpafej, stb.) Akit érdekel valami szóljon és rakhatok fel képeket is róla. Jó motorozást! Üdv mindenkinek!
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.07.30 0 0 1121
Hali
Szerintem egy próbát megérne a musti karbi...
Két féle babszikarbi volt, legalábbis a torokátmérőt tekintve, volt egy 8 mili körüli, amivelelég rendesen tudott tépni, legalábbis mentem oylannal, kvajól ment (babetta viszonylatban) illetve volt egy 12-es, a 207-eseken elvileg már a nagyobb van, sőt ugyanez van a 210-eseken.
Egy másik karbi az én babszimra is férne, emrt az eredetije köcsögöl, nagyon... :@.
tömítést meg vágjá' ki papírbó' vaze xD. oda alegkönyebb, fogsz egy papírt (mert az nem árt, ha van) jóesetben rajzlap, fénymásolópapír, vagy esetleg oylna viaszos papír, ami némelyik újság borítója... (nekem pölö NATO-tól küldött szórólap :) )szal valami cuccal, mondjuk olajjal bekened a deknidet, és rányomod a papírra, majd pengével kivágod az "olajfoltot", kis ráhagyással.
Előzmény: ladalover (1120)
ladalover Creative Commons License 2008.07.30 0 0 1120
Köszönöm kedves Mustang rajongók a segítséget!Kicsit lelomboztatok de sebaj!Vmit akkor is fogok cseszni annak a babszinak h jobban menjen!Bár még nem próbáltam lehet h alapból sem megy olyan rosszul!Bár Mustang után lehet h kicsit lomhának fog tűnni!:)
Na mindegy ez egy kicsit off topic volt de leszálok a témáról!
Nem tud valaki blokkháztömítést szerezni nekem?Váltókar felöli oldalon lévő takaró alatt folyik az olaj!Megkapta a Vadöszvérem az új kuplungot is és naon baba!Amíg volt benne olaj(amíg nem folyt ki) addig atomzura volt!Most h csak cseppek vannak benne így sem rossz de am azért jobb volt!Ja és a 12es lánckerék az egy eszméletlen jó cucc!Imádom!:D
Üdv mindenkinek!
JAWA_Mustang
flathead Creative Commons License 2008.07.30 0 0 1119
De lehet, hogy nem :-)))
Előzmény: flathead (1118)
flathead Creative Commons License 2008.07.30 0 0 1118
Szerintem 12-es.
Előzmény: Törölt nick (1117)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.30 0 0 1117
másik szívócsövet kell csinálni.bár nem sokra mész vele mert a babettán 10-es a torok,ehhez méretezték a nyílásokat.a mustangon meg 17-es a karbi.
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.30 0 0 1116
hali!
nekem van két babettám is,volt rajta riga karbi,meg 20-as dellortó,de nem vált be.a mustang cucc meg egy az egyben nem fog menni.
Előzmény: ladalover (1115)
ladalover Creative Commons License 2008.07.30 0 0 1115
Hellosztok!
Ma rakom be a vacsi új kuplunglamellákat meg a vacsi új váltóolajocskát!De baba lesz a gép!:)
Képzeljétek úgy néz ki h lesz egy 207es Babettám is!:)
Azt tervezem h rárakom egy Mustang karbiját meg szívócsonkját h pöppet jobban menjen!:D Mit szóltok ehhez?Én látok benne fantáziát!Gondoljátok el ha leadná a babetta a Mustang teljesítményét!H menne már az a kis "bicikli"!:D Szinte repülne az a kis könnnyű gépezet!:)
Üdv!
JAWA_Mustang
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.07.29 0 0 1114
Asszed?? ezek hülyébbekl voltak mint gondolnád 105-ös skodán belül is 2 fajta megszakító volt.
Előzmény: TyerCorp01 (1111)
flathead Creative Commons License 2008.07.29 0 0 1113
Reggel voltam az említett boltban, mondta a faszi, hogy már nincs persely, úgyhogy megfaragtam a másikat is, fasza lett! Most egyáltalán nem lötyög a villa. Már ki is próbáltam, sokkal jobb érzés menni vele így.
Előzmény: TyerCorp01 (1107)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.29 0 0 1112
azért ez jobb mintha külön kéne hozzá cuccot venni.Most szereltem be egy skoda megszakítót üllővel együtt.nem tudom milyen lett,meguntam a szerelést ebben a melegben.
Előzmény: TyerCorp01 (1111)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.07.29 0 0 1111
Az összes cseh rettenetben egyforma a megszakító :)
Teleszkópperselyt és oylan műanyag szart a blokkba a kuplungkiemelő fölé nem lehet cask itt szerezni utángyártottan, midnen más kopó, elhasználódó alkatrészt lehet, ha mást nem, el kell érte menni pestre :) max szlovákiába xD
Előzmény: Törölt nick (1110)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.29 0 0 1110
szerencse hogy bizonyos alkatrészek megegyeznek más járművével.Nem úgy mint a japóknál.Pl a mustangba jó a skoda megszakítókalapács és üllő.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!