sziasztok! az előbb megjárattam a lovacskát :) most nem szaggat a gyújtás,de a karburálás még nem tökéletes. Amúgy a városban elcsíptem az egyik kedvenc kocsim egy igen szép példányát. Egy Skoda S110R-t.Sokáig követtem,a két cseh csoda ment egymás után :)
ja és addig kinlód mig nem fog ütni.Ha már csak 1 mm-t üt akkor jó lesz.Amugymeg ha berugókart lenyomod behuzot kuplunggal persze szépen old de miánts olaj van bent nem old és ezt még neheziti h forog a kuplung gyorsan alapjáraton is, az olaj meg a lamellák közt fékezni próbál.
helo akkor ha van másik vas lamellád ami az utolsó tedd fel azt mert amivel most kinlódsz lehet nem egyenletesen kopott meg ahol a pálca nekinyom. De ha nincs másik lamellád akkor vedd ki a rugókat mérd le mindegyik hosszát tolómérővel és állitsd sorba öket ha mm-es eltérések vannak és ugy tedd be őket h jól emeljen majd ki oszd el őket. Ha igy lemérted utána mindegyiket tedd bele a perselyébe is és ugy is mérd le a hosszát de ilyenkor a legjobb ha a persely peremét méred meg a rugó végét mert az számit. ha ezután elosztod a rugókat jó helyre és ugy gondolod jónak kell lennie már és ha mégsem lesz az akkor annyit tudsz tenni h megjelölöd pl filccel hogy hol,melyik ponton emel ki a legkevésbé. a kuplungot huzd be rugj rá párat megnézed hol emel ki keveset ,filccel huzol rá egy csikot vagy pontot oda. Ezután megint rugdalod behuzott kuplunggal majd indidtsd is be járasd pár másodpercet. Ha mindig ugyanannál a pontnál emel ki kevésbé akkor bizony vagy rugócsere vagy a tányér van meggörbülve. Milyen vastag a kinyomórud? nekem ha jól emlékszem 5.5 ös kemény gömbvas. 5ös is jó de ez jobb.csak 4 es ne legyen mert az semmi. Ha nem jön össze akkor ahol kevésbé emel ki akkor ott a kalapács segit. tedd le az asztalra a lamellát(az utolsó fémet amibe a rugók mennek)a csuszós(amelyik a többi lamella felé néz)felével az asztalra és ott üss rá először egy kicsit ahol meg van jelölvene. nem ismerem milyen kemény az anyag de ha ugy érzed nem ment akkor üss nagyobbat persze szerintem egy 800grammos kalapács kell ehhez azon a környéken üsd meg ahol a persely belemegy a helyére. De vigyázz nagyon nagyot se üss mert akkor vége lesz az egésznek.ezután próba jön ha jólesz akkor ügyes voltál. Ja és mikor ezelőtt még kipróbálod,a rugókat sorba állitod és összerakod jelöld meg filccel melyik rugó a lamellába hova megy. Én alkoholos filccel jelöltem meg öket piros kék zöld fekete szinekkel az 5. et nem jelöltem és ugy raktam vissza őket.
Köszi, megnézem a bovdent is. Érdekes a dolog nálam, ugyanis ha behúzott kuplunggal próbálom berúgni a motort, olyankor úgy tűnik nem fog rá semmit, csúszik szépen, nem pörgeti meg a motort egyáltalán. bezzeg induláskor mikor egyesbe teszem, na akkor annak van hangja rendesen, meg még megy is lassan a motor behúzott kuplunggal....
Nézd meg szerintem a kuplungbowdent, nekem pölö az a baja (szerintem), mert neem sem emel ki rendesen...de csak miután megyek 15 métert...első indulásnál fasza, megyek,aztánm ire kiérek a kapuhoz, nem emel ki rendesen, lefullad. Megint rugom, fasza megint megyek 15 métert, akkorm ár szar... énn emtom... most már szikrám sincs, időm se...majd őssel, télen vagy valamikor, ha lesz végr időm, átnézem az egész elektronikát...most nagyon szét agyok ehez szórva...
Jók a perselyek. Egyszerűen nem értem miért old ki féloldalasan. Behúzom a kuplungot és látszik hogy a tárcsa nem egyenletesen egyenes vonalba emelkedik ki (egyik fele pár mm-el jobban kitolódik mint a másik).
Ladalover: Olaj természetesen van benne, jah küzdök de egyelőre vesztésre állok.. :D
Sziasztok. Ma megint leszedtem a deknit és megnéztem a kuplungot. A probléma vele hogy féloldalasan tolja ki a tárcsákat a tengely és ezért nem old rendesen. Próbálgattam a szemben levő rugók cserélgetését is, egyelőre sikertelenül. A kinyomó tengely is teljesen 90 fokos. Egyszerűen nem akar jó lenni már tiszta ideg vagyok. Van esetleg még valakinek ötlete ezzel kapcsolatban?
Hali mindenki!! Még mindig vannak mustanghoz eladó cuccaim (karbi, váz, lámpafej, stb.) Akit érdekel valami szóljon és rakhatok fel képeket is róla. Jó motorozást! Üdv mindenkinek!
Hali Szerintem egy próbát megérne a musti karbi... Két féle babszikarbi volt, legalábbis a torokátmérőt tekintve, volt egy 8 mili körüli, amivelelég rendesen tudott tépni, legalábbis mentem oylannal, kvajól ment (babetta viszonylatban) illetve volt egy 12-es, a 207-eseken elvileg már a nagyobb van, sőt ugyanez van a 210-eseken. Egy másik karbi az én babszimra is férne, emrt az eredetije köcsögöl, nagyon... :@. tömítést meg vágjá' ki papírbó' vaze xD. oda alegkönyebb, fogsz egy papírt (mert az nem árt, ha van) jóesetben rajzlap, fénymásolópapír, vagy esetleg oylna viaszos papír, ami némelyik újság borítója... (nekem pölö NATO-tól küldött szórólap :) )szal valami cuccal, mondjuk olajjal bekened a deknidet, és rányomod a papírra, majd pengével kivágod az "olajfoltot", kis ráhagyással.
Köszönöm kedves Mustang rajongók a segítséget!Kicsit lelomboztatok de sebaj!Vmit akkor is fogok cseszni annak a babszinak h jobban menjen!Bár még nem próbáltam lehet h alapból sem megy olyan rosszul!Bár Mustang után lehet h kicsit lomhának fog tűnni!:) Na mindegy ez egy kicsit off topic volt de leszálok a témáról! Nem tud valaki blokkháztömítést szerezni nekem?Váltókar felöli oldalon lévő takaró alatt folyik az olaj!Megkapta a Vadöszvérem az új kuplungot is és naon baba!Amíg volt benne olaj(amíg nem folyt ki) addig atomzura volt!Most h csak cseppek vannak benne így sem rossz de am azért jobb volt!Ja és a 12es lánckerék az egy eszméletlen jó cucc!Imádom!:D Üdv mindenkinek! JAWA_Mustang
Hellosztok! Ma rakom be a vacsi új kuplunglamellákat meg a vacsi új váltóolajocskát!De baba lesz a gép!:) Képzeljétek úgy néz ki h lesz egy 207es Babettám is!:) Azt tervezem h rárakom egy Mustang karbiját meg szívócsonkját h pöppet jobban menjen!:D Mit szóltok ehhez?Én látok benne fantáziát!Gondoljátok el ha leadná a babetta a Mustang teljesítményét!H menne már az a kis "bicikli"!:D Szinte repülne az a kis könnnyű gépezet!:) Üdv! JAWA_Mustang
Reggel voltam az említett boltban, mondta a faszi, hogy már nincs persely, úgyhogy megfaragtam a másikat is, fasza lett! Most egyáltalán nem lötyög a villa. Már ki is próbáltam, sokkal jobb érzés menni vele így.
azért ez jobb mintha külön kéne hozzá cuccot venni.Most szereltem be egy skoda megszakítót üllővel együtt.nem tudom milyen lett,meguntam a szerelést ebben a melegben.
Az összes cseh rettenetben egyforma a megszakító :) Teleszkópperselyt és oylan műanyag szart a blokkba a kuplungkiemelő fölé nem lehet cask itt szerezni utángyártottan, midnen más kopó, elhasználódó alkatrészt lehet, ha mást nem, el kell érte menni pestre :) max szlovákiába xD