Ma ment egy vezérigazgatósági menet Bécsbe. Gondolom a Máv-Cargo eladása miatt. Az őket húzó mozdony a 1047 005-2 es volt és 16:10-kor indultak a Keletiből. A tartalék mozdony a V63 151 volt. Rendesen elő kellett készíteni őket!
A 420-as bobó épül fel lassan, talán a jövőhéten már futhat. A 022-es csöpi is feláll, mert a 023-as abroncsozott forgóvázait ő kapja meg. A 036-os csöpi, úgy néz ki, hogy jövő év elején bemegy az északiba V5-re. A 1344-es Szili hétfőn FVCS lesz az északiban. A 265-ös Szergej is épülget lassan...
Tegnap Ferencvárosban átfogó ellenőrzést tartott a Közlekedési Hatóság és a Vezérigazgatóság. Megállapították, hogy hamis típus és vonalismereteket irattak be a fiatal dolgozókkal. El is vették tőlük a szergej és a remot bobo típust. Kíváncsi leszek milyen következményei lesznek a dolognak. Megítélésem szerint minden marad a régi módon. Senkinek semmi gondja nem lesz. (vezénylő, reszortos, mv. stb.)
Hát pont azért mert megszegte az utasításokat. Legalábbis "gyorsan" ment ha minden igaz. De úgy tudom, hogy amúgy sem sokáig tervezik Fardiban foglalkozatni mert eddig több 100 milliós kár okozott.
Kezdjük ott hogy miért is akarta a srác a bizottságot átverni a szalaggal? Aki meg nem tartja a legalapabb biztonsági szabályokat miért van a vasútnál?
Azt beszélik, hogy a srác mobilon felhívta a tornyot és engedélyt kért, hogy leakassza magát és, hogy előre menjen a géppel és így készítsen 5km/h-ás szalagot amit a vbo el tud vinni. De ha lenne egy csepnyi esze akkor tudná, hogy a kb 15-20 perccel azelőtti baleseténél a szalag már jegyezte, hogy kb 15-20 km/h-nál volt egy nagy lassulás. Na majd kiderül, hogy észreveszik-e. Ez volt a harmadik komolyabb balesete a srácnak. BILK, Gubacs (az ominózus bobóval bele a gurítóra felhúzó vonatnak) most pedig a személy. Ez nem volt olyan borzasztó. Egy-két ütköző és miegymás. A tolvez rádiója kapcsolt ki ő meg nem állt meg. Igaz a fradiban lévő rádiók nagyon rosszak. Nap mint nap szenvedünk vele de senkit sem érdekel. Én ennyit tudok az esetről-
Én azt nem értem hogy az hogy van hogy a vbo, nem vizsgál felül egy balesetet helyszínileg és sebességileg, miért csak az utolsó pár méter sebességét nézik meg, mivan ha ezt meghamisítják? Pl. leakasztja magát a géppel és arrébmegy... ez hogy is van? Ki tud mellesleg az egy héttel ezelötti személy pályaudvari törésről?...
Erste Lok der DSB Baureihe EA auf dem Weg nach Bulgarien
Von den sechs (EA 3002, EA 3003, EA 3005, EA 3006, EA 3008, EA 3009) im Januar 2007 nach Bulgarien verkauften DSB Lokomotiven der Reihe EA, befindet sich die erste (EA 3002) auf dem Weg nach Bulgarien. Am 23.07.07 wurde EA 3002, eingestellt in FE 44771, von Padborg nach Maschen Rbf überführt. Von dort ging es, eingestellt in Regelzüge von Railion Deutschland, weiter über den Grenzübergang Passau nach Österreich. Bestimmungsort der Lokomotive ist der Ort Ruse in Bulgarien.
Kb. 2-3 hét múlva szeretnék kimenni a fűtőházhoz fotózni. Kitől - mely e-mailen - tudok ill. kell engedélyt kérnem? No és persze mi az életkori minimum?
A 154-es Gigant miért áll? Milyen tapasztalatok vannak a módosított marokágyakkal? (pontosan mi lett megváltoztatva a TC-k marokágyainál? siklócsapágy->görgős csapágy?)