Keresés

Részletes keresés

gigantos Creative Commons License 2007.12.01 0 0 601
A K-menet az osztrák kancellár miatt volt.

A tartalékba kiállított V63-151 mellesleg másnap a 944 sz. vonaton (Gerulata) Kelenföld bejáraton fekvemaradt (rendesen felkészítve???)
Előzmény: atidas (600)
atidas Creative Commons License 2007.11.29 0 0 600
Helló!

Ma ment egy vezérigazgatósági menet Bécsbe. Gondolom a Máv-Cargo eladása miatt. Az őket húzó mozdony a 1047 005-2 es volt és 16:10-kor indultak a Keletiből. A tartalék mozdony a V63 151 volt. Rendesen elő kellett készíteni őket!

A 420-as bobó épül fel lassan, talán a jövőhéten már futhat.
A 022-es csöpi is feláll, mert a 023-as abroncsozott forgóvázait ő kapja meg.
A 036-os csöpi, úgy néz ki, hogy jövő év elején bemegy az északiba V5-re.
A 1344-es Szili hétfőn FVCS lesz az északiban.
A 265-ös Szergej is épülget lassan...

- fc - Creative Commons License 2007.11.29 0 0 599
Tegnap Ferencvárosban átfogó ellenőrzést tartott a Közlekedési Hatóság és a Vezérigazgatóság. Megállapították, hogy hamis típus és vonalismereteket irattak be a fiatal dolgozókkal. El is vették tőlük a szergej és a remot bobo típust. Kíváncsi leszek milyen következményei lesznek a dolognak. Megítélésem szerint minden marad a régi módon. Senkinek semmi gondja nem lesz. (vezénylő, reszortos, mv. stb.)
M63FUN Creative Commons License 2007.11.08 0 0 598
http://www.videoplayer.hu/videos/play/102500
ha már fradi........
atidas Creative Commons License 2007.11.04 0 0 597

Én is remélem. Fura lesz az új otthonában látni majd.....

 

Villanyoknál semmi extra...

Nohabf Creative Commons License 2007.10.27 0 0 596
Remélem hogy vigyáznak rájuk.
Előzmény: atidas (593)
M62-255 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 595

224 február -március -ban megy  (fél év gari)  d az még messze van,hátha mégis marad.

230-at lemosták, nagyon beindultak  e téren ....

Előzmény: atidas (593)
M62-255 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 594
Ne is mondd:-(((  33 és fél év után  megy el....   Úgy tudtam,h Sv-re megy. Sm-en jobb helye lesz....
Előzmény: atidas (593)
atidas Creative Commons License 2007.10.26 0 0 593

A 228-as Szergej hamarosan elhagyja Ferencvárost... Szhelyre megy. A 224-es mihelyt lejár a forgóváz-garanciája új otthonába távozik....

 

Robbanto mester Creative Commons License 2007.10.15 0 0 592

Hy!!!

basszus ez jó hir:)

És milyen szerelönek van felvétel??

Egy szegedi nagyfesz kamrásnak  :)???????

Hát ha fradiba nyugodtabb az élet :) :):):):):):):)!!!!!!

Üdv

Előzmény: atidas (591)
atidas Creative Commons License 2007.10.09 0 0 591

Lehet jönni Fc-be dolgozni! Van felvétel szerelőnek!

Hajrá!

 

gigantos Creative Commons License 2007.09.21 0 0 590
A csapágyak valóban jól bírják, a módosított szimeringek/tömítések viszont nem: három tengelynél is átfolyik. Tegnap ezért ment be az Északiba.
Előzmény: atidas (589)
atidas Creative Commons License 2007.08.22 0 0 589

Hali!

Képet láthatsz a módosított Csapágyazásról, ill. TC ről a V63 topik  sz hozzászólásában.

A csapágyak egyébként jók, jól bírják. A kenőanyag (zsír) az egyes és az ötös tengelynél megfolyósodott a garanciazáró vizsgálat szerint.

Amúgy tökéletes.

Előzmény: daniel81 (572)
Nohabf Creative Commons License 2007.08.17 0 0 588
Sokat nem érsz velük!:-)
Előzmény: Elhárítás (586)
fc-s vezér Creative Commons License 2007.08.17 0 0 587
Nemis baj. Új vagyok itt a fórumon. Eddig csak olvasgattam de mostanában kezd betelni a pohár. Hány bőrt akarnak még rólunk lehúzni a vezetők?
Előzmény: Elhárítás (586)
Elhárítás Creative Commons License 2007.08.17 0 0 586
Fincsi infók, nyam-nyam!:-)

Az utóbbi időben laposak voltak a fórumok, de végre valami izgi:-)

Tisztelettel:
(-Elhárítás-)
Előzmény: fc-s vezér (582)
dozex Creative Commons License 2007.08.17 0 0 585
Na ez már csak nem forgalmi utasítási vétség... Ráadásul mi érdeke a vasútnak egy "kártevőt" megtartani?
Előzmény: fc-s vezér (584)
fc-s vezér Creative Commons License 2007.08.17 0 0 584
Hát pont azért mert megszegte az utasításokat. Legalábbis "gyorsan" ment ha minden igaz. De úgy tudom, hogy amúgy sem sokáig tervezik Fardiban foglalkozatni mert eddig több 100 milliós kár okozott.
Előzmény: dozex (583)
dozex Creative Commons License 2007.08.17 0 0 583
Kezdjük ott hogy miért is akarta a srác a bizottságot átverni a szalaggal?
Aki meg nem tartja a legalapabb biztonsági szabályokat miért van a vasútnál?
Előzmény: fc-s vezér (582)
fc-s vezér Creative Commons License 2007.08.17 0 0 582
Azt beszélik, hogy a srác mobilon felhívta a tornyot és engedélyt kért, hogy leakassza magát és, hogy előre menjen a géppel és így készítsen 5km/h-ás szalagot amit a vbo el tud vinni. De ha lenne egy csepnyi esze akkor tudná, hogy a kb 15-20 perccel azelőtti baleseténél a szalag már jegyezte, hogy kb 15-20 km/h-nál volt egy nagy lassulás. Na majd kiderül, hogy észreveszik-e. Ez volt a harmadik komolyabb balesete a srácnak. BILK, Gubacs (az ominózus bobóval bele a gurítóra felhúzó vonatnak) most pedig a személy. Ez nem volt olyan borzasztó. Egy-két ütköző és miegymás. A tolvez rádiója kapcsolt ki ő meg nem állt meg. Igaz a fradiban lévő rádiók nagyon rosszak. Nap mint nap szenvedünk vele de senkit sem érdekel. Én ennyit tudok az esetről-
dozex Creative Commons License 2007.08.05 0 0 581
Én azt nem értem hogy az hogy van hogy a vbo, nem vizsgál felül egy balesetet helyszínileg és sebességileg, miért csak az utolsó pár méter sebességét nézik meg, mivan ha ezt meghamisítják? Pl. leakasztja magát a géppel és arrébmegy... ez hogy is van? Ki tud mellesleg az egy héttel ezelötti személy pályaudvari törésről?...
_nyunyuka Creative Commons License 2007.07.31 0 0 580

A tegnapi 45515 végén (utolsó előtti két kis sárga motorkocsi) nem fotózta valaki? Akár nyílt vonalon, akár Fradiban?

 

Pályaszámot nem tudok, mert nem mint vasúti jármű, hanem RK-engedéllyel saját kerekein feladott áru volt.

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.31 0 0 579
Köszi! Holnap még ott lesz? Jó lenne lencsevégre kapni.
Előzmény: daniel81 (577)
daniel81 Creative Commons License 2007.07.31 0 0 578
Erste Lok der DSB Baureihe EA auf dem Weg nach Bulgarien

Von den sechs (EA 3002, EA 3003, EA 3005, EA 3006, EA 3008, EA 3009) im Januar 2007 nach Bulgarien verkauften DSB Lokomotiven der Reihe EA, befindet sich die erste (EA 3002) auf dem Weg nach Bulgarien. Am 23.07.07 wurde EA 3002, eingestellt in FE 44771, von Padborg nach Maschen Rbf überführt. Von dort ging es, eingestellt in Regelzüge von Railion Deutschland, weiter über den Grenzübergang Passau nach Österreich. Bestimmungsort der Lokomotive ist der Ort Ruse in Bulgarien.

http://www.zugmeldestelle.de/

Szóval lesz még 5 ezen kívül.
Előzmény: daniel81 (577)
daniel81 Creative Commons License 2007.07.31 0 0 577
A gép dán, Bulgáriába megy...
Előzmény: Törölt nick (576)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.31 0 0 576
Ezek mai képek? Milyen gép ez? Meddig lesz még ott? Holnap? Merre megy?:)
szv Creative Commons License 2007.07.31 0 0 575
Előzmény: Törölt nick (574)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.31 0 0 574
Átutazóban.

AB Studios Creative Commons License 2007.07.21 0 0 573
Üdvözlet!

Kb. 2-3 hét múlva szeretnék kimenni a fűtőházhoz fotózni. Kitől - mely e-mailen - tudok ill. kell engedélyt kérnem? No és persze mi az életkori minimum?

Előre is köszönöm,
[Arba]
ABS
daniel81 Creative Commons License 2007.07.13 0 0 572
A 154-es Gigant miért áll?
Milyen tapasztalatok vannak a módosított marokágyakkal? (pontosan mi lett megváltoztatva a TC-k marokágyainál? siklócsapágy->görgős csapágy?)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!