Nem mondtam, hogy nem létezhetett...mert kötve hiszem hoyg a biciklikre tallták fel nemrég...az etz-k és a jawa pionyr-ok kuplungkiemelése is úgy van megoldva, nagyon ötletes szerkezet :)
egyenlőre nem találtam jobb képet róla,majd még keresgetek.Hagyományos fékkar húzza meg a bowdent ami aztán elfordít egy nagy menetemelkedésű csavarorsót,ami meg rászorítja a pofákat a tárcsára.Érdekes módon más cég nem is használta csak a Honda.Az is rövid ideig.
Hali mindenki vettem nemrég 3500 Ft ért működőképesen egy megfakult bilikék Mustangot. Egy blokkal meg valagravaló alkatrésszel. Jól ment bivalyerős volt meg minden, de nem valami szép. Egy nap elborult az agyam és elkezdtem csiszolni eredmények holnap (már amúgy régen kész csak nem tudtam fotózni) Meg közben hülyeségből a másik blokkból összeraktam egy 84cm tengelytávú mini motort. Crazy Horse névre;) Működik csak kellne egy normális szívócsonk (lehet folytott is nem érdekel) meg egy kipuffogó könyök. Ezúton kérdezném hogy akinek van szóljon! a CH még nincs kész sok minden hiányzik. De már menetképes:) Folyt köv holnap!
Ui: a Mustang tank egy kis ízelítő hogy milyen lett, amúgy a gumiról leszedtem a festéket!
Nem mondom hyg nem létezhetett...csak furcsállom... büdös életben nem láttam még bowdenes tárcsát motoron, jah de , mégis :o) Van itt egy tag, 207-es babettájára bicikli tárcsa van rakva, elöl, kvajól mutat :)...és még fékez is :)
A képen, amit küldtél biztos bowden van? nekem ez innen olajosnak tűnik...leeht csak azért, emrt nicns rajtam szemüveg... :)
Sziasztok. Na rájöttem végre mi volt a baja a kuplungnak: A parafák! Ugyanis a tárcsák egyik felén vastagabbak voltak (szemmel semmit nem lehetett észrevenni belőle) és ezért nem oldott ki rendesen a kuplung. Csiszoltam belőle, kicsit fog még de már egész jó lett, de szerintem veszek bele gyári parafákat és akkor lesz a tökéletes.
A mustang-simson vitához annyit, hogy nekem sem tetszenek ezek a simson vagy más motor cuccokra cserélt dolgok mustangon. De akinek tetszik csinálja, én tuti nem cserélnék le semmit a mustangomon. Úgy jó eredetiben minden ahogy van, elvégre azért mustang. ;)
nem láttál még mechanikus tárcsaféket? :o A honda használta anno a hetvenes években amikor még nem tudtak kisméretű féknyerget és főfékhengert gyártani.A CB50,CB 100,CB125 mind ilyennel készült.nézz utána a neten.
Nekem nincs szimszoono de az index nekem is szimóé lesz.. szóval ennyi.. Szerintem mind a 2moci szoci tehát dicsérni kell mindkettőt:D:DXD lényeg hogy nem kll háboruzni a szimszon mindig jobb lesz akármit csinálsz.. musztáng nem fog 110-el menni a szimszon s70 meg igen szóval ennyi..:D Nekem van szimszonos haverom semmibaja a musztángommal nekem se az ő szimójával .. D: ennyi csá!
Tele van a F@szom azzal hogy mindenki a simsonhoz hasonlítja a jawa mustangot! ami azért nagy hiba mert a két motor nem egyazon korban készült a Jawa mustang blokkja először 1969-be került szériagyártású motorba ezen a blokkon 1982-ig ( A Mustang gyártásának befejezéséig) csak kisseb módosításokat végeztek. Ennek ellenére a simson S50 blokkját és az egész motort 1975-ben tervezték. Tehát még te is láthatod hogy a két motor összehasonlíthatatlan. És különben is ez hogy a simsonosokat ellenségnek tekinted ez a lehető leg nagyobb baromság, sok jawa mustangosnak van simsonja példáúl nekem is a Tyercorpnak is és szerintem még jópár embernek itt a fórumban. Ha minden áron ellenséget akarsz magadnak keresni akkor nem azok az emberek között kéne akiknek ugyanaz a szenvedélyük mint neked. Sokkal inkább példát kéne venni a simsonosokról és össze tartóbbnak kéne lenni! Az pedig szerintem mindenkinek jogában áll hogy eldöntse hogy csinálja meg a saját motorját! Nekem is simson elsővillám van (ahogy a képen láthatod) mert sokkal kényelmesebb és alkalmas akár napi használatra is. Nem hogy inkább annak örülnél hogy van egy pár ember aki megpróbálja használhatóvá tenni a motorját ahelyett hogy kidobná a méh telepre.
Szia Eszerint a felfogás szerint nekem elég durva háború lenne a lelkemben :) van egy mustangom, egy 20-as pionyrom, meg még 3 mustang darabokban alkatrésznek, illetve egy simson s51B, egy s51N, ami elöl tárcsás :D és egy díjnyertes patkánymotor simson star blokkal :) a mustimon egyetlen simson alkatrész az index, bár hátul mz :), szerintem az az index kell rá, ha nem is működik, legalább nem oylan lapos a kis cseh retek khmm akarommondani remek :)
Kedves ladalover ne haragudj meg de az egy HONDA CB50 villája.Szóval ha nem ismersz meg egy simson elsővillát eláshatod magad...Egyébként is hülyeség ez a szimszon - musztáng harc dolog.na ennyit érsz...és mégegyszer mondom HOOOOONDA VILLA
hellosztok! Szerintem már bocs de nekem nem tetszik!miért kell gusztustalan simson villa rá?szerintem a simson és a mustang azok ellenségek!szóval én soha nem használnék fel simson alkatrészt a motoromhoz!fujj simson!JAWAsok vagyunk kérem szépen!mnár bocs mindenkitől aki simson cuccal tuningolja JAWAját de szerintem az nagyon nagy szar!már tényleg bocs mindnkitől!simson szerintem a JAWA Mustangosok ellensége!Örökös harcban állunk velük!haveromnak van simsonja de örökösen arra hajtok h lehagyjam!na üdv mindenkinek!megyek balcsira!legyetek jók!!!!
Sziasztok! Na ma délután nekiestem a kuplungnak. A kinyomópálcát lemértem, 5mm-es. De nem is azzal van a gond, hanem a leghátsó tárcsában van egy kis nyolcas ami miatt minden fordulatnál összeszorul picit a kuplung és ez miatt nem nyit rendesen. Kicsit csiszoltam a parafákból (úgy lett vágva dugóból és picit vastagok) jobb is lett de még megpróbálom holnap megegyengetni a tárcsát. Legszívesebben szétverném az egészet mérgemben már. :D
Hali fasza-fasza, bár én már régebben is láttam, amint kész lett, tetszik, csak az elsővillának szerintem csinálj valamit mert ahogy láttam profilból ezt a motort, mármint az eredeti donort, azon be volt hajolva picit a villaszár, és ezen is látszik kicsit, esetleg simsonét nem lehet belerakni? nagyon hasonlít rá... ...nem tudom, leeht jó ezzel is, nem húz oldalra, de én azért néznék rá a közeljövőben a helyedben... am gratula!