Hali sztem ok légyszi add meg az msn címed aztán ott megbeszéljük sztem.
Neem nem kell fűrészelni minnél hosszabb annál jobb mivel sok hely nincs a pici mustangon kipuffogóra lesz rajta egy polini szerintem asszem vespa hoz való:D az frankón nézne ki rajta:D
Mittomén! Aza baj hogy nemtom mennyiért vannak az ilyenek.:D Én ugy gondoltam akk hogy 1000 a kettö+postaköltség, ha sok akko szolsz. Ha gondolod a csőkönyököt meg lefűrészelhetem, nem lesz folytva, meg jobban is elfér a csomagba.
Hali! Saját termék az! Nem kevés idegeskedés volt vele de szerintem megérte!
Tegnap vittem hegesztetni a Mustang szívócsövét. Csak taknyolva tudta AWI val hegeszteni mert olyan magas a magnézium tartalma! Szikrázott mint állat:D Nekem még nem is a helyhiány a bajom hanem a pénzhiány! Meg nekem még ottvan a többi gépállat is.
Előre simson indexfelfogató, ha 3 cm átmérőjű a villaszárad...az a legegyszerűbb, hátra is simsoné jó...de ahoz már fúrni kell sajnos, a hátsó lámpa lemezébe fúrtam szeméylszerint...majd egyszer küldök képeket...
Kristóf... Neked nem elforgatható a kormányod se :P
Innen úgy nézem, 6 centi átm. óráid vannak...skoda 120 hőfokmérő óra...2000 forint maximum hőgombával bontóban...oda pont jó. (Simsonomban is figyel egy ;) )
Jajj ne csináljátok már ezt a helyhiány-os dolgot, 10-es kulcs->kormány elfordít, lábtartók lecsavar és az egész motor, az ülés miatt 20 teljes centit foglal el a fal mellett :)
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni két dologban: -A mustangomon van egy honda kilóéteróra és fordulatsámmérő. És az a helyzet hogy sikerült összeraknom egy mustang és egy honda spirálból egy jót ehez a dologhoz. Na de ez rövid lett. Most találtam egy jó helyet a kilóméterórának de a helyére kéne valamit tennem. Mutatok is egy képet: Legyetek szivesek adjatok ötleteket. -A másik dolog pedig az lenne hogy szereztem indexlámpákat de nem tudom hogy kezdjek bele a felszerelésébe.Légyszi segítsetek ha tudjátok valahova irjátok ezt le.
Nem mondtam, hogy nem létezhetett...mert kötve hiszem hoyg a biciklikre tallták fel nemrég...az etz-k és a jawa pionyr-ok kuplungkiemelése is úgy van megoldva, nagyon ötletes szerkezet :)
egyenlőre nem találtam jobb képet róla,majd még keresgetek.Hagyományos fékkar húzza meg a bowdent ami aztán elfordít egy nagy menetemelkedésű csavarorsót,ami meg rászorítja a pofákat a tárcsára.Érdekes módon más cég nem is használta csak a Honda.Az is rövid ideig.
Hali mindenki vettem nemrég 3500 Ft ért működőképesen egy megfakult bilikék Mustangot. Egy blokkal meg valagravaló alkatrésszel. Jól ment bivalyerős volt meg minden, de nem valami szép. Egy nap elborult az agyam és elkezdtem csiszolni eredmények holnap (már amúgy régen kész csak nem tudtam fotózni) Meg közben hülyeségből a másik blokkból összeraktam egy 84cm tengelytávú mini motort. Crazy Horse névre;) Működik csak kellne egy normális szívócsonk (lehet folytott is nem érdekel) meg egy kipuffogó könyök. Ezúton kérdezném hogy akinek van szóljon! a CH még nincs kész sok minden hiányzik. De már menetképes:) Folyt köv holnap!
Ui: a Mustang tank egy kis ízelítő hogy milyen lett, amúgy a gumiról leszedtem a festéket!
Nem mondom hyg nem létezhetett...csak furcsállom... büdös életben nem láttam még bowdenes tárcsát motoron, jah de , mégis :o) Van itt egy tag, 207-es babettájára bicikli tárcsa van rakva, elöl, kvajól mutat :)...és még fékez is :)
A képen, amit küldtél biztos bowden van? nekem ez innen olajosnak tűnik...leeht csak azért, emrt nicns rajtam szemüveg... :)
Sziasztok. Na rájöttem végre mi volt a baja a kuplungnak: A parafák! Ugyanis a tárcsák egyik felén vastagabbak voltak (szemmel semmit nem lehetett észrevenni belőle) és ezért nem oldott ki rendesen a kuplung. Csiszoltam belőle, kicsit fog még de már egész jó lett, de szerintem veszek bele gyári parafákat és akkor lesz a tökéletes.
A mustang-simson vitához annyit, hogy nekem sem tetszenek ezek a simson vagy más motor cuccokra cserélt dolgok mustangon. De akinek tetszik csinálja, én tuti nem cserélnék le semmit a mustangomon. Úgy jó eredetiben minden ahogy van, elvégre azért mustang. ;)
nem láttál még mechanikus tárcsaféket? :o A honda használta anno a hetvenes években amikor még nem tudtak kisméretű féknyerget és főfékhengert gyártani.A CB50,CB 100,CB125 mind ilyennel készült.nézz utána a neten.
Nekem nincs szimszoono de az index nekem is szimóé lesz.. szóval ennyi.. Szerintem mind a 2moci szoci tehát dicsérni kell mindkettőt:D:DXD lényeg hogy nem kll háboruzni a szimszon mindig jobb lesz akármit csinálsz.. musztáng nem fog 110-el menni a szimszon s70 meg igen szóval ennyi..:D Nekem van szimszonos haverom semmibaja a musztángommal nekem se az ő szimójával .. D: ennyi csá!