Kipuff tömítés nem tudom meddig fog tartani, mert nagyon kikeményedik, olyan lesz, mint a kerámia. És a rezgéstől lehet, hogy elenged. De amúgy szerintem szard le, nem kell oda semmi, az enyémben sincs semmi ilyesmi, mégis úgy megy, mint a vaddisznó :-DDD
Köszi mindenkinek a segítséget! Gondolom arra való volt hogy csak a két lyukon jöjjön a füst, ne mellette. Akkor majd azbeszt helyett rakok bele valami tömítést, pl. kipufogó tömítő pasztát. :) Joe3650: Igen, abban akad meg a tekercs.
Ma egy haveromnál beállítottuk kb. olyan 1.3 mm-re. Ez fölé nem tudtunk menni mert az egyik tekercs miatt nem lehet jobban balra tekerni a gyújtást, ugyanis nekiütközik belül a blokkba.
Lenne még egy kérdésem: A képen ez a 7-es számozású valami mi lenne a kipufogóban? Ugyanis nekem ilyen nincs benne.
Én szemre szoktam, hogyha lusta vagyok elmenni a olómérőért, egészen eb kell érte mennia műhelybe...tiszta szar... :D, szal ha nem tolómérő, én is csavarhúzó amúgy 50-es motoroknál 1.5 és 1.8 mm köött szokott lenni ezt-n kell 3 miliket lőni :)
Én általában szemre észnélkül állítom az előgyújtást (gyertya kiteker, csavarhúzó be a hengerbe, közben forgatom lassan a motort és a holtpontot figyelem a csavarhúzóval, így általában jó szokott lenni.) Eddig még bevállt :-)))
Sziasztok. Ti mivel szoktátok beállítani az előgyújtást? Tolómérővel szerencsétlenkedtem ma, nem tudom mennyire lett jó, mindenesetre az ereje nagyobb lett a mocinak. Erre a gyári 1.4 mm körülire állítjátok, vagy esetleg többre? Hallottam olyat hogy 2-2.5 mm körülire kell de szerintem hülyeség.
Most járatós a gép, de olyan erő van benne hogy nagyon figyelni kell, mert könnyen túlszalad az a 32 km/h amit ajánlanak :)
Az biztos hogy én házilag nem fogok nekiálni, nem tudok heggeszteni, és én úgy gondolom a kipufogógyártás nem véletlenül külön ipar ág. Inkább szlovákiából kéne hozni egy Hikone kipufogót.
Ha majd rezóztok tényleg inkább azt a progit használjátok, amit már vmikor beírtam ide. Jobban is néz ki, mint egy sima 2 kúpos cső :) A gyári könyökcső kúprészekből álló másolatának tervét is beraktam valamikor ide, ha nem a gyári könyökre akarjátok a csövet készíteni
Én is akarok csinálni majd, de ez csak a sokadik dolog lesz. Először festés, új gumik, új bowdenek, új villamosrendszer, stb....utána majd egyszer rezó. De lehet, hogy nem is fogok csinálni :-D
Ja, és megcsináltam a hátsó teleszkópokat is, ugyanis mindkettő be volt állva, egyáltalán nem rugóztak. Jól megolajoztam, hidraulikus préssel megmozgattam, aztán most nagyon fasza. Végre van komfortérzet a motoron :-)))
Mostmár használható állapotban van a Mustangom, így használom is, most jövök a postáról :-) Két problémát észleltem, egyik, hogy a hajtóműből cilikusan kerregő hang jön. Ez normális, vagy a váltó még nincs teljesen összekopva, vagy mi okozhatja? Másban nem jelentkezik, megy rendesen, váltani hibátlanul lehet, tehát csak a hang van. Másik, hogy tegnap raktam vissza a hátsó kereket, akkor jól meghúztam a hátsó tengelyt, láncot megfeszítettem, tegnap mentem vele vagy 20 km-t, ma meg vagy 4-5 km-t, ennek ellenére már laza a lánc. Nem húztam meg eléggé a keréktengely anyáját?
CZ akkor lenne ha egy baszott nagy CEZET felirat figyelne az oldalán :) Erre csak a papírozás lesz annyi, mivel le van adva a rendszáma, de széép úúj EU-s rendszáma lesz :) jogsi 70 rá pesten, itt majdnem 100, mert át kell buszozgatni békéscsabára, ami innen 55 km kb. ezért a jogsival várok 1-2 évet mert szeretnk a bmf-re menni és majd ott évvége felé leteszem...