Keresés

Részletes keresés

Unerwünschter Gast Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6431

Mennyi van még manyup kintlévőség?

 

El a kezekkel a stadionra félretett pénztől!!!!!!!!

Előzmény: Ariel_500 (6430)
Ariel_500 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6430

Aszongya Tarlós 180milliárdot kellene visszafizetni ha nem vezetik be a dugót

Fizessük vissza a rohatt EU-nak és be van fogva a pofájuk, nehogymár ők diktáljanak

Mo. jobban teljesit ennél

Mennyi van még manyup kintlévőség?

Előzmény: icipicicsipa (6417)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6429

Találtak helyette a párttársai. Ő csak szolgál.

Előzmény: icipicicsipa (6425)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6428

Ja, hogy a szomszéd tehene?

Hiába, a mostani erkölcs csak a saját magadat ismeri. Ha elmennek melletted mert a földön fekszel, roncsban heversz, ne csodálkozz, ha ilyen hozzáállást tapasztalsz.

Előzmény: Halász Jóska (6426)
Halász Jóska Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6427

A balliberálisok mindig azt lesték, hogyan bújhatnak ki a fizetés alól.

 

Régen a gyárból lopták ki a szerszámokat, most az útdíjjal spekulálnának.

 

Halász Jóska Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6426

Fizess a pickupod után, én örülök neki. Inkább te fizess, mint én, nemde, barátom?

Előzmény: Az ápoló (6422)
icipicicsipa Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6425

Hirtelen de sok vélt ellenséget találtál Igaz Keresztény Ősmagyar elvtársam.

 

Előzmény: Halász Jóska (6420)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6424

Ha cégesbe vette, akkor fizeti utána a cégautóadót. A biztosítása sem egy nagy üzlet.

Előzmény: Halász Jóska (6420)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6423

Baccus, figyelmetlen voltam:)))

Előzmény: arnys2 (6421)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6422

Aki magánban vásárolt pick upot, mert telkes járatnak jó volt, ingyenesen mehetett a telekre, nem kellett fizetni az elkerülőért, hídon való átmenetelést?

Ha a munkaeszközöd, akkor fájó a plusz sarc, mert azt is ki kell termelned. Tehát drágábban fogsz szolgáltatni. Milyen jó lesz nekünk, hogy áttételesen fizethetünk az útért sarcot.

Előzmény: Halász Jóska (6420)
arnys2 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6421

Ez a ráckevei HÉV-et ábrázolja 2030-ban, amikor elhalad a szigethalmi minaret előtt. Háttérben jól látszik a lakihegyi adótorony.

Előzmény: Az ápoló (6418)
Halász Jóska Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6420

De jó kis cikk megint az Origón.

 

Szegíny pickuposok, akik cégesbe' vették a gépet, de magáncélra használják, és csakezé dupla díjat kell fizetniük.

 

Szegíny mások, akiknek munkaeszköze a kocsi.

 

Szegíny megint mások, akik viszont nem munkára, hanem magáncélra használják, szegínyek.

 

És a 30 gyerekes nagycsaládosok, akik busszal ingáznak Budaörsről Budapestre, és emiatt többet kell fizetniük 30 fő szállítása után, mint másnak, ha kettőt szállít.

 

http://www.origo.hu/auto/20150109-nagycsaladosokkal-is-kiszurt-a-megyi-matrica.html

Az ápoló Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6419

Már ilyen probléma nem lehet, mert a 15-ös vilinger régen megszűnt, úgy mint az Alutröszt:)

De sokat vilingereztem a 15-ösön. Ott tanultam meg fel-leszállni mozgóról.

Előzmény: Ariel_500 (6416)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6418

Az indiai kép a jövőt ábrázolja ugye?:) A villamosos nem játszik, mert az újabbakon nem tudsz így kapaszkodni.

Innen kezdve a munkaidő kezdete is viszonylagos lesz. Vagy beérsz, vagy nem. 50:50

Előzmény: Ariel_500 (6415)
icipicicsipa Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6417

Haug tarlós, még 2012-es dugódíjas ötletelésből:

Vastagbőr:

 

 

Tarlós Istvánban a hétvégén időközben lefutott a dugódíj-kalkuláció, mert míg múlt hét csütörtökön azt mondta, hogy dugódíj nélkül elveszik a 4-es metró EU-s támogatás (budapest.hu:"A Hungária-gyűrű lesz a dugódíj zónahatára"), hétfőre már változott a véleménye, a legújabb ötletük, hogy dugódíj helyett hídpénzt szednének, a hídon való áthajtásért kellene fizetni.
Nyilván olcsóbb arra kevés budapesti hídra a kamerákat kiépíteni, mint az összes, a zónába vezető utat, utcát mellékutcát bekamerázni.

"Tarlós szerint ezt a megoldást az unió is elfogadhatja".
Nafene, még sincs ez akkor betonba öntve?!

Az EU a környezetvédelmi célok miatt fogadta be a behajtási díj ötletét, nem azért, mert az állam kivonul a BKV finanszírozásából, és kellene évi 20 milliárd forint. A hídpénz milyen környezetvédelmi céloknak felel meg? Tehermentesíti a a Belvárost?

Nem lenne könnyebb kiállni, és elmondani, hogy elkúrtuk a tárgyalásokat a kormánnyal, és kell 2013-ben 20 milliárd forint a BKV-ra? Nem vagyunk ostobák, viszont nem szeretjük, ha hülyének néznek, nyugodtan lehet hivatkozni Demszkyre meg az EU-ra, csak napi ötletelgetéssel már nagyon kilóg a lóláb.

Az Önök dugódíja, ha tényleg megvalósítják, pontosan annyi napot fog megérni, mint a nagy sikerű buszsávjuk az M1-M7 bevezető szakaszán.
Három napot.

 

 

Dugódíj nélkül elveszítjük a 4-es metró EU-s támogatását?

Tarlós István múlt héten az alábbi szavakkal indokolta , hogy miért is kell Budapesten 2013. július 1-től bevezetni a dugódíjat: "A dugódíjat azonban muszáj bevezetni, mert az előző városvezetés által kötött 180 milliárdos EU-s támogatásokról kötött megállapodásban[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

 

 

 

 

Ariel_500 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6416

Anno régen, amikor még a 15-ös villamos járt a Bp. Pozsonyi úton, reggelente egy erősen mozgássérült két mankós merev lábú, ráadásul vak öregúr szállt fel a villamosra. Megvolt a saját helye, balra a vezető mögött, mert leülni nem tudott

Két megállót ment az AluTrösztig

 

Méghogy autó, meg akadálymentesités! A rezsicsökkentést persze Lfelejtik megköszönni/ezt csak kín-humorbol mondom/

 

Ezek a mozgássérültek még hisznek ezek után?

Előzmény: toloba (6410)
Ariel_500 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6415

Akkor még nem volt olyan hülyeség hogy csak csukott ajtóval indulhattak a járművek

Majd megint lesz

Előzmény: Az ápoló (6412)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6414

De van akinek ez hihetetlen..................

Előzmény: Walter Bishop (6413)
Walter Bishop Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6413

A IV. kerületben már évek óta domborodik, próbálj meg felszállni az Árpád úton a buszra úgy kb. 6:30 és 7:30 között. 

Előzmény: Az ápoló (6412)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6412

Ha bevezetik a dugódíjat, kidomborodik a busz oldala. Emlékszem a hatvanas évek tömött buszaira-villamosaira.

Előzmény: Walter Bishop (6407)
nyúllabda Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6411

Ha az elkerülők mentesülnek, akkor lesz a rendszerből egy egész pofás új rendszer, ami már tényleg a többségnek lehet kedvező a megyei matricákkal.

 

Kár hogy tiltakozással kell kikényszeríteni egy logikus megoldást - ha ki lehet

Előzmény: toloba (6410)
toloba Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6410

Levelet kapott Orbán az útdíj miatt a mozgáskorlátozottaktól

 

A Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége igazságtalannak és elfogadhatatlannak tartja az újonnan bevezetett útdíjat, ezért arra kéri a kormányt, hogy legalább a városi utakat tehermentesítő gyorsforgalmi utakon és a nagyáruházak elérését biztosító autópálya-szakaszokon szüntesse meg a díjfizetési kötelezettséget, valamint mentesítse az útdíj alól a támogató szolgálatok gépjárműit.

 

 

 

"A kormány korábban megszüntette a súlyos mozgássérülteknek járó közlekedési támogatást, majd úgy alakította át az őket érintő gépjárműszerzési támogatási rendszert, hogy a választható gépkocsi típusok egyike sem felel meg a kerekesszékesek jelentős részének. Az orvosszakértői minősítési rendszert pedig úgy módosította, hogy a mozgássérültek 60 százaléka nem megy át a vizsgálaton, emiatt súlyos mozgási nehézségekkel küzdő emberek maradnak parkolási kártya, gépjárműadó-kedvezmény vagy gépjárműszerzési támogatás nélkül" - olvasható a közleményben.

Felhívjk a figyelmet arra, hogy a közösségi közlekedés nem akadálymentes, így a súlyosan mozgáskorlátozott emberek csak személyautóval tudnak közlekedni, más választásuk nincsen. A bevásárlást többségük csak a városok peremére települt, sokfajta fogyasztási cikket forgalmazó nagyáruházakban tudja elintézni, mert azok – más kereskedelmi egységekkel szemben – akadálymentesek, tágasak, kerekesszékkel jól bejárhatók és megfelelő mosdókkal, parkolóhelyekkel vannak ellátva.

Ezeket az üzleteket az esetek jelentős részében januártól már csak fizetősen lehet megközelíteni. A mozgássérült embereket iskolába, munkába, orvoshoz szállító támogató szolgálatok mikrobuszai után pedig dupla összegű útdíjat kell fizetni, ami újabb csapás a támogató szolgálati rendszerre, amely amúgy is az összeomlás szélén áll az elmúlt évek egyre csökkenő állami támogatása miatt.

A mozgássérült embereket számtalan hátrány éri, havi jövedelmük átlagosan mintegy egyharmada a magyar átlagjövedelemnek, ebből már nem tudnak újabb és újabb adókat fizetni, az amúgy is nehezített közlekedésüket pedig nem ellehetetleníti kéne, hanem minden lehetséges eszközzel támogatni - írják.

 

http://hvg.hu/cegauto/20150113_Levelet_kapott_Orban_az_utdij_miatt_a_moz?s=hk

nyúllabda Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6409

Én már jártam úgy hogy négyen toltuk ki a trolit a kereszteződésből :))

Előzmény: Walter Bishop (6408)
Walter Bishop Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6408

Kombinált busz- és kondibérlet

Előzmény: nyúllabda (6406)
Walter Bishop Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6407

Korábbi lakhelyem közelében a főúton 5 különböző busz járt, reggel mindegyik totálisan tömve volt rendszeresen, igen gyakran választottam inkább a 15 perces sétát a metróig.

Előzmény: Az ápoló (6404)
nyúllabda Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6406

és így mobilabb a város :))

Előzmény: Walter Bishop (6405)
Walter Bishop Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6405

Nézzük a pozitív oldalát, több utas könnyebben tolná a buszt...:-)

Előzmény: nyúllabda (6403)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6404

És átszállna tömegközlekedésre. Na, akkor tényleg tömegközlekedés lenne.............

Előzmény: Walter Bishop (6400)
nyúllabda Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6403

honnan teremne elő a bkv-ban hirtelen annyi kapacitás?

Előzmény: Walter Bishop (6400)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6402

Ha éppen nem rohad le valami, nem lopják el a kábelt:) A megállók feladata, hogy a vonat ott álljon meg. Nem feladata az ésszerűség. Ahhoz a tervező kell:)))

Előzmény: nyúllabda (6399)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!