Keresés

Részletes keresés

LMG-140 Creative Commons License 2018.06.20 0 2 10565

Állítólag akarnak agglomerációs jaratokat és azok nem arab számozott járatok lennének, hanem betűk és római számok jelölnék

Előzmény: ron89 (10564)
ron89 Creative Commons License 2018.06.19 0 0 10564

Bug? :) Meg kéne kérdezni a fejlesztőt.

Előzmény: S6tech (10563)
S6tech Creative Commons License 2018.06.19 0 0 10563

És ez a Mikepércsi B jelű járat vajon mi? :D

ron89 Creative Commons License 2018.06.19 0 0 10562

Az 1V is eltűnt, pedig az tényleg lesz péntektől. Komolyabb munka lesz, mint gondoltam, még villamospótló villamos se lesz, mint legutóbb. :) 

Menetrend még persze nincs fent, de az a sejtésem, hogy nem lesz meg a 4 perces követés a Nagyállomástól mint most, hanem lesz 6-8 percenként 1V busz, és ahhoz csatlakozó villamos. Visszafele meg ha összetorlódnak a vp-k, jó kis tömeg lesz a Kálvin téren.

Előzmény: marky-511 (10560)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.19 0 1 10561

Pont láttam ma egy próbajárat kiírású buszt a Derék utcán. Talán mégsem halott ötlet.

Előzmény: marky-511 (10560)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.19 0 1 10560

146E: volt nincs. Nem volt hosszú életű ötlet.

Econell99 Creative Commons License 2018.06.19 0 2 10559

Tudom, hogy nincs rá elég busz, de mit szólnátok hozzá, ha így járnának a tócis buszok:

 

12-es: Vincellér utca - István út - Kishegyesi út - Augusztáig változatlan - Kartács utca - Doberdó utca

 

15-ös: Vincellér utca - István út - Kishegyesi őt - Segner tér - Hatvan utca - Bethlen utca - Hunyadi utca - Rákóczi utca - Burgundia utca - Klaipedia utca - Szent Anna utca - Vágóhíd utca - Diószegi út - Biczókert utca (egy új buszforduló a Biczókert utca elején). A kieső szakaszok pótolva lennének.

 

19-es: Vincellér utca - Derék utca - Kishegyesi út - Senger tér - Nyugati utca - Széchenyi utca - Tovább változatlan, vissza irányban is a Széchenyi-Kishegyesi felé Vincellérig. 25-össel összehangolva igencsak javulna a Derék utca-Belváros kapcsolat.

 

22-24: Mindkét irányban a Derék utca felé.

 

23-as: Vincellér utca - Derék utca - Kishegyesi út - Pósa utca - Kishatár út - Balmazújvárosi út - NYIP - Balmazújvárosi út - Füredi út - Hadházi út - Zákány utca - Sámsoni út (forduló) - Júlia-telep

 

25-25Y: változatlan

 

26-os: Augusztáig ugyanaz, mint a régi 26-os - Kartács utca - Doberdó utca

 

30-30A: változatlan

 

37-37A: Vincellér utca - István út - Szoboszlói út - Külsővásártér - Széchenyi utca - Kossuth utca - Faraktár utca - Vámospércsi út - 37A-> Kéknyelű utca, 37-> Haláp

 

41-41Y: Vincellér utca - István út - Kishegyesi út - Nyugati utca - Széchenyi utca tovább változatlan. A 41-esnél a Kinizsi Nyomda utáni hosszabbítás elképzelhető

 

45-ös: Vincellér utca - István út - Széchenyi utca - Kossuth utca - Burgundia utca - Csapó utca - Nyíl utca - Hadházi út - Benczúr Gyula utca - Köztemető. 3A helyett.

Econell99 Creative Commons License 2018.06.17 0 1 10558

Volt már olyan velem is, hogy a "kaynarban" maradt a busz a Derék utca felé.

Előzmény: ckg471 (10557)
ckg471 Creative Commons License 2018.06.17 0 1 10557

Az még hagyján, de a Kishegyesiről balra a Derékre kanyarodók beragadnak a kereszteződésbe és feltartják azokat, akik Tócóvölgy felől jönnek.

Baromi nagy szívás a Kishegyesi, amióta Ondód és Debrecen között megépítették az M35-ös lehajtóját, de sajnos szükség van rá az ipari park forgalma miatt, mind személy-, mind teherforgalom tekintetében. Lehetne bővíteni a Kishegyesit 2x2 sávosra, és lehetne felüljárót építeni a vasút fölé Tócóvölgynél, de mégse ez lenne az igazi megoldás, mert az az érzése támad az embernek, hogy ez a fejlesztés legitimálná azt az egyébként más módszerekkel is csillapítható forgalmat, ami az utóbbi években a Kishegyesire nagyon kellemetlen következményekkel járva rázuhant.

Egy kicsit enyhítené a zsúfoltságot, ha a Bartók végén újra megnyitnák a forgalmat a Kunhalom utca felé a vasúton keresztbe, habár a Bartók belső szakaszának telítettsége már így is gáz. Valamilyen forgalomkorlátozási módszerrel biztos meg lehet oldani, hogy a Kishegyesi forgalma csökkenjen valamicskét, de a Bartók Béla út se lehetetlenüljön el még jobban.

Előzmény: Econell99 (10553)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 10556

Pedig baromi nagy szívás az a lámpaerdő.

Előzmény: S6tech (10554)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.16 0 1 10555

Az egy dolog, de a lámpát "csak" fel kellett rakni pár oszlopra, a körforgalomhoz pedig utat kellett volna szélesíteni, stb. Elvileg minden Derék utcai lámpa telepítése a Lidl-re volt bízva. Állítólag azért is épült meg olyan későn az áruház.

Előzmény: Econell99 (10553)
S6tech Creative Commons License 2018.06.16 0 1 10554

Anno amikor a Lidl épült ők újították fel a Derék utcát és akkor alakították ki a Lidl által a lámpás csomópontokat, tuti nem fognak körforgalmat építeni, hisz a lámpák se olyan túl régóta vannak. 

Előzmény: Econell99 (10552)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 10553

Rossz a logikájuk. :D Hatalmas sorok szoktak lenni a Deréken a lámpák miatt.

Előzmény: marky-511 (10551)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 10552

Pedig jó lenne egy körforgalom a Holló László sétány és Sárvári Pál utca megállóknál a csomópontokban. De a buszmegállók elé is kellene zebra, mert nagyon sokan átszaladnak inkább, mintsem, hogy kerüljenek egyet a zebra miatt.

 

Ezeknél a csomópontoknál is van beleszólása a Lidlnek?

Előzmény: marky-511 (10551)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.16 0 1 10551

Annak már lőttek. A Lidl-lel fizettették a kereszteződéseket, és eredetileg körforgalmakat terveztek. Drágább lett volna.

 

Ráadásul az egyirányúsítások óta azt is tudjuk, hogy a lámpa nagyon jó eszköz arra, hogy a gyalogosok ne lépjenek csak úgy le az úttestre, hogy az autóknak ne kelljen elsőbbséget adniuk. Tehát csúcsidőben még talán jót is tesz a lámpa a Derék utcán - legalábbis a logikájuk szerint.

 

Annyi biztos, hogy a belvárosi egyirányúsítás sok más utcán megnövelte a forgalmat, ami késésekhez vezet. És az átalakítások miatt nem egy létfontosságú zebrát (Burgundia utca, Piac utca) könyörtelenül megszüntettek. A Plaza előtt ugyanezt képtelenek voltak megcsinálni, pedig kész rémálom a Péterfia utca felől jobbra térni. Igaz, ez a tömegközlekedést nem érinti.

Előzmény: Econell99 (10550)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 10550

A Derék utcán is körforgalmak jelentenék a megoldást, szerintem.

Előzmény: marky-511 (10548)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 10549

Mostmár egyre több viszonylaton van 10 percnél nagyobb késés, és egyre gyakrabban. Valamit kezdeni kellene vele, mert ez egyre inkább tarthatatlan.

Előzmény: marky-511 (10548)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.16 0 1 10548

Az elmúlt héten én is többször busszal mentem munkába (szervizelésen volt a kocsi), az egyik sofőr elég hangosra vette az URH-t, és állandó bejelentések voltak, hogy "x:xx-kor kéne indulnom 19-esen de még csak a Kossuth utcán vagyok", stb. Lehet, az egyirányúsítás bekavart pár viszonylatnak. Talán rövidebbre vettek pár fordulóidőt, és nem nagyon lehet tartani. Korábban mintha azt mondták volna, hogy a menetidőn is változtatnak, mert könnyebben lehet haladni a belvárosban. Eddig még nem változott semmi.

 

Szerintem nem is fog, mert amennyit gyorsult a belváros, annyit lassult a környéke. Pl. a már említett Ótemető utca. A Kossuth utca egyirányúsítása miatt sokkal többen térnek jobbra, az Árpád tér felé, mivel a Szent Anna utca felé hosszabb lenne. Így viszont már a Rakovszkiról se tudnak elindulni zöldnél az autósok, mert a kereszteződés eleve be van dugulva. Nem tudom, hogy tudnának ezen segíteni. A legjobb az lenne, ha a rég ígért körforgalom végre megépülne.

Előzmény: Econell99 (10546)
ARC187V Creative Commons License 2018.06.16 0 1 10547

A 19.est a rakovszky utcai dugó illetve a ótemetői dugó tartja fen szerintem.ma is volt egy kissebb dugó a ótemetön.

Econell99 Creative Commons License 2018.06.16 0 1 10546

Nem tudom kinek tűnt még fel, de egyre gyakrabban látok szóló buszt 30-ason (hétköznap délutáni csúcsban is, és nem a betétjáraton). Elkezdődött a 30-as inflálása is? 

A Vágóhíd utcai munkálatok miatt újra 20 perc körüliek a késések. 

 

19-esen is rendszeresek a 5-10 vagy nagyobb perc késések. Pedig régen ez nagyon nem volt jellemző a vonalra.

 

22-esen is gyakran tapasztalok mostanában 10 perc körüli késéseket. 

 

Illetve még sok más járaton vannak nagy késések.

 

Mi van mostanában? Ennyi útépítés van? Vagy a forgalom? Mert nagyon idegesítő, hogy nem lehet megtervezni az utazást, mert egy csomó járat 10 percnél is nagyobbat késik.

ron89 Creative Commons License 2018.06.15 0 1 10545

Ok, most már látom, csak én nem listanézetben szoktam használni. :)

Előzmény: Econell99 (10544)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.15 0 0 10544

Ott van a járatszám mellett a listában, hogy Szoboszlói úton át.

Előzmény: ron89 (10543)
ron89 Creative Commons License 2018.06.15 0 2 10543

Az 1V busz is benne van, nyáron megint lesz valami kapirgálás az 1-esen? Jöhetnek megint a KCSV-k a 2-es vonalra, bár lehet nem is lenne rossz, mert a Caf-okban nagyon gyatra a klíma, nem tudom miért nem lehet egy kicsit intenzívebbre állítani.

 

146E: én csak a számát látom az app-ban, azt nem, hogy a Szoboszlói úton menne

Előzmény: Econell99 (10535)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.15 0 0 10542

Tényleg meglehet, hogy csak az én fantáziám lát ebbe túl sok mindent. :D

Előzmény: Econell99 (10541)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.15 0 0 10541

Őket ismerve nem valószínű, hogy nagy fejlesztésben gondolkodás miatt jön létre a járat, hanem csak egy kis spórolásból.

Előzmény: marky-511 (10540)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.15 0 1 10540

Lehet, hogy ez a 146E pár garázsmenet helyett fog közlekedni. 

Előzmény: Econell99 (10539)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.14 0 1 10539

Valamint az is feltűnt, hogy igencsak megnőtt mostanásban a 46-os család forgalma, és nem csak műszakváltáskor.

Előzmény: marky-511 (10536)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.14 0 1 10538

Még az jutott eszembe, hogy ha a Tóci fele fog menni, akkor az indok lehet a a 30-as visszavágására a Vincellérig.

Előzmény: marky-511 (10536)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 10537

Én is ezen gondolkodtam, hogy csak simán a 4-esen, vagy Tócin keresztül. Meglátjuk. Szerintem mindkettő jó lenne.

Előzmény: marky-511 (10536)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.14 0 1 10536

Annak idején (amikor még sehol sem volt az ipari park) már pedzegettük, hogy a 17Y forgalmán javítana, ha nem lenne végállomása a Határ úton, hanem a 4-esen keresztül visszatérne a városba. Később kétszer is előfordult, hogy a Határ út beszakadt a megnövekedett forgalom alatt (akkor kezdték építeni az ipari parkot), és a Segner tér - Kishegyesi út - István út - Szoboszlói út - Határ út - Csalogány utca között közlekedett egy 17H jelzésű busz. A két viszonylatot össze lehetett volna fésülni.

 

A DKV honlapján egyelőre semmi infó, de biztos nem véletlenül került az alkalmazásba. Valószínűleg gyorsabban ér majd az ITK-hoz a 4-esen keresztül. De egy Tócit is érintő viszonylat se lenne rossz ötlet.

Előzmény: Econell99 (10535)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!