Szia, nekem Rs- van de valszeg ugyanaz a generátor. Ha jól emlékszem 450W-os, a legnagyobb túramotorokon sincs sokkal nagyobb és azokon azért van bőven kütyü.
Varta aksi 2 évet bírt, most egy lengyel aksi volt benne 2.5 évet bírt de nem volt csak 10Ah, ebben a két évben beszereltem markolatfűtést,ülésfűtést, szivargyujtót amiről ritkán megy gps,telefontöltő. Ha egy 10.000Ft-os lengyen aksi bírta 2.5 évig akkor nekem simán megéri, hogy 10fok alatt sem fázik a kezem + melengeti a ... . Mult héten kapott egy motobat nevű aksit, távolkeleti. Majd kiderül mit bír, de következőleg veszek valami igazán komoly aksit és kipróbálom mit bír.
No, úgy néz ki megvan a hiba forrása a töltési problélmámnak - hála Zolikának a TR BP-nél! Az rögtön kiderült, hogy a gyári fesszabályzó már ki lett cserélve magyarra, ami tartósabb, de sajnos az én gépemnél elmelegszik és akkor a standard 14V-ot eldobja. Szóval át lett helyezve az ülés alól hátrébb és remélhetőleg nem lesz így túlmelegedési gond. Vagy rá kell majd applikálnom egy kis ventillátort.
A másik, hogy írtam még régen, hogy volt hidegindítási gondom, miszerint a gép csak rece-recélt és nem indult, csak 2. indítózásra. No ennek az oka pedig a benzinpumpában lévő nyomás szabályzónak volt köszönhető, ami ki lett cserélve és királyul indul azóta!
Szóval most már alig várom, hogy húzzam neki. Lehet mégse kellene eladnom... ;-)
Az enyém konkrétan nem indult be másnap, amikor elhoztam zsír ujonnan. Eléggé pipa voltam, de szerencsére csak fel kellett töltenem az akksit és utána 4 szezont ment el. A korábbi Hondámon is pont annyit bírt ki a gyári, de az soha nem merült le. A Triumphé viszont minden télen, akár kiveszem akár nem. És hosszú állás után elég kehesen indul, de ha járok vele, akkor nincs gond. Menni kell :)
az enyémbe az előző tulaj vett 2009-ben akkut, ...még jó, nem kell cserélnem, tettünk mi is a gyári mellé "normál" szivargyújtó-aljzatot...esetlegesen a telefontöltőhöz, a gps közvetlenül van bekötve...
Hali emils! Én Daytona 955I 2003-as, de a konstrukció szinte ugyanaz és nekem is elég gyenguszka az akksi, épp bemérés alatt van a gép, meglátjuk, hogy milyen az állapota, de Zolika (TriumphBP szervízese) nekem említette, hogy szokott gondd lenni az akkori szériás Triumphok töltésével. Konkrétumot nem tudok, de ejtett el ilye kijelentést, valamint hogy magyar jobb minőségűvel szokták kicserélni. Szóval lehet benne valami abban, amit a szerelőd mondott. (De teszem hozzá nem vagyok szakértője a témának)
az enyém is 2004-es, nekem nem mondott ilyet a szerelőm(attól még igaz lehet), bár csak gps-t használok, más "extra terhelés" nincs nálam...de semmi bajom vele...
en voltam es q@va jol neztek ki a triumphok. a triple is, de a boneville es caffe racer stb klasszik gepek kegyetlen jok. mindre ra is lehetett ulni. persze csak outsiderkent irok ide mert kabe ennyi kozom van a triumph-hoz :)
volt kint valaki a motorkiállításon? A Speed Triple R nagyon bitangul néz ki élőben, de az Arrow rendszerrel is kb 2 lóerővel karcsúbb, mint az oldtimerem :). Azokat a PVM kerekeket piszkosul irígylem.
Ja és FYI: úgy alakult az életem, hogy még maradok egyelőre Triumphos, és ennek örömére eljött futőműtunning (Wilbers) ideje is.