Keresés

Részletes keresés

gfnhgfh Creative Commons License 2012.04.07 0 0 3440

Gratulálok hozzá, képet mindenképpen kérünk. :)

 

Széles útat...

Előzmény: bika74 (3438)
Ma32 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 3439

Üdv itten.

Előzmény: bika74 (3438)
bika74 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 3438

Sziasztok, bejelentkeznék... elvileg holnaptól egy 2000-es fekete Sprint ST kerül alám.

gfnhgfh Creative Commons License 2012.04.06 0 0 3437

Szép, szép, de a  használhatoság???

Előzmény: Ratesz (3434)
gfnhgfh Creative Commons License 2012.04.06 0 0 3436

Mindenki vigyázzon magára.

Talán az idő, vagy talán valami más, de sok a baleset.

Ma du. Stollár Béla u. - Nagy Ignác u. sarka. Autos kollega elfelejti megadni a jobb kezet.

 

triple1050 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 3435

Pofás a kis méregzöld.

Előzmény: Ratesz (3434)
Ratesz Creative Commons License 2012.04.06 0 0 3434

Bocs, valahogy a képeket nem sikerült beleépítenem a hozzászúlásomhoz. Itt az összes kép:

 

http://www.caferacerculture.net/2012/04/lefatteincasa-2-type-25-jim-clark.html

 

Ratesz Creative Commons License 2012.04.06 0 0 3433

Egy szolídabb, de mindenképpen izgalmas Speed Triple átépítés:

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: gfnhgfh (3403)
gfnhgfh Creative Commons License 2012.04.05 0 0 3432

Cső Skacok!

 

Ismerős valakinek ?

A Jókai-Podmarinczky sarkán várakozott. Sajnos nem rám ... :(

Ratesz Creative Commons License 2012.04.03 0 0 3431

Köszi Csibu! Nekem csoda kínai akksim van, 2 éves, meglátjuk, hogy meddig bírja így, hogy már talán lesz töltés is hosszútávon... :)

Előzmény: csibu955 (3429)
csibu955 Creative Commons License 2012.04.03 0 0 3430

Szeva! Örülök, hogy sikeresen megoldódott minden.

Előzmény: Ratesz (3428)
csibu955 Creative Commons License 2012.04.03 0 0 3429

Szia, nekem Rs- van de valszeg ugyanaz a generátor. Ha jól emlékszem 450W-os, a legnagyobb túramotorokon sincs sokkal nagyobb és azokon azért van bőven kütyü.

Varta aksi 2 évet bírt, most egy lengyel aksi volt benne 2.5 évet bírt de nem volt csak 10Ah, ebben a két évben beszereltem markolatfűtést,ülésfűtést, szivargyujtót amiről ritkán megy gps,telefontöltő. Ha egy 10.000Ft-os lengyen aksi bírta 2.5 évig akkor nekem simán megéri, hogy 10fok alatt sem fázik a kezem + melengeti a ... . Mult héten kapott egy motobat nevű aksit, távolkeleti. Majd kiderül mit bír, de következőleg veszek valami igazán komoly aksit és kipróbálom mit bír.

Előzmény: emils (3416)
Ratesz Creative Commons License 2012.04.03 0 0 3428

No, úgy néz ki megvan a hiba forrása a töltési problélmámnak - hála Zolikának a TR BP-nél! Az rögtön kiderült, hogy a gyári fesszabályzó már ki lett cserélve magyarra, ami tartósabb, de sajnos az én gépemnél elmelegszik és akkor a standard 14V-ot eldobja. Szóval át lett helyezve az ülés alól hátrébb és remélhetőleg nem lesz így túlmelegedési gond. Vagy rá kell majd applikálnom egy kis ventillátort.

 

A másik, hogy írtam még régen, hogy volt hidegindítási gondom, miszerint a gép csak rece-recélt és nem indult, csak 2. indítózásra. No ennek az oka pedig a benzinpumpában lévő nyomás szabályzónak volt köszönhető, ami ki lett cserélve és királyul indul azóta!

 

Szóval most már alig várom, hogy húzzam neki. Lehet mégse kellene eladnom... ;-)

Előzmény: emils (3419)
Ratesz Creative Commons License 2012.04.03 0 0 3427

Szétb...ni azt a szét triplét... :)

Előzmény: volverine (3423)
CaféTriple Creative Commons License 2012.04.03 0 0 3426

Az enyém konkrétan nem indult be másnap, amikor elhoztam zsír ujonnan. Eléggé pipa voltam, de szerencsére csak fel kellett töltenem az akksit és utána 4 szezont ment el. A korábbi Hondámon is pont annyit bírt ki a gyári, de az soha nem merült le. A Triumphé viszont minden télen, akár kiveszem akár nem. És hosszú állás után elég kehesen indul, de ha járok vele, akkor nincs gond. Menni kell :)

Előzmény: emils (3419)
Ma32 Creative Commons License 2012.04.02 0 0 3425

A daytona nagyon kézenállós.De a carbon deklivédőire be fogok nevezni.

Előzmény: volverine (3424)
volverine Creative Commons License 2012.04.02 0 0 3424

Lemaradt egy vigyorgó fej a Daytona után és egy t a láttátokból. :)

Előzmény: volverine (3423)
volverine Creative Commons License 2012.04.02 0 0 3423

Sziasztok! Én 4500km/év eddig mindháromszor. Kevéske.

Voltam én is megnézni a Triumphokat. Tetszettek. A Rocket Touringot bazi nehéz volt megmozdítani a Daytonához képest.

Ezt látátok már?  http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4PBsH4Xry9U

Hali

Előzmény: gfnhgfh (3406)
Pató Pali Creative Commons License 2012.04.02 0 0 3422

az enyémbe az előző tulaj vett 2009-ben akkut, ...még jó, nem kell cserélnem, tettünk mi is a gyári mellé "normál" szivargyújtó-aljzatot...esetlegesen a telefontöltőhöz, a gps közvetlenül van bekötve...

Előzmény: emils (3419)
Ma32 Creative Commons License 2012.04.02 0 0 3421

Minek a markolatfűtés?GPS-t simán birja.Lassan már megoldódik a streetben is.Nem volt egyszerű a szivargyujtó csatlakozót megoldani.De sikerült.

Nem fog az a pár watt gondot okozni.

 

http://kepfeltoltes.hu/view/120402/a_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

http://kepfeltoltes.hu/view/120402/1103219966b_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

http://kepfeltoltes.hu/view/120402/c_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előzmény: emils (3416)
Ratesz Creative Commons License 2012.04.02 0 0 3420

Hali emils! Én Daytona 955I 2003-as, de a konstrukció szinte ugyanaz és nekem is elég gyenguszka az akksi, épp bemérés alatt van a gép, meglátjuk, hogy milyen az állapota, de Zolika (TriumphBP szervízese) nekem említette, hogy szokott gondd lenni az akkori szériás Triumphok töltésével. Konkrétumot nem tudok, de ejtett el ilye kijelentést, valamint hogy magyar jobb minőségűvel szokták kicserélni. Szóval lehet benne valami abban, amit a szerelőd mondott. (De teszem hozzá nem vagyok szakértője a témának)

Előzmény: emils (3419)
emils Creative Commons License 2012.04.02 0 0 3419

Milyen sűrűn veszel bele új akkut?

Azt mondta a szerelőm, hogy a gyenge generátor miatt 2 évente kell újat venni. :-(

Nem értem miért... 

Köszi

Emils

Előzmény: Pató Pali (3418)
Pató Pali Creative Commons License 2012.04.02 0 0 3418

szia emils !

az enyém is 2004-es, nekem nem mondott ilyet a szerelőm(attól még igaz lehet), bár csak gps-t használok, más "extra terhelés" nincs nálam...de semmi bajom vele...

Előzmény: emils (3416)
BlackTriple Creative Commons License 2012.04.02 0 0 3417

nekem 15000 van a mociban és májusban lesz 2 éves :) Ennek 90%-a munkába járás :(

emils Creative Commons License 2012.04.02 0 0 3416

Tigeres kollégák!

Kérdésem: generátor.

azt mondta a szerelőm, hogy nem tanácsolja további elektromos fogyasztók szerelését a motorra, mert a gyenge generátor nem bírná. 

szerettem volna egy markolatfűtést, kiegészítő világítást, gps-t rakni rá.

Ebből persze a gps lesz talán fontos, a többi azért nélkülözhető.

De azért nem akarom ilyen könnyen feladni.

 

Kinek mi a tapasztalat ezzel?

Az enyém 2004-es gép.

 

köszi

Emils

foveon Creative Commons License 2012.04.02 0 0 3415

en voltam es q@va jol neztek ki a triumphok. a triple is, de a boneville es caffe racer stb klasszik gepek kegyetlen jok. mindre ra is lehetett ulni. persze csak outsiderkent irok ide mert kabe ennyi kozom van a triumph-hoz :)

 

Előzmény: CaféTriple (3411)
Ratesz Creative Commons License 2012.04.02 0 0 3414

2001-tol km/évben: 8000,6800,7400, kimaradt,2500,4200,8600,4300,3200,2200,3500, idén 100km :)

Előzmény: gfnhgfh (3406)
BlackTriple Creative Commons License 2012.04.02 0 0 3413

:)

Előzmény: CaféTriple (3411)
Ma32 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 3412

Voltam.

Láttam.

CaféTriple Creative Commons License 2012.04.01 0 0 3411

Háj evribadi,

volt kint valaki a motorkiállításon? A Speed Triple R nagyon bitangul néz ki élőben, de az Arrow rendszerrel is kb 2 lóerővel karcsúbb, mint az oldtimerem :). Azokat a PVM kerekeket piszkosul irígylem.

Ja és FYI: úgy alakult az életem, hogy még maradok egyelőre Triumphos, és ennek örömére eljött futőműtunning (Wilbers) ideje is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!