Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
a felújítása után egy kifejezetten kellemes kocsi volt. a típushoz mérten jó fék, megfelelő dinamizmus, stb. egy kissé vesztette a levegőt, de igazából alig van olyan 435-ös, ami nem.... ja: jól is fogyasztott. pár éve karácsony szenteste ővele végeztem garban du. 5 körül. eléggé..... khm..... lendületesre sikerült a garázsmenet, bár a város is szinte üres volt:)) egy másik élményem mondjuk az, amikor beküldött vele az nkh, mert iszonyatosan füstölt (ténykérdés). illetve nem küldött be, hanem mondtam nekik, hogy a végállomási hidegváltás helyett bevihetem majd, ha akarják. akarták. :)
Odáig ok, hogy gazdátlan. Ettől még nem kell(ene) ilyen kocsit kiadni. Ha nincs másik, akóR ne adjon ki semmit.
1éb:
Mostanság a I-158-assal jó dolgozni. Annak biztos, hogy van gazdája. Igaz, hogy az utánfutóban meghalt a Fok-Gyem (mint mind1ikbe, ami felújításon volt), de annyi baj l1en.
07-65 tünetét produkálja 351 is hátul. A teszt megy rajta, de kiírni nem hajlandó a számot. 15-02-n imádom az órát. Naponta kell utánaállítani, hogy jó legyen. Viszont a levegőgázosokon, amelyeken beállítottam, úgy is maradt azóta is. 13-31-t időnként utána kell állítani. 07-77 jó szokott lenni. 07-92-n pedig Kelenföldön tökéletes lett, érdemes lenne megcsinálni a kapcsolót.
07-59: Óra nem jár rajta, az utoljára beállított időt mutatja folyamatosan, áramtalanítás után nem jeleníti meg az órát. 07-65: Teszt fut rajta, de kiírni semmi se hajlandó egyik táblára sem. BKV-s módra megjavítva két táblatartó és 3 jegylyukasztó beszerelésével. 07-77: Oldaltábla hol átvált, hol nem, utóbbi esetben áramtalanítani kell, és megjavul.
405 07-92: Főkapcsoló meghalt néhány napja. 07-96: Teljesen halott, nem lehet áram alá helyezni.