Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2016.05.05 0 0 1147

Emilbe dobd át a géped alvázszámának utolsó 8 karakterét !

 

Előzmény: soryton (1145)
soryton Creative Commons License 2016.05.05 0 0 1146

Ha tényleg érdekel írok róla egy kis novellát e-mailban ....  :-))

Előzmény: a.k. (1141)
soryton Creative Commons License 2016.05.05 0 0 1145

Köszönöm ...már hallottam róla ...   :-))  nehéz kiszedni ...merre van ....kell valami speckó szerszám hozzá...? már csak azért mert én is szoktam szerelgetni és megoldanám magam ..

Eddig csak benzines autóim voltak , de majd bele tanulok ebbe is . Az olajat 10 max 15 ezrenként szoktam cserélni úgy hogy ezen nem múlhat....  

Milyen olajat ajánlatos bele tenni ...?  Eddig a benzinesbe a 10w-40-es Total-t használtam... 

Előzmény: FeZ_ (1139)
HIJ84 Creative Commons License 2016.05.05 0 0 1144

Sziasztok!

 

Nemrég vett fater egy 2004 -es 2.0 HDI berlingot és most kis gondja van. Remélem valaki találkozott már ilyennel és nem lesz nagy a probléma... Helyi szerelő nem tudja mitől lehet.

Azt csinálja, hogy időnkét leesik a km óra és eltűnik a km kijelző is. A fordulatszám szabályzó vígan mutat tovább, de valamiért a másik kettő meg áll. Néha visszajön, aztán megint elmegy. Na most hogy ebből fakadóan e vagy ez egy párhuzamos hiba, de kb ezzel egy időbe bekerül egy motor hiba is. Valami üzemanyag gáz kibocsájtás nem jó vagy valami hasonló. Ezután a turbót le is tiltja, illetve a tempomat sem működik. Mi lehet ez? Én a km órára gondolok, de az okozhat e ilyen motor hibát. Valami olyat képzelek el, hogy miután a km óra elmegy, nem tudja a motor, hogy mi van és generál egy ilyen hibát. Vagy létezik egyáltalán ilyen?

 

 

rigisound Creative Commons License 2016.05.05 0 0 1143

Szia.A pedál megnyomására nyitó érintkezős a tempomathoz van előkészítve.R.

Előzmény: kiki71 (1142)
kiki71 Creative Commons License 2016.05.05 0 0 1142

Féklámpa megoldódott. A pedál kapcsolónál volt valami kontakt hiba, csatlakozó le, kapcsoló ki, áttakarítás után jó lett. Érdekes, hogy két fordított kapcsoló van benne (1 alapon zár, 1 alapon szakít) négy vezetékkel.

Előzmény: soryton (1135)
a.k. Creative Commons License 2016.05.05 0 0 1141

Mesélj róla ha gondolod! Persze valami szépet és igazat! :D :D

És persze mennyi lenne az annyi? 

Előzmény: soryton (1127)
FeZ_ Creative Commons License 2016.05.05 0 0 1140

Minden szimering cseréjéhez kell valamit bontani. Kérdés, hogy melyik szimeringet kell cserélni, az alapján kevesebb-több dolgot is szét kell kapni.

Előzmény: Memphis90 (1137)
FeZ_ Creative Commons License 2016.05.05 0 0 1139

1,6 HDi-hez:

Ha majd szervizben jársz, a turbó olajozócsövében levő kis szűrőt tisztíttasd- vagy cseréltesd ki ! (bátrabbak ki szokták dobni belőle)

Főleg a ritka (a gyári 30e-es előírás) olajcsere és a nem belevaló olaj miatt az eltömődik és OFF a turbónak, majd egy nem teljesen körültekintő csere után OFF a motornak is.

 

Előzmény: soryton (1134)
Memphis90 Creative Commons License 2016.05.05 0 0 1138

Jah még  valami! Hol tudok áthuzni a tűzfalon 2szal vezetéket?

Memphis90 Creative Commons License 2016.05.05 0 0 1137

Gratulálok az új  autóhoz! Sok balesetmentes kilométert kívánok! Nekem is ez a kasznisz van és nagyon jó. Milyen évjáratú mennyi kilométert ment már?  A szimering csere megoldható a helyén vagy kibontanak valamit?

Előzmény: soryton (1134)
soryton Creative Commons License 2016.05.04 0 0 1136

...nem találtam hozzá adatot , de szerintem a 60e túl sürű lenne .... én inkább 120e -t saccolok vagy élettartamra szól a váltóolaj.....  az sem lenne végül is csoda mert az ezt megelőző astra f-ben is már olyan volt ... 

Előzmény: Vadkeleti (1133)
soryton Creative Commons License 2016.05.04 0 0 1135

...szerintem kezd az izzók vizsgálatával és cseréjével .... nálam már kétszer is előfordult , hogy egyszerre égtek ki az izzók .... és takarítsd meg a lámpa testben az érintkezőket is mert szeretnek korrodálódni....

Előzmény: kiki71 (1132)
soryton Creative Commons License 2016.05.04 0 0 1134

Már 220 ezernél járok és legalább egyszer , de rémlik hogy talán mégis kétszer cseréltem váltóolajat , a hűtőfolyadékot már vagy 3x,...legutóbb radiátor cserével egybe kötve tavaly ilyenkor...

A gázzal különösebb bajom nem volt , most jöttem haza németből és álom szépen gurult hazáig...

A szimeringet csak akkor cseréltesd ha tényleg az ereszt , mert nekem is volt ilyen olaj folyás mint nálad , de nálam egy bolygó fogaskerék tört el a difiben és az rúgta ki a váltó oldalát kuplung tárcsa felé ....először mi is a főtengely szimeringre gondoltunk, de az azóta is köszöni jól van ...

 

Kerestem  újra benzinest , hogy újra elgázosítom de nem nagyon volt , és ami volt azt is elvitték hip-hop de főleg azért mert nem voltam épp itthon ....ezért gondoltam egyet és most így lett egy 1.6 HDI... 90 LE -s már meg van  ...pénteken viszem "még tetetek bele"" még 20 LE-t....  :-))

Előzmény: Memphis90 (1131)
Vadkeleti Creative Commons License 2016.05.04 0 0 1133

Na ja. 310 k-val vettem az 1.9 D-met. Váltóban is cseréltettem olajat, Total Transmission BV 75W80 ment bele. De ami lejött. A mennyisége kb. meg volt, de a színe. 26 éve van autóm, de ilyen barna olajsárt még nem láttam. Szerencsére a váltó köszöni, jól van, csak a kopott rudazat miatt pontatlan egy kicsit, de orvosolni fogom. Ha jól tudom, 60k a csereperiódus.

Előzmény: soryton (1130)
kiki71 Creative Commons License 2016.05.04 0 0 1132

Üdv. Egy kis segítséget szeretnék kérni.

2005.11. havi 1.6hdi Berlingómon a féklámpák kialudtak, mind. Tudomásom szerint a bizti táblán a 20-21-es biztosítékok a féklámpák. Egyiken sincs rajta a 12V (bizti tetején mérve). Viszont minden más működik, helyzetjelző, tolató, index. Merre induljak el? Van valakinek kacsolási rajza róla?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Memphis90 Creative Commons License 2016.05.04 0 0 1131

Az enyemben 174ezer van szerintem akkor olaj csere is lesz meg akkor meg a szimering csere is lesz mit szoktak meg ilyenkor? Hütö viz csere szoktak vagy felesleges? Jah igen te melyik kaszniszra fogod cserèlni? A benzin gazossal volt valami gond? Milyen motorral fogod venni?

Előzmény: soryton (1130)
soryton Creative Commons License 2016.05.04 0 0 1130

...ne is mond ..én is imádom , ezért is cserélem csak egy fiatalabbra Berlire ... 

...a váltóolajat érdemes egyszer "az életben"cserélni ...

Előzmény: Memphis90 (1129)
Memphis90 Creative Commons License 2016.05.04 0 0 1129

Èn is a szimeringre tippelek. De a lassan következö olajcsere alkalmaval lehet egy valtoolaj  csere is lesz. Vagy az hulyeseg? Szep autód van de sajnos már ennel maradok  megszerettem!

Előzmény: soryton (1128)
soryton Creative Commons License 2016.05.04 0 0 1128

...nem csúszik meg néha a kuplungod gázadásra ? ...ha nem akkor valószínűleg a főtengely szimering adja meg magát...

Előzmény: Memphis90 (1126)
soryton Creative Commons License 2016.05.04 0 0 1127

....cseréld le egy benzinesre ...  :-)) ...napokon belül az enyém eladó lesz  benzin -gáz üzemű ....  :-))

Előzmény: a.k. (1125)
Memphis90 Creative Commons License 2016.05.04 0 0 1126

Üdv mindenkinek! Citroen Berlingo 2.0hdi motor ès valto talalkozasanal olaj folyas latszik. Fekete szerintem motorolaj lehet. Mi szokot ott megmenni?

a.k. Creative Commons License 2016.05.03 0 0 1125

Ajjaj a kis Berlingonak nyilván vége lett ismét. Szóval nem tudom mi az isten van de olyan hanyatlásan van eszméletlen. Előbb jöttek vele haza és menet közben történt vele valami és csak füstöl és durran benne valami. Adagolóból fémes hangok jönnek. Szóval totális a hanyatlás. Nincs 100000km benne mióta fel lett újítva. Most idegesség van nem kicsit lehet pánikszerűen meg kell szabadulni tőle mert 261000km van benne de embertelen sok baj van vele az elmúlt pár évben...

 

A bolha azért kellett(kellene) volna mert a vezető felőli ajtó nehezen nyílik a drótja biztos oda van. De ha leveszem a kárpitott 1-2 biztosan eltörik(úgy szokta). Errefele meg nem lehet találni olyan formát mint oda kell csak azért kérdeztem...

soryton Creative Commons License 2016.05.03 0 0 1124

http://www.patentcentrum.hu/   itt találsz kedvedre valót biztosan ... 

Előzmény: a.k. (1121)
FeZ_ Creative Commons License 2016.05.03 0 0 1123

Vagy nézted és nem rendelhető ?

Előzmény: FeZ_ (1122)
FeZ_ Creative Commons License 2016.05.03 0 0 1122

A gyári nem szimpi ?

 

Előzmény: a.k. (1121)
a.k. Creative Commons License 2016.05.03 0 0 1121

Véletlenül nem tudja valami ajtókárpit polhákat honnan lehetne szerezni vagy mivel lenne helyettesíthető? Kellene nekem vagy 2 marékkal csak azért kérdem, természetesen nem ingyen! Errefele boltokban ami van nem passzol oda sajnos...

soryton Creative Commons License 2016.05.02 0 0 1120

Szia ... de nem is azt írtad egyértelműen hogy rendszer végén lévő hangkeltő egységre gondolsz ....  ?  :-)) főleg hogy ezt a részét ritkán keresik itt a fórumon...

Előzmény: gourman73 (1118)
a.k. Creative Commons License 2016.05.02 0 0 1119

Embertelen rossz halyen van a duda. Mikor lebontottam az elejét nem akarva majd összeraktuk az új alkatrészekből elfelejtettük kipróbálni a szól-e. Hát persze nem szólt. Mire kiszedtük majd a bontóban adtak egy majd 2x akkorát(kinézetre ugyan az) és azt beraktuk a helyére majdnem elélvezés határaira ért a projekt... :) Ha a kanóca nem olyan rövid 1000% nem oda tesszük vissza.... :)  

gourman73 Creative Commons License 2016.05.02 0 0 1118

Szia!

Nem azt kérdeztem hogyan kell működtetni,vagy hol kell megnyomni hogy szóljon,hanem hogy hol találom a kürtöt a kocsin....

Mi ebben olyan nehéz?

Előzmény: soryton (1113)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!