Köszönöm ...már hallottam róla ... :-)) nehéz kiszedni ...merre van ....kell valami speckó szerszám hozzá...? már csak azért mert én is szoktam szerelgetni és megoldanám magam ..
Eddig csak benzines autóim voltak , de majd bele tanulok ebbe is . Az olajat 10 max 15 ezrenként szoktam cserélni úgy hogy ezen nem múlhat....
Milyen olajat ajánlatos bele tenni ...? Eddig a benzinesbe a 10w-40-es Total-t használtam...
Nemrég vett fater egy 2004 -es 2.0 HDI berlingot és most kis gondja van. Remélem valaki találkozott már ilyennel és nem lesz nagy a probléma... Helyi szerelő nem tudja mitől lehet.
Azt csinálja, hogy időnkét leesik a km óra és eltűnik a km kijelző is. A fordulatszám szabályzó vígan mutat tovább, de valamiért a másik kettő meg áll. Néha visszajön, aztán megint elmegy. Na most hogy ebből fakadóan e vagy ez egy párhuzamos hiba, de kb ezzel egy időbe bekerül egy motor hiba is. Valami üzemanyag gáz kibocsájtás nem jó vagy valami hasonló. Ezután a turbót le is tiltja, illetve a tempomat sem működik. Mi lehet ez? Én a km órára gondolok, de az okozhat e ilyen motor hibát. Valami olyat képzelek el, hogy miután a km óra elmegy, nem tudja a motor, hogy mi van és generál egy ilyen hibát. Vagy létezik egyáltalán ilyen?
Féklámpa megoldódott. A pedál kapcsolónál volt valami kontakt hiba, csatlakozó le, kapcsoló ki, áttakarítás után jó lett. Érdekes, hogy két fordított kapcsoló van benne (1 alapon zár, 1 alapon szakít) négy vezetékkel.
Ha majd szervizben jársz, a turbó olajozócsövében levő kis szűrőt tisztíttasd- vagy cseréltesd ki ! (bátrabbak ki szokták dobni belőle)
Főleg a ritka (a gyári 30e-es előírás) olajcsere és a nem belevaló olaj miatt az eltömődik és OFF a turbónak, majd egy nem teljesen körültekintő csere után OFF a motornak is.
Gratulálok az új autóhoz! Sok balesetmentes kilométert kívánok! Nekem is ez a kasznisz van és nagyon jó. Milyen évjáratú mennyi kilométert ment már? A szimering csere megoldható a helyén vagy kibontanak valamit?
...nem találtam hozzá adatot , de szerintem a 60e túl sürű lenne .... én inkább 120e -t saccolok vagy élettartamra szól a váltóolaj..... az sem lenne végül is csoda mert az ezt megelőző astra f-ben is már olyan volt ...
...szerintem kezd az izzók vizsgálatával és cseréjével .... nálam már kétszer is előfordult , hogy egyszerre égtek ki az izzók .... és takarítsd meg a lámpa testben az érintkezőket is mert szeretnek korrodálódni....
Már 220 ezernél járok és legalább egyszer , de rémlik hogy talán mégis kétszer cseréltem váltóolajat , a hűtőfolyadékot már vagy 3x,...legutóbb radiátor cserével egybe kötve tavaly ilyenkor...
A gázzal különösebb bajom nem volt , most jöttem haza németből és álom szépen gurult hazáig...
A szimeringet csak akkor cseréltesd ha tényleg az ereszt , mert nekem is volt ilyen olaj folyás mint nálad , de nálam egy bolygó fogaskerék tört el a difiben és az rúgta ki a váltó oldalát kuplung tárcsa felé ....először mi is a főtengely szimeringre gondoltunk, de az azóta is köszöni jól van ...
Kerestem újra benzinest , hogy újra elgázosítom de nem nagyon volt , és ami volt azt is elvitték hip-hop de főleg azért mert nem voltam épp itthon ....ezért gondoltam egyet és most így lett egy 1.6 HDI... 90 LE -s már meg van ...pénteken viszem "még tetetek bele"" még 20 LE-t.... :-))
Na ja. 310 k-val vettem az 1.9 D-met. Váltóban is cseréltettem olajat, Total Transmission BV 75W80 ment bele. De ami lejött. A mennyisége kb. meg volt, de a színe. 26 éve van autóm, de ilyen barna olajsárt még nem láttam. Szerencsére a váltó köszöni, jól van, csak a kopott rudazat miatt pontatlan egy kicsit, de orvosolni fogom. Ha jól tudom, 60k a csereperiódus.
2005.11. havi 1.6hdi Berlingómon a féklámpák kialudtak, mind. Tudomásom szerint a bizti táblán a 20-21-es biztosítékok a féklámpák. Egyiken sincs rajta a 12V (bizti tetején mérve). Viszont minden más működik, helyzetjelző, tolató, index. Merre induljak el? Van valakinek kacsolási rajza róla?
Az enyemben 174ezer van szerintem akkor olaj csere is lesz meg akkor meg a szimering csere is lesz mit szoktak meg ilyenkor? Hütö viz csere szoktak vagy felesleges? Jah igen te melyik kaszniszra fogod cserèlni? A benzin gazossal volt valami gond? Milyen motorral fogod venni?
Èn is a szimeringre tippelek. De a lassan következö olajcsere alkalmaval lehet egy valtoolaj csere is lesz. Vagy az hulyeseg? Szep autód van de sajnos már ennel maradok megszerettem!
Ajjaj a kis Berlingonak nyilván vége lett ismét. Szóval nem tudom mi az isten van de olyan hanyatlásan van eszméletlen. Előbb jöttek vele haza és menet közben történt vele valami és csak füstöl és durran benne valami. Adagolóból fémes hangok jönnek. Szóval totális a hanyatlás. Nincs 100000km benne mióta fel lett újítva. Most idegesség van nem kicsit lehet pánikszerűen meg kell szabadulni tőle mert 261000km van benne de embertelen sok baj van vele az elmúlt pár évben...
A bolha azért kellett(kellene) volna mert a vezető felőli ajtó nehezen nyílik a drótja biztos oda van. De ha leveszem a kárpitott 1-2 biztosan eltörik(úgy szokta). Errefele meg nem lehet találni olyan formát mint oda kell csak azért kérdeztem...
Véletlenül nem tudja valami ajtókárpit polhákat honnan lehetne szerezni vagy mivel lenne helyettesíthető? Kellene nekem vagy 2 marékkal csak azért kérdem, természetesen nem ingyen! Errefele boltokban ami van nem passzol oda sajnos...
Szia ... de nem is azt írtad egyértelműen hogy rendszer végén lévő hangkeltő egységre gondolsz .... ? :-)) főleg hogy ezt a részét ritkán keresik itt a fórumon...
Embertelen rossz halyen van a duda. Mikor lebontottam az elejét nem akarva majd összeraktuk az új alkatrészekből elfelejtettük kipróbálni a szól-e. Hát persze nem szólt. Mire kiszedtük majd a bontóban adtak egy majd 2x akkorát(kinézetre ugyan az) és azt beraktuk a helyére majdnem elélvezés határaira ért a projekt... :) Ha a kanóca nem olyan rövid 1000% nem oda tesszük vissza.... :)