Keresés

Részletes keresés

tux Creative Commons License 2023.08.23 0 1 87932

Köszönöm, meg is rendeltem.

 

Előzmény: maschine89 (87930)
Quetzalcoatlus Creative Commons License 2023.08.22 -1 1 87931

"Bár nem tudom tudnak e még javítani a futóművön valamit, a motor erő, fék, váltó (kivéve gyorsváltó), nekem így is rendben volt."

 

Javítani mindig lehet szinte bármin. Mondjuk rontani is :)

A motor teljesítménye és a nyomatéka nekem bőségesen elegendő, sőt biztos vagyok benne, hogy sok is.

A Hayes fékek is tetszenek, még a könnyezős fiaskó ellenére is, de azt a nyergek cseréjével orvosolták a szervizben.

Nálam a gyorsváltó remekül működik, igaz, hogy azt leginkább - de nem kizárólag - akkor használom, ha picit dinamikusabban haladok.

 

Nem tartom valószínűnek, hogy le fogom cserélni az 1250 ADV-t az újabbra, de azért kíváncsi vagyok én is, hogy milyen is lesz az új. Egy próbakörre biztosan be fogok nevezni.

Előzmény: Stenmark1 (87926)
maschine89 Creative Commons License 2023.08.22 -1 0 87930
Előzmény: tux (87929)
tux Creative Commons License 2023.08.22 0 0 87929

Mit ajánlotok a matt műanyag részek ápolására? Kicsit szürkül, kicsit foltosodik, tudjátok. :)

Horpa1 Creative Commons License 2023.08.22 -1 0 87928

Szia Stenmark1!

 

Egy ilyen Wunderlich flowjet fejidomom van ha érdekes lehet neked vagy bárkinek: https://www.wunderlich.de/shop/en/wunderlich-windshield-flowjet-25590-002.html

 

Illetve Lég-olajoshoz, DOHC-ról van még:

- gyári Adv. víztiszta plexi patika, Új állapotban 50e

- grafitszürke szöghajtás 2011 GSA DOHC-ról 4.500 km-es!!! 200e

- szerszámos doboz alu. doboz tartó keretre rögzíthető 15e


Várom a megkereséseket🙂

 

Üdv. Horpa

Előzmény: Stenmark1 (87927)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.08.22 0 1 87927

Örülök, hogy váltottál, és meg vagy elégedve vele! Bár az én időmben éppen hiánycikk volt, de lehet, hogy azóta helyreállt a piac.

Egyébként a DOHC GSA-n Pirelli T A II van fent, ami jól vizsgázott az Alpokban, egyedül az első gumi oldalfala hullámosodott, de most az egyenesekben szépen utána koptatom. Zaj minimális, de a vizesen használtam, és ott nem volt jó.

 

A szélzaj nagy csapda, és türelemjáték. Elképesztő dolgokon múlik az eredmény. Kocsik mögött minden plexi Xar, én még az oldalsó szélterelő levételét is megpróbálnám, bár a vizes GSA-n nem olyan nagy, mint a DOHC-n.

 

Érdekes, hogy az R 850 R-en, a Schubertem + füldugó csodát tett, és ott még a forgalomban is csendes, ja és van sisak és ruha szellőzés. Ha a GPS tartót át tudnám helyezni a kormányra, lehet kipróbálom a GSA-t plexi nélkül, úgyis van rajta Touratech műszerfal borítás, talán még emészthető lenne a kinézete.

Előzmény: dvorcsakl (87925)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.08.22 0 1 87926

Akkor még marad az álmodozás! Bár nem tudom tudnak e még javítani a futóművön valamit, a motor erő, fék, váltó (kivéve gyorsváltó), nekem így is rendben volt. Az alap széria is mérvadó, kíváncsi vagyok arról mik lesznek a tapasztalatok!

 

Ahogy dvorcsakl írja, a Conti Trail Attack III sokkal jobb, mint bármi, különösen a M A Adventure, azzal egyenesen botrányos a zaj.

Előzmény: Quetzalcoatlus (87924)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.08.22 0 1 87925

Mióta nem Adventure A41 van a motoron, hanem TrailAttack3, nincs zaj.

 

——

Szél:

Kezdek megbarátkozni a plexi kérdéssel. A Givi féle van most fenn.

Ami segített, hogy levettem a kézvédőt.

Most, ha autópályázom, akkor majdnem legfelül van a plexi (mielőtt elkezd a szög változni), ha meg kanyargás van, akkor kicsivel a minimum felett. Kár, hogy nem lehet menetközben állítani.

A Wunderlich merevítőre raktam jeleket, így nagyjából mindig azonos hely(ek)re tudom állítani.

 

Nem mondom, hogy tökéletes, és sosem bubog a fejem, de egész jó. Autók mögött még mindig nem jó menni, de ez kiküszöbölhető probléma. Viszont most a kézvédőre kell megoldást találnom, mert nyáron nem látom hiányát, de hűvösben jól jönne.

Előzmény: Stenmark1 (87922)
Quetzalcoatlus Creative Commons License 2023.08.21 0 1 87924

Igen, jöhetnének már az információk, de az még odébb van ami a GSA-t illeti. Egyelőre a mostani modellből kell még eladniuk párat :)

 

Ami a zajt illeti, valóban kezdhetnének valamit vele. A füldugó viszont sokat segít rajta.

Előzmény: Stenmark1 (87922)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.08.21 0 2 87923

Ha valakit esetleg érdekel, eladó lesz az R 850 R-em, mert a páromnak kicsit nehéz lett. Patika állapot, friss nagyszervíz a Wallisban. Eredeti BMW kiegészítőkkel, mint egykulcsos oldaldobozok és hátsó zárható szövettáska, tanktáska, közepes plexi, olajbetöltő zár is Bmw logós, teljes szerszámkészlet, szervízkönyvvel, és számlákkal. A motor német származású, itthon alig használt, követhető előéletű (82 e km). Ja és ez már 6 sebességes, precízebb ABS-es, brutál fékekkel, és sokkal simább járással, mint az 1150 széria, és természetesen kardán tele és paralever, álom rugózással.

 

Köszönöm, ha továbbítjátok, nyugodt szívvel ajánlom a boxerrel ismerkedőknek, igazi klasszikus darab.

Stenmark1 Creative Commons License 2023.08.21 0 1 87922

Köszönöm, igen, 1 évvel később szokták a GSA-t bemutatni.

Remélem azért valami info lesz róla, legalább annyi, hogy az 1400 cm3 lesz?!

 

Ja és az első kerék felől feljövő zajt (gumi gördülési vagy valami rezonancia) remélem kiküszöbölik. Ezért van most 1200 GSA DOHC-m, mert azon béke barátság, szinte semmi zaj sincsen, és azon nem kényszerülök akkora terpeszbe, mint a vizeseken.

 

Jó motorozást mindenkinek!

Előzmény: Quetzalcoatlus (87921)
Quetzalcoatlus Creative Commons License 2023.08.21 0 1 87921

"Remélem az 1400 Gsa tankját kicsit megfaragják, hogy rendesen ülni is lehessen rajta! Már csak 1 hónapot kell aludni!"

 

Az R 1250 GSA még gyártásban marad, nem idén mutatják be az utódját.

Előzmény: Stenmark1 (87914)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.08.20 0 1 87920

Felfelé nem figyelek a gázra, max annyit, hogy 2-3 között gyorsuljon a motor. Onnan felfelé meg nagyjából mindig megy, de jellemzően csak húzom a gázt, aztán váltogatok. Szóval simán lehet, hogy a markolat nem “mozdul”, de ez nem szándékos.

Lefelé inkább akkor érzem jónak a váltást, ha dolgozik a motorfék. Ha nem akar váltani, mert alacsony már neki a fordulat, akkor kis gáz, elenged, vált.

 

Shiftcam: én anno úgy olvastam, hogy nem fix fordulattól “kapcsol be”, hanem valahogy a terheléstől függően.

Előzmény: tux (87918)
Mortoff Creative Commons License 2023.08.20 0 1 87919

Már az LC is 10-nél szabályzott le… 9-től piros… 😉

Előzmény: zöld_I (87917)
tux Creative Commons License 2023.08.20 0 0 87918

A 2018-as gyorsváltójával egészen összebarátkoztam. Néha egyesből kettesbe is gyorsváltózok, és azon kívűl, hogy kicsivel nagyobbat ránt, teljesen használható. Sokmindent összeolvastam, hogy hogyan kellene váltani vele, két dolgot találtam, ami igaznak tűnik és használom is. Az egyik, hogy amikor felfelé váltasz, azt stabil gázon tedd, azaz váltás közben ne változzon a gázkarállás, egy kicsit sem. Ezt normál esetben nem figyeljük, és egy kicsit azért mozog ide-oda. Ezt sikerült megoldanom, hogy felfelé váltáskor néhány újjamat ráteszem a fékkarra, ezzel stabilizálom a gázállást. Olyan 3500 felett szépen vált így. Lefelé váltáskor ugye csukva van a gáz, csakhogy állítólag 2250 alatt elkezd hozzáadagolni egy kis üzemeyagot, készül az alapjáratra. Nem tudom, ez igaz-e, de állítólag ebből az következik, hogy 2250 felett kell visszaváltani és működik, ha más miatt is. Nekem már oda vissza jó a gyorsváltó, ezekkel a trükkükkel, meg kiegészítve azzal, hogy ennek a 2018-asnak sokkal jobb a váltója, mint az 1250-esnek volt. Már csak egy dolog zavar (de együtt tudok élni vele), hogy lefelé gyakan akad középen, mintha két menetben mozogna a váltókar, akadásig és tovább, még kb. ugyan akkora úton. De ezt csinálta az összes amit próbáltam, kissebb nagyobb mértékben.
Ami a pötgetést illeti, a BMW App megmutatja, hogy adott szakaszon mennyi volt a max fordulatszám. Ha nem pörgeted rendszeresen a Shiftam váltási fordulaszám feletti tartományába (magam nem teszem), elég lehet egy 2018 utáni 1200-as, ugyan az minden, a motor kivételével.

Előzmény: dvorcsakl (87899)
zöld_I Creative Commons License 2023.08.20 0 0 87917

Hol van a limiter? Azt látom, hogy 7700nál adja a max teljesitményt. Gondolom 8500-ig azért leforog.

Előzmény: dvorcsakl (87916)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.08.20 0 1 87916

Hát én azt nem tudom mennyit pihen!

Dinamikusan járok, de inkább alacsonyabb fordulaton, ritkán van nagyon kihúzatva. Ma pl. 5200-ig.

 

Előzmény: zöld_I (87915)
zöld_I Creative Commons License 2023.08.20 0 1 87915

Amúgy hogy közlekesz vele, mennyit pihen a shiftcam rendszer? 

Előzmény: dvorcsakl (87905)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.08.20 0 1 87914

https://www.sportmotor.hu/magazin/bmw-r-1300-gs-ar-price-2023

 

Remélem az 1400 Gsa tankját kicsit megfaragják, hogy rendesen ülni is lehessen rajta! Már csak 1 hónapot kell aludni!

Stenmark1 Creative Commons License 2023.08.20 0 0 87913

Nincs mese, R 1300 vagy 1400 GS!  Vagy egyedül motorozol :-)

Előzmény: dvorcsakl (87912)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.08.20 0 0 87912

F900XR nagypapis

S1000XR tetszett, de ahhoz - is - én kevés vagyok. Van egy barátom, milliószor jobban motorozik mint én, és eladta az XR-t, mert nem bírt vele. 

K1600 - villanymotor. Az csak megy, és kész. A K1600B verzióba vagyok beleszerelmesedve, de az még nehezebb, mint a GS, és már a GS is nehéz.

Ezek persze csak tesztutak voltak, ami nem ugyanaz, mint tartósan használni őket.

A GS-nél is kellett 30eKm, mire szembejött ez a “gyengeség”.

Előzmény: hamvasat (87910)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.08.20 0 0 87911

Mikor vissza ültem az unokaöcskös , SV1000-eséről , az R1200R-re úgy éreztem , hogy a Boxer egy villanymotor ! :) De azért vannak a "villanymotorságnak" is fokozatai . Vannak ismerőseim , akiknek kimondott nem tetszett , hogy a sorhatosnak nincs "motorhangja" Ez az ő kifejezésük... Meg hogy nem reszket . Hát ja ! Kinek mi... Én is sokat motyogtam , hogy a Boxer így meg úgy , aztán rájöttem hogy nekem nem az az ideális . Most is van Boxerem , több is , de messzebbre a K16-ossal megyek , mert nekem az a komfortos... Meg régebben többen mondták , hogy robogót vegyek ! És tényleg :) Mióta kipróbáltam , rájöttem hogy az a másik ideális kialakítás a számomra :) Így az utam végén , megtaláltam az ideálisat...

Előzmény: hamvasat (87910)
hamvasat Creative Commons License 2023.08.20 0 0 87910

Nálad a pont :-)

 

Nekem meg mindegyik tetszik. Még a fogtömés rázós 690 Duke R is, pedig ahhoz képest a boxer egy villanymotor.

 

Tényleg Dvorcsakl, próbáltál már XR-t vagy K1600-at?

Előzmény: HorváTH 69 István (87909)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.08.20 0 0 87909

Cseréljél sor4-es vagy 6-osra ! A kevés henger nagy köbcenti az ilyen darabos . Pedig az 1250-es még istenes . Mentem kanyargós úton 1250-es Boxerrel , meg a K16-osal is , és nekem sem jött be a Boxer reszketése . Van olyan , akinek meg pont ez tetszik ! Hát az legyen boldog avval , én meg a sorhatossal...

Előzmény: dvorcsakl (87905)
hamvasat Creative Commons License 2023.08.19 0 0 87908

Türelmes vagyok :-) Asszem :-)

Előzmény: dvorcsakl (87906)
hamvasat Creative Commons License 2023.08.19 0 0 87907

Villanymotor kő Neked :-)

Előzmény: dvorcsakl (87905)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.08.19 0 0 87906

biztos csak jó szándékból, hogy a magyar levegő helyett igazi erdélyi levegő legyen a kerékben. 😀

 

(A derekaddal légy türelmes.)

Előzmény: hamvasat (87903)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.08.19 0 0 87905

Attól, hogy normális, nekem még nem tetszik. És nem volt nagy emelkedés, plusz csak egy közepes ember, plusz a két oldaldoboz is üres volt. Több erőt vártam na.

Előzmény: hamvasat (87902)
hamvasat Creative Commons License 2023.08.19 0 1 87904

Amúgy tegnap is, ma is végre mociztam egy-egy rövidkét. Nagyon lassan, de talán alakul a derekam. De nagy túra idén még biztos nem lesz. 100-130 km megy még csak.

 

hamvasat Creative Commons License 2023.08.19 0 0 87903

Mi múlt héten voltunk Erdélyben. Nekünk leeresztették a kerekünket :-)

Előzmény: dvorcsakl (87899)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!