Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tamás.B Creative Commons License 2013.09.22 0 0 6026

Szia!

 

Köszönöm a választ!

Igen elgondolkodtam a 3.0-án de hát ugye az már eléggé nagy motor(nem jártam még utánna a kötelezö fenntartási költségeinek).

Igazából hosszú távon közlekednék vele(Magyarország-Ausztria).Nem vagyok egy eszement száguldozó tipus,szabályokat betartva nyugodtan közlekedve.

Célom biztonságban eljutni A-ból B-be.

Előzmény: smucus (6024)
Magus01 Creative Commons License 2013.09.22 0 0 6025

  4hp20-as váltóba van szűrő. Tavasszal vettem és 16e Ft volt a  márkakereskedésben.

Előzmény: dolezsa (6010)
smucus Creative Commons License 2013.09.22 0 0 6024

Szia

 

Nekem 2.2 es benzines gépem van 2002 es . A folytószelepen kívül eddig nem igazán volt gondom vele, csak olyan alkatrészeket cseréltem amelyek elkoptak a használat közben. Amennyiben van rá lehetőséged én azért a benzinesből a 3.0 est javaslom mert ez a 2.2 es nem egy erőgép. Megy szépen de azért nem olyan virgonc csak az autópályán .

Maga az autó nagyon csendes és nagyon kényelmes, külsőre is szép.

 

Üdv:

 

Előzmény: Tamás.B (6023)
Tamás.B Creative Commons License 2013.09.22 0 0 6023

Szia!

 

Örülök,hogy irtál mert láttam a hozzázólásokban és az adatlapdon,hogy vágod a témát!

Az autó 2003-as és elsö forg.helyezése 2005.

Elmondásuk szerint 125.000km van benne ami vezetett szervizkönyvben szerepel és Peugeot szervizben vezették.

Navigáció van az autóban.

Igen tisztában vagyok,hogy nem egy kategória a Suzukival.Számitok a magasabb javitási költségekkel.

Amugy itt megjegyzem,hogy a Suzukit 3 éve használom és még semmit nem költöttem rá a kötelezön kivül.

 

Még azért várom az észrevételeket és z ujabb hozzásolásokat.

 

De eddig még nem sikerült senkinek eltántoritani a vásárlástól!

Előzmény: betg (6021)
smucus Creative Commons License 2013.09.22 0 0 6022

Sziasztok

 

Keresnék motorháztető szigetelést .( Az enyémen nagyon szakadt állapotban van és szeretném kicserélni)

Esetleg arra van valakinet ötlete, hogy a hátsó kalaptartómban van roló, de vezérlő gombja a könyöklő alatt nincs, mi miatt lehet, hogyan tudom így felhúzni?

betg Creative Commons License 2013.09.21 0 0 6021

Szia nem tudom hány éves lesz az autó amit szeretnél venni de 10 év körüliben nem túl előnyös , az automata .

A benzinesekben kevesebb km van általában , de nem mindig , ezekben az autókban ritkán van kevés km-er.

Benzinesben is simán van 250-300ekm .

Dízelből nagyobb a választék de sajnos 10 ből 8 rom , ha van rá keret inkább 2005 utánit végy , a 2,2 benzin nem a legjobb választás de van aki megvan vele elégedve, fogyasztásban kb 25-30% a különbség ami akkor jelentős ha legalább évi 15-20ekm mész vele.

A futómű elég egyszerű relatív olcsón javítható , a motor váltó a lényeg, ha lehet navigációsat vegyél mert abban nem megy tönkre a kijelző , a sima kijelzős mind rossz , legalább is én még jót nem láttam.

Abs -esp jó legyen mert ha rossz az elég nehezen javítható általában csere , és elmebeteg helyen van.

A küszöböt nézd meg alulról 10ből -8nak be van szakadva , alá kell nézni rendesen.

A suzukuhoz képest kb 2x-4x áron van az alkatrész , bármilyet is veszel maradjon egy kis pénz ha bármi gond lenne.

Aki szereti az elnéző vele kapcsolatban és észre sem veszi ,hogy mennyit költ rá.

Egy suzukira általában szinte semmit nem kell költeni ha kell is relativ bagó , itt azért más a helyzet , volvonál BMW nél azért lényegesen olcsóbb a fenntartása.

Előzmény: Tamás.B (6014)
raider Creative Commons License 2013.09.21 0 0 6020

Hát inkább a v6, ha benzines, mert az legalább megy is, és nem fogyaszt sokkal többet.

Előzmény: Tamás.B (6018)
TIBOR ÉS A NAGYMACSKA Creative Commons License 2013.09.21 0 0 6019

230000 250000 km közt a váltó bemondja az unalmast már több fórumozó is igy járt. Az enyem 435000 ft ba került de tökéletes és egy élmény vele a km falni. Ja és persze küldözget is hibaüzeneteket ami nem mindig valós. Egy idö után kiismered és tudod mi a kamu és mi nem

Előzmény: Tamás.B (6018)
Tamás.B Creative Commons License 2013.09.21 0 0 6018

Szia!

 

Neked is köszönöm!Igen elgondolkodtam a 3.0-n is de hát az eléggé nagy falat már.Gondoltam,hogy lesz öröm is meg bánat is!

De ha már bánat...konkrétan?

Előzmény: TIBOR ÉS A NAGYMACSKA (6017)
TIBOR ÉS A NAGYMACSKA Creative Commons License 2013.09.21 0 0 6017

Csá. Érdemben én se tudok hozzászolni a kicsi mororral szerelt tipushoz. Nekem a 3000 v6 van ami elnyühetetlen motor ha normálisan van szervizelve. Kétszer nagyobb mint az elözö autód a motorja mért ne legyen ugyanannyival nagyobb.  A fogyasztástól ne félj mi nagyrészt a kis városunkban használjuk 8- 10 liter  elég neki. Készulj fel sokszor fogod imádni és fogod szidni is de ne retteny meg én 3 éve vagyok ilyen kapcsolatban az enyémmel de akkor se adom el.

Előzmény: Tamás.B (6016)
Tamás.B Creative Commons License 2013.09.21 0 0 6016

Üdv!

 

Köszönöm azért az észrevételt!Azért irtam,hogy ne legyünk elfogultak a sajátunktól...(Minden cigány....)

Minden hozzászólást szivessen fogadok!

Előzmény: Törölt nick (6015)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.21 0 0 6015

Szia !

Nekem nincs tapasztalatom,én dizel párti dizel tulajdonos vagyok 2,2 hdi ,.Minden cigány a maga lovát dicséri!Csak olvasgatom a fórumot de én még nem sok jót hallottam ill olvastam az álltalad vásárolni kivánt tipusról,betg aki komoly elismert szakember hírében áll itt a fórumon (is) egyszer azt nyilatkozta hogy nem egy jól sikerülkt konstrukció sok gyerekbetegséggel azt hiszem így fogalmazott !!De azt ajánlom kérdezzed meg Őt!!Hangsulyozom nekem nincs véleményem hisz nem is lehet!!!!

Üdv  

 

Előzmény: Tamás.B (6014)
Tamás.B Creative Commons License 2013.09.21 0 0 6014

Sziasztok!

 

Régóta álmom vágyam egy Peugeot 607-es.Úgy néz ki most jött el az idő,hogy az álmom valóra válik.Nagyon sokat gondolkodtam a vásárláson és most megszületett a döntés meg hát a pénz is összejött rá.probáltam utánnajárni a dolgoknak az autóval kapcsolatban,iga nem sok sikerrel.Ezért irok most ide,mert itt mégis csak az autót használok vannak.

A lényeg a lényeg,hogy...kissé viccesnek fog hangzani de egy Suzuki Swift II-öt fogok lecserélni egy ilyen járgányra.Avval tisztában vagyok,hogy nem egy kategória.

 

Kérdésem kérésem az lenne felétek,hogy ha valaki vagy valakik leirnák a tapasztalatokat a autóval kapcsolatban(persze félretéve az autóhoz hozzáfüzött szerelmét)és valóssan ténylegessen öszintén mik a tapasztalatok, esetleg hibák(tipushiba) és úgy mindent egybevéve.

 

A kiszemelt áldozat egy 2003-as évjáratú 2.2 benzines   Executive Tiptronic kevés kilométerrel!!!!! A dieselröl már lebeszéltek  igy hát marad  a bezines.

Rengetek kérédésem lenne ha esetleg valaki hajlandó rá szivessen váltanék vele egy pá szót.(mit kell átnézni megnézni vásárláskor,fogyasztás?)

 

Elöre is köszönöm!

 

betg Creative Commons License 2013.09.21 0 0 6013

Nincs benne cserélhető szűrő , ha szarul vált az olaj csere lehet ,hogy csak ront rajta , elöszőr le kell engedni a benne lévőt , feltölteni a megfelelő szintre ( járó motor üresben) aztán megnézni ,hogy mit csinál , és utána le lehet engedni megint és újra feltölteni friss olajjal igy nagymértékben lecserélődik az olaj megbontás nélkül , akár háromszor négyszer megcsinálod még mindig jóval olcsóbb mint leszedni a váltót.

A kopott váltóknál az olajcserekor előfordulhat ,hogy utána rosszabb lesz mert használt olajban lévő dzsuva tömít .

Előzmény: dolezsa (6010)
Peti coupe Creative Commons License 2013.09.21 0 0 6012

Az adatok:7.5J*17"-45   5*108  Budapesten tudod megnézni személyesen, de ha küldesz egy mail-t nekem válaszolok képekkel!

Peti

Előzmény: maestro 60 (6011)
maestro 60 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 6011

Szia!

 

Engem egy garnitúra felni érdekelne,ha a többi adatait is leírnád a felninek (5x?  ET? Középfurat?) esetle képet ha nem gond.

 

Nekem citroenre kellene!

 

Köszi!

Előzmény: Peti coupe (6005)
dolezsa Creative Commons License 2013.09.21 0 0 6010

köszi szépen a választ és igen segítettél..megpróbálom kicserélni benne az olajat,mert már hidegen kicsit szaggat a váltó szóval már érik neki az olaj és szűrő csere a váltóban....

Előzmény: jes69 (6004)
jes69 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 6009

Szerintem egy teljes cseréért nem olyan vészes ár Gábor!

Előzmény: betg (6006)
jes69 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 6008

Azt,nem tudom,nem olvastam azt a topikot,ez saját tapasztalat,amit leírtam.

Előzmény: raider (6007)
raider Creative Commons License 2013.09.20 0 0 6007

Ez az a gödöllői szerelő, akiről olyan "jókat" nyilatkoztak az automataváltós topicban (csere után elfolyt az összes olaj)?

Előzmény: jes69 (6004)
betg Creative Commons License 2013.09.20 0 0 6006

Hát az nem olcsó ,

Előzmény: jes69 (6004)
Peti coupe Creative Commons License 2013.09.20 0 0 6005

Sziasztok Srácok!

Lenne egy eladó középkonzol fa betéttel, váltókerettel, szoknyával, hamutartóval, könyöklővel, szép állapotban!

Ezenkivül lenne 2 garnitúra Feline 17" alufelni közepekkel különböző állapotban. Van teljessen felújított hibátlan olyan mint az új, van használt, gumikkal, egy kicsit karcossan, de teljessen használható állapotban!

Továbbá van komplett V6(xfx) és 2.2i motor, 4hp20 automataváltó(ZF), 2.2i kéziváltó, és egyéb alkatrészek a motorokról(generátor, klimakompresszor, szervoszív....stb)

Ha valakit valami érdekel...hívjon:06-30-937-4038

Peti

jes69 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 6004

Szia Dolezsa!Mind kettő csak frissíteni akarod a rendszerben az olajat akkor kb.3-4 liter jön le.A teljes feltöltési mennyiség több mint 8 liter,de ahhoz nagyon szét kell szedni a rendszert.60 ezrenként cserélni kell az olajat,de ha érdekel akkor szerintem az egyik legjobb automataváltó szervíz Gödöllőn van,telefonon is ad felvilágosítást bármilyen problémaval kapcsolatban. Tel: 06205840946.Ha nem vesszi fel,ne aggódj,vissza hív,náluk egy olajcsere kb.40 ezer.Remélem segítettem! Üdv!

Előzmény: dolezsa (6003)
dolezsa Creative Commons License 2013.09.20 0 0 6003

Sziasztok szeretném megkérdezni,hogy egy 2,2 hdi peugeot 607-ben 2002-es évjáratban az automata váltóban mennyi olaj van ??? Csak azert kérdezem,mert valaki azt mondja,hogy 3 liter és valaki meg hogy 8 liter..akkor most mi az igaz??? Ha valaki tudja kérem jelezze ...és szeretném,ha valaki leírná nekem,hogy kell kicserélni az olajat ....köszönöm a válaszokat !!!!

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.18 0 0 6002

Szia ! 

Bocs ezt kell lapoznod :http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/

Előzmény: Janusz1979 (5999)
Zolysys Creative Commons License 2013.09.18 0 0 6001

az autó mellett cseréld ki az elemet.

Ha mégsem menne..

 

1: gyújtás rá

2: 5 mp nyomod a zárás gombot

3:gyujtás le

 

Amúgy a használatiban le van írva

Előzmény: Janusz1979 (5999)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.18 0 0 6000

Szia ! Ezt átlapozod és megtalálod a választ a 101-102 oldalon !

Előzmény: Janusz1979 (5999)
Janusz1979 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 5999

Sziasztok, ma menet közbe kidobta a "plip battery spent low" üzenetet a középső konzolon. Azt már kiderítettem, hogy valószínűleg a kulcs eleme kezd merülni, de valami olyasmit is irtak, hogy újra kell szinkronizálni a kulcsot a köcsival, ezt hogyan kell? Vagy irány a szervíz? Egy 2001 -es 607 2.2 hdi a versenyző.

ZoliUA Creative Commons License 2013.09.09 0 0 5998

betg az illetékes benne, adatlapján megtalálod a tel. számát.

 

Vigyázhat az ember a saját autójára ha a másik leszarja.. Fényezhetem a tükrömet, de a másiké legalább letört. :)

Előzmény: VargaCo 2.7 hdi V6 (5997)
VargaCo 2.7 hdi V6 Creative Commons License 2013.09.09 0 0 5997

Hello! 2.7 v6-os blokkot keresek hengerfej nélkűl!!Nem tud esetleg valaki?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!