Nekem 2.2 es benzines gépem van 2002 es . A folytószelepen kívül eddig nem igazán volt gondom vele, csak olyan alkatrészeket cseréltem amelyek elkoptak a használat közben. Amennyiben van rá lehetőséged én azért a benzinesből a 3.0 est javaslom mert ez a 2.2 es nem egy erőgép. Megy szépen de azért nem olyan virgonc csak az autópályán .
Maga az autó nagyon csendes és nagyon kényelmes, külsőre is szép.
Keresnék motorháztető szigetelést .( Az enyémen nagyon szakadt állapotban van és szeretném kicserélni)
Esetleg arra van valakinet ötlete, hogy a hátsó kalaptartómban van roló, de vezérlő gombja a könyöklő alatt nincs, mi miatt lehet, hogyan tudom így felhúzni?
Szia nem tudom hány éves lesz az autó amit szeretnél venni de 10 év körüliben nem túl előnyös , az automata .
A benzinesekben kevesebb km van általában , de nem mindig , ezekben az autókban ritkán van kevés km-er.
Benzinesben is simán van 250-300ekm .
Dízelből nagyobb a választék de sajnos 10 ből 8 rom , ha van rá keret inkább 2005 utánit végy , a 2,2 benzin nem a legjobb választás de van aki megvan vele elégedve, fogyasztásban kb 25-30% a különbség ami akkor jelentős ha legalább évi 15-20ekm mész vele.
A futómű elég egyszerű relatív olcsón javítható , a motor váltó a lényeg, ha lehet navigációsat vegyél mert abban nem megy tönkre a kijelző , a sima kijelzős mind rossz , legalább is én még jót nem láttam.
Abs -esp jó legyen mert ha rossz az elég nehezen javítható általában csere , és elmebeteg helyen van.
A küszöböt nézd meg alulról 10ből -8nak be van szakadva , alá kell nézni rendesen.
A suzukuhoz képest kb 2x-4x áron van az alkatrész , bármilyet is veszel maradjon egy kis pénz ha bármi gond lenne.
Aki szereti az elnéző vele kapcsolatban és észre sem veszi ,hogy mennyit költ rá.
Egy suzukira általában szinte semmit nem kell költeni ha kell is relativ bagó , itt azért más a helyzet , volvonál BMW nél azért lényegesen olcsóbb a fenntartása.
230000 250000 km közt a váltó bemondja az unalmast már több fórumozó is igy járt. Az enyem 435000 ft ba került de tökéletes és egy élmény vele a km falni. Ja és persze küldözget is hibaüzeneteket ami nem mindig valós. Egy idö után kiismered és tudod mi a kamu és mi nem
Csá. Érdemben én se tudok hozzászolni a kicsi mororral szerelt tipushoz. Nekem a 3000 v6 van ami elnyühetetlen motor ha normálisan van szervizelve. Kétszer nagyobb mint az elözö autód a motorja mért ne legyen ugyanannyival nagyobb. A fogyasztástól ne félj mi nagyrészt a kis városunkban használjuk 8- 10 liter elég neki. Készulj fel sokszor fogod imádni és fogod szidni is de ne retteny meg én 3 éve vagyok ilyen kapcsolatban az enyémmel de akkor se adom el.
Nekem nincs tapasztalatom,én dizel párti dizel tulajdonos vagyok 2,2 hdi ,.Minden cigány a maga lovát dicséri!Csak olvasgatom a fórumot de én még nem sok jót hallottam ill olvastam az álltalad vásárolni kivánt tipusról,betg aki komoly elismert szakember hírében áll itt a fórumon (is) egyszer azt nyilatkozta hogy nem egy jól sikerülkt konstrukció sok gyerekbetegséggel azt hiszem így fogalmazott !!De azt ajánlom kérdezzed meg Őt!!Hangsulyozom nekem nincs véleményem hisz nem is lehet!!!!
Régóta álmom vágyam egy Peugeot 607-es.Úgy néz ki most jött el az idő,hogy az álmom valóra válik.Nagyon sokat gondolkodtam a vásárláson és most megszületett a döntés meg hát a pénz is összejött rá.probáltam utánnajárni a dolgoknak az autóval kapcsolatban,iga nem sok sikerrel.Ezért irok most ide,mert itt mégis csak az autót használok vannak.
A lényeg a lényeg,hogy...kissé viccesnek fog hangzani de egy Suzuki Swift II-öt fogok lecserélni egy ilyen járgányra.Avval tisztában vagyok,hogy nem egy kategória.
Kérdésem kérésem az lenne felétek,hogy ha valaki vagy valakik leirnák a tapasztalatokat a autóval kapcsolatban(persze félretéve az autóhoz hozzáfüzött szerelmét)és valóssan ténylegessen öszintén mik a tapasztalatok, esetleg hibák(tipushiba) és úgy mindent egybevéve.
A kiszemelt áldozat egy 2003-as évjáratú 2.2 benzines Executive Tiptronic kevés kilométerrel!!!!! A dieselröl már lebeszéltek igy hát marad a bezines.
Rengetek kérédésem lenne ha esetleg valaki hajlandó rá szivessen váltanék vele egy pá szót.(mit kell átnézni megnézni vásárláskor,fogyasztás?)
Nincs benne cserélhető szűrő , ha szarul vált az olaj csere lehet ,hogy csak ront rajta , elöszőr le kell engedni a benne lévőt , feltölteni a megfelelő szintre ( járó motor üresben) aztán megnézni ,hogy mit csinál , és utána le lehet engedni megint és újra feltölteni friss olajjal igy nagymértékben lecserélődik az olaj megbontás nélkül , akár háromszor négyszer megcsinálod még mindig jóval olcsóbb mint leszedni a váltót.
A kopott váltóknál az olajcserekor előfordulhat ,hogy utána rosszabb lesz mert használt olajban lévő dzsuva tömít .
köszi szépen a választ és igen segítettél..megpróbálom kicserélni benne az olajat,mert már hidegen kicsit szaggat a váltó szóval már érik neki az olaj és szűrő csere a váltóban....
Lenne egy eladó középkonzol fa betéttel, váltókerettel, szoknyával, hamutartóval, könyöklővel, szép állapotban!
Ezenkivül lenne 2 garnitúra Feline 17" alufelni közepekkel különböző állapotban. Van teljessen felújított hibátlan olyan mint az új, van használt, gumikkal, egy kicsit karcossan, de teljessen használható állapotban!
Továbbá van komplett V6(xfx) és 2.2i motor, 4hp20 automataváltó(ZF), 2.2i kéziváltó, és egyéb alkatrészek a motorokról(generátor, klimakompresszor, szervoszív....stb)
Szia Dolezsa!Mind kettő csak frissíteni akarod a rendszerben az olajat akkor kb.3-4 liter jön le.A teljes feltöltési mennyiség több mint 8 liter,de ahhoz nagyon szét kell szedni a rendszert.60 ezrenként cserélni kell az olajat,de ha érdekel akkor szerintem az egyik legjobb automataváltó szervíz Gödöllőn van,telefonon is ad felvilágosítást bármilyen problémaval kapcsolatban. Tel: 06205840946.Ha nem vesszi fel,ne aggódj,vissza hív,náluk egy olajcsere kb.40 ezer.Remélem segítettem! Üdv!
Sziasztok szeretném megkérdezni,hogy egy 2,2 hdi peugeot 607-ben 2002-es évjáratban az automata váltóban mennyi olaj van ??? Csak azert kérdezem,mert valaki azt mondja,hogy 3 liter és valaki meg hogy 8 liter..akkor most mi az igaz??? Ha valaki tudja kérem jelezze ...és szeretném,ha valaki leírná nekem,hogy kell kicserélni az olajat ....köszönöm a válaszokat !!!!
Sziasztok, ma menet közbe kidobta a "plip battery spent low" üzenetet a középső konzolon. Azt már kiderítettem, hogy valószínűleg a kulcs eleme kezd merülni, de valami olyasmit is irtak, hogy újra kell szinkronizálni a kulcsot a köcsival, ezt hogyan kell? Vagy irány a szervíz? Egy 2001 -es 607 2.2 hdi a versenyző.