Aaaz igen :) Én szerintem csinlni fogok neki új szívócsövet, vasból amint az a babettán is meg van írva, nincs szívem szétbarmolni egy gyári torkot, éés hátrafordítom a karbit, úgy, hogy ne a hengerre folyjon és így nem fog annyira belelógni a karbi a látképbe, mondjuk ezt még meglátom, mg csak a körvonalak vannak meg. Jah és a benzinhiány az összes motormra kiterjed, a két mustangra, a 350-esre, a babettára, és a két simsonra egyaránt, szal most biciklizek :)
Még amit mondott hogy ő nem variált a gyújtással stb,de pl lánc helyett szíjhajtást rakott fel.Csak mivel nem volt tökéletes a tömítés így ráment egy kis olaj mindig a szíjra ami ettől csúszott.így visszarakta a láncot.
nálad is kronikus benzinus hiányusz esete forog fenn?Nálam is. A srác azt mondta hogy ő a simo karbit a gyári mustang szívócsővel rakta fel,csak tett az alsó csatlakozáshoz egy vastag betétet hogy ne érjen hozzá a karbi úszóháza a hengerhez.Mesélte azt is hogy anno mekkorát tanyázott a mustival.Ment kifele a mártélyi úton,és akkoriban csinálták az utat.Elöl volt rajta a hátizsák.Hátranézett valamiért,közben a kormány elfordult és földöz verte magát rendesen.Az ilyesmit nem felejti el az ember sosem:D Én simóval vágtam magam földhöz kanyarban,de úgy hogy az indexből kiugrott az izzó és befordult a lábtartó a blokk mellé :D
Tegnap találkoztam egy régi haverral.Beszélgettünk egy csomót.Megemlítettem neki hogy van Mustangom.Erre mosolyogva mondta hogy az kemény gép.Neki az volt az első motorja,és rengeteget ment vele.Ő is simo karbit tett rá,és utána nem volt vele gondja.
Sziasztok! Nem tudom, hoyg volt-e valaki közületek ma a kecskeméti börzén, ha netán valaki jön Szollnokra jövő vasárnap, annak már előre mondom, én ott leszek! Ma találkoztam 2 Mustangossal, az egyiktől ideál lámpafejet vettem, másiktól meg elfelejtettem nevet kérdezni, de állítólag ismer engem :) (Legyen szíves keressen má' fel valahogy :) ) Itt a motorjáról kép :)
Ahogy elnézem ez az indiai yedzi gyár, mint sokmással is volt így a jawanak a kifutó modelljeit eladták indába, nekik még jó volt, még a mustangból is fejlesztgettek:
úgy tűnik,vannak érdekes dolgok ott.De az a furcsa hogy vannak érdekes feliratú JAwa blokkos gépek.Lehet nem Csehországban van hanem máshol.Mindenesetre ennyi 350-es blokkot nem láttam még egycsomóban.Jól néz ki az a krosszgép is az egyik képen a sok alkatrész között.De van ott fékpad is ahogy néztem.
A müanyag nem repedt el meg semmi csak nagyon karcos meg egy kis darab kitörött belöle, de egy kis gitt elviszi. A fényezés meg ingyé van mert olyan helyen dolgozok.
frankó ez a gyári sárga fényezés! Mit kerestél te errefelé? :o Azért kérdem mert Csongrád-Szentes-Szegvár-Mindszent-Mártély-Hódmezővásárhely és ez utóbbi ahol lakom én.
a robogó javítása nem olcsó,az árának a felét a törékeny műanyag teszi ki.Nekem is van két Suzukim,az egyiket használom ép mindene a másik meg teljesen összetört valamikor.Úgyhogy nem érdemes megjavítani,ezért építek belőle egy versenyrobeszt:D
Jaaah, mellesleg nyáron ezzel a motorral tettem meg 2x15 km-es távot Szentes és Csongrád között Kuplung, hátsófék és ész nélkül :) Akkor anynival jobb állapotban volt, hogy a hátsógumi nem volt leeresztve :)
Sziasztok, megszereztem életem 7. illetve 8. mustangját :) Az egyik ott van a képen, citromsárga, egész jó gyári fényezéssel, a másik pedig a zsákban van, kerekek és ülés nélkül,de van mindenből pár darab raktáron :)
Helosztok! Régen írtam ide. Nemsokára fel lesz újítva a Jawa motorikusan is, csak gyógyuljak meg.:S Megint elestem de most a robogóval... Esett az eső és kicsúsztam az egyik kanyarba. Szóval most mindkettő pihen. A robogóra most majd ráfér egy kasznizás. Úgyhogy megvan a téli meló...
Tényleg fasza lett! Krómozást melyik cég csinálta? Tényleg, ha már itt tartunk, valakinek nincs tapasztalata véletlenül a miskolci Boskrom Kft-vel kapcsolatban?