Keresés

Részletes keresés

Jawa Man Creative Commons License 2008.10.23 0 0 1409
Üdv!

Ha hiszed ha nem nekem is ez volt a gondja, szaggatott és egy nagyobb gázadásra fülladással reagált!Pedig szikra állandóan volt, üzemanyag is volt és jól volt bekeverve, mégis szaggatott. De valamit csináltam vele amitől már fél rugásra is beröffen és tudok vele menni huzamosabb ideig! A karbinál ügyeskedtem én is apró darabokra szedtem, mindent kipucoltam, azóta megy!
Ha ez némi segítség...akkor örülünk, nem...!
Csak ennyi, amúgy eladó az enyém 35000ft-ért.

Adatok(ha érdekel valakit):
60cc
A blokk teljesen fel lett újítva(még bejáratós)
Eszméletlen rugalmas és húz mint az állat.
Esztétikailag nincs a toppon de az mellékes!

Íme egy kép:
Előzmény: TyerCorp01 (1408)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.20 0 0 1408
Én is asszem pont 2 hete ültem utoljára a nyeregben, az enéym nagyon beteg...karbi gondja lehet vagy én nemtudom, de szaggat... :S milliószor kipucoltam, szűrő is van, gyújtás is pont jó helyen van, kondi is már a 4., új mexa van benne, arra se reagál, nemtudom már mi lehet...itt az ősziszünet, ha befejeztem a Jolana gitárom upgrade-elését ráépítem a bing 17-es karbit, hátha attól jobb lesz... és végre már én is gizdázok egyet a városban csak hogy lássák, ki itt az isten XD
Előzmény: flathead (1407)
flathead Creative Commons License 2008.10.20 0 0 1407
Én lassan két hete nem ültem az enyémen, már nagyon hiányzik :-)))
Ha minden igaz hétvégén megyek vele pár órát, alig várom!!!!!

Éljen soká JAWA MUSTANG
Előzmény: Törölt nick (1406)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.20 0 0 1406
sziasztok!
tegnap elővettem a masinát.Felpumpáltam a hátsó gumit mert kissé megeresztett.Egy hónapja rá sem ültem.Leengedtem a robogóból negyed liter benzint,tettem bele egy kis fáradtolajat (más nincs) összeráztam és a tankba öntöttem.Most is tolással indítottam,rajta ülve lábbal löktem magam.Pár főtengelyfordulatra beröffent.Jó negyedórát motoroztam azzal a negyedliter benzinnel :D
Nagy élvezet volt.Jobban élveztem a nagyedórát mint robogón az órahosszát.
Péter mz Creative Commons License 2008.10.16 0 0 1405

alacsony a benzinszint a réz fület az uszónál nyomd feljebb 0.5-1mm-t.

Előzmény: ladalover (1402)
ladalover Creative Commons License 2008.10.14 0 0 1404
Köszi szépen segítséget!Gyújtás esélyesebb!Vagy még a főtengely full elkopása lehet a gond!Köszi szépen!
Üdv!!!
Előzmény: Kristóf 210 (1403)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.10.13 0 0 1403
Én így látatlanban gyújtásra tippelnék. de lehet hogy a benzinellátással van gond, nézd meg a csapot és a benzincsöveket, nincs e benne lerakódás, nekem hasonló tüneteket okozott.
Előzmény: ladalover (1402)
ladalover Creative Commons License 2008.10.12 0 0 1402
Hellosztok!
Lenne egy szakmai kérdésem!
Mi lehet a gond ha a következőket tapasztaltam?
3. sebességben egy bizonyos fordulat felett nem gyorsul hanem finoman ingadozik a fordulat!Nem rángat hanem nagyon finoman picit csökken majd visszaemelkedik majd ismét leesik!Gyújtás v főtengely esetleg?
Előre is köszi a segítséget!
Üdv!
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.12 0 0 1401
Yooo sikeröült 1300 forintért hozzájutnom egy bing 17-es karbihoz (Hubernél 17 384 forint) , ami reményeim szerint a mustangon fog helyet foglalni :) majd képeket teszek föl
Előzmény: TyerCorp01 (1400)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.11 0 0 1400
Holnap szegedi börzére ki jön?
Tudmo hogy vagytok páran a vonzáskörzetből, tudom hogy jöttök:P :)
No midnegy, ha jön valaki, és meglát egy hosszúhajú szemüveges hülyegyereket fekete farmerben sötét bőrkabátban vagy fehét jawa-s pólóban, akkor nyugodtan kiáltson rá :)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 1399
Egy oylannal én is ellennék, de nem lenne szívem belerakni a mustangomba, max az egyik tartalék vázba :)
Előzmény: Kristóf 210 (1398)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 1398
Én szívem szerint egy 4 ütemű Honda blokkal lepném meg a Mustit. :)
Előzmény: TyerCorp01 (1397)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 1397
ennyi erővel akkor már vágjuk ki a picsába a jobboldali blokkfél felét, mivel nem fér be, sőt rakjunk be eleve tatran blokkot, óó még jobb ötlet, szereljün egy sugárhajtóművet hátra és akkor a hátsó világítás is meg van oldva :) És oylna gyorsan mész hogy az inde kitételének szándéka és a kanyarodás között nem telik majd el annyi idő amennyi alatt egyet is pislogna :)
Előzmény: Törölt nick (1396)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.09 0 0 1396
valszeg,de én azt mondom dobjunk fel egy skoda generátort!
vagy egy Tatran dinostarterét!akkor már önindító is lesz a masinán.
Előzmény: Kristóf 210 (1395)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 1395
Világító tekercsekkel??? :)
Előzmény: Törölt nick (1394)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.09 0 0 1394
én nem tudtam hozzászólni a legutóbbi "szereljünk a mustangra indexeket és akksit,de mivel töltsük?" témához :D
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 1393
Nemtudo, engem is zavar kissé :)
Én most a 05-öst csinálgatom, ha ráérek, majd ha le lett szépen csiszolva és alapozva a faridom, teszek fel képet, most nem valami szép :)
Előzmény: Kristóf 210 (1392)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 1392
Mi ez a punnyadás?
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.04 0 0 1391
mert az Golden Sport, ez meg nem, értsd már me, hogy az 30 wattos, az hatékonyabban töli az akkut, a tied meg 20 wattos, sőt az enyém is... erre nem lehetne úgy rákötni 2x15 wattos izzókat, vagy csak ha hetente töltöd majd az akkut otthon...
És azért egyszerűbb, megrtaz egy sima bimetálos indexrelé, ami leddel nem működik
Előzmény: Jawa 23A Mustang 1975 (1390)
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.10.03 0 0 1390
De a golden sportnak sokkal egyszerübb van mint ami a szocin van...
Előzmény: flathead (1389)
flathead Creative Commons License 2008.10.01 0 0 1389
Aham. De ha megnézed a szocimotoroson lévő rajzot, láthatod, hogy sokkal bonyolultabb, mint amit én mondtam. Optocsatolóval meg nem kell baszakodni, semmi gond vele, olyan egyszerű szerkezet, mint egy 100-as szög :-))) Na mindegy, holnap megyek indexlámpákat venni, aztán valamikor összepakolom a villogtatót és majd írok a fejleményekről.
Előzmény: TyerCorp01 (1386)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 1388
Igen, gyárilag úgy van megoldva, de ott 30 wattos tekercsek is vannak...
Előzmény: Jawa 23A Mustang 1975 (1387)
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 1387
Én Golden Sport rajza alapján kezdtem el csinálni az indexet... Ott 15 wattos izzók vannak azt hiszem, meg egy akku ami a generátorról megy egy diódás egyenirányitóval meg egy biztositékkal:D Kristóf 210-től kérhettek rajzot én nem tok feltölteni :S
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 1386
Hali, egyenlőre csak díszként raktam fel őket, de én is ledeset fogok csinálni, vettem is már 200 darab 3 milis sárga ledet akciósan :) asszem 300 forint volt összvissza, annyiért meg nem hagyhattam ott :) a szocimotoroson van egy asszem FET-es villogtató, azt lehet leddel is használni, és szerintem egyszeűbb mint optocsatolóval baszakodni, és persze akkuról kell mennie, amíg nicns töltésem, addig nem akartam vele szenvedni...

Egy oylnanak a blokkját azért elfogadnék :)
Előzmény: flathead (1383)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 1385
bakker,125 köbcenti V2-es kétütemű? :o


Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 1384
Hm,milyen vad lehet :)

http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/speed/jawa-2t-v4-1969-21278
flathead Creative Commons License 2008.09.30 0 0 1383
Tyer! Mustangodra hogy csináltad meg az indexet? Izzós téma + hagyományos relé? Hány W-os izzókat raktál bele? Én most akarom majd felpakolni az indexeket, de valószínűleg LED-es lesz, vagy ha nem hát, kisteljesítményű izzókkal (a generátor gyengesége miatt). Villogtatót meg félvezetősbebe gondoltam megcsinálni (villogó led sorba kötve optocsatoló bemenetével, optocsatoló kimenetére meg telejsítménytranziszort vagy teljesítményfetet kötni, ezen keresztül pedig az izzókat/LED-eket meghajtani).
Előzmény: TyerCorp01 (1379)
Kőarcú Creative Commons License 2008.09.30 0 0 1382
Ezt a motort Jászberényben láttam nyáron a Tesco parkolójában.
Előzmény: TyerCorp01 (1371)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 1381
egyszer olvastam egy leírást mely szerint egy adott motoron növelve a szívócső hosszát,eltolódik és némileg nő a nyomaték.A leghosszabb szívócsövet egy kokányolt turbós 301-es etz-n láttam videón.Ott a turbót a gyári kipufogó végére szerelte a srác,és ott volt a karbi is,a szívócsőre egy slagon keresztül megy a cucc :D
Előzmény: Törölt nick (1380)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 1380
vannak ilyen elvetemült emberek :D
Hátrafele a karbi?nem tudom,nincs ott olyan sok hely.esetleg egy hosszú szívócsővel.
Most azon agyalok hogy jó lenne egy kis terepezés.SZivesen endúrót csinálnék a mustangból,de az a baj hogy a gyári villa olyan rövid,az emelt sárvédőtől sem lenne jobb kinézete.Volna egy ritka motor,terepre,de az ország másik végében van.
Előzmény: TyerCorp01 (1379)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!