Ha hiszed ha nem nekem is ez volt a gondja, szaggatott és egy nagyobb gázadásra fülladással reagált!Pedig szikra állandóan volt, üzemanyag is volt és jól volt bekeverve, mégis szaggatott. De valamit csináltam vele amitől már fél rugásra is beröffen és tudok vele menni huzamosabb ideig! A karbinál ügyeskedtem én is apró darabokra szedtem, mindent kipucoltam, azóta megy! Ha ez némi segítség...akkor örülünk, nem...! Csak ennyi, amúgy eladó az enyém 35000ft-ért.
Adatok(ha érdekel valakit): 60cc A blokk teljesen fel lett újítva(még bejáratós) Eszméletlen rugalmas és húz mint az állat. Esztétikailag nincs a toppon de az mellékes!
Én is asszem pont 2 hete ültem utoljára a nyeregben, az enéym nagyon beteg...karbi gondja lehet vagy én nemtudom, de szaggat... :S milliószor kipucoltam, szűrő is van, gyújtás is pont jó helyen van, kondi is már a 4., új mexa van benne, arra se reagál, nemtudom már mi lehet...itt az ősziszünet, ha befejeztem a Jolana gitárom upgrade-elését ráépítem a bing 17-es karbit, hátha attól jobb lesz... és végre már én is gizdázok egyet a városban csak hogy lássák, ki itt az isten XD
sziasztok! tegnap elővettem a masinát.Felpumpáltam a hátsó gumit mert kissé megeresztett.Egy hónapja rá sem ültem.Leengedtem a robogóból negyed liter benzint,tettem bele egy kis fáradtolajat (más nincs) összeráztam és a tankba öntöttem.Most is tolással indítottam,rajta ülve lábbal löktem magam.Pár főtengelyfordulatra beröffent.Jó negyedórát motoroztam azzal a negyedliter benzinnel :D Nagy élvezet volt.Jobban élveztem a nagyedórát mint robogón az órahosszát.
Én így látatlanban gyújtásra tippelnék. de lehet hogy a benzinellátással van gond, nézd meg a csapot és a benzincsöveket, nincs e benne lerakódás, nekem hasonló tüneteket okozott.
Hellosztok! Lenne egy szakmai kérdésem! Mi lehet a gond ha a következőket tapasztaltam? 3. sebességben egy bizonyos fordulat felett nem gyorsul hanem finoman ingadozik a fordulat!Nem rángat hanem nagyon finoman picit csökken majd visszaemelkedik majd ismét leesik!Gyújtás v főtengely esetleg? Előre is köszi a segítséget! Üdv!
Yooo sikeröült 1300 forintért hozzájutnom egy bing 17-es karbihoz (Hubernél 17 384 forint) , ami reményeim szerint a mustangon fog helyet foglalni :) majd képeket teszek föl
Holnap szegedi börzére ki jön? Tudmo hogy vagytok páran a vonzáskörzetből, tudom hogy jöttök:P :) No midnegy, ha jön valaki, és meglát egy hosszúhajú szemüveges hülyegyereket fekete farmerben sötét bőrkabátban vagy fehét jawa-s pólóban, akkor nyugodtan kiáltson rá :)
ennyi erővel akkor már vágjuk ki a picsába a jobboldali blokkfél felét, mivel nem fér be, sőt rakjunk be eleve tatran blokkot, óó még jobb ötlet, szereljün egy sugárhajtóművet hátra és akkor a hátsó világítás is meg van oldva :) És oylna gyorsan mész hogy az inde kitételének szándéka és a kanyarodás között nem telik majd el annyi idő amennyi alatt egyet is pislogna :)
Nemtudo, engem is zavar kissé :) Én most a 05-öst csinálgatom, ha ráérek, majd ha le lett szépen csiszolva és alapozva a faridom, teszek fel képet, most nem valami szép :)
mert az Golden Sport, ez meg nem, értsd már me, hogy az 30 wattos, az hatékonyabban töli az akkut, a tied meg 20 wattos, sőt az enyém is... erre nem lehetne úgy rákötni 2x15 wattos izzókat, vagy csak ha hetente töltöd majd az akkut otthon... És azért egyszerűbb, megrtaz egy sima bimetálos indexrelé, ami leddel nem működik
Aham. De ha megnézed a szocimotoroson lévő rajzot, láthatod, hogy sokkal bonyolultabb, mint amit én mondtam. Optocsatolóval meg nem kell baszakodni, semmi gond vele, olyan egyszerű szerkezet, mint egy 100-as szög :-))) Na mindegy, holnap megyek indexlámpákat venni, aztán valamikor összepakolom a villogtatót és majd írok a fejleményekről.
Én Golden Sport rajza alapján kezdtem el csinálni az indexet... Ott 15 wattos izzók vannak azt hiszem, meg egy akku ami a generátorról megy egy diódás egyenirányitóval meg egy biztositékkal:D Kristóf 210-től kérhettek rajzot én nem tok feltölteni :S
Hali, egyenlőre csak díszként raktam fel őket, de én is ledeset fogok csinálni, vettem is már 200 darab 3 milis sárga ledet akciósan :) asszem 300 forint volt összvissza, annyiért meg nem hagyhattam ott :) a szocimotoroson van egy asszem FET-es villogtató, azt lehet leddel is használni, és szerintem egyszeűbb mint optocsatolóval baszakodni, és persze akkuról kell mennie, amíg nicns töltésem, addig nem akartam vele szenvedni...
Tyer! Mustangodra hogy csináltad meg az indexet? Izzós téma + hagyományos relé? Hány W-os izzókat raktál bele? Én most akarom majd felpakolni az indexeket, de valószínűleg LED-es lesz, vagy ha nem hát, kisteljesítményű izzókkal (a generátor gyengesége miatt). Villogtatót meg félvezetősbebe gondoltam megcsinálni (villogó led sorba kötve optocsatoló bemenetével, optocsatoló kimenetére meg telejsítménytranziszort vagy teljesítményfetet kötni, ezen keresztül pedig az izzókat/LED-eket meghajtani).
egyszer olvastam egy leírást mely szerint egy adott motoron növelve a szívócső hosszát,eltolódik és némileg nő a nyomaték.A leghosszabb szívócsövet egy kokányolt turbós 301-es etz-n láttam videón.Ott a turbót a gyári kipufogó végére szerelte a srác,és ott volt a karbi is,a szívócsőre egy slagon keresztül megy a cucc :D
vannak ilyen elvetemült emberek :D Hátrafele a karbi?nem tudom,nincs ott olyan sok hely.esetleg egy hosszú szívócsővel. Most azon agyalok hogy jó lenne egy kis terepezés.SZivesen endúrót csinálnék a mustangból,de az a baj hogy a gyári villa olyan rövid,az emelt sárvédőtől sem lenne jobb kinézete.Volna egy ritka motor,terepre,de az ország másik végében van.