Van elég kompressziója a motornak? Nekem ugyanezt csinálta, amikor szar volt a kompresszió. Faszául indult, terhelés nélkül is pörgött, de ahogy el akartam vele indulni, egyből fulladt. Vagy főtengely szimmering, vagy hengerfej, vagy gyűrű (vagy kopott henger). Ezek közül mindegyik jó?
rohadt nagy mákod volt!Egy hosszabb könyökcsővel éppen jó lesz,mivel a suzuki 6000-nél adja le a max teljesítményt.És minél magasabb a fordulat annál hosszabb könyök kell hogy kijöjjön a visszaverődési pont helyes távolsága.
Gyerekek! ( s néha felnőttek) Én kivágom ezt a cseh retket. Nemelég, hogy beindul Utánna, meg meg is full. Berugom megröffen Gázt huzom megtörpen.
Nah jó ez szar lett:D lényeg hogy beindult a masinám végre a nagy felujjitás után elöször huzom a gáézt ugy veszi a fordulatot mint valami japán csucsteknikás verseny motor.. aztán leáll. aztán rugom megint jó.... aztán megáll akkor kaja szünet... aztán többet nem indult be. kalapács szarul áll látom. jó kicserrélem és akkor se indulbe.. aztán tolom néha röffen aztán semmi.. megnézem a szikrát néha van néha semmi ha van akkor is szar... mi lehet a gondja?
fasza kipufogó!az biztos hogy suzukira való.hol találtad?nem adod nekem az address-re?:D arra most készítek egy kézzel gyártott dobot egy Leo vince handmade 70 adatai alapján.
Apropó, ha már a német ketyeréknél tartunk, felraktam a 12-es torkú bing 17-esemet a mustira...semi változás ugyanúgy szar és néha dadog mint máskor...lehet hogy a 200 km-es duplaajkú szimeringeim adták volna meg magukat? (az a vic, hogy ha befogom a légzőnyílást, magyarul a karbit cuzámme, ugyanúgy ketyeg alapjáraton...
Nagyképű szimszonos fhúj! nem jó az a motor, add nekem!!! :) Jut eszembe! ha valaki tud itt a fórumon S53-as simsonhoz használt alkatrész szóljon légyszi!
Nekem a simson csinálja ugyanezt, bár azon a kipufogó a hengernél lévő illesztési hézaga miatt(amíg hideg nem fúj ki, ha bemelegszik akkor igen...szar az a megoldás... nemhiszem hogy a mustangnál ugyanaz lenne a gond...talán szimering? ). Bemelegszik, utána már nem kapja fel az elejét 4.be váltáskor :( :)
Miért adod el ha tényleg úgy megy ahogy mondod?Am jó kis gép meg jól hangzik amit írsz róla! Ha már így benne v lenne egy kérdésem ahhoz h megszüntessek egy problémát a Mustangomon!Ha felmelegszik a motor elgyengül!Nincs extrém terhelés csak hosszabb út v városi hajtás!Nem tudom mit lehetni tenni h megszüntessem ezt a jelenséget!Szerinted mi lehet a gond?V átlagos jelenség?Előre is köszi hello!
Ha hiszed ha nem nekem is ez volt a gondja, szaggatott és egy nagyobb gázadásra fülladással reagált!Pedig szikra állandóan volt, üzemanyag is volt és jól volt bekeverve, mégis szaggatott. De valamit csináltam vele amitől már fél rugásra is beröffen és tudok vele menni huzamosabb ideig! A karbinál ügyeskedtem én is apró darabokra szedtem, mindent kipucoltam, azóta megy! Ha ez némi segítség...akkor örülünk, nem...! Csak ennyi, amúgy eladó az enyém 35000ft-ért.
Adatok(ha érdekel valakit): 60cc A blokk teljesen fel lett újítva(még bejáratós) Eszméletlen rugalmas és húz mint az állat. Esztétikailag nincs a toppon de az mellékes!
Én is asszem pont 2 hete ültem utoljára a nyeregben, az enéym nagyon beteg...karbi gondja lehet vagy én nemtudom, de szaggat... :S milliószor kipucoltam, szűrő is van, gyújtás is pont jó helyen van, kondi is már a 4., új mexa van benne, arra se reagál, nemtudom már mi lehet...itt az ősziszünet, ha befejeztem a Jolana gitárom upgrade-elését ráépítem a bing 17-es karbit, hátha attól jobb lesz... és végre már én is gizdázok egyet a városban csak hogy lássák, ki itt az isten XD
sziasztok! tegnap elővettem a masinát.Felpumpáltam a hátsó gumit mert kissé megeresztett.Egy hónapja rá sem ültem.Leengedtem a robogóból negyed liter benzint,tettem bele egy kis fáradtolajat (más nincs) összeráztam és a tankba öntöttem.Most is tolással indítottam,rajta ülve lábbal löktem magam.Pár főtengelyfordulatra beröffent.Jó negyedórát motoroztam azzal a negyedliter benzinnel :D Nagy élvezet volt.Jobban élveztem a nagyedórát mint robogón az órahosszát.
Én így látatlanban gyújtásra tippelnék. de lehet hogy a benzinellátással van gond, nézd meg a csapot és a benzincsöveket, nincs e benne lerakódás, nekem hasonló tüneteket okozott.
Hellosztok! Lenne egy szakmai kérdésem! Mi lehet a gond ha a következőket tapasztaltam? 3. sebességben egy bizonyos fordulat felett nem gyorsul hanem finoman ingadozik a fordulat!Nem rángat hanem nagyon finoman picit csökken majd visszaemelkedik majd ismét leesik!Gyújtás v főtengely esetleg? Előre is köszi a segítséget! Üdv!
Yooo sikeröült 1300 forintért hozzájutnom egy bing 17-es karbihoz (Hubernél 17 384 forint) , ami reményeim szerint a mustangon fog helyet foglalni :) majd képeket teszek föl
Holnap szegedi börzére ki jön? Tudmo hogy vagytok páran a vonzáskörzetből, tudom hogy jöttök:P :) No midnegy, ha jön valaki, és meglát egy hosszúhajú szemüveges hülyegyereket fekete farmerben sötét bőrkabátban vagy fehét jawa-s pólóban, akkor nyugodtan kiáltson rá :)
ennyi erővel akkor már vágjuk ki a picsába a jobboldali blokkfél felét, mivel nem fér be, sőt rakjunk be eleve tatran blokkot, óó még jobb ötlet, szereljün egy sugárhajtóművet hátra és akkor a hátsó világítás is meg van oldva :) És oylna gyorsan mész hogy az inde kitételének szándéka és a kanyarodás között nem telik majd el annyi idő amennyi alatt egyet is pislogna :)