Keresés

Részletes keresés

flathead Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1425
Van elég kompressziója a motornak? Nekem ugyanezt csinálta, amikor szar volt a kompresszió. Faszául indult, terhelés nélkül is pörgött, de ahogy el akartam vele indulni, egyből fulladt.
Vagy főtengely szimmering, vagy hengerfej, vagy gyűrű (vagy kopott henger). Ezek közül mindegyik jó?
Előzmény: Jawa 23A Mustang 1975 (1422)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1424

Mos íme a kép az én DDR-Polinimról :)
Alatta egy mustang kipu csak a méret miatt, a hegesztéseken még dolgozom :)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1423
rohadt nagy mákod volt!Egy hosszabb könyökcsővel éppen jó lesz,mivel a suzuki 6000-nél adja le a max teljesítményt.És minél magasabb a fordulat annál hosszabb könyök kell hogy kijöjjön a visszaverődési pont helyes távolsága.
Előzmény: Kristóf 210 (1420)
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1422
Gyerekek! ( s néha felnőttek)
Én kivágom ezt a cseh retket.
Nemelég, hogy beindul
Utánna, meg meg is full.
Berugom megröffen
Gázt huzom megtörpen.

Nah jó ez szar lett:D lényeg hogy beindult a masinám végre a nagy felujjitás után elöször huzom a gáézt ugy veszi a fordulatot mint valami japán csucsteknikás verseny motor.. aztán leáll. aztán rugom megint jó.... aztán megáll akkor kaja szünet... aztán többet nem indult be. kalapács szarul áll látom. jó kicserrélem és akkor se indulbe..
aztán tolom néha röffen aztán semmi.. megnézem a szikrát néha van néha semmi ha van akkor is szar... mi lehet a gondja?

valahol nem direkt rímeltem:D:D




De szar:D
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1421
neeeeem csak negyed DDR, a háromnegyede Polini :P, nameg a felirat is, szal ...

Nem kéne beszólni jóó? :)
Előzmény: Kristóf 210 (1419)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1420
Kecskeméti börzén vettem kemény 500 magyar pénzért :) nem tudta az ember mit ad el.
Előzmény: Törölt nick (1418)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1419
Félig pollini félig ddr úgyérted?:D :D
Előzmény: TyerCorp01 (1417)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1418
fasza kipufogó!az biztos hogy suzukira való.hol találtad?nem adod nekem az address-re?:D
arra most készítek egy kézzel gyártott dobot egy Leo vince handmade 70 adatai alapján.
Előzmény: Kristóf 210 (1416)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1417
Hmmm, ahogy néztem,m ez most pont felmehetne a babettára is :D:D:D:D

Az enyémen POLINI fog díszelegni tavasztól bibibúúúú :P:D:D
Előzmény: Kristóf 210 (1416)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1416


Tavasszal már ezzel a kipufogóval vadulok!!! :P Azt hiszem Suzuki sepia zz-re való, de az biztos hogy valami japán.
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1415
Beszólunk, beszólunk?? :)


Apropó, ha már a német ketyeréknél tartunk, felraktam a 12-es torkú bing 17-esemet a mustira...semi változás ugyanúgy szar és néha dadog mint máskor...lehet hogy a 200 km-es duplaajkú szimeringeim adták volna meg magukat? (az a vic, hogy ha befogom a légzőnyílást, magyarul a karbit cuzámme, ugyanúgy ketyeg alapjáraton...
Előzmény: Kristóf 210 (1414)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1414
Nagyképű szimszonos fhúj! nem jó az a motor, add nekem!!! :)
Jut eszembe! ha valaki tud itt a fórumon S53-as simsonhoz használt alkatrész szóljon légyszi!
Előzmény: TyerCorp01 (1413)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1413
Nekem a simson csinálja ugyanezt, bár azon a kipufogó a hengernél lévő illesztési hézaga miatt(amíg hideg nem fúj ki, ha bemelegszik akkor igen...szar az a megoldás... nemhiszem hogy a mustangnál ugyanaz lenne a gond...talán szimering? ). Bemelegszik, utána már nem kapja fel az elejét 4.be váltáskor :( :)
Előzmény: ladalover (1411)
flathead Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1412
Nem lehet, hogy nagyon hajtod és ezért nem elég a hűtése és túlmelegszik???
Előzmény: ladalover (1411)
ladalover Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1411
Miért adod el ha tényleg úgy megy ahogy mondod?Am jó kis gép meg jól hangzik amit írsz róla!
Ha már így benne v lenne egy kérdésem ahhoz h megszüntessek egy problémát a Mustangomon!Ha felmelegszik a motor elgyengül!Nincs extrém terhelés csak hosszabb út v városi hajtás!Nem tudom mit lehetni tenni h megszüntessem ezt a jelenséget!Szerinted mi lehet a gond?V átlagos jelenség?Előre is köszi hello!
Előzmény: Jawa Man (1409)
Jawa Man Creative Commons License 2008.10.23 0 0 1410
Bocsi a kép lemaradt!
sasasasa
Jawa Man Creative Commons License 2008.10.23 0 0 1409
Üdv!

Ha hiszed ha nem nekem is ez volt a gondja, szaggatott és egy nagyobb gázadásra fülladással reagált!Pedig szikra állandóan volt, üzemanyag is volt és jól volt bekeverve, mégis szaggatott. De valamit csináltam vele amitől már fél rugásra is beröffen és tudok vele menni huzamosabb ideig! A karbinál ügyeskedtem én is apró darabokra szedtem, mindent kipucoltam, azóta megy!
Ha ez némi segítség...akkor örülünk, nem...!
Csak ennyi, amúgy eladó az enyém 35000ft-ért.

Adatok(ha érdekel valakit):
60cc
A blokk teljesen fel lett újítva(még bejáratós)
Eszméletlen rugalmas és húz mint az állat.
Esztétikailag nincs a toppon de az mellékes!

Íme egy kép:
Előzmény: TyerCorp01 (1408)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.20 0 0 1408
Én is asszem pont 2 hete ültem utoljára a nyeregben, az enéym nagyon beteg...karbi gondja lehet vagy én nemtudom, de szaggat... :S milliószor kipucoltam, szűrő is van, gyújtás is pont jó helyen van, kondi is már a 4., új mexa van benne, arra se reagál, nemtudom már mi lehet...itt az ősziszünet, ha befejeztem a Jolana gitárom upgrade-elését ráépítem a bing 17-es karbit, hátha attól jobb lesz... és végre már én is gizdázok egyet a városban csak hogy lássák, ki itt az isten XD
Előzmény: flathead (1407)
flathead Creative Commons License 2008.10.20 0 0 1407
Én lassan két hete nem ültem az enyémen, már nagyon hiányzik :-)))
Ha minden igaz hétvégén megyek vele pár órát, alig várom!!!!!

Éljen soká JAWA MUSTANG
Előzmény: Törölt nick (1406)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.20 0 0 1406
sziasztok!
tegnap elővettem a masinát.Felpumpáltam a hátsó gumit mert kissé megeresztett.Egy hónapja rá sem ültem.Leengedtem a robogóból negyed liter benzint,tettem bele egy kis fáradtolajat (más nincs) összeráztam és a tankba öntöttem.Most is tolással indítottam,rajta ülve lábbal löktem magam.Pár főtengelyfordulatra beröffent.Jó negyedórát motoroztam azzal a negyedliter benzinnel :D
Nagy élvezet volt.Jobban élveztem a nagyedórát mint robogón az órahosszát.
Péter mz Creative Commons License 2008.10.16 0 0 1405

alacsony a benzinszint a réz fület az uszónál nyomd feljebb 0.5-1mm-t.

Előzmény: ladalover (1402)
ladalover Creative Commons License 2008.10.14 0 0 1404
Köszi szépen segítséget!Gyújtás esélyesebb!Vagy még a főtengely full elkopása lehet a gond!Köszi szépen!
Üdv!!!
Előzmény: Kristóf 210 (1403)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.10.13 0 0 1403
Én így látatlanban gyújtásra tippelnék. de lehet hogy a benzinellátással van gond, nézd meg a csapot és a benzincsöveket, nincs e benne lerakódás, nekem hasonló tüneteket okozott.
Előzmény: ladalover (1402)
ladalover Creative Commons License 2008.10.12 0 0 1402
Hellosztok!
Lenne egy szakmai kérdésem!
Mi lehet a gond ha a következőket tapasztaltam?
3. sebességben egy bizonyos fordulat felett nem gyorsul hanem finoman ingadozik a fordulat!Nem rángat hanem nagyon finoman picit csökken majd visszaemelkedik majd ismét leesik!Gyújtás v főtengely esetleg?
Előre is köszi a segítséget!
Üdv!
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.12 0 0 1401
Yooo sikeröült 1300 forintért hozzájutnom egy bing 17-es karbihoz (Hubernél 17 384 forint) , ami reményeim szerint a mustangon fog helyet foglalni :) majd képeket teszek föl
Előzmény: TyerCorp01 (1400)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.11 0 0 1400
Holnap szegedi börzére ki jön?
Tudmo hogy vagytok páran a vonzáskörzetből, tudom hogy jöttök:P :)
No midnegy, ha jön valaki, és meglát egy hosszúhajú szemüveges hülyegyereket fekete farmerben sötét bőrkabátban vagy fehét jawa-s pólóban, akkor nyugodtan kiáltson rá :)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 1399
Egy oylannal én is ellennék, de nem lenne szívem belerakni a mustangomba, max az egyik tartalék vázba :)
Előzmény: Kristóf 210 (1398)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 1398
Én szívem szerint egy 4 ütemű Honda blokkal lepném meg a Mustit. :)
Előzmény: TyerCorp01 (1397)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 1397
ennyi erővel akkor már vágjuk ki a picsába a jobboldali blokkfél felét, mivel nem fér be, sőt rakjunk be eleve tatran blokkot, óó még jobb ötlet, szereljün egy sugárhajtóművet hátra és akkor a hátsó világítás is meg van oldva :) És oylna gyorsan mész hogy az inde kitételének szándéka és a kanyarodás között nem telik majd el annyi idő amennyi alatt egyet is pislogna :)
Előzmény: Törölt nick (1396)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.09 0 0 1396
valszeg,de én azt mondom dobjunk fel egy skoda generátort!
vagy egy Tatran dinostarterét!akkor már önindító is lesz a masinán.
Előzmény: Kristóf 210 (1395)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!