most te viccelsz h tényleg nemtudod honnan szivja be a motor a váltóolajat? A váltóolaj az ugy jut be a karterba h a kis primerlánckerék mögött ugye ott a szimering ha az kemény lesz és nem zár vagy elkopott akkor ahogy a kuplung locsolja az olajat a főtengely csonkja amin rajt a kis lánckerék olajos lesz az olaj meg szépen bemegy a szimering résénél be a karterba a csapágyon át.Igy a váltóolaj lehet benzinszagú is.A jobb oldali szimeringnél jöhet ki olaj ha elkopott vagy rossz a szimering ugyanakkor levegőt is sziv be. A váltóolaj kifelé a nagyvilágba nem juthat ki sehogy ha minden tömités zár.Mert a bal oldalon teljesen zárt helyen van az olaj ,jobb oldalon ha a jobb deknit leveszed a blokk oldalsó felső részén van egy olyan 8 as furat ahol jöhet ki olaj de ott is csak nehezen ,ha a dekniben bent van az o gumigyürü akor nem jön ki. Jobb szimeringnél meg sehogy nem jön ki váltóolaj.
nah megpróbálom akkor beállitani elöbb a gyujtás stroboszkóppal... aztán szimeringezek ha nem jó.. Egyébként meg nem tom mivan de 100km-t nem motoroztam és megevett 10 liter benzint.....
Nem véletlenül jó, hanem azért mert beállítottam. Lehet, hogy lehetne még finomkodni vele, de leszarom, mert így is jól gyorsul jól megy, jól indul, egyszóval semmi baja.
Nade honnan szívja be? A főtengelynél biztos nem tudja. A másik két szimering eresztheti a váltóolajat, de csak kifelé a nagyvilágba, a forgattyúsházba tuti nem fog bejutni, max a blokktömítésnél.
Mondjuk ahhoz, hogy hajtóműolajat kapjon, szerintem max az jöhet szóba, hogy a blokktömítés rossz a forgattyúsház és a váltóház között. Szimmeringnek ehhez szerintem semmi köze.
helo legelsőként nézd meg a gyertyát mert ha mondjuk erős keveréket használsz simán beköpheti vagy a szikra ott bent ugrik át ha belenézel a gyertyába az elektróda porcelán szigetelése és a fém közt.Azt is nézd meg h a megszakitóról jövö vezeték szorosan legyen rajta ahova rádugod a kábelvéget. Meg fontos az is h a megszakitónál azok a szigetelő anyagok ne legyenek elrepedve.3db van 2 négyzet alakú meg egy a megszakitó furatába való. megszakitó hézag 0.3mm alatt se legyen.
helo erőtlen motor lehet szimeringes is de a legtöbben nem gondolnak arra h a gyujtás időpontján nagyon sok múlik.Sok embert ismerek akik csak ugy aztmondják h ez igy kb jólesz.Beledugják a csavarhúzót a hengerbe és ugy állitanak gyujtást hát persze h nem jó mert pontatlan néha van h valaki jól eltalálja és akkor azt hiszi tud ilyen módszerrel jól állitani. Jól,pontosan csak stroboszkóppal lehet ha van jelölés a forgórészen meg az állón ,meg indikátorórával lehet.Az indikátorórás állitásnál viszont nagyon jó szemnek kell lennie ahhoz h meglássuk melyik pillanatban van a megszakitó nyitásának kezdete. Sokan azt sem tudják h a szikra nem akkor van mikor 0.4 mm a megsza hézag hanem akkor van szikra a gyertyán mikor épphogy nyitni kezd a megszakitó és ez nagyon fontos. Én 1.5 mm es előgyujtást állitok indikátorórával és kifogástalanul megy 3 jawa igy.Könnyen indulnak és mennek is minden fokozatban,végsebre mennek : 60-70et és alapmotorok. Egyiken sincs levágva a kipufcsonk .68as főfuvókájuk van.Uszószint helyesen van beállitva,a tűszelep is zár ,a csapokban már uj tömités van ott ahol fordul a csap záró-nyitó része,mert a régiek egy idő után összeülnek és alig folyik át a csapon a benzin+tiszta a tank a csapon a szűrő is megvan és tiszták teljesen a csapok is.Ezeken sok múlik. Ja és figyeljetek rá hol tankoltok mert ha vizcseppet vesztek észre a karbiban akkor a vizzel higitott benzin miatt nem megy a gép.
helo Ha elkopott akkor erősen füstöl is olyan furcsa a füst szaga,ha jól megszagolod akkor érezni h hajtóműolaj.Viszont ha eszi akkor egy idő után alig marad majd a váltóban is.A jobb szimeringnél meg ha elkopik akkor a forgórész mögött a blokknak olajosnak kell lennie ha nem az akkor nem enged ki a szimering. Ha valaki szimeringet vesz akkor menjen el csapágyboltba lehetőleg és amikor kéri a szimeringet mondja hozzá h kétütemű motorba lesz főtengelyhez igy akkor nem azt a legegyszerűbb rossz minőségű nem nagyfordulatra tervezett nem benzin-olajálló szimeringet kapja majd.És akkor nem lesz kinlódás . Amugymeg tudod h mi az h duplaajkú szimering? Ird le nekem hogy néz ki.
nah gyerekek fel lett ujjitva a motrom minden csapágy szimering ki lett cserélve... de nekem 3-dikba elég szarul megy kis emelkedőn má vissza kettő..viszon egyesbe hátsólábtartóra állók ugy kerékre áll mint az atom.... de 3dikban fos,,, azonkivül meg alapjárat néha van néha nincs:D hangja mint egy szarrá használt 1miliókilómlteres trabantnak... lehet a kipuff szar mert az még nem lett megcvsinálva... am meg néha ugy érzem hogy gyenge a cucc.. nekem is ilyen lila szinű főtengely szimeringem volt de berakásnál szét ment ment béna voltam.. úgy hogy most valami olcsóé van unix autósboltból... szóval nemtom cseréljem-e ki azért lehet gyenge? a meg a másik hogy a váltót haverom rakta össze aztán azt mondta hogy az egyik váltó fogaskereket nem biztos hogy jó helyre rakta.. az létezik hogy azé esik vissza a fordulat nagyon? meg kihuzatom kettesbe azt 3-dikba meg alig megy... ja meg ha kicsit huzom a gázt akkor megy ha tövig akkor fuldoklik... na ezekre mondjatok valamit! ja és még egy meg csináltam a golden -sportos kapcsolást egy tekercsről megy az első lámpa (15watt) és a hátsó is (21watt [nem volt más otthon]) magyarul egy tekercsről 36watt jönne le??? nem fog leégni a tekercs? egyébként ugy világit mindkettő mint állat... szóval érdekes egy dolog!
Nos igen, lehet za lesz a baj... az a szívás hoyg én csapágyboltban vettem :S Mit csináljak? vegyek 1500-ért viton fémházas faszsetudjamiylen atombiztos méregdrága retket???? nem értem, gyárilag jóól meg tudták csinálni, miért nem képesek rá most is???? miért kl olyan anyagból csinálni pölö légszűrőgumit is, vagy akár szimeringet, amit old a benzin???? basszák meg...fogyasztói társadalom...marhajó
Ha erőtlen a motor, akkor szinte biztos, hogy a főtengelyszimmeringek lesznek a bűnösök nálad! Csapágyboltban vegyél szimmeringet, ott talán nem adnak szart. Mindenesetre, ha ránézésre is gagyi a szimmering (pl. öntési sorja), akkor inkább ne vedd meg vagy kérdezd meg, nincs-e valami komolyabb. Nem érdemes szart venni mert csak szenvedni fogsz vele! Ráadásul a csapágyboltban a normális szimmering kerül kb. annyiba, mint a motorosboltban a gagyi.
hellosztok! bocs h nem írtam eddig!na igen!olvastam itt titeket és azon dondolkoztam h szimerigem atom kilehet már!lehet h gyári még!ha gyári akkor az atom kivan mivel kb 48 ezer km van benne!de ahogy olvastam nem könnyű jót venni ráadásul!Szegeden a Rollet kft. az milyen szerintetek?ki ismeri?ja kedves hozzászóló aki azt írta h agyon van hajtva a gép annak is igaza lehet!de hajtva csak menet közben van!igaz h szinte állandóan full gázon állok de akkor megyek is 40es átlaggal símán!mit szóltok ehhez?szimering lesz a gáz nem?főtgengely elég strapabíró darab nem?motormban 48ezer km van most!dugo gyűrű új!vmi más esetleg? előre is köszönöm!hellosztok
Én nem tudom, a miskolci motorosboltban milyen szimmeringeket árulnak, de két garnitúra ment gajjra berakáskor. Rettenetesen szar. Direkt hidraulikus préssel nyomtam be, hogy párhuzamosan menjen a helyére, de benyomódott a közepe (!!!), pedig lapos fejjel nyomtam meg finoman, még olajoztam is. Úgyhogy fater hozott csapágyboltból valami fasza szimmeringet, már ránézésre is jobb volt, sötét lila színű, a tapintása szilikonszerű, és elsőre bement faszául mindkettő, azóta is bivalyerős a Mustang.
az én guferoim 28 év után adták meg magukat :) Egy öreg papától lőttem 20 éves szimeringeke,t volt mustangja is és vannak a szimeringek közt zsír új guferok, lehet berakom azt...