van Magyarorszagon Alfa club, a Fiat Boldizsarnal van a kozpontja (XI. Boldizsar ut 1.) - itt lehet jelentkezni is. Rendszeresen tartanak programokat, van Club ujsag is.
Meglepetes lesz a web cim is (bar ellegge kezdetlegesaz oldal) www.alfaromeoclub.hu .
A www.alfaromeo.hu tartalmaz egy listat a vilagszerte mukodo alfa clubokrol, elerhetoseggel.
Van hasznalt auto adatbazis, szuresi feltetelekkel. Beszosszentettem a felteteleid es 14 db jott ki, ebbol a leg OK-sabb, egy 92-es 1.5-os 33-as. De ha felmesz 1.2M-re, mar ketezres 164-est kapsz. Na, tessek valogatni!
Állítólag létezik Magyarországon Alfa Klub. Sajnos a NET-en nem találom az e-mail címüket. Nnna. Az elég hihetetlen, hogy nincs nekik, (A FIAT Magyarország sem tudja) szóval, ha bárki tud erről vmit, lécci küldjetek egy mailt. Off Mit gondoltok (tudom hogy ez Alfa topic, 1000 bocs) van annyi Lancia az országban, hogy érdemes egy klubot létrehozni? Megtisztelnétek, ha őszintén és reálisan, és szubjektíven elmondanátok a véleményeteket. Vagy inkább csináljunk egy Olasz Autók klubját, nehogy "mán" a közvélemény csak a fapados német autókat tekintse megbízhatóóóónak. Még 1x 1000 bocs az off ért, válaszokat köszönöm. Ha a Lancia Klub nem jön létre, veszek egy Alfát ;)
Mindenesetre elég bamba lehetett a Viper soförje, de azért a 145 sem biztos hogy 120 LE volt, lehetett egy 2000-es Zender által kicsit megbolondított változat amiről már jobban elképzelem a szitut.
helyszin az Erzsebet-hid felhajtoja, a Gellerthegy elott. Alfa 145. Elottem piros Dodge Viper :)) (amugy a masik kedvencem!) Lampa valt zoldre... A viper nem gyorsul!!!! Drag-racing a rakparton levo elso piros lampaig. Szegeny dodge nagyon lemaradt, a tulaj meg ideg volt, hogy a kis fika olasz hogy lehagyta, ugyhogy a vegere ugy begyorsult, hogy alig birt megallni :)))
Azert az igazsaghoz hozzatartozik, hogy szerintem valami nem stimmelt a viperrel, mert azert 450LE-nek megiscsak ott kellett volna hagynia azt a 120-at. De azert jo volt!
Szerintem minden Alfas (Magamból kiindulva) szívesen megosztaná tapasztalatait másokkal, mivel elfoglalt vagyok, ezek a fórumok nagyon jó alapot kínálnak. Sajnos elég kevesen vagyunk itt, egyre kevesebben :-(
Én úgy gondolom, mível nem szaladgálnak astra mód az Alfák magyarországon mindenkinek megdobban a szíve, ha egyet is meglát legyen az bármilyen.
Hát, én csak egy hónyapos tapasztalattal rendelkezem,így a többiekrol nem mondhatok semmit, de nekem már két éve, ha meglátok egy 145-öst, virágba borult a szívem, és udvariasabb voltam vele, mint mással. Amióta én is egy ilyenben ülök, jobban figyelek az összes Alfára is, pláne. Nosztalgiából komálom az össze Skodást is.
Egyébként a töbi autós részérol csak sóvár (irigy, utálkozó) pillantásokkal találkozom.
Ja igen... ha talalkozol egy masik Alfassal az uton, elozekenyebb, segitokeszebb vagy-e vele, mint ugy altalaban? Egyaltalan van-e itthon Alfa-szellem es osszetartas?
Hogy melyik a legjobb? Ki tudja....
De, mondjuk ami nekem fontos, hogy ott lehessek
az auto mellet vegig, es ne legyek egy uvegfal
moge utasitva azzal, hogy bemenni az nem nekem
valo meg eletveszelyes. Ne nezzuk mar hulyegyereknek az autost... szoval az egyetlen
ilyen (eddig) a Nero M5 a gyali uton. Pontos
cim a www.alfaromeo.hu-n.
Szerintem egy ilyen autot erdemes klafan megcsinaltatni, mergerdemli. A csomatarto ajton belul, egy ezust matrican van egy szam, es a szin neve (asszem). Erdemes vinni az autot is, mert evjaratonkent akar tobb arnyalat is lehetseges (a FIATon belul eddigi rekord egy szinkodra 11 szin!).
Ha csak egy kisebb folt van valahol, akkor javaslok egy olyan servicet, ahol R-M festekkel javitanak, mert annal a rendszernel lehet foltban javitani, nem kell az egesz elemet javitani.
>Valaki tud nekem tanácsot adni a metálfényezés javításáról ilyen - gyári - javítófestékkel? Probalkozz a Motip Hungarianal. Ez ugyan nem gyari (olasz importor) de fiathoz, alfahoz van minden, csak a szinkod kell nekik (nem a nev, hanem a harom jegyu szam) es mar adjak is. Ujrafenyeztetni meg nem erdemes, valami irigy okor ugyis meghuzza amint megcsinaltatod...
ha lett volna verseny, Te nyertél vonla. De asszem, mindketten nyertünk!
Az enyém:
Gyártási év: 1995.
Szín: Metálzöld (a jobb ajtót az elozo tulajnál valami állat meghúzta, de van javítóakármim)
Motor: 1400-as boxer
Fék: ABS
Extra: 2x Légzsák, K. zár, Risztó, Szervókormány, Gyári HIFI, Elektromos ablakok, állítható kormány és ülés, El. tetoablak
Valaki tud nekem tanácsot adni a metálfényezés javításáról ilyen - gyári - javítófestékkel? Az elozo tulaj adta ezt a körömlakkhoz hasnló szerkezetet, és érdekelne, van-e gyakorlati tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban....
asszem megtörtent az elsô lépés, hogy a magyarszkije policájnak rendes autói legyenek :-) ui. már 2-3 alkalommal láttam 1.6-os Fiat Brava rendôrautót meg Palio Weekendet is. (egyet már össze is törtek belôle) Messze van ez ugyan attól, hogy ojjan yo kis 156 2.0 legyen a standard, mint a Carabinierinél, de kezdetnek nemrossz!
Lássuk az enyémet:
Gyártási év: 1995.05.
Szín: Metál Bordó
Motor: 1600-os boxer
Fék: 4 tárcsafék ABS-el
Extrák:Légzsákok,K.zár,Risztó,K.felnik,Szervók.,Klima,Gyári hifi, El. ablakok és tükrök, áll. kormány és ülés
Amit nem tudok, hogy miért van rá írva a motorra, hogy "Boxer 16V" tudtommal csak 1700-es boxert gyártották 16 szeleppel, ha valaki tudja írja meg.
De a lenyeg: szuksegem volna egy szervizkonyvre, 145-os, 1.6-os 99-es modellfrissites utani autohoz, de mivel jelenleg nincs semmilyen, barmifele segitseget szivesen veszek. Sajnos a Marotinal semmilyen alfa konyvet nem kapni. Otlet?