Mármint OV körül nincsen személyi kultusz vagy a 8 éves járgánya körül? Valamelyik polgári kör pedig összeadhatná azt a rengeteg pénzt és körültáncolhatnák sámándobolgatás közepette (mint vallásos bálványimádás).
azért küldött a mozgalom, hogy elbutított jobberek lámpása legyek,
Ez majdnem sikerült is kedvenc vén tevém, a helyzetet árnyalja az, hogy annyi jött össze belőle, hogy a piálás miatt ég a beled. De egy kezdő megváltónál ez sem rossz eredmény.
Egyszerű tényközlés volt. Nem kellett a kutyának sem. Számomra nem baj sem ez, sem az (mármint hogy értékén felül vették volna meg. Egyébként biztos az értékének nagyságától riadtak meg a vevők...hát mégis csak OV autójáról volt szó. Értéke pénzben nem kifejezhető :-D)
Akkora baromságot írtál valamelyik nap, hogy azóta is kórusban nyerítenek Ázsia és Afrika tevéi! Vagyis, hogy Fletó jó válaszokat adott a kor kihívásaira, kérdéseire.
Volt ilyen...
Piroska néni: - Ferikém! Ugye hiányzik neked jó kis mosonmagyaróvári gyárocska? Olcsón megszámítom neked a bankomnál...
Az ablakon való kihugyozás meg volt tiltva...ugyanis a kisföldalatti szerelvény tolatott (nyilván biztonsági okokból. Gondolom, a BKV által 20 millióért tanulmányt készítő cég ezt javasolta...így a szerelvény vezetője a hátsó kocsiban foglalt helyet.) Így belátható, hogy ha valaki az ablakon könnyített volna hólyagjának feszülésén, az könnyen a vezető orcájába landolt volna. Nem merték tovább feszíteni a húrt nyilván a szerelvény utasai, mert tudták, hogy a vezetőnek fenntartásai voltak a szállítandó személyekkel szemben...de extra fizetésért félre tette politikai beállítottságát...és az 5 megálló alatt semmilyen atrocitás nem történt.
Dromedár elvtárs! Most arról regélj inkább valamit, hogy a bátor hős, a biciklitolvaj ivadék menekülőszerelvényével téged is hazavittek az otthonodig, az állatkerti megállóig? :O))))