Ez természetesen az égő teljesítményétől függ. 8cm-től akár 40cm-ig ált. A lényeg, és a megoldás ugyanaz. A hossz lenne ilyen értelemben (rácsapódik avagy sem?) lényeges, de az mindég olyan, hogy üzem közben semmiképp nem csapódhat rá olajpermet. (kivéve amit az elöbb már írtam).
Hali "azok 2 áramú turbinák,igaz egynek látszanak" Ez mi?? Azok nem 2 áramú turbinák, csak esetleg 2 tengelyesek!
"Aprimer oldaltol áramló levegő táplálja az utánégetőt ,igy jut a nagy mennyiségű üzemanyag friss levegőhöz és igy ad le 30%kal nagyobb teljesitményt"
Ez alapból téves! A gázgenerátor légfeleslegtényezője amennyiben eléri a ~2,4-4 értéket, minden további nélkül működik az utánégető. Az utánégető külső palástjának hűtése érdekében van eset, hogy a kompresszor levegőjét "megcsapolják". Nem tudom honnan szedted ezt a 30% ot, de az nem utánégető, hanem sza@! 40-50%!
"Rendes turbináknál 5:1 az arány."
Na ne.. Gázoknál, ahol köztudottan jobb a keveredés, ~ 1:10 az arány, tehát "ökölszabályként" 1 egységnyi gázra kell 10 egységnyi levegő! Folyadékoknál még több, szilárd tüz. anyagoknál még annál is. Ezekszerint szerinted a kerozin könnyebben keveredik a levegővel, mint a gáz a gázzal?? Mégha oxigént írtál volna esetleg...
"Nem attol fog porlasztani hogy jo lesz e a légáramod és a levegő nyomása . Attol fog jol porlasztani ,porlasztani ha beinditod az üzemanyag pumpát"
Erre meg csak kérdezném, mennyit is nyom bar-ban a Te pumpád?, és milyen belső átmérőjű az a 6db.rézcső amik a fúvókák valójában?
Üzemszerűen nem! Kivétel, amikor szakszerűtlenül állítják be, vagy nem a berendezéshez megfelelő nyílásszögű fúvókát építenek be, stb. (szerelési/beállítási hibák). (egyébként a perdítőtárcsa, és a tárcsa-lángcső között levő hézagon távozó levegő akadályozza meg. Azért egy egész kevés, rácsöpög amikor kikapcsol az égő, és bár a mágnesszelep lezár, a de a nyomócsőben levő nyomás még eltávozik a fúvókán. Ezért szokták a nyomócsövet minél rövidebbre készíteni, kis átmérővel. sőt ma már van, hogy a mágnesszelep egyben a fúvóka tartója is.
Ha el tudod nekem küldeni postán a fénymásolatot arról a könyvről amiről a gépet készíted hálás lennék érte. A cím: Tiszalúc, 3565 alkotmány út 38. teló: 0670/3080267. miskolcon dolgozok az Alarm Elektronikánál(soltész nagy kálmán 127.)
"Az egyenes irányú forgó levegőporlasztás a "normális" megoldás. (olyan is van gyáriban)." Na most ezt, hogy kell elképzelni? Mert én nem értem. Az egyenletes levegőporlasztáshoz valószínűleg kell egy bizonyos sebességű légáramlás is, ami (most beszéljünk a turbós megoldásról) indításnál nem jellemző, hogy kialakulna. Ha már megy a ketyere, tehát van a kompresszornak elég jó nyomása akkor biztosan jó. De indításnal, ha mondjuk egy meghajtómotorral indítom vagy levegőbefújással, nem tudok akkora légáramlatot létrehozni, hogy egy ilyen fúvóka jól porlasszon. De elképzelhető, hogy én más fúvókára gondolok. Ezért is van ott az a kérdés az elején. Tehát légyszíves segíts miként is kell ezt elképzelni, mert érdekel, és sokszor adtál jó tanácsot rakétás fórumon is meg MSN-en anno!
A másik dolog, a tűzcsőre vonatkozóan, értem mire gondolsz, a csatorna kúpossága pont ellenkezőleg van mint, ahogy a fúvóka terítene, de elfelejtesz egy dolgot, hogy a beömlő furatokon beáramló levegő hatással van a permetre, a fizika törvényszerűsége értelmében, el kell hogy "fújja" a faltól. A tűzcső megfordítása se okozna különösebb problémát, ha majd nem válik be így, mivel nem lesz rögzítve.
Van bizony levegös is.És még másik 200 féle,és van akár 35 gph-s is,és gondolom van hozzá való szivattyu is.De neked ezt ugye nem kell mondanom.Inkább nézd meg.
Az a köze, amit az elöbb írtam. Nem merülnék ebbe a danfoss fúvóka ügybe bele, mert az az egyszerű véleményem, amivel nem kell egyetérteni, hogy max. csupán indításra alkalmas, gázturbina főfúvókának aligha (][CE tűzterében pedig eleve nem ok, hacsak nem fordítja meg a tűzteret). és ez mind pont a kúpos porlasztás miatt nem ok. Néztem valamelyik weblapon egy kis turbinát, ami 180Litert eszik óránként! Mekkora fúvóke/szivattyú/meghajtómotor kéne is ehhez? Az egyenes irányú forgó levegőporlasztás a "normális" megoldás. (olyan is van gyáriban).
Itt minden esetben a falra nyomja az üa.-t jól fog füstölni, és rosszul működni. Azért sok szerencsét ezekhez a fúvókákhoz.
Azt mondtad,ott is jön az anyag,és az adja a kúpszöget!Ehhez mi köze van annak,hogy elöbb-utóbb elkoszolódik a fuvóka,és venni kel másikat 1500 ft-ért?
Akkor minden redben,ha nem jön ott semmi! Majd amikor elkoszolódik (idő kérdése), és szétszeded, szépen elpucolod minden részét, és mégis rossz marad akkor meglátod, hogy nem egészen úgy van az. Ha kell küldhetek is jópár teljesen tiszta, de sz@r fúvókát.
Ellent kell mondjak neked! A kúpszöget a kilépő furat hossza adja,a szélén talán csak szivárgás lehetséges,annyira finoman van illesztve.A perditö elemben a vezetö járatok középre mutatnak,vagyis a szélén, ha jönne is ki valami(de nem jön)akkor az csak spriccelne a vak világba.Az igaz,hogy fuvóka tipusok külömbözöek vannak(A,B..stb)de ez a képen standard.
Én Gyöngyös mellett lakom,és itt sem jobb a helyzet! Én is a net-röl rendeltem majdnem mindent. Lacinak megigértem hogyha összerakom a gépet,és megy, akkor szólok neki,lejön és megnézi.Ez rád is áll! Ha érdekel,szólok neked is,megihatunk egy "kólát",esetleg kereshetek valami turbót is,hátha nagyobb egy kicsit mint ami most van.Sok itt a "szemét" a garázsban,és ki akarom dobálni...
Sziasztok! Ezt így nem lehet mérni, ui. az üa.-nak, csak 1 része jön a középső furaton, a tőbbi a rozsdamentes fúvóka, és a réz ház között. (Ez adja a kúposságot, a porlasztott üa.-nak).
Nem fog repülni a ketyere, sajnos. :)) Kicsi a turbó, igen az, de mint írtad neked sem olyan nagy volt az első, és a fokozatosság híve vagyok, először kicsiben kezdeni és ha már elég tapasztalattal rendelkezek, aztán nagyobba beruházni, mert olyan méretű turbó ami neked van, még bontottan is **** drága. Igen itt Putnokon élek/lakok/dolgozok. Te? Sötét Isten hátamögötti egy hely, ezért problémás beszereznem sok alkatrészt, van amit csak neten tudok rendelni. :)