Én 92-ben vagy 93-ban a Budapesti Autókiállításon
láttam élőben a Zegato Coupe-t. Nagyon állat volt.
Akkor 800.000 ATS volt az ára, és ki volt rá írva hogy " ELADVA ". A szívem szakadt meg érte!!!!
Üdv.
Ha az Alfa telefonszáma -06-42-vel kezdődik, akkor ez egy Zagato, Nyíregyházán, akkor láttam, az egy poraiból újraépített gép, gázoltak vele, sokminden nem eredeti rajta. Olaszban láttam 0 (!!!) km-es Zagatot tavaly nyáron 7,5 MFt. körüli áron. Az Rulez!
VMAX :
Köszöntem a riasztós témában a segítséget. Esetleg tudnál konkrétan vmilyen típust ajánlani ? Tudod, a tapasztalat mégiscsak más, mintha a kereskedo elmondja, mit tud a szerkezet.
A 120/3900-zal nekem nem lett volna gondom, ha ez teljesen normális dolog.
Joe 155!
Lehet, hogy le sem szabályozott volna!:-)
Más!
Tudom, hogy van alkatrész börze, de én inkább Alfás testvéreimet kérdezném meg: nem tud vki. gyári gyujtáskábeleket olcsón 1.8 TS motorhoz (155, 8 szelep)?
Larini.
Jó reggelt. Én is szombaton próbáltam ki igazán, és nem tudtam kihuzatni addig hogy leszabályozzon. Egyszerüen nem volt szivem hozzá, de tény hogy a 7000-be röhögve belepörög.
aetus! Az a te bajod, egyszerű izlésficam, kezeltesd!
Üdv.
Fargo.
Persze kaptam adatlapot, és a 93KW pár tized híjján 100 KW lett. a max nyomatékom is megnőtt, 166 NM helyett 178 NM lett, es 600 fordulattal lejjebb jött. Állítólag lehetett volna még spanolni rajta de a főnök azt mondta, ha nagyon kihegyezi akkor gondom lehet mondjuk olyankor, ha valami sz*r helyen tankolok olyan benzint ahol a 95-ben több a 91-es mint az 5-ös. Nemtom?!
Összességébe elégedett vagyok és nem bántam meg azt a 60 ropit.
Üdv.
Fargo.
Mint írtam nem műveltek csodákat, de azt hiszem jó munkát végeztek. Egy turbós gép az más! Láttad azt a kék Seat Ibizát a műhelyben? A főnök azt mondta 190 LE-s lesz, az 1.9 TDI.
It's cool!
Üdv.
Üdv mindenkinek.
Nakérem. Elvégezték a gépen a chiptuningot pénteken. Az álltalános tapasztalatom az, hogy a kocsi valóban dinamikusabban megy jobban is húz és még 7000-nél sem szabályoz le. Csodákat azért nem csináltak, nem lett belőle QV, de érezni a különbséget. A fogyasztásom viszont csökkent, ez tuti!
Üdv.
A legtobb riaszto kepes erre, marint ami a kpzarat illeti. A 145, 155-ben kapcsolt negativ vezerlesu, tehat ha veszel, jo ha ilyet keresel. Felteszem, a tobbi alfa is igy mukodik, miert tenne maskent? A sportkipoof/busz esetre meg lejjebb kell venni a razkodasszenzor erzenkenyseget, egy csavarhuzo kell hozza...
Barhol veszel be is szerelik ha kered, bar helyenkent kisse hanyagul. Legjobb, ha utana leellenorzod (nekem nem kotottek be a motor immo vezetekeket _tobb_markakereskedesben_sem! szakertelem rulez).
Mi a gond a 120/3900-zal? Nekem csak 3800, de miert baj ez egy alfanal?
JOE 155 :
Na, az szép lenne a két hónapos autón, ha ki kéne cserélni bármit is, bár hallottam már ennél rémesebb sztorikat is. Egyszer próbáltam már a végét, a mutató 190 körül már nem nagyon akaródzott továbbmenni. Sajnos tegnap ismét szembesültem a ténnyel 120-körül 3900 -at forog. Na, mindegy, úgyis viszem olajcserére, megnézetem. Amúgy a fogyasztása 8,5- 9 körül stagnál, foleg elovárosi-városi forgalomban.
Rámijesztettek a kocsilopásokkal is : nem tud valaki kultúrált áron olyan risztót-beszereléssel-amelyik kp-i zárat is vezérel ? Azért mondjuk olyan lenne jó, amelyik nem sivít minden sportkipufftól...
Alkatrész: Elképzelhető. Klubunk tele van megszállott Alfással, akik biztosan tudnak valamilyen forrást. Egyébként a www.arricambi.com -on vagy a www.internationalauto.com -on kapsz szinte mindent, vagy vedd meg a Oldtimer Markt c. német újságot. Van egy német cég is Rainer Hurtienne talán veblapjuk is van, a katalógusut tele van old Alfa alkatrésszel.
Inner Circle.
Megnéztem a web helyet amit ajánlottál, hát nem semmi. Gyönyörű darabok!!! Szerinted nálunk van olyan alkatrész bázis amelyből egy lestrapált GTV-t hasonló szintre lehetne hozni? Régi klubtagok!
Az Alfa klub tud segítséget nyújtani ritka alkatrészek beszerzédére mondjuk régen nem gyártott típusokhoz? Mondjuk 1300 Junior?
üdv.
Sziasztok!
Meg csak par napja figyelem a forumot es eddig nem is szoltam hozza ...
Szeretnek egy kis segitseget kerni toletek. zuksege lenne Alfetta ablakgumikra egy ismerosomnek, remelem tudtok benne segiteni.
Elore is koszi
GT Junior Magyarországon? Persze egy szóval sem mondtad hogy belföldre megyünk... :)
Bandi is mesélt egy Giuliettáról, amit most újított, egyre gondoltok vagy csak az ízlésetek egyezik?
Vasárnap délelőttre ne csinálj akkor programot. Az ebédet meg tetesd el a hűtőbe. A pontos helyszín megy a kukacodra, ha tényleg be akarsz vágódni, kakaós nápolyit hozz, azt szereti a klub elnöke :-))) Ott megnézheted a Giuliettát, amit én fogok feléleszteni poraiból (még nem tudom, hogy egy konszolidált téli autó legyen, vagy az 1.8 motor kapja meg a T-t és egy versenygépet építek...), meg a GT Juniort is.
Azon csodálkoztam volna ha még ott áll a roncs, de azért kösz, fargo.
GTV-s: nem siránkozni akartam a listával, én az ilyen autót imádom igazán! :) (Az ülésbe már feccöltem egy kis energiát, de makacs a beste.) Csak a Tasztaltársak nem látták még a verdát, és érzékeltetni akartam az állapotot. A kocsi amúgy megy, csak a hangja férfias.
Amitől igazán kiakadtam (abszolút pozitív értelemben) az először is a kézi szívató volt - mint Ladás, nagyon a kezemre áll, az automatát mindig állítani akarom. Szóval ez nagy jó pont. De hogy mellette kézigáz is van, nahát attól dobtam egy hátast. Ilyet utoljára az ugyancsak '78-as kis Polskinkban láttam! Kényelem a köbön, még csak téglát sem kell tenni a gázpedálra!
Közben arra is rájöttem, hogy a nők miért alacsonyabbak általában a férfiaknál - hogy beférjenek a hátsó ülésre. Hát Giugiaro mester nem nagycsaládosoknak tervezte a gépet '74-ben, az biztos. :)
Viszont mázlink van, mert alámásztunk és alulról minden a legnagyobb rendben. Szerintem a haverod ha még az ajánlattétel előtt nézi meg, akkor kapásból vagy negyvennel többet mond. Így alig kell lakatolni, sőt még a kipufogó is 100% király, csak nincsenek meghúzva a csavarok, azért ereget kénköves gázokat.
A segítséget előre is kösz - alighanem lesz rá szükségem. Az tuti hogy életemben nem láttam még annyi GTV-t mint most másfél nap alatt.
A "téli álmot alvó" autókról hadd tegyek ide egy URL-t a gtv6.org-ról, te ugyan biztos láttad de talán nem mindenki, címe: "Waiting for summer":
http://www.gtv6.org/images/peter_lukac_summer.jpg
A raktárra vetnék egy pillantást, majd contact-olunk. A sör is oké, a szent ügy érdekében. :)