Al-fan!
Amikor még a 33-om volt és arra kerestem hátsó spoilert, a Boldizsárnál összehoztak egy hölggyel, akinek Olaszországban van vmi. kapcsolata, Ő tudott volna a hozatni töredék áron. Vagy gyári, vagy avval az utolsó részletig megegyező volt a cucc, de erre már nem emlékszem. De persze vadiúj. Ha gondolod kiderítem ki volt ez az álomtündér!
Hát, hogy pontosan milyen autó, az egy jó kérdés. Lentebb leírtam, hogy talán Alfetta GT, de ennyi erővel lehet GTV1-nek is hívni - lényeg hogy 2000-es és régi műszerfalas, amúgy GTV-re hasonlít.
Az előtte-utána nem rossz ötlet, gondoltam is rá, de sajnos "abszolút nulla" képek nem lesznek. De jó hogy eszembe juttattad, a héten elmegyek és lekapom a régi hűtőmaszkkal és lógó lökhárítóval.
Talán addig az új belső tér sem kerül bele.
És persze bízom benne, hogy a szerelő nem fog totál hülyének nézni. :)
Arra is van esély, hogy lenyúlhatok egy digitális fényképezőgépet, akkor lehet hogy megszületik a www.extra.hu/gtv1 vagy hasonló URL, hogy ti is gyönyörködhessetek. :)))
Igen, az egyik gumibak lógott meg a lökhárítóról. (Az egyik legfontosabb, amit még nem tudtam szerezni - króm lökhárító.) Amúgy már többször végignyálaztam, hihetetlenül tetszett, de még csak remélni sem mertem hogy nekem valaha olyan kocsim lesz. És lám! Ebből is látszik, hogy bízni kell rendületlenül! :)))
Akkor majd mindig kerülök egyet a Kruspér utca felé, mert eddig csak a Budafokin meresztettem a szememet. Bár most már kezdenek helyreállni a dolgok, lassan szinte minden meglesz a kocsimra, szóval lehet hogy mégse kell körbefotóznom a kollegát.
Hatso spiler-ugyben: asszem 145-re van a bontexnek is, legalabbis egy majdnem-az-enyem-lett 145-on. Nem mintha nagy velemennyel lennek roluk, de szep, az autohoz illo formaju volt. Kar, hogy szetfurkaltak a csomagterajtot hogy felrakjak. Tutira lehet ragasztani is.
A kitámasztóban nem vagyok biztos! Én is azt hittem hogy hiába van, de ma láttam egy GTV-t, új műszerfalas 2000-est, abban ott volt a középső hajlított rugó, ahogy az enyémben is, de az oldalsó merev fém is. Az én kocsim eleje meg, ahogy gondolom megfigyelted, eléggé össze-vissza van hegesztve. Emiatt simán hiányozhat belőle a kitámasztó helye... Nem tudom, az a középső kitámasztó hajlított rugó kibírná-e a motorház súlyát, de most ugye nem bírja ki. Könnyen lehet, hogy kell az az alkatrész bele.
Bandimágus rulez, a fent említett Alfát, illetve a tulajt el is zavartam hozzá hogy nézesse át. :)
Ma beszéltem az autóvarázslómmal, hűtőmaszk már van. Baj az, hogy kocsi csak a hétvégére lesz...
Kidobni semmit nem is fogok, ami csak lejön az autóról. A régi ülésekre már van jelentkező. :)
Még persze vannak finomságok, mint pl. lökhárító meg hátsó lámpa, de azokkal majd molyolok később, csak induljon már el az autó, mert jelenleg a falat kaparom a türelmetlenségtől. :)))
:-(((
A hűtőmaszk sajnos neked más. :-(((
A te autód eredeti maszkja 3-részes (pajzs+két oldala). De szerzünk igazit. Ezt meg tedd el, mert a GTV2-esek nagy számban fogyasztják.
Inner: (Ha emléxel az enyémre) gyanott van, de a felfogatása más: nem megy rá a peremre, hanem 2 csavar tartja az ajtó oldalán. A formája (szinte?) megegyezik a GTV2-vel.
más...
A váltóáttételek (gear ratio):
5. (0,83) 3,40:1
4. (1,049 4,26:1
3. (1,37) 5,62:1
2. (2,00) 8,20:1
1. (3,30) 13,53:1
végáttétel: (difiáttétel) 4,10:1 (ugyanaz, mit a GTV-6-on, 10/41 fogas a kúpkerék/tányérkerék.
GTV-s: Na igen, erről van szó (megy is a "kedvencek" közé)! Ez már az az autó, a GTV1 - ezek szerint Jueszéjben nem úgy hívták, hanem Sprint Veloce-nek. Van néhány eltérés az európai modelltől, pl. a GTV-vágatú szellőzőlemez hiányzik (a jenkik nem tudják, mi a jó? :) ), más a tükör és más a hűtőmaszk. Látszik viszont a külön műszerfal, a dönthető pillangóablak és az osztott hátsó lámpa is... mint az álom. Kösz!
A tükrökről: már szinte biztos vagyok benne, hogy az én Manta-style kúptükreim nem eredetiek (persze ettől maradnak) - ha nem nagy kérés, megnéznéd, milyen tükrei vannak a könyveidben a GTV1-eknek?
Ja elfelejtettem leirni hogy hol érhető el a cég.
A központ Győrben van a tel sz.96/332-738, de van Budapesten is iroda: 408-6908.
Az infó -mármint az hogy a Metabond az MS Design magyar képviselete- a Február 15.-i auto-motor -ból származik.
Üdv.
Csak gyári spoiler jöhet szóba nálad. Akad azért a piacon egy-két gyártó aki profi termékeket állít elő. Állítólag az MS Design magyarországi képviselete a Metabond. Próbáld meg elérni őket lehet hogy tudnak segíteni. ( Gondolom a gyári spoiler árának töredékéért ).
Üdv.
Joe155,Larini :
Köszönöm a szaxeru magyarázatot ! Ezek szerint nem nagyon fogom tudni én sem megoldani a problémát, mert spojlert , Boldizsár szerint, erre az újabb 145-re még nem gyártanak ( valószínuleg nem is fognak) a régebbihez a harmadik féklámpával meg már nem lehet kapni. Akkor viszont a sárfogó gumi sem nagyon segítene, igaz ? Ha jól emlékszem, valaki említette, hogy a GTV-ken azért nincs is hátsó ablaktörlo, mert jól van aerodinamikailag kiképezve.
Az ablak koszolódás aerodinamikai probléma, és gyakorlatilag minden kombilimuzin felépítésű autónál jelentkezik. Az auto hátuljánál jelentkező szívóhatás az oka. Azt hogy egy spoiler megoldja-e nem tudom, de amikor Lancia Deltám volt én is szívtam vele.
A klubba való belépést már itt is több soron leirták, de a www.extra.hu/alfa-romeo/ oldalon a klubhírek témában találsz tel. számot meg miegymást ami segíthet.
Üdv.
Al-fan!
Bár én nem vagyok egy nagy autós-szakfaszi, de úgy tudom -olvastam vhol-, hogy a hátfal, benne a hátsó ablakkal, érodinamikai okokból koszolódik. A hátsó kiképzés olyan, hogy megkeveri a levegőt, az pedig felkapja a hátsó kerekek által fekvert szmötyit. Ezen pedig egy spojler segíthetne.
VMax :
Nekem is 145 van , szintén küzdök a hátsó ablak koszolódás problémával. Attól félek, hogy a kerék dobja fel a dzsuvát alulról, ezért a spojler nem sokat segítene rajta... Tapasztaltam ugyanis , hogy amikor nem esett, csak az út volt nedves, akkor is hamar koszolódott. Sajna a spricni meg többszöri kísérletezgetésem ellenére sem visz fel, csak kb az ablak feléig. Így a törlés felül majdnem szárazon történik. Ez van. Pedig még csak a kerekek sem extra szélesek.
Más :
Én már nagyon belépnék a klubba, bár tudom a GTV-s -tol, hogy elég lenne a rendezvényen. Szívesen tanulmányoznám az éves programot, meg tartanám a klubkártyát (ugye az van?) magamnál. Növelné az identitás tudatomat. Be lehet lépni máshogy is ? Lécci írjátok meg !
Szia lore!
Nagy vonalakban ennyi:
Minden év végén megszavazzuk a következő év programját, amit a vezetőség állít össze a tagság javaslatai alapján valamint a szponzorokkal való tárgyalások után, majd a következő évben ennek a tervezetnek megfelelően megrendezésre kerülnek a meetingek. Ezek lehetnek tesztvezetések, börzék, kirándulások, miegymás. Személy szerint azt kedvelem a legjobban, amikor lekocsikázunk valami vidéki helyszínre, ilyenkor legtöbbször a helyi márkakereskedés lát minket vendégül, és ott elvagyunk egész nap. Ha érdekel az éves prg. írj és elküldöm mélben.
Van klub tagsági kártyánk, amire különböző kedvezmények járnak. A kedvezmények, hála vezetőink igen király szervezőkészségének, a legkülönbözőbb helyeken használhatóak. Van köztük gumis, Alfa-bontó, Alfa-szervíz, autó tartozék forgalmazó (MOMO), óra szalon, neves férfi ruha bolt ........ napokig sorolhatnám.
A szervezési dolgogról nem sokat tudok, csak azt hogy hatalmas munka van mögötte. Ha komolyan gondoljátok a VOLVO klubot szerintem hívjátok fel Takács Ákost (remélem nem öl meg, hogy ajánlgatom a segítségét), Ő a klub elnöke, biztosan sokat tud mesélni a kezdeti és az azóta is rendszeresen felmerülő nehézségekről. A számát, ha igényled, elküldöm mélben.
Bocsi, ha hosszú voltam remélem valami Számodra hasznosat is sikerült leírnom.
Volt utcai Turbodelta is, ha jól sajdítom 150 LE-vel.
Egy-két hely valóban nem rossz a felsoroltak közül, de szomorú hogy originál GTV1-et sehol nem találtam. Valószínűleg a már többször emlegetett XI.ker-i piros angol GTV-t fogom levadászni egyszer egy fényképezőgéppel, feltételezem hogy az gyári állapotú.
Jól megtudtad a helyeket, a Turbodelta meg naggyon állat!!! (Remélem, tudod már, hogy a Turbodelta a gyári tuning/versenyautó csapat.) Kevés van belőle, de annál értékesebbek...
Régóta olvasom az Alfa topicot és még régebben tart az Alfa szerelem, így születtem lehet hogy örököltem.
Az americával kapcsolatban, éppen a minap találtam egy régi 75 america katalógust, ebben a 3.0-esen kívül van 1.8-as turbo is, ami az írás szerint 7,6 alatt van százon.
Ilyet látott már valaki, nem lehet rossz, esetleg egy chip tuningal még jobb lehet.
2.4 TD is mintha az americahoz tartozna??
Zagatot kb 6 éve karambolosan hirdették 2.5 millióért (váltója is rossz volt akkor)