Márc.13. Megyeri út, 14.-e Hungaroring, 17.-e klubtali, ez nekem kb 1000 km. Beindult az élet, én meg lehet hogy elválhatok?
Majd még eldöntöm hogy megéri-e. Végül is az asszony többe kerül!?
_A_T_T_N_ _Alfanatikusok_!!!
Március 13-án 16.00-tól az RTL Klub AutóMánia c. műsora felvételt és riportot készít az Alfa Romeo Klub Magyarországról. Helyszín: Bp. IV. ker. Megyeri út 51. (a temető után) a (leendő) klubhelyiségnél. Minden klubtagot elvárunk, aki még nem klubtag, de szereti az Alfa Romeót, az is jöjjön. Lesz lehetőség belépni a klubba, hozunk régebbi klubújságokat, akiknek még hiányos a gyűjteménye, lehet klubos pólót, rendszámtábla keretet vásárolni, meg "kontaktálni" a többi Alfással!
Gyertek minél többen, szépen lemosott autóval! Lesz felvonnulás, reméljük gyorsulás stb.
Legalább 50-70 autóra számítunk az eddigi visszajelzések alapján, minél többen vagyunk, annál jobb a buli. (Nem utolsó sorban, ez a riport jó referencia a jövőre nézve, amikor szponzori és egyéb tárgyalásokat folytatunk.) Többit privátba kérem, találkozzunk 13-án!
A GTV-s
Kru:
Na, ahelyett, hogy dolgoznék ... felhívtam a Fiat Mo.-t. Ott a következot mondta az ember : kipufogódob hátul - nem jelent teljes garanciavesztést, csak a hozzá kapcsolódó területekre veszti el, pl. katalizátor,motor cakkumpakk, de pl. a sebváltóra nem. A sportlégszuro "vörös posztó" , még a nem gyári méretu könnyufémfelni is a felfüggesztés elemeire.
Szóval kénytelen leszek várni az egy év leteltéig. Nem gondoltam, hogy örülni fogok, csak egy év a garancia. Azért a krómvégre nagy kegyesen azt mondta, mehet. Valószínuleg nem lenne semmi baj egy évig, de az ördög nem alszik, vitás esetben meg tuti a vereség.
Szerintem az egész pénzrol szól : ha ugyanezt a darabot ok forgalmaznák, tuti lenne rá garancia. A Kipufogo.hu -n olvastam , hogy csak a krómvég is teljesítmény növelhetm, van vmi grafikon is. Ez azért enyhe túlzásnak tunik, nem ? Vagy rossz oldalt néztem, az a teljes sportdob lett volna ?
GTV-s :
Megnyugtattál a szinkronnal, én is a transaxle-kórrol hallottam. A web-en egy 98-as 145-ös tulaj írta ezt le, mint típusbetegséget, ezért vetettem fel a kérdést.
A 13.-a akkor jó is lesz, talán apámat is megpróbálom beszervezni. Igaz, nekünk teljesen csupasz 145 és 156 -os van, de azért a létszámot növeli. Majd állunk a hátsó sorba... Annyira nagyszámú Alfa kezd futni az utakon (foleg 156), hogy már kezd is gyanús lenni, hogy "divatcikk" lett. Ez látszik is, amikor villantok, intek nekik, csak néznek bután, biztos assziszik, hogy trafipax.
Vmax.
Lehet hogy én is kimegyek, ha szép lesz az idő, és nem leszek túl másnapos, mivel szombaton tartjuk a Joe névnapot( 18.-án). Ilyenkor nem kevés whisky-t pusztítunk, de majd visszafogom magam.
Hali Joe 155!
Örülök, hogy újra hallom a hangodat! Középdob ügyben menj csak a kipufogó klinikára. Ha előre megbeszéled 1 óra alatt felteszik, készlet pedig van ui. Ők csinálják. Kivéve, ha valami márkát kérsz pl. Rémusz, azt vszinűleg meg kell rendelni.
Én is Náluk csináltattam a hátsó dobot, bár csalódtam, mert nincs semmi hangja. Azt mondták majd kiég, de már lassan egy éve ég kifelé és még mindig semmi. Szerintük a megoldás egy sportközépdob. Majd meglátjuk.
A barátnőmmel megbeszéltem, hogy lesz kígyója. Irigyeltek, mi? És olyan helyen, ahol jobbára csak én láthatom... Csak egy atót kell vennem neki, de nem tudja, hogy befordult a célegyenesbe egy Giulietta.
:-)
Pedig egymás után indult a piros és az ezüst GTV6. A piroson már akkor is volt sper, úgyhogy a felső végen a dupla fordulóban 3 kört csinált, mert besokallt kicsit. Így se?
Pl én, ha kész lesz az autó. Tanulva a tavalyi bénázásból, előre felteszem a 215-ös nyári gumit, hátul felfújom a 185-ös télit, mert tavaly tökig kitekert kormánnyal csúsztattam csak az első kerekemet egyenesen előre, olyan poros volt a pálya. Össze is szedtem néhány bóját, egyet ki is kellett dobni. :-)
A felvétel megtekinthető a klub rendezvényein, rajta van/lesz a klubkazettán. (Erre nem vagyok büszke.)
Nakérem pont nekem való a ma esti téma.
A gondom a következő. A 155-öm nagyon alacsony( ültetett ) és már egyszer kétszer odavertem a kipuffancsot a flaszterhoz. A napokban elvittem szervízbe felemelték, és hát szenvedett némi maradandó alakváltozást a középső dob. Egyépként az egész elég rendesen rozsdásodik és el van vékonyodva. Ki tudja kb. mennyiért tesznek fel egy új fipufogó dobot ( középsőt ) nagyságrendileg
mondjatok összeget. Tud- e valaki olyan műhelyt ahol nem kell napokat várni a műtétre, hanem esetleg tartanak alfákhoz készletet.
Előre is köszi.
Al-fan!
Egyébként én is hasonló problémával küszködtem (fél év gar. van még), de azt mondták a Kipufogósok, hogy 0 km-es autókat szoktak vinni hozzájuk egy közeli szalonból.
Na persze, hogy ennek mennyire hisz az ember, az más kérdés. Én belevágtam, ha kell, csak kimagyarázom - én mondjuk vidéki képviselethet tartozom, ennek ellenére kiváncsi vagyok mit mondanak neked, írd majd meg.
Amúgy eredetileg krómvégért mentem, a srác már "gyújtotta be a pisztolyt", amikor kérdeztem, hogy ha dobot is akarok cserélni, akkor le leht-e operálni a véget. Nemleges választ kaptam, mivel hozzáhegeszti, így a dob is meg a vég is szétmegy, ha le akarja kapni. Ezek után nem volt nehéz rábeszélni, hogy összevonjuk a két lépést :))
Mit lehet tudni a 13-ai talalkozorol? Az autokror vagy inkabb a klubbrol keszitenek riportot.
Regi es uj moddellek is mehetnek? Kuldjetek reszletes infot, ha lehet.
Al-fan:
Szinkron: az a régebbi (transaxle) Alfákra vonatkozik (Alfetta, Giulietta, 6, 75, GTV). Pl. a 105, 106-os Alfáknak legendásan jó hírük van, vajpuha és pontos a váltójuk. Megnyugodhatsz.
13-a: Az a cél, hogy 50-70 Alfa összejöjjön, hogy lássa ország-világ, hogy milyen népszerű a klubunk, nagy a létszám, lelkesedés, ez egy jó referencia lesz, amikor a szponzorálásról tárgyalunk... Pontos időpontot, amint tudok, teszem a fórumra.
Kru :
Köszönöm, valószínuleg nemsokára ott találom magam. Csak ki ne találja a vezérképviselet, hogy a garancia sajnos elvész, ha más a dob ... ennek még utánanézek.
Amit leírtál, az pont olyan , amire szükségem volna. Kicsit fárasztó lehet egy nagyon hangos kipuval "együtt élni", mondjuk 120-nál.
GTV-s : tényleg lehetne menni 13-án, szép tiszta kocsival ? Még a "kopaszoknak" is ?
Hátsó sportdob, tégla krómvég + egyéb alkatrészek és szerelés együtt 20K+AFA.
A régi cuccot megkaptam 'oszt becsűrtem a garázsba.
A hangja: diszkréten duruzsoló...ha ez mond valamit. Egyébként nem erős, nem repedtfazék, nem is M3, amit 3 utcával arrébb hallasz, én már nem nagyon veszem észre. Úgy tűnik, mintha alapjáraton teljesen eltűnt volna a hangja, utána viszont jóval mélyebb. Én elégedett vagyok. Hogy az ár sok-e vagy kevés, döntsd el te.
Egy sima krómvég 8-9 rugó lett volna, hossztól függően.
Egyébként nem tudom megmondani, nem is emlékszem a régi hangjára, hamar hozzá lehet szokni.
Gőzöm sincs egy teljes rsz. cseréje mit változtatna (mind teljesítmény, mind hang.
Kru :
Nem akarok túrkálni senki zsebében, de mennyi volt az annyi a sportdob esetében ? Szépen szól ?
Garancia van ?
145 tulajok :
Megijesztettek a másik Alfa oldalon (WEBklub) a következovel : a kettes szinkrongyurut 8 000 után cserélni kellett, az író szerint típushiba. Tényleg ? Nem lennék nagyon felhotlen... Van valakinek erre nézve tapasztalata ? A régebbi modelleknél tudom, GTV-s írt is róla, de azért vadi új kocsin 8000-nél...nana !
Larini márkatestvér!
Milyenek ezek az ASSO cuccok? Megmondom őszintén, én pár napja rakattam fel a Klinikán egy sport hátsódobot (BenkőSport) 145-re. Teljesen meg vagyok vele elégedve, tényleg jó munkát végeztek, megfelelő áron, valószínűleg belemagyaráztam magamnak azt is, hogy alacsonyabb fordulaton is jobban megy a gép. De valami miatt belémszállt a kisördög és nem vagyok meggyőződve róla, hogy a cucc, amit felraktak, az testreszabott, és a 145-höz lett tervezve. Egyéként hülyeség, lehet, hogy csak megszoktam.
Miért írtam erről? Mert nem értek a kipuf. rendszerek tervezéséhez és nem tudom, legközelebb, ha esetleg teljes rendszert cseréltet az ember, kell-e ilyen dolgokra is figyelni. Szívesen meghallgatnám (utólag:)) hozzáértő márkatársak véleményét.
Mélyen tisztelt Márkatársak!
Legutóbbi információim szerint Szamosiéknál lehet rendelni ASSO sportkiput a kedvenc márkánkhoz! (Van máshoz is, de az kit érdekel!?) Az ára kedvezőnek tünik, és klubkártyára további 10% kedvezményre is van lehetőség. A konkrét típusokhoz tartozó árakat nem ismerem, de egy telefonhívás megeresztésével igen gyorsan a kívánt infohoz lehet jutni. Íme az Alfa Szamosi kft. telefonszáma: 06 1 376-8129.