Larini.
Hajrá! Remélem megautóztatsz vele ha megcsíped.
Tényleg, nem tudom szoktad-e olvasni a gyorsulási topicot, de megkérdezem. Nem találkozunk 14.-én ?
Kijöhetnél te is a ringre. Talán már a Q4-el.
Üdv.
Joe 155!
Az aranymetál már új kasznis, csak azért tetszik! Meg nagyon olcsó a korához képest! Meg azok a 16 collos Speedline felnik!!!! A 94-esben több az extra, és nem sokkal több a km. Olaszból hozták újonnan 94-ben. Ma 13 órakor találkozom a tulajjal, lehet, hogy hamarosan már összkerékhajtású leszek!
Azon a "halásztelkin" nem gyári spoiler van, de nekem nem tetszik mert valami veszettül korcs ködlámpa van benne. (láttam élőben)
Hali,
nem 100%-ig idevágó de: a vectrán kilukadt a kipufogó (ami állítólag rohamosan romlik) és a gyári 75ezer Ft.!
Szal ezekenél a márkás kipufogóknál is van olyan ami nem (vagy alig) sportos hangú és olcsóbb? 75e egy kicsit szvsz sok...
Larini.
Megvettem a Képes Auto Pravdát, tényleg szépek.
Az a baj hogy házat kell venni, különben ráizgulnék valamelyikre. Talán a 94-es a legszebb, a 96-os aranymetál hááát nem is tudom, a piros rulez! De a legszebb az összes közül az a 97-es 1.8 TS A Fiat M0-nál. Az a frontspoiler gyári lehet rajta? A többi 97-es 155-nek olyan az eleje mint a mi gépeinknek nem? ( Már az újságban ).
Üdv.
Szasztok ,
Megjött tegnap az MS Design-féle katalógus. Árak nincsenek benne, meg kissé "osztrákul" van írva, de a kedves hölgy az Alfákhoz beírogatta az árakat. 145-146-155-156 hoz vannak spoilerek,felnik,kipufogók,végek meg ilyen kis bizgentyuk. Ha érdekelne vkit...
A kipufogóval meg jól meg vagyok zavarva. Most akkor mi a jó ? Én eddig a Remus-ra esküdtem, de az nem olcsó dolog. Nem érdemes akkor kisérletezni magyar gyártmányú dobokkal ?
Kru :
Azért remélem, nem évente kell a gyári dobot cserélni, szóval a látvány miatt a krómvég csak nem addig tart.
GTV-s. Az én asszonyom is csak jobb oldalról szemléli a külvilágot, pedig aránylag könnyen jár minden a kocsiban. Egyszerüen csak fél hogy hibázik, nagy neki a 155. Mondtam már neki hogy veszek egy "csiknkvecsentót" de annyit meg nem megy hogy megérje két kocsit fentartani.
A hangverseny állat lesz!
Szia Larini!
Vmax:
A piros GTV-be szombaton tesszük be a motort, úgyhogy nem valószínű, hogy azt láttad, amiről én szóltam.
IC:
Dolgozz, legyen kész a GTV-d!
Joe 155: Meg kellett szoknia, előbb volt a GTV6 (igaz, akkor még 3 hónapig gyalogos voltam, lakatolásból kifolyólag). Vezetni még nnem vezette, érthető, 40 kg a leány, a kocsi 1210, d=30 cm kormány benne, no szervó. (Márciusban az is belekerül, az új motorral). Külgy egy másik címet a kkacomra, vagy ICQ, dobom a .exe-t.
Kru, Larini, Joe 155: A koncertbe én is beszállok, teljes Benkő sport rendszerrel. Nekem úgy csinálták, hogy a dobba beledugták a perforált csövet, majd jól kitömték a maradékot. Ez (szvsz) a legkönnyebben lélegző módszer, sőt, a két első (ti. V6) dob csak lángfogó, üres belül. A hangja atom!
Telefon ugyben: nekem sem volt szivem szetfurni a kozepkonzolt. En a kezifekkar melle-moge tettem a tartot a "kardanalagut" feletti boxra, igy a telcsi fektetve van. Mondjuk igy nem a legjobb hivast inditani, de akkor sem furom szet az alu-szinu kozepemet. Felvenni meg a legtobb telcsi felveszi kez nelkul is.
Az álnevet kikérem magamnak! Egyébként is az áll közelebb az igazi nevemhez, inkább ez az ál. :)
A volvós bulira sajnos nem tudok menni, de 13-ára csak sikerül összehozni a verdát, akkor aztán az RTL Klubot csak nagyképernyős TV-n lehet nézni, akkora arcom lesz az ős-Alfámmal! :)
a Volvo fórumban álnéven lurkoló márkatársatok pirított rám, (köszi, Inner Circle ;-), hogy alkalomadtán köztetek is akadna érdeklôdô, már ami a hétvégi és egyéb Volvos találkozókat illeti, különös tekintettel a "klubközi kapcsolatok kölcsönös ápolására".
Szóval akkor szeretném megragadni az alkalmat, hogy minden érdeklôdôt ezennel meghívjak a szombaton 10 órától a Felvonulási téren tartandó Volvos összeröffenésre. Egyelôre semmi komoly program nincs, csak ismerkedés, egymás verdájának körbenyáladzása, beszélgetés az alakulófélben lévô Volvo klubról és vacogás. Szeretettel várunk mindenkit :-)
Harcos üdvözlet mindenkinek.
Szóval ha már a kipufogómnál tartunk, a hátsó dob Sebring, a többi gyári. Köszi Larini az elismerést. A gond most az vele hogy a héten odavertem valamihez, és a középső dob megsérült, és mivel még az eredeti elég jól el van vékonyodva a csőfal. Bár még javítható, előbb utóbb a teljes csere nem maradhat el.
Hát egen... Nézd, nem tudom, mert nem értek hozzá, de szerintem egy egy sportdobot meg kell tervezni, gondolom a motorhoz meg a kipuf. rendszer többi eleméhez kell méretezni, mert val. számít, hogy milyen az ellenállás meg mittom én mi. Szóval a jó ég tudja, hogy mennyire egyen dolog ez a sportdob. Végül is egy véleményen vagyok veled... Valami szakértőt lenne jó hallani erről. (Egyébként már fent van)
kru!
Na látod, Joe 155 kipu-renszerével kapcsolatban nem vagyok teljesen képben, de én úgy tudom, hogy a többi része gyári. Persze erről csak Ő tudna biztosat! Egyébként meg szerinted egy helyben, minden féle merés és tervezés nélkül, kb. egy óra alatt "összedobott" cucc lehet olyan , mint egy nagy gyártó rengeteg pénzzel kikísérletezett technikája?! Mert az én dobomat ott csinálták a szemem láttára, a Tiedet nem?
Larini! A 452. hozzászólás kb. erről szólt. Most, hogy használom egy ideje a hátsó sportdobot, elgondolkodtam, hogy jó-e ez így.
Egyébként nagyon szívesen, mármint meghallgatom a gépedet, sőt kiváncsi vagyok, hogy az enyémhez képest milyen.
Ahogy kivettem, Joe155 gépsárkányának hangját nemcsak az okozza, hogy Sebring, hanem neki a többi dob sem gyári, vagy?
kru!
Nem igazából volt mihez hozzászoknom, mert már a kezdetekkor sem volt hangja! Szerintem a gyári dob is jobban szól mint ez! Nekem az etalon Joe 155 gépsárkányának a hangja! Igaz, hogy az Övé Sebring! Remélem vmi fórumon összejövünk és meghallgathatod! (meg az enyémet is!) Egyébként különösebb teljesítmény javulást sem éreztem.
Larini márkatestvér!
Mit jelent az, hogy nincs semmi hangja? Azt, hogy nem üvölt őrülten, vagy azt, hogy 1-2 hét alatt hozzászoktál a dörmögéshez.
Azért kérdem, mert én így jártam (mármint val.szleg hozzászoktam), ezért is írtam egy korábbi cikket, viszont olyanok, akik régebben ültek csak a kocsiban és most újra "beültettem" őket, hallják a különbséget. Teljesítményben éreztél javulást?
Al-fan! Kétlem, hogy egy vég növelne, de én nem nagyon értek hozzá. Azt érdemes mérlegelni, hogy egy végért kiadsz 9 rugót, egy év múlva dobo(ka)t is cseréltetsz, akkor arra vehetsz megint egy krómvéget (a régit nem nagyon tudják leoperálni, mert a gyári dob is, meg a vég is szétmegy). Lehet, hogy érdemes várni az egésszel.
Hali
Bubble :
Szóval neked is a talpadon lesz...
A mobiltartónál érdemes lenne olyat választani, ha még nincs, ami ragasztható, esetleg egy kis adapterrel illesztheto pont a szellozo rácsra, mert a fúrás igen randa tud lenni. A Nefelejcs! Kft. boltjában lehet ilyeneket kapni, az Autó-Piacban szokott lenni hirdetésük.
bubble.
A problémát csak úgy tudod orvosolni ha feláldozod a középső légbelépő nyílást. szereld rá , nincs egy szem hely se máshol. Én is görcsöltem vele de utána semmi hátrányát nem éreztem. A maradék két nyíláson is elég luft jön be.
Más! Millenium cimbi kicserélte a köcsim képét az alfás web klub tagnévsorába. Köszönet érte!!!
Üdv.
Sziasztok !
Én csak most tudtam bekapcsolódni a nagy "beszélgetésbe". Már is segítséget kérnék. Szeretnék a 33-asomba mobiltartót szerelni, de ebben megakadályoz a 3 szellôzôkarika. Hová lehet még tenni egy ilyen szerkezetet? Egyébként üzenem a GTV-snek, hogy nekem is lesz kígyóm és azt is csak a barátom látja majd leginkább!