Keresés

Részletes keresés

Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.11.24 0 0 1515
gréc híd :D oszt akko lesz a neépnek egyen áram meg valami szűrő hogy szép egyenletes legyen a jel bár ahogy huzod a gázt annyi feszt fog kijönni:D
flathead Creative Commons License 2008.11.24 0 0 1514
Igen, csak épp a Mustangon váltóáramú generátor van.
Forgó mágneses teret létrehozni meg nem olyan egyszerű, ráadásul szerintem nem is lenne elég nyomatéka.
Előzmény: Kristóf 210 (1511)
flathead Creative Commons License 2008.11.24 0 0 1513
6V-os villanymotorok is léteznek :-))
Egyébként úgy is meg lehetne oldani, hogy két 6V-os aksit rakni a motorra, amik töltéskor párhuzamosan vannak kapcsolva, de amikor indítózni kéne, akkor sorbakapcsolni őket és máris megvan a 12V!
Máskérdés, hogy 2db 6V-os akksi már elég nehezen férne el egy Mustangon és a töltőáram is kettéoszlana.
Előzmény: Törölt nick (1510)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.11.24 0 0 1512
Nem dinaszter, az Dinastarter (bocs, hogy belekötök megint a mondandódba de na....) :)
Előzmény: Kristóf 210 (1511)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.11.23 0 0 1511
Dinaszteres jópofább lenne. mint a tatranon, az még létezhetett is volna.
Előzmény: Törölt nick (1510)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.23 0 0 1510
úgy meg lehetne oldani mint ahogy a suzuki robogónál van megoldva.Azon egy nagy átmérőjű vékony fogaskerék van rögzítve a főtengelyre.A bendix mellette van csapágyazva és azt hajtja a kis indítómotor.Ha akarnám meg tudnám oldani,de egyrészt nem izgat a téma mert csak felesleges súly lenne a gépen pluszban,másrészt meg ugye kéne 12 voltos töltőtekercs is ami már nagyobb gond.
Előzmény: flathead (1506)
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.11.23 0 0 1509
Ön inditó jávára azé az oda verne :D egyébként ami Kristróf 210 oldalán van fent rajz annak alapján csináltam meg de arrol hiányzik egy pont (közöspont jelölés)
Előzmény: flathead (1506)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.11.19 0 0 1508
Helo! Köszi a segítséget! Valószínű, hogy akkor elvan kopva, mert a csavaron nincs már rajt a rugó. De van itthon 2 karbim, megpróbálok azokból csinálni 1-et.
Előzmény: Péter mz (1507)
Péter mz Creative Commons License 2008.11.19 0 0 1507
helo
vedd ki a karbiból az alapjárat állitó csavart és nézd meg egyáltalán kúpos e a vége.Majd ha az jó akkor tekerd vissza a csavart a rúgóval ,a motort inditsd el vedd le a szivó gumicsövet majd tekerd befele az alapjárat állitó csavart és nézd hogy emeli e a sibert a csavar kúpja.Ha emeli az jó de ha még mindig nincs alapjárat és teljesen be van már hajtva a csavar akkor azt nézd meg hogy nem e a rugó menetei ültek már össze mert ha igen akkor próbálj alapjáratot állitani rugó nélkül,mert akkor jobban bemegy a csavar.Ha lesz alapjárat akkor a rugót röviditsd meg és ugy rakd majd össze.
Ha sehogy sem lesz alapjárat akkor a karbi már teljesen el lehet kopva ahol a siber csuszkál benne és emiatt h lötyög a siber ,a siber mellett megy be levegő ami túl sok és kevés a beszivott benzin és leáll a gép.Ezt csak egy kevésbé kopott karbival tudod helyrehozni h legyen alapjárat.


Egyébként amelyik mustang hidegen jól indul melegen meg tolásra(vagy forditva) az pont azért van mert a siber meg a karbi el van kopva és a siber mellett megy be a levegő.
Előzmény: Maczko Peter (1500)
flathead Creative Commons License 2008.11.19 0 0 1506
Akkusra csináltad meg? Világító tekercsről töltöd?
Én is valami hasonlót akarok....
Sőt már az önindító felszerelése is megfordult a fejemben, de az nem olyan egyszerű....
Ötletem van rá, de nem egyszerű a kivitelezése.
Előzmény: Jawa 23A Mustang 1975 (1505)
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.11.18 0 0 1505
Én voltam az a jó magyar embör :P Képzeljétek nagyjábol kséz a musztángom. Az index is megy csak lehet hogy nics töltés:s lehzet hogy forditva lett beépitvea a dióda:D Nah a "minőségi fényezés" amit kaptam az mán érdekes állapotoknak örvend :D dehát ez van.. :@ a motor harmadikba csak kuplung csosztatással megy és ha kettesbe kihuzatom teljesen (bejáratos.. :D jóteszneki:D) akkor berakom 3-asba és a fordulat vissza esik -3000-re:D szóval érdekes dolog !

Nah üdv!
Előzmény: flathead (1497)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.11.18 0 0 1504
én tartom vele a kapcsolatot :)
Előzmény: Motoroj (1502)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.11.18 0 0 1503
A sübertü állítgatását kiprobálom, de mondom h. sehogy sincs akkor alapjáratom. Ígyis alig. A gyertyát azt nemtom mert már a 4. van benne. Lehet akkor nemjó a keverékképzés. Van egy mbk karbim rákéne ekkelni, azon legalább van levegőállító csavar.:D
Előzmény: flathead (1501)
Motoroj Creative Commons License 2008.11.18 0 0 1502
Kecskeméten van egy gyereknek chopper-esített kormányú Mustang-ja, hátul lobog egy magyar zászló. Egyedi látvány!
Valaki találkozott már vele?
flathead Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1501
Hát ha jól sejtem, akkor ha feljebb van a tű, vagyis a tartólemez az alsó felén van, akkor dúsabb a keverék, ha lejjebb van a tű, akkor szegényebb. Javítsatok ki, ha tévedek.
De én a kormos gyertyából arra következtetek, hogy túl dús a keverék. Vagy pedig nem megfelelő hőértékű a gyertyád.
Előzmény: Maczko Peter (1500)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1500
Oszt merre állítsam? Jolvan az ugy különben nincs alapjáratom. Ígyis a legmagasabb rublikában van.
Előzmény: flathead (1499)
flathead Creative Commons License 2008.11.17 0 0 1499
Nem lehet, hogy a súbertűn kellene állítani?
Előzmény: Maczko Peter (1498)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.11.16 0 0 1498
Helosztok! Mentem én is ma az erőgéppel, hónapok óta most először. Az enyémnek van egy olyan tulajdonsága h. hidegen 2. 3. rúgásra indul, ha picit bemelegszik akkor elsőre. Viszont ha megyek vele 1-2 vagy több km-t akkor hiába rugdosom csak tolásra indul. Várnom kell vele kb. 20 percet mire újra tudom rúgásra indítani. Megnéztem a gyertyán a lerakódást és koromfekete.:S Ki mit tud ajánlani mi ilyenkor a teendő?
flathead Creative Commons License 2008.11.16 0 0 1497
Nem akarom ezt a klubot erőltetni, amit csináltam, de szerintem regisztrálhatnátok, mert már belépett egy magyar mustangos gyerek. Gyarapodjunk :-)))
flathead Creative Commons License 2008.11.16 0 0 1496
Ebbe a karbiba elférne még egy dúsító :-S
Előzmény: flathead (1495)
flathead Creative Commons License 2008.11.16 0 0 1495
Én tegnap mentem a Mustanggal, hidegen 3.-ba nem nagyon volt ereje, de amikor bemelegedett akkor már 3.-ba is szépen húzott. Viszont szivárog a tankom a hátsó rögzítőfülnél. Szerencsére nincs benne annyi benzin, hogy elérje azt a szintet, csak lötyögéstől könnyezik kicsit :-)
Na nem baj, majd tavasszal nagyfelújítás alkalmával megfótozzuk :-D

Amúgy hidegen nagyon nem akar indulni csak úgy, viszont ha befogom a karbi torkát kézzel, akkor második, harmadikra indul :-)))
Előzmény: Törölt nick (1493)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.11.16 0 0 1494
szerintem egy töményebb vodkával is beindulna :)
Előzmény: Törölt nick (1493)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.15 0 0 1493
Ma gondoltam kerülök egyet a mustanggal.
Leengedtem a robogóból fél liter benzint.Rakom bele az olajat,de bizony az olaj tetején a víz volt.Jó féldeci belelöttyent.Kiönteni nem akartam,így öntöttem bele kis olajat és bele a tankba.Beindult vele és igaz prüszkölt kicsit de elment vele.
Hihetetlen milyen igénytelen kis jószág :D
flathead Creative Commons License 2008.11.12 0 0 1492
Sőt, chat is van!
flathead Creative Commons License 2008.11.12 0 0 1491
Csináltam egy online community-t a http://www.communities.com/ oldalon,
a neve International JawaMustang Club.
Ez az oldal olyami mint az IWIW, regisztrálni kell.
Ezzel megpróbálom a külföldi Mustangosokat is összegyűjteni, de természetesen benneteket is várlak szeretettel ide! Sőt!

Nem tudom lesz-e értelme, de kiderül, hátha összejön :-)

Van fórum is, meg minden.

Ha érdekel titeket, regisztáljatok be a fenti oldalon, majd utána a "SEARCH COMMUNITY" feliratra kell kattintani, innen gondolom egyértelmű, hogy találjátok meg a klubot.

Remélem sokan beregisztráltok, és remélem külföldiek is megtalálják az oldalt.

Ha technikai problémák vannak a regsiztrációval, szóljatok, megpróbálok segíteni!
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.11.11 0 0 1490
Há' Jónézki
Előzmény: flathead (1489)
flathead Creative Commons License 2008.11.10 0 0 1489
Pfff....és ez miért jó? (Nyílván nem jó, de mi az értelme?)
Előzmény: Kristóf 210 (1488)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.11.10 0 0 1488
Teljesen keresztben van benne És az arányokat ezzel a "rajzzal" szemléltetem:)
Előzmény: flathead (1487)
flathead Creative Commons License 2008.11.09 0 0 1487
Gondolom az valami merevítés akar lenni benne, hogy ne horpadjon be olyan könnyen esetleges ütődések hatására. Vagy teljes keresztmetszetben van a lemez és úgy rajta a lyuk?
Előzmény: Kristóf 210 (1486)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.11.09 0 0 1486
Nem csak az a gond, hanem hogy ez nem működik úgy mint egy rendes rezonátor, mert középen van benne egy függőleges lemez, amin van egy lyuk, ennek csak a formája olyan mint egy rezónak. talán még rosszabb mint a gyári kipufogó.
Előzmény: TyerCorp01 (1485)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!