Igen, csak épp a Mustangon váltóáramú generátor van. Forgó mágneses teret létrehozni meg nem olyan egyszerű, ráadásul szerintem nem is lenne elég nyomatéka.
6V-os villanymotorok is léteznek :-)) Egyébként úgy is meg lehetne oldani, hogy két 6V-os aksit rakni a motorra, amik töltéskor párhuzamosan vannak kapcsolva, de amikor indítózni kéne, akkor sorbakapcsolni őket és máris megvan a 12V! Máskérdés, hogy 2db 6V-os akksi már elég nehezen férne el egy Mustangon és a töltőáram is kettéoszlana.
úgy meg lehetne oldani mint ahogy a suzuki robogónál van megoldva.Azon egy nagy átmérőjű vékony fogaskerék van rögzítve a főtengelyre.A bendix mellette van csapágyazva és azt hajtja a kis indítómotor.Ha akarnám meg tudnám oldani,de egyrészt nem izgat a téma mert csak felesleges súly lenne a gépen pluszban,másrészt meg ugye kéne 12 voltos töltőtekercs is ami már nagyobb gond.
Ön inditó jávára azé az oda verne :D egyébként ami Kristróf 210 oldalán van fent rajz annak alapján csináltam meg de arrol hiányzik egy pont (közöspont jelölés)
Helo! Köszi a segítséget! Valószínű, hogy akkor elvan kopva, mert a csavaron nincs már rajt a rugó. De van itthon 2 karbim, megpróbálok azokból csinálni 1-et.
helo vedd ki a karbiból az alapjárat állitó csavart és nézd meg egyáltalán kúpos e a vége.Majd ha az jó akkor tekerd vissza a csavart a rúgóval ,a motort inditsd el vedd le a szivó gumicsövet majd tekerd befele az alapjárat állitó csavart és nézd hogy emeli e a sibert a csavar kúpja.Ha emeli az jó de ha még mindig nincs alapjárat és teljesen be van már hajtva a csavar akkor azt nézd meg hogy nem e a rugó menetei ültek már össze mert ha igen akkor próbálj alapjáratot állitani rugó nélkül,mert akkor jobban bemegy a csavar.Ha lesz alapjárat akkor a rugót röviditsd meg és ugy rakd majd össze. Ha sehogy sem lesz alapjárat akkor a karbi már teljesen el lehet kopva ahol a siber csuszkál benne és emiatt h lötyög a siber ,a siber mellett megy be levegő ami túl sok és kevés a beszivott benzin és leáll a gép.Ezt csak egy kevésbé kopott karbival tudod helyrehozni h legyen alapjárat.
Egyébként amelyik mustang hidegen jól indul melegen meg tolásra(vagy forditva) az pont azért van mert a siber meg a karbi el van kopva és a siber mellett megy be a levegő.
Akkusra csináltad meg? Világító tekercsről töltöd? Én is valami hasonlót akarok.... Sőt már az önindító felszerelése is megfordult a fejemben, de az nem olyan egyszerű.... Ötletem van rá, de nem egyszerű a kivitelezése.
Én voltam az a jó magyar embör :P Képzeljétek nagyjábol kséz a musztángom. Az index is megy csak lehet hogy nics töltés:s lehzet hogy forditva lett beépitvea a dióda:D Nah a "minőségi fényezés" amit kaptam az mán érdekes állapotoknak örvend :D dehát ez van.. :@ a motor harmadikba csak kuplung csosztatással megy és ha kettesbe kihuzatom teljesen (bejáratos.. :D jóteszneki:D) akkor berakom 3-asba és a fordulat vissza esik -3000-re:D szóval érdekes dolog !
A sübertü állítgatását kiprobálom, de mondom h. sehogy sincs akkor alapjáratom. Ígyis alig. A gyertyát azt nemtom mert már a 4. van benne. Lehet akkor nemjó a keverékképzés. Van egy mbk karbim rákéne ekkelni, azon legalább van levegőállító csavar.:D
Hát ha jól sejtem, akkor ha feljebb van a tű, vagyis a tartólemez az alsó felén van, akkor dúsabb a keverék, ha lejjebb van a tű, akkor szegényebb. Javítsatok ki, ha tévedek. De én a kormos gyertyából arra következtetek, hogy túl dús a keverék. Vagy pedig nem megfelelő hőértékű a gyertyád.
Helosztok! Mentem én is ma az erőgéppel, hónapok óta most először. Az enyémnek van egy olyan tulajdonsága h. hidegen 2. 3. rúgásra indul, ha picit bemelegszik akkor elsőre. Viszont ha megyek vele 1-2 vagy több km-t akkor hiába rugdosom csak tolásra indul. Várnom kell vele kb. 20 percet mire újra tudom rúgásra indítani. Megnéztem a gyertyán a lerakódást és koromfekete.:S Ki mit tud ajánlani mi ilyenkor a teendő?
Én tegnap mentem a Mustanggal, hidegen 3.-ba nem nagyon volt ereje, de amikor bemelegedett akkor már 3.-ba is szépen húzott. Viszont szivárog a tankom a hátsó rögzítőfülnél. Szerencsére nincs benne annyi benzin, hogy elérje azt a szintet, csak lötyögéstől könnyezik kicsit :-) Na nem baj, majd tavasszal nagyfelújítás alkalmával megfótozzuk :-D
Amúgy hidegen nagyon nem akar indulni csak úgy, viszont ha befogom a karbi torkát kézzel, akkor második, harmadikra indul :-)))
Ma gondoltam kerülök egyet a mustanggal. Leengedtem a robogóból fél liter benzint.Rakom bele az olajat,de bizony az olaj tetején a víz volt.Jó féldeci belelöttyent.Kiönteni nem akartam,így öntöttem bele kis olajat és bele a tankba.Beindult vele és igaz prüszkölt kicsit de elment vele. Hihetetlen milyen igénytelen kis jószág :D
Csináltam egy online community-t a http://www.communities.com/ oldalon, a neve International JawaMustang Club. Ez az oldal olyami mint az IWIW, regisztrálni kell. Ezzel megpróbálom a külföldi Mustangosokat is összegyűjteni, de természetesen benneteket is várlak szeretettel ide! Sőt!
Nem tudom lesz-e értelme, de kiderül, hátha összejön :-)
Van fórum is, meg minden.
Ha érdekel titeket, regisztáljatok be a fenti oldalon, majd utána a "SEARCH COMMUNITY" feliratra kell kattintani, innen gondolom egyértelmű, hogy találjátok meg a klubot.
Remélem sokan beregisztráltok, és remélem külföldiek is megtalálják az oldalt.
Ha technikai problémák vannak a regsiztrációval, szóljatok, megpróbálok segíteni!
Gondolom az valami merevítés akar lenni benne, hogy ne horpadjon be olyan könnyen esetleges ütődések hatására. Vagy teljes keresztmetszetben van a lemez és úgy rajta a lyuk?
Nem csak az a gond, hanem hogy ez nem működik úgy mint egy rendes rezonátor, mert középen van benne egy függőleges lemez, amin van egy lyuk, ennek csak a formája olyan mint egy rezónak. talán még rosszabb mint a gyári kipufogó.