Larini ,
Utánagondoltam és már szégyellem is, hogy felhouztam a benyaárakat, amikor az kifejezetten jutányos. Különben is, ha suzukit vennék, az termeli a benzint és még ajándékba is kapok vagy kéthektóval.
Nem tudom pontosan, melyik olasz városban, de a haverom mesélte, hogy a Nannininek (vagy Larininek ?) van egy kávézója. Hozott is vmit onnan, csak már nagyon régen volt. Jártál már ott ? Az lehet egy igazi 155-ös paradicsom !
Felextrázott , limitált szériás KA, ugye ? Az ilyen színu, ugye Larini ?
Kicsit beszállva a "milyen autót vegyek?"-be : szerintem a 3 ajtós Corsa TR (lépcsoshátú)a legszörnyubb !
GTV-s: Köszi az infót, bár a tükör a barátnomé lesz, neki hétfore vagy keddre ígérték. Akkor gyorsabbak, mint gondoltam ! A Beetle-rol meg csak annyi, hogy akkor lemondok a csajozásról...
Tudom, hogy nem ez a topic, de van tippetek, mennyi büntetés jár 120-nál (80 helyett)?
A MOL meg ha így folytatja, kénytelen leszek benzinkutakat rabolni, csak pénzt, hanem naftát.
IC, Joe 155, Fargo: Köszönöm a jótanácsokat, megfontolom, mielőtt másik (illetve harmadik, mert a küszöbön van egy Giulietta 1.8) autó vásárlására adom fejem.
Beetle: Van egy ismerősöm, aki gyakran hoz el autókat tesztelésre. Volt bár nála Porsche Boxter is, de azt mondta, hogy a Bogár volt a legcsajozósabb kocsi, amit vezetett idáig.
Pizza: Ezt egy japán szájton találtam, érdemes megfigyelni a kígyót, szerintem igazi. Egy másik kaja is van itten, ez is valami japcsi étel, fogalmam sincs, miből, hogyan készül, de látványnak nem semmi:
én elgondolkodnék egy új autón: esetleg egy felextrázott Ka?"
Végül is, GTV-s és a Ka tulajdonosok között egy lényeges közös vonás van: mindketten azonosíthatók az autójuk típusáról. A GTV vezetője a GTV-s, a Ka tulaja meg (tisztelet a kivételnek) egy K.
Már bocsánat, de én nem a "GTV", hanem a "GTV-s" árán gondolkodtam el. :) De aztán rájöttem, hogy nem lenne jó vétel, mert utána sosem találnám se őt, se a GTV-t a garázsból... :)))
Amúgy semmi Kadett meg Jetta. Daewoo Matiz, kompromisszumok nélkül. Esetleg a Mi Autónk!
(Tegnap láttam egy New Beetle-t. Elgondolkodtam, ki vesz meg egy olyan autót, ami tízszer annyiba kerül mint az enyém, és huszadannyit ér... Gondoljatok bele, egy ilyen VW-system csoda kb. hatmillió forint. Ennyiből kijön egy Alfa Spider, egy 155-ös ÉS egy GTV6!)
off
Soxor kérdezték már, hogy megválnék e tőle? Biztos lenne az a pénz, de asszem életem egy részét vennék el vele. Rengeteg emléket őrzünk az együtt töltött 4 évből, sok-sok jót és néhány kellemetlent. Tulképpen a GTV6-tal tanultam meg mi az autó, megtanított vezetni, szerelni, tisztelni a lóerőket. Nem biztos, hogy lenne energiám újra belefogni egy másik autó újjáépítésébe, a 4 év alatt felhalmozódott rettenetes mennyiségű információ újra beszerzésébe. Ez egy örök szerelem marad. Mikor megvettem, elhatároztam, hogy nálam fog megöregedni, míg oldtimer nem lesz. Elcserélni? Egy GTAm esetleg gondolkodóba ejtene, de hát az ritka és drágább mint jónéhány Ferrari (amely, mint tudjuk, az Alfából nőtt ki).
A németeknél létezik egy kategória: mewtimer, ebbe sorolják a még nem old autókat, amiknek van kisugárzásuk.
Angoloknál azt vantage-nak híjják.
Na elég az érzelmekből, on...
Mindenki, aki szólt, hogy piszkos az autó: Más van helyette, amíg nem lesz jobb.
Al-fan: Láttam a tükrödet, ott van az ablakban.
Larini (605): Hátókerék Rulez! :-)
IC (626): Eladó ócsóér, elegem van már ezekből a szar digó megbízhatatlan rohadó alkatrész beszerezhetetlen, alacsonyépítésű, minden fekvőrendőrön felakadó, trafipaxba beleszálló, mediterrán stílusú kocsikból. Inkább veszek egy megbízható, német autót, még nem tudom, hogy Escortot, Kadettet vagy Jettát vegyek...
Al-fan: 9 korül? De szívesen mentem volna az Ital-autóhoz!... Sajnos csak 13:00 előtt valamivel értem oda. Ha modellőrült vagy, feltétlenül megéri.
A póló fekete, pirossal van rajta a rajz egy 156-osra emlékeztető dologról, de szerintem az inkább valami prototípus vagy fantáziarajz. Mindenesetre brutális! Elfelejtettem megkérdezni, mennyi, de biztos olcsóbb mint amennyi a feeling (azt nem lehet megfizetni!).
Viszont a kocsim megint nincs kész, pedig a szerelő srácon igazán nem múlik. Nem is leszek ott vele az Alfa-találkozón. :(((
Alfino !
Milyen gépbe is tennéd a borulést ? Kíváncsi leszek, milyen lesz ha megcsináltatod ! Nekem spec nem lenne szívem azt a szép kárpitot megborözni, de nagyon elegáns tud lenni egy szép bor ! Milyen színre gondoltál ?
IC ! Ma nem véletlenül 9 körül jártál az Ital-éknál ? Egy ismerosöm volt most ott, mondta, milyen jó motyók vannak.Ki fogok menni legeltetni a szemem. A 156-os polóra gondolsz ? Nekem van vagy háromféle (két piros két szürke színu)már az érzés is megéri, vegyél egyet! Vagy baseball sapkát.
Nem csak ti dolgoztok...vagy lehet, hogy az a baj, hogy mindenki dolgozik veletek ellentétben?
Basszus, már én sem értem amit írok. Na mindegy...
Beszéltem autó kárpitossal, a 4 ülés 180.000 HUF a 4 ajtó 20.000 HUF. Ez a 25% a gyári árnak és szerintem a minőség leget ugyan olyan jó, persze igazi bőrrel dolgoznak.
Volt szerencsém egy Q4-be ülni tegnap, megbolondítva egy kis chip tuningal olyan 235 LE...
életveszély és egyben maga a gyönyör. Ha autó vásárlásnál nem lett volna szempont, hogy a kocsi új legyen akkor én is emellett döntöttem volna.
Alfa-modellek az Ital-Autónál nagy számban vannak jelen. Sőt, még egy igazi GTV-st is láttam ott ma. Meg kellett volna kérdeznem, eladó-e? :)
Van Giulia Junior makett, meg számtalan sportváltozat, szóval tele lehet velük pakolni egy kétajtós szekrényt. Bár bevallom, engem inkább egy alfás póló idegesített fel azzal hogy ott lógott. Addig-addig fog hergelni az a gonosz ruhadarab, amíg egyszerűen megveszem, aztán csak nézhet! :)
Megjegyzem, Al-fannak igaza van, és a larini által betűzött képen egy Volskwagen-motor látható. Az Alfa-konstrukciótól közvetlenül jobbra. Nem látjátok? Nem csoda, nagyon kicsi... jól oda kell figyelni, hogy észrevegye az ember, mert a kép az úgynevezett "értékarányos megjelenítés" fényképező technikával készült...
Larini,
Egy igazi alfisti-tol nem is vártam mást ! Már látom, meg kellett volna a szalonból két és fél éve vetetni apámmal az uccsó 155 1.8 TS Sport példányt ! milláért... O meg vett inkább pár hónap múlva egy 156-ost. Azért az sem rossz...
13-án ott leszel Te is Újpesten ? Ma meg úgy látszik, csak mi "dolgozunk".
Al-fan!
"Amúgy a 155 milyen konstrukció ?"
Megpróbálok objettíven, hideg fejjel teljesen tényszerűen nyilatkozni:
1. KIRÁLY!!!!!!!!!!
2. SZUPER!!!!!!!!!!
3. CSÚCS!!!!!!!!!!!
(a francba, megint nem sikerült!) :)
Larini, látod, értek én a kocsikhoz,meg az alkatrészekhez is...
Amikor autót akartam venni, felmerült bennem a 155-ös lehetosége is. Nagyon sokáig állt egy a Boldizsárnál, kint, a dobogón (metálbarna ? Q4) Vitték is le az árát rendesen, aztán egyszer csak eltunt. Oszintén szólva nem voltam biztos benne, hogy milyen állapotban kapnám, ezért nem mertem belevágni. Amúgy a 155 milyen konstrukció ? Vannak vele gondok ? Oszintén szólva nem valószínu, hogy most lecserélem a 145-öst, de azért nálam is a 155 az, ami megdobogtatja a (sport)szívemet ! (Meg természetesen a régi szériák is, mielott kapnék)
Al-fan!
Ez 100%-ig igazi! (már amennyire egy kép igazi lehet) Még az is lehet, hogy eltaláltad, csak holnap hírdetek eredményt!:) (pedig annyit dolgoztam fotosopban, míg le tudtam retusálni a vw emlémát!)