Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Joe 155 Creative Commons License 2000.03.11 0 0 770
Szia millenium.
Jó régen írtál már a topicba. Tőled is megkérdezem. Kedd, gyorsulási a ringen, hogy éled ezt meg?
Üdv.
Millennium Creative Commons License 2000.03.11 0 0 769
Helló! Arra
gondoltam, hogy beszállok én is egy képpel. A GTV-s kedvéért itt egy "felmatricázott" GTV6-os. Úgy láttam ilyen még nem volt, vagy ha igen akkor felületes voltam.
A GTV-s Creative Commons License 2000.03.11 0 0 768
Joe 155:
Köszi, kicsit macerás volt, de megnéztem...
Teccik mindkettő, köszi
fargo Creative Commons License 2000.03.11 0 0 767
kösz az infot :-)

fargo loves Alfas, too...

Előzmény: A GTV-s (762)
Joe 155 Creative Commons License 2000.03.11 0 0 766
Egyet még magamnak, Larininek, és aki szereti a 155-öt, annak is.

Joe 155 Creative Commons License 2000.03.11 0 0 765
Szal ez!

Joe 155 Creative Commons License 2000.03.11 0 0 764
Egy kis ajándék a GTV-s nek!

De ez se semmi ugye?


Turbo Lada Creative Commons License 2000.03.11 0 0 763
A GTV-s nek!

Na végre sikerült!
Hajrá ICQ

A GTV-s Creative Commons License 2000.03.11 0 0 762
GTZ, vagyis Tubolare Zagato. 1963-64-ben készítették, Giulia padlólemezre (105-ös széria) épített csővázas felépítménnyel. Az autó tömege 650 kg (1430 font), elöl-hátul független felfüggesztés, 1600 ccm twincam. 1964-ben megnyerte az Autodelta teammel a Le Mans-t, Nürburgring 1000 km, Targa Florio, Sebring 12 órás versenyeket. Két változata volt (nem tdom mi a különbség): TZ1 (112 darab) és TZ2 (11 darab). Most látom a képen a könyvemben, hogy a fordszámmérő (IC:természetesen a kormálny előtt középen) 10000-ig van skálázva. A km-óra 260-ig. 963-ban!
A TZ2 üvegszálas volt, a TZ1 alumínium...
Ennyit tdtam hirtelen. Ha kell még infó, keress magadnak.
Előzmény: fargo (752)
A GTV-s Creative Commons License 2000.03.11 0 0 761
Na ez az egyik autó, amibe átülnék...
Klassz!
Előzmény: Joe 155 (760)
Joe 155 Creative Commons License 2000.03.11 0 0 760
GTV-s.
Remélem ez neked is tetszik!

Joe 155 Creative Commons License 2000.03.11 0 0 759
Azért így már jobban látszik!
Előzmény: Joe 155 (758)
Joe 155 Creative Commons License 2000.03.11 0 0 758

Joe 155 Creative Commons License 2000.03.11 0 0 757

Joe 155 Creative Commons License 2000.03.11 0 0 756
Mond azt hogy Italdesign Scighera, és lemegyek hídba! Olyat azért nagyon megnéznék élőben!
3.0 V6 Biturbo 400 LE.
Előzmény: Detonátor (755)
Detonátor Creative Commons License 2000.03.11 0 0 755
A GTV-s-nek!

Üdv neked, és köszönöm a lobbyzást. További sok sikert kívánok az Alfás topiknak.Tovább nem zaklatom ezt a bensőséges hangulatot, inkább csak olvasgatok, és ha egy Alfát meglátok az úton, majd intek.

Maradok őszinte tisztelettel: Az Italdesign álltal tervezett autóban utazó.

Inner Circle Creative Commons License 2000.03.11 0 0 754
McLarenre-Ferrarira való tekintet nélkül remélem, minden online kollega nézi az f1-live.com-ot vagy hasonlót?
Inner Circle Creative Commons License 2000.03.11 0 0 753
Gondolom ezt nem csak egy szál marógéppel csinálták. Ha egy kicsit is könnyebb az egyik fele, abból már nagy balhé lesz, nem igaz?
A fogaskerekeseknek közben egyelőre a hőkezelő-részlegét sikerült elérnem, de dolgozunk az ügyön. :)
Előzmény: A GTV-s (748)
fargo Creative Commons License 2000.03.11 0 0 752
Ouch, ez mi? De szép!
Előzmény: A GTV-s (750)
A GTV-s Creative Commons License 2000.03.11 0 0 751
...vágjak...
Előzmény: A GTV-s (750)
A GTV-s Creative Commons License 2000.03.11 0 0 750
Larini, Al-fan:
Egész este azon gondolkodtam, hogyan vágja vissza...
Így:
Felteszek én is egy Alfát. Remélem nem szóltok meg, hogy nekem az ilyen is teccik
:-)))

Detonátor Creative Commons License 2000.03.11 0 0 749
A GTV-s-nek!

Megnyitottam szerény kis topikomat, de ne fikázz le kérlek. Ti már nem kispályáztok, nagyban űzitek az ipart.

Maradok tisztelettel: Aki figyelemmel kíséri az Alfásokat.

Alfa topic: Nagyon rulez!!!

Előzmény: A GTV-s (745)
A GTV-s Creative Commons License 2000.03.11 0 0 748
Kb. erre gondolok váltó fogaskerék könnyítés címén. Az első képen az alsók a gyári fogaskerekek, látható a különbség.

A második képen meg egy komplett váltó (bélés) van a világba kikönnyítve. A sebességfokozatok a képen balról felülről: 1., 2., 3., rükverc, 4., 5/rükverc.

Előzmény: A GTV-s (733)
A GTV-s Creative Commons License 2000.03.10 0 0 747
TudatLan:
A kedvedértgyorsan belinkeltem egy URL-t a honlapomra.
ide klikkelve átteszlek az oldalamra, de gyere vissza a topikba.
Ezt 03.10-én, 23:40-kor linkeltem be...
Előzmény: TudatLan (722)
Joe 155 Creative Commons License 2000.03.10 0 0 746
Persze, gondolom nem indulási feltétel a zöldkarte. A konvojban meg úgysem állítanak meg.
13.-án meg is tudod csináltatni.
Üdv.
Előzmény: A GTV-s (743)
A GTV-s Creative Commons License 2000.03.10 0 0 745
Nyílj meg előttünk, Detonátor, milyen autóval bánsz jól mostanában?
Előzmény: Detonátor (744)
Detonátor Creative Commons License 2000.03.10 0 0 744
Üdv minden Alfásnak!

Király a topic-otok. A legszebb autókat az olaszok tervezik (SZVSZ). Tetszik ez a családias hangulat, és jókat szoktam olvasgatni itt. Sajna a német autósokkal kapcsolatban fenntartásaim vannak, mivel még egymást is lefikázzák.

Üdvözlettel az Alfákhoz képest szerény autócskával rendelkező szimpatizáns.

A GTV-s Creative Commons License 2000.03.10 0 0 743
Kimegyek (eddig úgy tűnik) Ma járt le a zöldkártyám, 12-én a vizsga. De ez nem komoly akadály...
Előzmény: Joe 155 (741)
Inner Circle Creative Commons License 2000.03.10 0 0 742
Úgy értem, a rábafüzesi kilépés miatt volt gyanús hogy nem Bp.-ről indulsz, Joe!

Mr. Lada szakértelméhez nem fér kétség! :)

Előzmény: Joe 155 (738)
Joe 155 Creative Commons License 2000.03.10 0 0 741
Hát persze. Az a bazi nagy önérzetem némiképp megnyugodott. Majd kedden kiértékeljük ?
Téged nem érdekel az a keddi találka amit az Alfásoknak kéne tartani a gyorsulási elött?
Mert ugye kijössz???
Előzmény: A GTV-s (739)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!