Helló! Arra
gondoltam, hogy beszállok én is egy képpel. A GTV-s kedvéért itt egy "felmatricázott" GTV6-os. Úgy láttam ilyen még nem volt, vagy ha igen akkor felületes voltam.
GTZ, vagyis Tubolare Zagato. 1963-64-ben készítették, Giulia padlólemezre (105-ös széria) épített csővázas felépítménnyel. Az autó tömege 650 kg (1430 font), elöl-hátul független felfüggesztés, 1600 ccm twincam. 1964-ben megnyerte az Autodelta teammel a Le Mans-t, Nürburgring 1000 km, Targa Florio, Sebring 12 órás versenyeket. Két változata volt (nem tdom mi a különbség): TZ1 (112 darab) és TZ2 (11 darab). Most látom a képen a könyvemben, hogy a fordszámmérő (IC:természetesen a kormálny előtt középen) 10000-ig van skálázva. A km-óra 260-ig. 963-ban!
A TZ2 üvegszálas volt, a TZ1 alumínium...
Ennyit tdtam hirtelen. Ha kell még infó, keress magadnak.
Üdv neked, és köszönöm a lobbyzást. További sok sikert kívánok az Alfás topiknak.Tovább nem zaklatom ezt a bensőséges hangulatot, inkább csak olvasgatok, és ha egy Alfát meglátok az úton, majd intek.
Maradok őszinte tisztelettel: Az Italdesign álltal tervezett autóban utazó.
Gondolom ezt nem csak egy szál marógéppel csinálták. Ha egy kicsit is könnyebb az egyik fele, abból már nagy balhé lesz, nem igaz?
A fogaskerekeseknek közben egyelőre a hőkezelő-részlegét sikerült elérnem, de dolgozunk az ügyön. :)
Larini, Al-fan:
Egész este azon gondolkodtam, hogyan vágja vissza...
Így:
Felteszek én is egy Alfát. Remélem nem szóltok meg, hogy nekem az ilyen is teccik
:-)))
Kb. erre gondolok váltó fogaskerék könnyítés címén. Az első képen az alsók a gyári fogaskerekek, látható a különbség.
A második képen meg egy komplett váltó (bélés) van a világba kikönnyítve. A sebességfokozatok a képen balról felülről: 1., 2., 3., rükverc, 4., 5/rükverc.
TudatLan:
A kedvedértgyorsan belinkeltem egy URL-t a honlapomra.
ide klikkelve átteszlek az oldalamra, de gyere vissza a topikba.
Ezt 03.10-én, 23:40-kor linkeltem be...
Király a topic-otok. A legszebb autókat az olaszok tervezik (SZVSZ). Tetszik ez a családias hangulat, és jókat szoktam olvasgatni itt. Sajna a német autósokkal kapcsolatban fenntartásaim vannak, mivel még egymást is lefikázzák.
Üdvözlettel az Alfákhoz képest szerény autócskával rendelkező szimpatizáns.
Hát persze. Az a bazi nagy önérzetem némiképp megnyugodott. Majd kedden kiértékeljük ?
Téged nem érdekel az a keddi találka amit az Alfásoknak kéne tartani a gyorsulási elött?
Mert ugye kijössz???