Valóban jól látod,csak két dugattyú látszik a képen,mivel a harmadik főtengely felülről csatlakozik fogaskerékkel a többihez.És mivel vízszintesen osztott a blokk(függőlegesen nehéz lenne megoldani :D) így az nem látszik. Figyeljük meg a brutális méretű dugattyúkat :DDD [image1][image2][image3]
Valóban jól látod,csak két dugattyú látszik a képen,mivel a harmadik főtengely felülről csatlakozik fogaskerékkel a többihez.És mivel vízszintesen osztott a blokk(függőlegesen nehéz lenne megoldani :D) így az nem látszik. Figyeljük meg a brutális méretű dugattyúkat :DDDD
Őőőő nem akarok beszólni, de én csak 2-t látok a hengerekből :) De azért durva hogy 1967-ben a japók kihoztak belőle 17500 rpm mellett 170 km/h-s végsebességet :)
kicsit offos,de ha már versenymotor a téma akkor itt a Suzuki RK67 blokkja.50 köbcentis,3 hengeres és 14 sebességes :D Ezzel a váltóval el lehet játszani egy darabig összerakásnál.
Hali ondolom Te is észrevetted, hogy mindegiyk szinte ugyanúgy néz ki, szóval... igen ez egy sorozatgyártott motor volt a 80-as években. Romet Ogar 200 a pontos típusa, a mustang gyártásának leállítása előtt 1-2 évvel kezdték gyártani és utána még asszem pár évig ment a blokkok gyártása, aztán az Ogar 205-ösökbe már 2 sebis romet blokk került.
én a jogsival még várok, ha felveszenk BMF Bánkira, é s picit stabilizálódik a helyzetem ott, akkor leteszem nagymotorra, nameg még a 634-esemre költeni kell...ugyanis nicns papírja, mármint elvileg papír van, rendszám nincs... :( 50 átírással, zsír új EU-s rendszámmal, minden apjafaszával együtt csak az hogy a nevemen van... ha érdekel róla kép: www.bikepics.com/members/tyercorp de szerintem már láttad, mert már 1-2x belinkeltem a fórumba :) Szép estét!
Ez nemrossz ötlet:D Haveromnak 40 volt a sámsonjába. Am meg 100ezer egy elfogadható motorért? Én 200-akért néztem müszakisakat, és örülök magamnak hogy hú de olcsó:D Ha lesz annyi pénzem mondom veszek egyet mert a mustangot is azért vettem mert Jawa. Ugyhogy a robesz után ilyet veszek, csak a jogsit kéne megszereznem rá. Jövőnyáron kéne megejteni. Oszt mehetünk turázni:D Jawa 4ever!!
Hali, nekem is egy álmom válna valóra ha lenne egy ts 350-esem, de sajnos 100 alatt elfogadhatót nemkapok, és jelenleg egy polír 634-esem van, kaptam egy e-mail címet, eg yújpesti fiatalember címét, aki tud szerezni vape gyújtást jawába, a nekem 6v 45 watt helyett 12 volt 110 wattos megszakító és szénkefenélküli gyújtásrendszert. Vape MZ-04 a jele (www.vape.cz) az MZ-b-től rendeli (www.MZ-b.de) éés nekem még nem írt árat, mert a lekérdezés folyamatban van... :) de ismerősömnek 26 000-ből lett iylen gyújtása, ebben még annyi a jó a trabi gyújtással ellentétben, hoyg van benne programozott előgyújtásvezérlés, ami annyit tesz, hogy magasabb fordulaton picit hamarabb gyújt, és így kevesebbet eszik illetve erősebb magasabb fordulaton is, bár 4000 fölött őrültség pörgetni, hiába van k*vajó hangja 6000-nél, és húz mint a barom, nem szeretia főtengely... :) (és az 55 000 bele) Én is trabiét gondoltam bele rakni de szerintem inkább gyűjtök nincs nekem időm emg kedvem szarakodni, és a szénkefékre is panaszkodnak elég sokan, ha átolvasol pár motoros tesztet a totalcar.hu-n a 638-asokról :) esetleg megoldhatnánk azt hogy ketten rendelünk egyszerre és akkor lehet olcsóbb lenne a posta kintről :) De ha majd lesz motorod, és trabi gyújtást csinálsz rá, akkor tedd azt :)
Nekem mikor satuban volt a blokkom, akkor fogtam a fúrógépet meg a 8-as dugókulcsot rá, ráraktam arra a csavarra (amit az imént emlitettetek, hogy elnyirja) és megnyomtam a fúrógépet kicsit rántott de elkezdte forgatni. Lehetett érezni, hogy szenved a nagy *osch gép :D de forgott a blokk... nemtudom milyen áttételes motor kell oda de nagyon erős a tuti... egyébként szeritem az a 3csavaros megoldáés nem hülyeség... De sztem elég ha csak inditód van a gyujtás marad az ami most benne van (kinek mexa kinek babetta:D) csak valami bika motor kell bika akksival:D szóval ami most nekem az indexnél van egy 6V 4AH az bőven kevés lenne, de csak ez fért be a szerszámosba szóval a komplett elektronika bnenne van a serszámosbva. FÉKLÁMPA is van :D csak a kapcsoló kicsit rövid majd kitalálok oda valami kókányolást.. ( simson hátsólámpa kapcsoló) Üdv
U.i.: Én is kimegyek ilyenkor motorozni:D havon csuszkálni legjobb (ki is törött a kormánymegakasztó nyavaaja a vázról:D)
Milyen robogód van neked?a Suzukinál is a főtengelyen van egy nagy átmérőjű vékony fogaskerék.A variátorral van rászorítva.Az indítómotor hajtja a bendixet ami a forgatás hatására bemegy a fogaskerék mellé és megforgatja.Aamikor elengedem a gombot akkor a bendix visszamegy a helyére.